SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU Tarnobrzeg oferta pracy PPU "ARKOMET" Arkadiusz Nastała
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż usług szkoleniowo - doradczych, prace administracyjno - biurowepraca od 7.30 do 15.30
Data publikacji: 2019-08-06
Lokalizacja: Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pracodawca: PPU "ARKOMET" Arkadiusz Nastała
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Bartosza Głowackiego 23/3, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż usług szkoleniowo - doradczych, prace administracyjno - biurowepraca od 7.30 do 15.30
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnobrzeg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie w sprzedaży usług i obsłudze klienta
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: PPU "ARKOMET" Arkadiusz Nastała
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Adres pracodawcy:
Plac Bartosza Głowackiego 23/3, 39-400 Tarnobrzeg, powiat: m. Tarnobrzeg, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Tarnobrzeg
Gmina pracodawcy: Tarnobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnobrzeg
Ulica pracodawcy: Plac Bartosza Głowackiego
Numer budynku pracodawcy: 23
Profil działalności pracodawcy:
Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 06.08.2019
Oferta pracy ważna do: 07.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c011af24b36bcf53699a2c0c81f3d8da
Podobne oferty pracy
wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, kontakty z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Jabłonowo (mazowieckie)
SZKOLENIA NA TEMAT SPRZEDAWANYCH URZĄDZEŃ TECHNIKI GRZEWCZEJ POPRZEZ OSOBISTE SZKOLENIA WIZYTUJĄCYCH FIRMĘ PRZEDSTAWICIELI PRODUCENTÓW ORAZ POPRZEZ SŁUCHANIE ROZMÓW DOŚWIADCZONYCH PRACOWNIKÓW Z KLIENTAMI, SPORZĄDZANIE PRZYKŁADANYCH OFERT I DOBÓR URZĄDZEŃ W CELACH SZKOLENIOWYCH, NAUKA SPORZĄDZANIA UMÓW RATALNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZASADAMI SPORZĄDZANIA UMÓW MONTAŻOWYCH INSTALACJI I URZĄDZEŃ, ZAPOZNANIE SIĘ Z FUNKCJAMI PROGRAMU HERMES HUMANSOFT, NA KTÓRYCH PRACUJE FIRMA FABA, PRZYGOTOWYWANIE W PROGRAMIE KOMPUTEROWYM REKLAM I ULOTEK
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
1) Sporzadzanie list płac, zestawień ora przelewów z wynagrodzeń.2) Sporzadzanie PIT -ów (PIT - 11, PIT - 40, PIT - 8C). 3) Obliczanie podstaw zasiłków z ubezpieczenia społ.4) Sporzadzanie dok. Rp - 7 do celów emerytalnych.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-10-18 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa pracowników w zakresie kadrowo-acowej.Naliczanie wynagrodzeń,sporzadzanie list płac,umów cywilno prawnych rozliczeń ideklaracji,prowadzenie dokumentacji kadrowej
SCO-PAK S.A - 2016-07-12 - Chełm (lubelskie)
prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o.o. - 2017-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa gości na restauracji w serwisie niemieckim, rosyjskimserwis wina wyszynk piwa
Chojna Group Sp. z o.o. - 2019-04-10 - Ustroń (śląskie)
organizacja i wykonywanie montażu stolarki okiennej i drzwiowej,montaż bram i rolet
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
w/g stanowiska
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2017-02-09 - Kielce (świętokrzyskie)
praca przy komputerze, wprowadzanie danych, wyszukiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Zambrów (podlaskie)
Obsługa stron internetowych, obsługa sklepów internetowych, marketing internetowy, obsługa stron social media, tworzenie stron
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Jaworzno (śląskie)
- OBSŁUGA KLIENTA- SPRZEDAŻ USŁUG- WSPARCIE DZIAŁU SOCIAL MEDIA- OBSŁUGA FACEBOOK- BUDOWANIE I ROZWIJANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI
Janik-Stec Małgorzata, TMS AUDIT Małgorzata Janik - Stec - 2017-03-10 - Trzebownisko (podkarpackie)
Kompleksowa obsługa prawna firmy, przygotowywanie projektów opinii prawnych.
"POL-FOODS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-26 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, obsługa maszyn pralniczych, prasowanie, odplamianie. Praca od pn do nd w godz. 9.00- 21.00.
EBS S.A. - 2017-05-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, realizowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki, obsługa klientów w procesie sprzedaży w formie telefonicznej i e-mailowej
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Zebrzydowice (małopolskie)
Gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych, znakowanie zbiorów, wykonywanie podstawowych opisów muzealiów, archiwizowanie dokumentacji, kompleksowa obsluga zwiedzających, inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych, pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów, pomoc w przygotowaniu dokumentacji.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2017-06-27 - Zielonki (małopolskie)
Nawiązywanie kontaktów z klientami, sprzedaż, zamawianie towarów,wyszukiwanie nowych dostawców,powiększanie oferty sklepu materiałów i narzędzi budowlanych
BRUK Sylwester Dziatzko - 2016-10-10 - Jasienica (śląskie)
Tłumaczenie dokumentacji technicznej, uczestnistwo w negocjacjach cen i warunków współpracyz klientem, kontakt z klientem zagranicznym.
WARMIA Spółka Akcyjna - 2018-01-26 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy, dokonywanie ich selekcji, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych.
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Kraków (małopolskie)
Rozpatrywanie wniosków o treści dla obsługiwanych rynków za pośrednictwem platformy opinii. Wspieranie lokalnych zespołów lokalnego rynku w sprawach zadańod Centralnego zespołu ds. Treści: korekta, recenzje procesów,analizy, tłumaczenia itp. Zbieranie informacji zwrotnych odagentów pomocy technicznej w celu usprawnienia procesów iprzeprowadzenia sesji dyskusyjnych w celu ustalenia, jakuwzględnić procesy. Edytowanie istniejących treści w celuuwzględnienia lokalnych aktualizacji lub ulepszeń. Tłumaczeniekomunikatów, artykułów w Centrum pomocy, przetwarzanie stronna lokalny język w razie potrzeby. Regularna weryfikacja HC wcelu terminowego zgłaszania wszelkich problemów. Obsługa zlokalnymi treściami
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Kraków (małopolskie)
znajomość technologii wytwarzania prefabrykatów betonowych i żelbetonowych, znajomość normy europejskiej PN-EN 2016-1 BETON; umiejętność czytania rysunków konstrukcyjnych prefabrykatów betonowych, podstawowa znajomość pracy konstrukcji betonowych, mile widziane uprawnienia budowlane wykonawcze świadczące o doświadczeniu zawodowym potrzebnym podczas wizyt reklamacyjnych dotyczących stacji na budowach; przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa;
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-12 - Lublin (lubelskie)
Sporządzanie list płac, umów zlecenia i o dzieło. Naliczanie podatku od wynagrodzeń, składek ZUS pracowników oraz osób prowadzących działalność gospodarczą. Rozliczenia refundacji do PFRON-u.
BIURO RACHUNKOWOŚCI ZYSK JULIA PRYCZKOWSKA - 2019-04-04 - Reda (pomorskie)
wyksz. min. zawodowe, mile widziane doświadczenie na ww stanowisku, umiejętność obsługi komputera;obsługa programu do floty paliwowej, kart flotowych, kontakt z klientem, praca biurowamiejsce pracy; Ligota
PRZEDSIĘBIORSTWO "OCHMAN" ADAM OCHMANN - 2016-02-03 - Ligota (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, analizowanie wyników sprzedażowych, tworzenie ofert handlowych, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie transakcji i zamówień sprzedaży, korespodencja z klientami, obsługa sprzedaży bezpośredniej i wysyłkowej, rozpatrywanie reklamacji, obsługa zamówien telefonicznych
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Janowo (pomorskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej lub analitycznej środków trwałych, a także pozostałych środków trwałych (wyposażenia), wartości niematerialnych i prawnych oraz organizowanie ich inwentaryzacji. - Prowadzenie postępowań związanych z powierzeniem składników do użytku indywidualnego oraz rozliczeniem osób materialnie odpowiedzialnych. - Klasyfikowanie i prowadzenie dystrybucji faktur i rachunków do właściwych komórek organizacyjnych Biura. - Prowadzenie ewidencji umów na służbowe telefony komórkowe oraz rozliczanie miesięcznych kosztów użytkowania telefonów komórkowych i Internetu bezprzewodowego. - Koordynowanie procesu kasacji/likwidacji, sprzedaży, darowizny, przekazania składników rzeczowych majątku. - Ustalanie przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych i formułowanie wniosków w sprawie ich rozliczenia, w tym monitorowanie terminowego składania wyjaśnień przez osoby odpowiedzialne za ich powstanie. - Okresowe uzgadnianie sald składników rzeczowych majątku z komórką właściwą do spraw finansowych. - Przygotowywanie materiałów, informacji i analiz na potrzeby statystyki i sprawozdawczości oraz kontroli prowadzonych w obszarze prowadzonych spraw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2019-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie całości spraw wynagrodzeń pracowników zatrudnionych na umowę o pracę i umowy zlecenia, zgłoszanie do ZUS, sporządzanie PIT 4, PIT 11, sporządzanie informacji dla NFZ, PFRON.Szczegółowe informacje na stronie Urzędu Miasta Siechnice, BIP zakładka "oferty pracy", link: http://bip.siechnice.dolnyslask.pl/dokument,iddok,4118,idmp,30,r,rUmowa o pracę, jedna zmiana.Kontakt z pracodawcą: dokumenty proszę składać w terminie do dnia 08.02.2016r. w kancelarii Urzędu Miejskiego w Siechnicach ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice lub na adres e-mail: biuro (at) umsiechnice.plInformacje o ofercie w sali E
Urząd Miejski w Siechnicach - 2016-01-29 - Święta Katarzyna (dolnośląskie)
obsługa klienta w sklepie ogólnospożywczym, obsługa kasy fiskalnej
PUC-POL BOGDAN PUC - 2016-06-09 - Lubin (dolnośląskie)
kompleksowe prowadzenie akt osobowych nauczycieli i pracowników administracji; prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz awansu zawodowego nauczycieli; sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw personalnych; archiwizowanie dokumentacji kadrowej;
Szkoła Podstawowa nr 2 im.Jarosława Iwaszkiewicza - 2018-09-06 - Zgorzelec (dolnośląskie)