SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Nowogard oferta pracy INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 17 PLN
Zakres obowiązków: REKRUTACJA , SLEKCJA PRACOWNIKÓW
Data publikacji: 2020-11-02
Lokalizacja: Nowogard (zachodniopomorskie)
Pracodawca: INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 10B, 72-200 Nowogard, powiat: goleniowski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: REKRUTACJA , SLEKCJA PRACOWNIKÓW
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 153
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 17 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: INFORMACJA STAROSTY - ZATRUDNIENIE CUDZOZIEMCÓW
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowogard
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: goleniowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3204
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowogard
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 17 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.11.2020
Data zakończenia pracy: 22.11.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : MILE WIDZIANE WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE
Nazwa pracodawcy: INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z O.O.
danePracodawcy_nip: 9552379278
danePracodawcy_regon: 362709554
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie
Adres pracodawcy:
DWORCOWA 9, 72-100 Goleniów, powiat: goleniowski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: INFORMACJA STAROSTY - ZATRUDNIENIE CUDZOZIEMCÓW
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: goleniowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3204
Gmina pracodawcy: Goleniów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Goleniów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0978929
Ulica pracodawcy: DWORCOWA
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Goleniowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242309
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 03.11.2020
Oferta pracy ważna do: 15.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?679c7e9e406e86c96750ccf156ebee99
Podobne oferty pracy
prowadzenie administracji kadrowej pracowników, przygotowanie dokumentów związanych z nawiązaniem trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,znajomość programu kadrowo-płacowego CDN OPTIMA oraz programu Płatnik (dodatkowy atut,sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych do ZUS sprawozdań do GUS, przygotowanie dokumentacji dotyczącej rent i emerytur, współdziałanie z PUP, ZUS oraz innym instytucjami
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Zawada (świętokrzyskie)
Przygotowywanie oraz realizacja procesu zakupu poprzez m.in.: aktywne wyszukiwanie dostawców, dokonywanie analizy zapotrzebowania i składanie zamówień u dostawców.
STEICO Sp.zo.o Czarnków - 2019-09-20 - Czarnków (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, zbieranie i prowadzenie dokumentacji, obowiązek szkoleń.
kontakt przez OHP - 2016-07-04 - Sosnowiec (śląskie)
monitorowanie źródeł finansowania i zasad ubiegania się o ufundusze pomocowe i rozwojowe dla instytucji kultury, pozyskiwanie funduszy dla projektów instytucji, przygotowanie i składanie wniosków o dofinansowanie, weryfikowanie zgodności realizacji zadań z harmonogramem, koordynowanie realizacji oraz bieżących zmian w realizacji projektów, przygotowanie korespondencji dot. poszczególnych projektów, współpraca z komórkami merytorycznymi zaangażowanymi w realizację projektów, przygotowanie raportów, rozliczeń i sprawozdańwraz z niezbędną dokumentacją poszczególnych projektów, współpraca przy pozyskiwaniu sponsorów i realizacji umów sponsorskich do wskazanych projektów, stałe zatrudnienie, uczestnictwo w ciekawych projektach instytucji artystycznej, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
TEATR WIELKI im. ST. MONIUSZKI - 2018-04-13 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowanie oraz realizacja procesu zakupu; zapewnienie organizacji procesów zaopatrzeniowych zgodnie z założonymi celami Pracodawcy; wdrażanie standardów materiałowych pracodawcy; określanie poziomu jakości towarów od potencjalnych dostawców; pozyskiwanie ofert cenowych poszukiwanych towarów; dokonywanie wyceny towarów;nawiązywanie długofalowych relacji z dostawcami towarów w procesie negocjacji handlowych prowadzonych w celu ustalenia warunków współpracami pomiędzy stronami; prowadzenie kompleksowej dokumentacji i raportów dotyczących procesu zakupów.
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Chrzanów (małopolskie)
Wykształcenie średnie/wyższe
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Głogów (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy; Planowanie produkcji urządzeń reklamowych, przygotowanie kosztorysów, wycen, konstrukcji i projektów. Aktywne poszukiwanie klientów, doradzanie klientom w zakresie doboru i budowy urządzeń reklamowych. Nadzór i rozliczanie wykonywanych prac.
MAIK AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Lublin (lubelskie)
monitorowanie standardów i wytycznych w zakresie gospodarowania środkami transportu i sprzętem budowlanym,aktualizacja informacji w programie dedykowanemu zarządzaniu flotą samochodową,ewidencjonowanie zgłoszeń z zakresu szkód i zdarzeń drogowych,ewidencjonowanie zgłoszeń potrzeb dotyczących serwisowania i napraw pojazdów oraz sprzętu budowlanego oraz prowadzenie w tym zakresie dokumentacji,prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów służbowych oraz kart Flota,przygotowywanie informacje niezbędnych do opracowania planu likwidacji pojazdów i sprzętu budowlanego,przygotowywanie informacji do opracowania raportów i analiz w zakresie prowadzonych spraw,wykonywanie czynności niezbędnych do utrzymania w sprawności technicznej pojazdów i sprzętu budowlanego,kontrolowanie oraz zapewnianie utrzymania środków transportu w czystości,planowanie, realizowanie oraz kontrolowanie zleceń transportowych,codzienna współpraca z kierowcami, polegająca na monitorowaniu jakości ich pracy i dbaniu o bezpieczeństwo transportu,koordynowanie pracy kierowców na wyznaczonym terenie oraz odpowiedzialność za właściwe wykonywanie obowiązków przez kierowców, w tym rozliczanie czasu pracy kierowcówrozliczanie czasu pracy pojazdów oraz sprzętu budowlanego,optymalizacja tras,przygotowywanie raportów i analiz z zakresu prowadzonej działalności,zapewnienie efektywnego przepływu informacji,rozwiązywanie problemów, które mogą wystąpić się w trakcie wykonywania usługi transportowej,rejestracja pojazdów, w tym kontrolowanie terminów przeglądów pojazdów oraz sprzętu budowlanego,przyjmowanie, wydawanie oraz zamawianie dostaw paliwa.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO BUDOWLANE "BRUKPOL" ADAM I PIOTR KLUCZYK - SPÓŁKA CYWILNA - 2020-03-12 - Strzelce Wielkie (wielkopolskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
OSKAR BURCHARD ASTERIA - 2016-11-03 - Kościerzyna (pomorskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-01-12 - Lubin (dolnośląskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Żywiec (śląskie)
Kierowanie samochodem do 3,5 tony w trasach międzynarodowych, komunikowanie się z kontrahentami w języku obcym, załadunek i rozładunek towarów, wyjazdy 3-4 tygodnie
TRANSTONE LOGISTIC SP. Z O.O. - 2016-05-23 - Sulechów (lubuskie)
fakturowanie, ustalanie dostaw i sprzedazy, prowadzenie dokumentacji handlowej
AGRO-PLON Elżbieta Woycicka - 2017-06-06 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
-Inspekcje tematyczne obszarów produkcyjnych -Udoskonalaniekorporacyjnego sytemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy-Przygotowanie podstawowych dokumentów operacyjnych z zakresuBHP
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Kłodzko (dolnośląskie)
jw.
ART-SECURITY GROUP Sp. z o. o. - 2018-02-15 - Warszawa (mazowieckie)
Redagowanie, zamieszczaniei aktualizcja ogłoszeń rekrutacyjnych. Aktywne poszukiwanie nowych żódeł pozyskiwania kandydatów. Prowadzenie rozmów i umawianie spotkańrekrutacyjnych. Przekazywannie informacji zwrotnych kandydatom ma poszczególnych etapach rekrutacji. Budowanie i wspieranie dobrego wizerunku firmy. Pomoc w bieżących procesach księgowych.
Job For You Kamil Ogielski - 2018-07-17 - Głogów (dolnośląskie)
Porządkowanie spraw czynnych.Układanie i sklejanie akt sprawy.Archiwizacja spraw zakończonych.
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Sporządzanie specyfikacji jakościowych dla poszczególnych substancji dodatkowych, przypraw i materiałów pomocniczych folii i gazów ochronnych. Opracowanie i aktualizacja zestawień, dotyczących występowania alergenów i GMO w przyprawach i substancjach dodatkowych, weryfikacja sporządzanych metod produkcyjnych pod względem zgodności procesu. Opracowywanie planu mycia oraz instrukcji mycia i dezynfekcji maszyn, pomieszczeń i sprzętu drobnego, sporządzanie i realizacja harmonogramów kontroli mikrobiologicznej higieny pracowników i kontroli mikrobiologicznej warunków higieny produkcji.
Peklimar Sp. z o.o. Strześniewski Bogusław - 2016-03-24 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
Praca na terenie całej Polski (pracodawca zapewnia dowóz i zakwaterowanie), wykonywanie elewacji, wynagrodzenie do uzg. uzależnione od kwalifikacji i umiejętności około 2600 zł+premie+dodatki.
Budostal-3-Export sp. z o.o. - 2019-02-14 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie reklamą firmy. Działania usprawniające obsługę klientów. Budowanie korzystnego wizerunku., Badanie rynku. Podejmowanie różnych działań promocyjnych oraz planów marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Zator (małopolskie)
Wymagane 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku i w handlu, znajomość i j.niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Osoba odpowiedzialna będzie za: obsługę klientów indywidualnych, badanie rynku, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanaie nowych klientów, negocjowanie umów i warunków handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień, tworzenie ofert handlowych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Rybnik (śląskie)
kontrola jakości przeprowadzonych procesów magazynowych, obsługa pakietu microsoft office
kontakt przez PUP - 2020-03-05 - Sosnowiec (śląskie)
przygotowywanie potraw kuchni wschodniej
PRNC Antonina Pavliuk - 2018-11-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Badanie krajowych rynków zbytu. Pozyskiwanie nowych klientów. Współpraca z obecnymi klientami firmy. Prowadzenie rozmów oraz negocjacji handlowych. Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez firmę. Współpraca z działem technicznym. Koordynowanie oraz prowadzenie procesu ofertacji.- Firma oferuje: możliwość związania się z firmą o stabilnej pozycji na rynku na podstawie umowy o pracę, wynagrodzenie stałe + prowizje od wyników sprzedaży,pakiet socjalny.- Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto do 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesięce. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe inżynierskie lub wyższe handlowe. Znajomość zagadnień technicznych. Samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność. Bardzo dobra organizacja pracy. Czynne prawo jazdy kat. B. Dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych. Mile widziana znajomość i doświadczenie w zakresie procesów obróbki skrawaniem. Mile widziana znajomość języka angielskiego i języka rosyjskiego. CV przesłać pocztą na adres: Zakłady Mechaniczne "Wiromet" S.A. 43-190 Mikołów, ul. Wyzwolenia 27 lub e-mail: praca (at) wiromet.com.pl.
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-27 - Mikołów (śląskie)
Obsługa księgowa spółki.
OSTASZEWSKI TRANSPORT I SPEDYCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-10 - Radwanice (dolnośląskie)
a) administracja sieci komputerowej w tym konserwacja i naprawa elementów składowych sieci i urządzeń komputerowych, b) aktualizacja i archiwizacja oprogramowania użytkowego i systemowego, c) rozpoznawanie potrzeb oraz organizowanie zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania, d) instalowanie sprzętu i oprogramowania oraz zapewnienie sprawnego ich działania, e) odnawianie oprogramowaniaantywirusowego, f) wykonywanie drobnych napraw sprzętu komputerowego, w przypadku większych napraw kierowanie sprzętu do punktów serwisowych, g) udzielanie instruktażu i pomocy pracownikom szkoły w zakresie posługiwania się programami, h) nadzór nad monitoringiemwizyjnym w szkole, i) prowadzenie szkolnej strony BIP, j) prowadzenie rejestru osób uprawnionych do przetwarzania danych osobowych, k) administracja dziennikiem elektronicznym, l) wykonywanie innych poleceń służbowych Dyrektora szkoły
Zespół Szkół Plastycznych im. Władysława Hasiora - 2017-07-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1. Praca w zakresie realizowania, serwisowania i modernizowania instalacji inżynieryjno-sanitarnych2. Dbanie o powierzony sprzęt m.in. samochód i narzędzia (pracownik otrzymuje służbowy samochód)miejsce pracy Kraków i okolice
ECO-HYDROSYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-07-10 - Kraków (małopolskie)
- efektywna organizacja pracy własnej pod presją czasu,- nadzór nad zapewnieniem prawidłowości składanych zamówień,- odpowiedzialność za dostępność towaru w jednostce, - monitorowanie statusu zamówień towarowych,- nadzór nad prawidłowością przesunięć i zwrotów
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2019-05-31 - Krosno (podkarpackie)