SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Bilcza oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: Staż w firmie BB MULIERProgram stażu do zapoznia w pokoju 37
Data publikacji: 2019-02-01
Lokalizacja: Bilcza (świętokrzyskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Bilcza, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Staż w firmie BB MULIERProgram stażu do zapoznia w pokoju 37
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bilcza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kielecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 28.02.2019
Data zakończenia pracy: 28.08.2019
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Staż w ramach projektu PO WER, w ramach którego mogą zostać skierowane osoby młode w wieku od 18 do 29 lat, które na dzień przystąpienia do projektu nie ukończyły 30 r. ż., zakwalifikowane do II profilu pomocy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 6, 25-361 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Nie dotyczy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Szymanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 13.02.2019
Oferta pracy ważna do: 13.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
• Sporządzanie list płac i kontrola dokumentacji niezbędnej do naliczania wynagrodzeń pracowników oraz zleceniobiorców• Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON• Samodzielne sporządzanie i korygowanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych wprogramie Płatnik
BIURO RACHUNKOWE SALDO - 2018-09-17 - Krapkowice (opolskie)
Kontrola jakości surowców i wyrobów gotowych, prowadzenie wewnętrznych prób jakościowych, przestrzeganie certyfikatów jakościowych GGAP, BRC, Sedex, Tesco Nature. Miejsce wykonywania pracy Wąsosz.
Blue River Sp. z o.o. - 2015-12-07 - Tulce (wielkopolskie)
Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym Instalacja oprogramowania i sprzętu komputerowego Administracja zasobami sieciowymi w oparciu o systemy Microsoft, znajomość systemów Linux będzie dodatkowym atutem Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowanie produkcyjnym Rozwiązywanie podstawowych problemów z zakresu sieci lokalnych Tworzenie dokumentacji technicznej i codziennych raportów z powierzonych zadań Tworzenie oprogramowania / skryptów przydatnych w pracy IT.
HEESUNG ELECTRONICS POLAND Sp. z o.o. - 2019-03-01 - Mława (mazowieckie)
Dbałość o jakość i efektywność procesów zaopatrzenia,planowanie,zarządzanie bazą sprzętu i transportu.
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Vester s.j. Kutno - 2016-11-03 - Kutno (łódzkie)
prowadzenie rozmów handlowych, skuteczna sprzedaż
HOUSETOP Monika Janas - 2018-11-20 - Końskie (świętokrzyskie)
Rozpoznawanie i usuwanie awarii urządzeń produkcyjnych, nadzór nad eksploatacją, konserwacją i remontami maszyn oraz urządzeń, wykonanie przeglądów okresowych.Praca w godzinach 06.00-14.00 oraz 14.00-22.00.
Green Factory Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Zdunowo (mazowieckie)
Kontakt z klientem , obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej , poszukiwanie nowych odbiorców.Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne ( ekonomia , zarzadzanie , finanse) , staż pracy - minimum 2 lata , znajomość języka obcego.Wynagrodzenie 3000zł brutto+premia 500 zł+prowizja od sprzedaży+ zwrot kosztów dojazdu.
Kamień Dolnośląski Patrycja Hałdys - 2018-10-17 - Damianowo (dolnośląskie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL - 2018-01-18 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa szkoleń IT. Naprawa gniazd, matryc, klawiatur, płyt głównych wnotebookach. Szkolenie oraz praktykowanie spawania plastiku. Czytanieschematów elektronicznych i diagnostyka układów półprzewodnikowych.Odzyskiwanie danych z uszkodzonych dysków twardych. Usługi informatycznedla firm. Naprawa oprogramowania komputerowego. Rozwiązywanieproblemów informatycznych Migracje baz danych. Projektowanie i wdrażanierozwiązań informatycznych. Bezpieczeństwo informatyczne w praktyce.Obsługa narzędzi specjalistycznych serwisu komputerowego. Praca w godz. 9-17
LOGIC SOFT-Przedsiębiorstwo Informatyczne - 2015-12-09 - Opole (opolskie)
Kompleksowa obsługa logistyczna Klientów. Ustalanie harmonogramów wysyłek dla Działu Logistyki Transportu. Tworzenie zleceń. Ciągłe doskonalenie procesu planowania. Ścisła współpraca z Działem Handlowym oraz Działem Łańcucha Dostaw. Kontrola nad przepływami towaru pomiędzy składami. Optymalizacja kosztów związanych z logistyką. Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie strategii transportowej Firmy.
Grupa Progres - 2016-02-03 - Łódź (łódzkie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem rumuńskim/mołdawskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka rumuńskiego/mołdawskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
Prezentowanie oferty sprzedażowej oraz towarów; kontakt z klientem zagranicznym; negocjowanie warunków umów; pozyskiwanie nowych kontrahentów; ustalenie planów marketingowych oraz kampanii. Bezpośredni kontakt z klientem urdujęzycznym.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Łódź (łódzkie)
Negocjacje warunków współpracy z dostawcami, analiza i zatwierdzanie ofert od dostawców, zarządzanie działem zakupu, utrzymywanie relacji z dostawcami.
Custo Pol S.A. - 2015-11-25 - Wykroty (dolnośląskie)
Prowadzenie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, dokumentacji zasiłkowej itp.
SILVER S. C. A. i J. Biały - 2016-02-03 - Przeworsk (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Dworszowice Kościelne (łódzkie)
Obsługa klientów restauracji, obsługa komputera, systemu " POS"
"Chata Gieda"Zagórzany Sp.z o.o. - 2017-02-21 - Zagórzany (małopolskie)
Zarządzanie transportem.
Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowegow Gdyni Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-05-29 - Gdynia (pomorskie)
Główne obowiązki: sporządzanie kosztorysów inwestorskich, założeń i programów funkcjonalno użytkowych, programów inwestycji, planów rzeczowych i finansowych oraz sprawozdań dot. realizowanych przez sekcję zadań; przygotowywanie dokumentacji i korespondencji do organu nadzorującego, organów architektoniczno budowlanych oraz organów nadzoru budowlanego; przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowań przetargowych, opracowywanie projektów umów na realizację robót budowlanych, udział w pracach komisji przetargowych oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; przygotowywanie zapytań ofertowych na roboty budowlane, udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień oraz weryfikacja dokumentów uzyskanych od oferentów; koordynacja i sprawowanie nadzoru nad postanowieniami umowy zawartej z wykonawcami robót remontowo budowlanych, prowadzenie korespondencji i reprezentowanie inwestora; prowadzenie książek obiektu budowlanego. Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind oraz podjazdów, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe techniczne. Wymagania niezbędne: znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego; umiejętność obsługi programów kosztorysowych oraz pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu); posiadanie min. 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w branży budowlanej; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: wykształcenie w jednym z kierunków: budownictwo, inżynieria środowiska, elektrotechnika lub energetyka; posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi i/lub projektowania; umiejętność obsługi programów do projektowania typu CAD.
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-03-23 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie całokształtu spraw i zagadnień o charakterze technicznym i inwestycyjnym związanym z zarządzaniem, administrowaniem budynkami mieszkalnymi i innymi nieruchomościami. Dbanie o poprawę stanu technicznego zarządzanych obiektów. Kontrola nad pracami budowlanymi i ich odbiór. Utrzymanie w sprawności instalacji technicznej budynków. Usuwanie bieżących problemów technicznych zaistniałych w budynkach i nieruchomościach. Współpraca przy realizowaniu planów remontowych w zakresie przyjętym przez Wspólnoty. Nadzór nad wykonywaniem prac budowlanych i instalacyjnych na poszczególnych obiektach. Kontakty z wykonawcami robót budowlanych. Archiwizowanie dokumentów oraz prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych. Współpraca z działem prawnym, technicznym, z księgowością oraz administracją.
DOMEL-DOMY Sp. z o.o. - 2019-03-28 - Jaworzno (śląskie)
naprawa sprzętu komputerowego, sprzedaż, serwis urządzeń fiskalnych
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Tczew (pomorskie)
Organizowanie potrzeb w zakresie pozyskiwania funduszy, identyfikowanie źródeł finansowania działań, opracowywanie dokumentacji we współpracy ze specjalistami z różnych dziedzin, składanie wniosków
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Olesno (opolskie)
Ocena surowca, ocena półproduktu, obena produktu końcowego.
Peklimar Sp. z o.o. Strześniewski Bogusław - 2016-02-16 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
Rozwiązywanie problemów zgłaszanych we wszystkich kanałach zgodnie z obowiązującymi procedurami i zgodnie z ustalonymi standardami czasowymi; Ścisła współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najlepszego doświadczenia w zakresie handlu i obsługi klienta zgodnie ze standardami biznesowymi; Pełnienie roli łącznika z innymi działami (Dział Sprzedaży, Dział Obsługi Klienta, Dział Edycji Ofert i Finansowy) w celu rozwiązywania wszelkich kwestii międzydepartamentalnych mających wpływ na działalność handlową
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad prawidłowością składanych zamówień, monitorowanie statusu zamówień towarowych, nadzór nad prawidłowością przesunięć i zwrotów
kontakt przez OHP - 2019-03-06 - Krosno (podkarpackie)
pomoc w pisaniu programów obróbczych CNC, pisanie procesów technologicznych, wsparcie w nadzorowaniu kooperacji, zaopatrywanie produkcji w narzędzia
RL CNC Sp. z o.o. - 2018-09-12 - Głuchowo (wielkopolskie)
Weryfikacja stanowisk pracy pod kątem zgodności z przepisami BHP i PPożSporządzanie wykazów i nadzór nad terminowością przeprowadzonych badań lekarskich
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Żukowo (pomorskie)
Zakupy usług kooperacyjnych oraz wyrobów, monitorowanie rynku oraz wyszukiwanie nowych dostawców z zakresu obróbki mechanicznej.Współpraca z działami technicznymi i produkcyjnymi.Prowadzenie akcji ofertowych, negocjowanie warunków handlowych i przygotowanie zamówień lub umów.Przygotowanie, weryfikacja i korygowanie dokumentacji technicznej.Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych we współpracy z podmiotami kooperującymi.Audytowanie firm kooperacyjnych.Udział w procesie reklamacyjnym.Przygotowywanie cyklicznych raportów i prezentacji,bieżącą obsługę recepcji polegającą na przyjmowaniu i obsługiwaniu gości oraz klientów wewnętrznych, odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych ze wszystkimi działami Fundacji,zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą między innymi w aplikacji poczty polskiej e-nadawca,współpracę z firmami kurierskimi i pocztą polską i innymi dostawcami usług.Praca na okres próbny: po okresie próbnym na czas określonyGodzina zakończenia pracy: 16:00Kontakt z pracodawcą: kadry (at) ortis.com.pl lub 695020921
Drukarnia ORTIS Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Staż w firmie: PPHU PABLO. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 38.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Podzamcze (świętokrzyskie)
- PRZYGOTOWYWANIE DANYCH, ANALIZ ORAZ RAPORTÓW BIEŻĄCYCH INWESTYCJI- OPRACOWYWANIE ANALIZ KOSZTOWYCH I OPŁACALNOŚCI INWESTYCJI- PRZYGOTOWYWANIE BUDŻETÓW BUDÓW- MONITOROWANIE STANU WYKONANIA BUDŻETU W CIĄGU MIESIĄCA, ROKU, ANALIZA ODCHYLEŃ
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2016-11-22 - Rzeszów (podkarpackie)
profesjonalna obsługa klientów biura podróży, sprzedaż imprez turystycznych, obsługa systemu rezerwacyjnego.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Łódź (łódzkie)