SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI Tychy oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: - realizacja procesów rekrutacyjnych dla pracowników z Ukrainy- przygotowywanie i publikacja ogłoszeń na portalach ukraińskich i krajowych- telefoniczny kontakt z kandydatami- przygotowywanie i kontrola niezbędnej dokumentacji w celu legalnego zatrudnienia pracowników z Ukrainy- telefoniczny oraz mailowy kontakt z pracownikami ukraińskimi pracującymi na terenie Polski- pomoc przy organizacji zakwaterowania dla pracowników z Ukrainy

Data publikacji: 2020-09-21

Lokalizacja: Tychy (śląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- realizacja procesów rekrutacyjnych dla pracowników z Ukrainy- przygotowywanie i publikacja ogłoszeń na portalach ukraińskich i krajowych- telefoniczny kontakt z kandydatami- przygotowywanie i kontrola niezbędnej dokumentacji w celu legalnego zatrudnienia pracowników z Ukrainy- telefoniczny oraz mailowy kontakt z pracownikami ukraińskimi pracującymi na terenie Polski- pomoc przy organizacji zakwaterowania dla pracowników z Ukrainy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2477

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik agencji pracy tymczasowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.09.2020

Data zakończenia pracy: 21.09.2023

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie podstawowe, biegła znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

danePracodawcy_nip: 9542756331

danePracodawcy_regon: 361860740

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Adres pracodawcy:
Budowlanych 59, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informacja w sprawie oferty dostępna u doradcy klienta obsługującego osobę zarejestrowaną w PUP Tychy.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24

Powiat pracodawcy: m. Tychy

danePracodawcy_kodPowiatu: 2477

Gmina pracodawcy: Tychy

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Tychy

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0944534

Ulica pracodawcy: Budowlanych

Numer budynku pracodawcy: 59

danePracodawcy_nrKraz: 12366

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333302

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik agencji pracy tymczasowej

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 21.09.2020

Oferta pracy ważna do: 12.10.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 21.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 21.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0c7e6cf8409be39a58307b210fbc15e8

Podobne oferty pracy

MONTER INSTALACJI TELETECHNICZNYCH - od 2 500 PLN

Układania okablowania, podłączanie urządzeń teletechnicznych
uTech NETWORKS - 2016-06-27 - Ciągowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ANALIZ FINANSOWYCH - od 2 600 PLN

• Przeprowadzanie analiz finansowych i rynkowych, analiz wrażliwości, przygotowywanie modeli wyceny, modelifinansowych projektów inwestycyjnych, w tym tworzenie projekcji rachunku wyników, cashflow i bilansu, • Analiza i ocenabiznesplanów oraz projektów inwestycyjnych, • Rozwój i rozbudowa narzędzi analitycznych, • Współpraca z instytucjamizewnętrznymi: urzędy, firmy leasingowe, banki i inne.
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2020-09-22 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA D/S MECHANICZNYCH - od 3 200 PLN

praca w dziale głównego mechanika - maszyny i urządzenia przeróbcze
KRAKOWSKIE ZAKŁADY EKSPLOATACJI KRUSZYWA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 2 600 PLN

Obsługa fabryki w zakresie BHP zgodnie z wymaganiami prawnymi, m.in.- wdrażanie i przestrzeganie bezpiecznych warunków pracy,- planowanie i prowadzenie kontroli bhp, - bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,- prowadzenie szkoleń wstępnych dla pracowników w zakresie bhp,- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe,- prowadzenie dla fabryki dokumentacji w zakresie bhp.
FABRYKA APARATURY I URZĄDZEŃ FAMET S.A. K-KOŹLE - 2016-05-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

KOSMETYCZKA - od 2 000 PLN

farbowanie brwi i rzęs,wykonywanie zabiegów upiększających twarz,stylizacja rzęs,zabiegi pielęgnacyjne dłoni stóp i paznokci,zdobienie paznokci
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Wieliczka (małopolskie)

MURARZ-TYNKARZ - od 2 200 PLN

Wykonywanie prac ogólno-budowlanych w tym szczególnie: murowanie, prace elewacyjne.
OPTIMUM S.C - 2017-10-17 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SERWISU NA RYNEK HOLENDERSKI - od 1 850 PLN

Opis stanowiska: Odpowiedzialność za realizację procesu reklamacji Analiza i raportowanie ilości reklamacji Zlecanie wyceny usług serwisowych Zlecanie zamówień materiałów serwisowychWymagania: Znajomość języka holenderskiego Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Możliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku międzynarodowym Stabilne zatrudnienie po roku pracy istnieje możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony Pracę w młodym zespole, w miłej atmosferze Atrakcyjny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna) Możliwość rozwoju zawodowego
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)

SPECJALISTA DZIAŁU ZAKUPÓW - do 8 926 PLN

- Wykonywanie lub wsparcie procesu pozyskiwania / konkurencyjnego przetargu, aby wybrać najlepszą możliwą ofertę spełniającą wymagania klientów wewnętrznych;- koordynowanie lub wspieranie negocjacji kontraktów z prawnym, gospodarczym i obszarem zamówień / zarządzaniem kategoriami, aby zapewnić spełnienie wymogów prawnych i podpisanie umowy w uzgodnionym terminie;- Analiza wydatków i / lub wsparcie Kierownika ds. Zamówień /Przełożonego / Kierownika ds. Zakupów w analizie wydatków w celudostarczenia odpowiednich zaleceń lub wniosków-wybieranie, przetwarzanie, publikowanie i przechowywanie danych związanych z danymi rynkowymi dla przydzielonej kategorii / rynku /projektu w celu dostarczenia informacji o wartości dodanej dla dalszych procesów pozyskiwania;
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS DOKUMENTACJI - od 3 000 PLN

- prowadzenie dokumentacji budowy- prace związane z prowadzeniem sekretariatu budowy,- udział w naradach, sporządzanie notatek,- obsługa programu- obieg dokumentów INTENSE- archiwizowanie dokumentacji,- prowadzenie rejestrów dokumentacji,- bieżąca kompletacja dokumentacji powykonawczej,- obsługa biura budowy.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "INTER-SYSTEM" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. HOTELARSTWA - od 2 200 PLN

pozyskiwanie klientów indywidualnych i grupowych do kompleksu hotelarskiego w Bawarii i Pradze,dbałość o wysokie obłożenie hotelu,załatwianie spraw związanych z prowadzeniem marketingu i sprzedaży,wyjazdy służbowe do Rosji
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Smolice (łódzkie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA - od 1 500 PLN

Realizowanie celówBudowanie długoterminowych relacji z klientemSprzedaż produktów
kontakt przez OHP - 2016-02-25 - Zielona Góra (lubuskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI CATERINGU - od 2 250 PLN

obsługa imprez, prace przygotowawcze i rowarzyszące, obsługa klienta, serowanie posiłków, prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2019-10-03 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU BIZNESU - do 2 600 PLN

- aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz efektywna współpraca z nimi;- opracowywanie innowacyjnych koncepcji wdrożeniowych nowych produktów albo usług;- prowadzenie analizy rynku w danej branży;- aranżowanie i organziowanie spotkań handlowych;- przygotowywanie, ulepszanie i aktualizowanie oferty;- rozliczanie całej działalności, negocjowanie umów oraz nadzorowanie ich realizacji. Praca w godz.: 8:00-17:00.
EWIGOL Sp. z o.o. - 2020-08-03 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW (NR 5400) - od 13 PLN

prowadzenie rekrutacji pracowników, budowanie bazy kandydatów, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych
TRISTAR - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACYREFERATU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 2 293,58 PLN

Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ichstosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego,uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.nne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: 2293,58 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. Oświadczenia wskazane w wymaganych dokumentach i oświadczeniach należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414-41-39, (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-09-28 - Racibórz (śląskie)

MŁODSZY REFERENT - STAŻ - 997,4 PLN

Przygotowanie, kopertowanie korespondencji wydziałowej do wysyłki,
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Rawicz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNYCH - od 2 500 PLN

utrzymanie ciągłości pracy urządzeń zakładu
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2019-03-01 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 1 850 PLN

Sprzedaż zagraniczna mieszanek dla zwierząt. Miejsce pracy: Trzebnica.
LMB Solutions Marlena Zapała-Tokar - 2016-06-03 - Księginice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH I ELEKTRONICZNYCH - od 2 100 PLN

1. Umiejętność układania instalacji elekt.2. Umiejętność obsługi i naprawy urządzeń elektrycznych wentylacji mechanicznych3. Znajomość obsługi urządzeń akustycznych itp.Praca od 8:00 do 16:00, od 14:00 do 22:00Miejsce wykonywania pracy: Łódzki Dom Kultury w Łodzi
ŁÓDZKI DOM KULTURY - 2018-10-15 - Łódź (łódzkie)

MAGAZYNIER ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż ) - 997,4 PLN

Zapoznanie z zasadami załadunku i rozładunku towarów i inne
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

sprzedaż produktów firmy
INSTALMER - 2018-08-28 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY -EXPORTU - od 2 250 PLN

specjalista do spraw exportu
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Niepołomice (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 500 PLN

Nawiązywanie kontaktów handlowych, kojarzenie tranzakcji handlowych,obsługa tranzakcji handlowych
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Sopot (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 2 000 PLN

Prognozowanie i analiza sprzedaży, zbieranie zamówień (także w języku rosyjskim i angielskim) i przekazywanie ich działowi produkcji, utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientami, często rosyjsko i anglojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów, kreowanie strategii obsługi klientów, współpraca z rosyjsko i anglojęzycznym personelem.WYMAGANIA:wykształcenie wyższe ekonomiczne, doświadczenie min. 3 lata, prawo jazdy kat. B, gotowość do wyjazdów, umiejętność obsługi komputera, analizy i prognozowania sprzedaży, bardzo dobra znajomość języka angielskiego i języka rosyjskiego
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

Specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Zielona Góra (lubuskie)