SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH Strzelce Wielkie oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO BUDOWLANE "BRUKPOL" ADAM I PIOTR KLUCZYK - SPÓŁKA CYWILNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: monitorowanie standardów i wytycznych w zakresie gospodarowania środkami transportu i sprzętem budowlanym,aktualizacja informacji w programie dedykowanemu zarządzaniu flotą samochodową,ewidencjonowanie zgłoszeń z zakresu szkód i zdarzeń drogowych,ewidencjonowanie zgłoszeń potrzeb dotyczących serwisowania i napraw pojazdów oraz sprzętu budowlanego oraz prowadzenie w tym zakresie dokumentacji,prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów służbowych oraz kart Flota,przygotowywanie informacje niezbędnych do opracowania planu likwidacji pojazdów i sprzętu budowlanego,przygotowywanie informacji do opracowania raportów i analiz w zakresie prowadzonych spraw,wykonywanie czynności niezbędnych do utrzymania w sprawności technicznej pojazdów i sprzętu budowlanego,kontrolowanie oraz zapewnianie utrzymania środków transportu w czystości,planowanie, realizowanie oraz kontrolowanie zleceń transportowych,codzienna współpraca z kierowcami, polegająca na monitorowaniu jakości ich pracy i dbaniu o bezpieczeństwo transportu,koordynowanie pracy kierowców na wyznaczonym terenie oraz odpowiedzialność za właściwe wykonywanie obowiązków przez kierowców, w tym rozliczanie czasu pracy kierowcówrozliczanie czasu pracy pojazdów oraz sprzętu budowlanego,optymalizacja tras,przygotowywanie raportów i analiz z zakresu prowadzonej działalności,zapewnienie efektywnego przepływu informacji,rozwiązywanie problemów, które mogą wystąpić się w trakcie wykonywania usługi transportowej,rejestracja pojazdów, w tym kontrolowanie terminów przeglądów pojazdów oraz sprzętu budowlanego,przyjmowanie, wydawanie oraz zamawianie dostaw paliwa.
Data publikacji: 2020-03-12
Lokalizacja: Strzelce Wielkie (wielkopolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO BUDOWLANE "BRUKPOL" ADAM I PIOTR KLUCZYK - SPÓŁKA CYWILNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-820 Strzelce Wielkie 81C, powiat: gostyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
monitorowanie standardów i wytycznych w zakresie gospodarowania środkami transportu i sprzętem budowlanym,aktualizacja informacji w programie dedykowanemu zarządzaniu flotą samochodową,ewidencjonowanie zgłoszeń z zakresu szkód i zdarzeń drogowych,ewidencjonowanie zgłoszeń potrzeb dotyczących serwisowania i napraw pojazdów oraz sprzętu budowlanego oraz prowadzenie w tym zakresie dokumentacji,prowadzenie ewidencji przebiegu pojazdów służbowych oraz kart Flota,przygotowywanie informacje niezbędnych do opracowania planu likwidacji pojazdów i sprzętu budowlanego,przygotowywanie informacji do opracowania raportów i analiz w zakresie prowadzonych spraw,wykonywanie czynności niezbędnych do utrzymania w sprawności technicznej pojazdów i sprzętu budowlanego,kontrolowanie oraz zapewnianie utrzymania środków transportu w czystości,planowanie, realizowanie oraz kontrolowanie zleceń transportowych,codzienna współpraca z kierowcami, polegająca na monitorowaniu jakości ich pracy i dbaniu o bezpieczeństwo transportu,koordynowanie pracy kierowców na wyznaczonym terenie oraz odpowiedzialność za właściwe wykonywanie obowiązków przez kierowców, w tym rozliczanie czasu pracy kierowcówrozliczanie czasu pracy pojazdów oraz sprzętu budowlanego,optymalizacja tras,przygotowywanie raportów i analiz z zakresu prowadzonej działalności,zapewnienie efektywnego przepływu informacji,rozwiązywanie problemów, które mogą wystąpić się w trakcie wykonywania usługi transportowej,rejestracja pojazdów, w tym kontrolowanie terminów przeglądów pojazdów oraz sprzętu budowlanego,przyjmowanie, wydawanie oraz zamawianie dostaw paliwa.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzelce Wielkie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gostyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piaski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO BUDOWLANE "BRUKPOL" ADAM I PIOTR KLUCZYK - SPÓŁKA CYWILNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu
Adres pracodawcy:
63-820 Strzelce Wielkie 81C, powiat: gostyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Kontakt z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: gostyński
Gmina pracodawcy: Piaski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Strzelce Wielkie
Numer budynku pracodawcy: 81C
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 12.03.2020
Oferta pracy ważna do: 11.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?370ead568ac2c4aa0c357c070c9df15a
Podobne oferty pracy
-wybieranie właściwego trybu udzielania zamówienia publicznego-weryfikowanie zgodności opisu przedmiotów zamówienia-sprz adzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia-prowadzenia dokumentacji dot. zamówień publicznych-monitorowanie realizacji planów zamówień publicznych-sprządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach itd.
kontakt przez PUP - 2020-10-07 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, wykonywała przelewy, prowadziła rejestr VAT zakupu.- Wynagrodzenie: 2640 do 3150 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec czerwca 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w pionie finansowym w tym 6 miesięcy w jednostce sektora finansów publicznych, przy wyższym 4 lata pracy w pionie finansowym w tym minimum 6 miesięcy w jednostce sektora finansów publicznych. Wymagana znajomość klasyfikacji budżetowej znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz 1047 z póżn. zm/ , ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz 1870 z późn zm/ znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: umiejętność rozliczania projektów unijnych, znajomość ustawy o podatku VAT.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-29 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji finansowej i organizacyjnej, sporządzanie planów i rozliczeń finansowych poszczegolnych zadań, opracowywanie i sporządzanie sprawozdań merytorycznych projektów zwiazanych z organizacją zadań dla osób niepełnosprawnych
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa stołówki zakładowej i pomieszczeń socjalnych pracownikówSprzątanie i utrzymywanie czystości w pomieszczeniach biurowych firmyWydawanie odzieży ochronnej z magazynu BHP
SEKO S.A. - 2017-11-28 - Chojnice (pomorskie)
Zakres obowiązków:- Obsługa kasy fiskalnej- Rozrachunki z kontrahentami- Rozliczanie kierowców z należności przyjętych na trasie- Rozliczanie dokumentów kasowych (KP, KW)- Wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- Raporty kasowe, zestawienia dla kierownictwa- Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- Ewidencja dokumentacji biurowej- Obsługa korespondencji firmowej- Kontakt z klientemUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-11-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obieranie, krojenie, szatkowanie warzyw, obróbka wstępna warzyw, owoców i innych surowców (mycie, obieranie, krojenie), utrzymywanie czystości, porządku na stanowisku pracy, przygotowanie prostych potraw zgodnie z wytycznymi kucharza, pomoc w porcjowaniu i wydawaniu potraw, dań abonamentowych, obsługa zmywarki do naczyń, dbanie o jakość i smak potraw, uczestniczenie w planowaniu jadłospisu
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Skoczów (śląskie)
a) Odkurzanie i mycie podłóg, wykładzin i dywanów, b) Ścieranie kurzy zbiurek, stołów, stolików oraz parapetów i innych mebli, c) Przecieranieszyb w oszklonych obrazach wystawowych, d) Zmywanie umywalek,muszli ustępowych i pisuarów w sanitariatach, e) Zmywanie kafelek,podłóg i parapetów w w.c. i innych pomieszczeniach sanitarnych, Praca w godz. 12-20.
Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji - 2019-05-11 - Opole (opolskie)
przygotowanie towaru do sprzedaży, ekspozycja produktów,praca w sklepieTESCO. Praca na nocki
TESCO POLSKA spółka z o.o. - 2017-07-18 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- obsługa klienta,- strzyżenie damsko-męskie,Praca od 9.00-17.00 w soboty od 7.30-13.30
Bęben Nina "VICTORIA" - 2018-09-13 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Obsługa klienta kluczowego
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Słomniki (małopolskie)
- Informujemy o możliwości zatrudnienia na stanowisku pracowniczym: specjalista w Wydziale Zaopatrzenia Szkoły Policji w Katowicach. - Warunki zatrudnienia:1) umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa, pełny etat;2) wynagrodzenie: ok. 2160 zł brutto; 3) przewidywana data zatrudnienia: 1 grudnia 2016 r.;4) praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 15.30, wyłącznie w siedzibie pracodawcy (Katowice, ul. Gen. Jankego 276);5) zakres obowiązków: realizacja uprawnień mieszkaniowych funkcjonariuszy szkoły, prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z realizacją uprawnień mieszkaniowych policjantów, prowadzenie postępowań administra-cyjnych w sprawach mieszkaniowych policjantów oraz opracowywanie rozstrzygnięć w tym zakresie, prowadzenie dokumentacji, rejestrów i ewidencji dotyczących realizacji uprawnień mieszkaniowych policjantów.- Wynagrodzenie: 2160 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Od kandydatów oczekujemy:1) wykształcenia średniego i 3-letniego stażu pracy (tj. zatrudnienia pracowniczego) lub wykształcenia wyższego i rocznego stażu pracy (wskazane wykształcenie administracyjne lub pokrewne);2) doświadczenia w zakresie stosowania kpa (umiejętność stosowania przepisów kpa)3) obsługi edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego pakietu biurowego Ms Office (obsługa programów Word i Excel).
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2016-10-24 - Katowice (śląskie)
Ogólny zakres obowiązków:-Konserwacje i remonty maszyn, urządzeń i instalacji produkcyjnych,-Diagnozowanie i usuwanie awarii w zakresie automatyki, elektroniki,elektryki, -Zarządzanie częściami zamiennymi i materiałami dlaplanowanej obsługi oraz remontów, -Minimalizowanie okresówprzestojów maszyn i kosztów napraw, -Naprawa urządzeń elektrycznychi elektronicznych, -Współpraca z Działem Technicznym oraz firmamizewnętrznymi podczas instalacji oraz serwisowania maszyn i urządzeń. Umiejętności i uprawnienia: Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: automatyka, robotyka) mile widziane,Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, Znajomość maszyn i urządzeń produkcyjnych, Doświadczenie wdiagnozowaniu i naprawie urządzeń elektronicznych, Znajomość programowania PLC, Ge Fanuc będzie dodatkowymatutem, Znajomość diagnozowania i konfigurowania PC, Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,Uprawnienia SEP do 1 kV.
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Kłodzko (dolnośląskie)
- Rejestracja klientów, informowanie klientów o terminach realizacji zamówień. Informowanie o cenach, warunkach technicznych i wykonaniu. Prowadzenie wstępnych rozmów na temat ralizacji zleceń. Opracowywanie atestów.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (ekonomiczne, techniczne). Doświadczenie nie jest wymagane. Mile widziani absolwenci. Prawo jazdy kat. B. Znajomość obsługi systemu Symfonia. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (32-244-70-48, 602-493-786) w godzinach: 07:00-15:00.
OCYNKOWNIA POKÓJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-25 - Ruda Śląska (śląskie)
- zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników szkoły zgodnie z obowiązującycmi przepisami prawa pracy;- tworzenie dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiazującycmi przepisami prawa pracy;- prowadzenie w systemie informatycznym ewidencji czasu pracy;-przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym w realizacji obowiązków służbowych;-przygotowywanie w ścisłej współpracy z wicedyrektorami dokumentacji związanej z awansem zawodowym nauczycieli;-przygotowywanie sprawozdań do GUS oraz innych jednostek;-wpisywanie niezbędnych danych do arkusza organizacji szkoły, SIO i programu Kadr firmy Progman;-prowadzenie dokumentacji zgodnie z rzeczowym wykazem akt;-prowadzenie rejestru wydanych legitymacji uprawniajacych do ulgowych przejazdów;-wykorzystywanie technologii komputerowej;-w realizacji powierzonych zadań ścisła współpraca z pracownikami innych komurek;-porządkowanie dokumentacji i przekazywanie do archiwum zgodnie z instrukcją archiwalna.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 342 - 2018-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie postępowania o zamówieniach publicznych. Prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych realizowanych w jednostce oraz ich ewidencjonowanie.Wybór trybu zamówienia publicznego- zgodny z ustawą "Prawo zamówień publicznych".Sporządzanie dokuemntów do realizacji zamówień publicznych, w tym zbieranie ofert, ocena ofert, przygotowanie SIWZ (Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia). Zamówienia bezpośrednie.
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr.1 III LO - 2017-11-02 - Gdynia (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Marcelów (łódzkie)
Ogólna znajomość funkcjonowania jednostek sektora budżetowego umiejętność planowania i samodzielnej realizacji zadań, umiejetność wnioskowania i formułowania ocen, pisania streszczeń i raportów z wykonanej pracy
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-30 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towarów, doradztwo sprzedaży.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "WABI-MARKET" BEATA, JAN WAWRZYŃCZAK SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-22 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Świdnica (dolnośląskie)
- realizacja procesów rekrutacyjnych dla pracowników z Ukrainy- przygotowywanie i publikacja ogłoszeń na portalach ukraińskich i krajowych- telefoniczny kontakt z kandydatami- przygotowywanie i kontrola niezbędnej dokumentacji w celu legalnego zatrudnienia pracowników z Ukrainy- telefoniczny oraz mailowy kontakt z pracownikami ukraińskimi pracującymi na terenie Polski- pomoc przy organizacji zakwaterowania dla pracowników z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2020-09-21 - Tychy (śląskie)
- tworzenie raportów, wypełnianie wskaźników, aktualizacja rekordów z niezgodnościami- wykonywanie kontroli wyrywkowych, śledzenie niezgodności- współpraca z różnymi zespołami w całej organizacji- zgłaszanie skarg do odpowiedniej jednostki biznesowej
kontakt przez PUP - 2020-06-19 - Łódź (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Księżyno (podlaskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-07-10 - Poznań (wielkopolskie)
koordynacja pracy grupy, porozumiewanie się w języku ukraińskim i angielskim; umiejętność pracy i obsługi biur IT (sprzęt komputerowy)Miejsce pracy: LUBLIN
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Lublin (lubelskie)
- kontakt z przedstawicielem producenta w zakresie procesów produkcyjnych- zapewnienie realizacji dostaw z zagranicy, przygotowanie dokumentacji dopuszczenia dostaw do obrotu- monitorowanie terminowej realizacji dostaw zakontraktowanych produktów- monitorowanie stanów magazynowych i sporządzanie raportów- inne zlecone zadania związane z powyższymi obszarami działań
kontakt przez PUP - 2020-06-04 - Warszawa (mazowieckie)
- Dekretowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie danych do systemu księgowego, rejestrowanie zamówień, blokad, przedpłat- Kontrola wydatków w ramach działalności dydaktycznej prowadzonej w języku angielskim i współpraca z dysponentami środków - Opracowywanie danych finansowych dotyczących wpłat w systemie Bazus- Dekretacja płatności studentów- Udział w przygotowywaniu danych do sprawozdań finansowych i statystycznych- Rozliczanie dydaktyki ED w systemie finansowo-księgowym w okresach sprawozdawczych- Uczestnictwo w procesie rozliczania kosztów i zamykania okresów sprawozdawczych- Działania wspomagające przy imporcie i dekretacji dokumentów list płac, działania wspomagające przy uzgadnianiu prawidłowej dekretacji list płac.- Comiesięczne uzgadnianie kosztów BFP z danymi z Działu PłacWynagrodzenie nie mniej niż 2100 zł brutto + dodatek stażowy Kontakt kandydatów z pracodawcą: tylko e-mail z CV: rekrutacja (at) umed.wroc.pl
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu - 2018-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów branży ogrodniczej, realizacja wycen. CV proszę przesyłać na adres e-mail: marketing (at) ogrodmacieja.pl.
Sklep internetowy "Ogródmacieja.pl" Maciej Majda - 2016-01-11 - Bienice (zachodniopomorskie)