SPECJALISTA DS. JAKOŚCI Umienino-Łubki oferta pracy Peklimar Sp. z o.o. Strześniewski Bogusław
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na lustra łazienkowe.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI
Wynagrodzenie: 2 380 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Ocena surowca, ocena półproduktu, obena produktu końcowego.
Data publikacji: 2016-02-16
Lokalizacja: Umienino-Łubki (mazowieckie)
Pracodawca: Peklimar Sp. z o.o. Strześniewski Bogusław
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-412 Umienino-Łubki 5, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ocena surowca, ocena półproduktu, obena produktu końcowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 380 - 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Umienino-Łubki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 380 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista kontroli jakości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wymagana umiejętność pracy w zespole.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: Peklimar Sp. z o.o. Strześniewski Bogusław
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-412 Umienino-Łubki 5, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płocki
Gmina pracodawcy: Bielsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Umienino-Łubki
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: produkcja wyrobów mięsnych i wędlin
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 16.02.2016
Oferta pracy ważna do: 15.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do roku. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta - zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min 3 lata doświadczenia w branży IT. Wymagane uprawnienia: certyfikat ITIL, MCSA. Wymagane umiejętności: umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, systemów UNIX, SQL. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Katowice (śląskie)
-Przeprowadzanie analiz konfiguracji w systemie SAP i powiązanych z nim punktach integracji;- Zapewnienie wiedzy funkcjonalnej dla aplikacji obsługiwanych przez globalną organizację wsparcia 3M- Zdolność do rozwiązywania złożonych wymagań biznesowych za pośrednictwem skonfigurowanych rozwiązań SAP- Opracowywanie specyfikacji funkcjonalnych / technicznych dla poprawek / usprawnień oraz współpraca z zespołami programistów w celu ich rozwoju;- Praca z ekspertami, aby zdefiniować wymagania użytkowników i przetłumaczyć je na specyfikacje funkcjonalne- W razie potrzeby wyjaśnianie złożonych problemów w firmie, poprzez SAP AG, np. w przypadku OSS Notes;- Rozwiązywanie problemów z poziomu 2 (np. zerwanie / naprawa itp.) przydzielonych im przez menedżera kolejek- kompleksowe rozwiązywanie incydentów; śledzenie i monitorowanie incydentów w całym cyklu życia produktu;- Współpraca w razie potrzeby z innymi członkami zespołu wsparcia SAPczas nieokreślony, poprzedzony 3-miesięcznym okresem próbnym
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporzadzanie ofert handlowych.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2016-09-06 - Gdynia (pomorskie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej będzie należało: - kompleksowa obsługa klienta zagranicznego w zakresie operacyjno-logistycznym - koordynacja procesu wysyłek produktów do krajów z obszaru Skandynawii - stała współpraca ze wszystkimi działami firmy - budowanie pozytywnego wizerunku firmy - Wymagania: Od kandydata/kandydatki oczekujemy: - wykształcenia wyższego - minimum rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - umiejętności planowania, dotrz
Lars Laj - 2016-11-24 - Dobra (zachodniopomorskie)
Pakowanie pieczywa do koszy. Dostarczanie do określonych placówek handlowych.
Piekarnia Wiesław Mikołajów - 2017-10-24 - Przechód (opolskie)
Realizacja projektów HTL, BTL, realizacja projektów graficznych, redakcja strony www,
CLIMA - PRODUKT Sp.o.o. - 2016-10-07 - Pszczółki (pomorskie)
* SAMODZIELNE SPORZĄDZANIE LIST PŁAC* ROZLICZANIE CZASU PRACY*SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI DO ZUS, US, GUS, PFRON* RAPORTOWANIE W ZAKRESIE WYNAGRODZEŃ
HR OPTICENTER SP. Z O.O. - 2018-03-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie teczek akt osobowych pracowników, prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniem i rozwiązaniem stosunku pracy z pracownikami szkoły, prowadzenie spraw socjalnych pracowników i emerytów szkoły, prowadzenie spraw związanych z Awansem Zawodowym Nauczycieli, przygotowanie danych do sprawozdawczości dla jednostek nadrzędnych i wprowadzanie do programu SIO, GUS, przygotowywanie wniosków o nagrody i odznaczenia, przygotowywanie dokumentach do emerytur i rent pracowników szkoły
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 - 2018-02-01 - Siedlce (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca współpraca z dostawcami usług i materiałów, negocjowanie umów i warunków handlowych, planowanie i prowadzenie rozliczeń zobowiązań spółki, egzekwowanie terminowego rozliczania należności, współpraca z kancelariami prawnymi, ścisła współpraca z zarządem biura i księgowym, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, przygotowanie analiz i kalkulacji, contoling wewnętrzny
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Zawiercie (śląskie)
przygotowywanie wniosków do przeprowadzania procesów certyfikacji odzieży ochronnekprzygotowywanie próbek do badańprzygotowywanie badań wg norm badawczychanaliza raportów z badań
PW Krystian Sp. z o.o. - 2017-12-11 - Przysucha (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Firma zajmuje się produkcją systemów uzdatniania wody, prowadząca sprzedaż swoich wyrobów na całym świecie. Praca na tym stanowisku polegać będzie na analizie rynków arabskich pod kątem wdrażania strategi sprzedażowych firmy w celu dalszego oferowania produktów handlowych. Ponadto dokonywane będą bieżące analizy sytuacji gospodarczo-politycznych mających wpływ na prowadzenie współpracy z kluczowymi i potencjalnymi klientami Spółki z Bliskiego Wschodu i Afryki. Pracownik odpowiedzialny będzie za analizę potencjalnych ryzyk, mogących pojawić się w procesie rozwoju Spółki na rynkach krajów Bliskiego wschodu i Afryki. Odpowiedzialność pracowników dotyczyć będzie w zakresie monitorowania i analizowania otoczenia rynkowego z uwzględnieniem działań konkurencji - bezpośredni kontakt z rejonu rynków arabskich
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowej, kompleksowe prowadzenie procesów rekerutacyjnych pracowników tymczasowych.
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów biznesowych realizujących projekty współfinansowane ze środków unijnych (wybór dostawców, wnioski o płatność, kontrola projektów), badanie potrzeb klientów i wparcie w doborze odpowiednich rozwiązań przy realizacji projektu, doradztwo na rzecz klientów w zakresie przestrzegania przepisów, interpretacji, wytycznych dotyczących realizacji projektu i zapisów umowy o dofinansowanie, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z nowymi oraz obecnymi klientami firmy, sporządzanie niezbędnej dokumentacji
AP VECTOR Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-05-02 - Poznań (wielkopolskie)
praca w zespole projektowo- konstrukcyjnym głównie w obszarze elektrotechniki z elementami automatyki
Elgat sp. z o.o. - 2017-10-23 - Tanowo (zachodniopomorskie)
kadry i płace
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
w/zakresu
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Blok Dobryszyce (łódzkie)
aktywna sprzedaż produktów bankowych, bieżąca obsługa operacyjna klientów, pozyskiwanie klientów na produkty finansowe, realizacja planów sprzedażowych, sporządzanie umów kredytowych, kompletowanie dokumentacji
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2016-08-11 - Rawicz (mazowieckie)
pisanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Prace administracyjno-biurowe związane z funkcjonowaniem firmy,zbieranie informacji do przygotowywanych przez doradcę projektów.
ASCEND COLSUNTING BARTOSZ KOWALIK - 2017-03-10 - Sadurki (lubelskie)
nadzór nad pomiarami, kierowanie grupą elektroenergetyków
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 Im. Św. Barbary - 2017-01-24 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa telenegocjacyjna
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Suwałki (podlaskie)
aktywne pozyskiwanie klientów poprzez aktywne i skuteczne oferowanie produktów firmy, negocjowanie warunków umów, utrzymywanie dotychczasowych relacji handlowych, budowanie i rozwijanie pozytywnych relacji nowo pozyskanych klientów
J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ "MEDICA FINANSE" W LUBINIE - 2017-01-31 - Lubin (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gdańsk (pomorskie)
Praca w dziale sprzedaży, stały kontakt z klientem w języku polskim i angielskim, pozyskiwanie kontrahentów i współpraca z obecnymi, bieżące prace administracyjne
Pini Beef Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Końskowola (lubelskie)
Kontrola podległego zespołu, wprowadzanie standardów i ich kontrola, wyznaczanie kierunków rozwoju, opieka i organizacja przyjęć okolicznościowych i cateringowych, prowadzenie kalendarza rezerwacji, prezentowanie ofert klientom.
GRANATOIL GRANISZEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-21 - Zagórze (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTA -SPRZEDAŻ TOWARÓW I REALIZACJA PLANÓW -PRZYJMOWANIE I WYDAWANIE TOWARÓW - ANALIZOWANIE RYNKU I OFERT
POLGAZ AUTO GAZ SYSTEM Sebastian DROBEK Spółka jawna. - 2018-03-14 - Kłodzko (dolnośląskie)
kontrola części wykonanych z węgla i z ceramiki w zakresie geometrii i metalografii, analiza dokumentacji technicznej i opracowywanie kart kontroli
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Tychy (śląskie)