SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY Gródczanki oferta pracy ELIKOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Planowanie, korespondencja i realizacja działań marketingowych, doradztwo i sprzedaż oferowanych przez firmę usług i produktów, przygotowywanie i opracowywanie ofert handlowych, opieka nad stroną "www" oraz oraz kamałami w mediach społecznościowych, budowanie wizerunku firmy na rynku branżowym.Wymagania: wykształcenie wyższe, biegła obsługa komputera, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole.

Data publikacji: 2020-06-18

Lokalizacja: Gródczanki (śląskie)

Pracodawca: ELIKOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wiejska 16 B, 47-480 Gródczanki, powiat: raciborski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Planowanie, korespondencja i realizacja działań marketingowych, doradztwo i sprzedaż oferowanych przez firmę usług i produktów, przygotowywanie i opracowywanie ofert handlowych, opieka nad stroną "www" oraz oraz kamałami w mediach społecznościowych, budowanie wizerunku firmy na rynku branżowym.Wymagania: wykształcenie wyższe, biegła obsługa komputera, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gródczanki

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2411

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pietrowice Wielkie

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020

Nazwa pracodawcy:
ELIKOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 6392002740

danePracodawcy_regon: 24277840400000

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Adres pracodawcy:
Wiejska 16 B, 47-480 Gródczanki, powiat: raciborski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24

Powiat pracodawcy: raciborski

danePracodawcy_kodPowiatu: 2411

Gmina pracodawcy: Pietrowice Wielkie

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Gródczanki

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0218845

Adres strony pracodawcy: www.elikor.pl

Ulica pracodawcy: Wiejska

Numer budynku pracodawcy: 16 B

Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 18.06.2020

Oferta pracy ważna do: 17.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3554246894d4223b690d4389b65a0fcb

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 3 000 - 5 000 PLN

planowanie, koordynowanie dostaw do klienta, współpraca z operatorami logistycznymi, spedytorami, zlecenie zadań transportowych, tworzenie dostaw do klientów, wystawianie dokumentów transportowych, listów przewozowych, obsługa systemu, ewidencji ERP
POLŻYWNOŚĆ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-26 - Golina (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 713 PLN

Sprzedaż wyrobów cukierniczych, piekarskich, spożywczych. Godz. pracy 6-13, 11-18.
Piekarnia-Ciastkarnia Ryszard Dzikowski - 2020-09-08 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SP.EKSPORTU - od 5 500 PLN

Współpraca z klientami firmy w zakresiewspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp.zo.o. - 2016-02-25 - Głogów (dolnośląskie)

LEKTOR JĘZYKA NIEMIECKIEGO - od 540 PLN

Praca w szkole językowej na terenie całego powiatu Oleśnickiego. min 12 godzin w miesiącu.
Krystian Żak Blue Education - 2018-03-29 - Wołów (dolnośląskie)

SPECJALISTA D/S OBSŁUGI KLIENTA - od 700 PLN

Nawiązywanie kontaktów z klientami z Afryki Środkowej i Wschodniej. Obsługa transakcji handlowych. Dbałość o wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - 997,4 PLN

-zapoznanie się z przepisami BHP i Ppoż., Regulaminem Organizacyjnym i Regulaminem Pracy obowiązującymi w LORD-zapoznanie z przepisami regulującymi funkcjonowanie ośrodków doradztwa rolniczego, Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz Programem Działalności LORD na rok 2017-zapoznanie z zagadnieniami doradztwa rolniczego w zakresie produkcji rolnej metodami ekologicznymi, ochrony przyrody na terenach wiejskich, zagospodarowania ścieków, odpadów stałych oraz ograniczenia azotu ze źródeł rolniczych do środowiska poprzez poprawę infrastruktury technicznej w gosp. rolnych, stosowania odnawialnych źródeł energii-poznanie mechanizmów funkcjonowania rynków rolnych w ramach Wspólnej Polityki Rolnej-poznanie zasad sporządzania planów rolnośrodowiskowych oraz planów przedstawienia gospodarstwa rolnego na produkcje metodami ekologicznymi lub planów produkcji w gospodarstwach ekologicznych, poznanie wymaganej dokumentacji do prowadzenia gosp. ekologicznego; udział w aktualizacji bazy gosp. ekologicznych województwa lubuskiego-udzielanie pomocy w wypełnieniu wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej na inwestycje lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszu europejskich lub krajowych-uczestnictwo i pomoc w organizacji w branżowych konferencji, seminariów, kursów i szkoleń dla rolników-opracowywanie planów i sprawozdań z realizacji prowadzonych działań w czasie stażu-współpraca z instytucjami, organizacjami, placówkami naukowymi i szkołami rolniczymi w zakresie ochrony przyrody i środowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kalsk (lubuskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I WYPOSAŻENIEM - od 4 000 PLN

Bieżące i kompleksowe administrowanie obiektami handlowymi, prowadzenie dokumentacji związane z wynajmem, przygotowywanie umów, aneksów w zakresie wynajmu, rozliczanie kosztów eksploatacyjnych i kosztów usług, przygotowywanie raportów, zestawień dot. administrowaniem nieruchomościami, realizowanie zamówień na materiały i usługi w zakresie eksploatacji budynków i wyposażeniem firmy
"CERAMIKA PARADYŻ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W OPOCZNIE - 2019-11-05 - Opoczno (łódzkie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - 3 400 - 5 000 PLN

Zgrzewanie papy termozgrzewalnej
KAMKO Krzysztof Osiński - 2017-10-04 - Beleń (łódzkie)

SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA KILENTÓW - od 2 100 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, spotkania z klientami, przygotowanie projektów umów, zleceń, utrzymanie relacji handlowych z klientami
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Legnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 600 PLN

WG STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2020-08-12 - Wołów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS SZKOLENIA I DZIAŁALNOŚCI GOSPODACZEJ - od 13,7 PLN

prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, praca w godz. 12-16, 20 godzin tygodniowo
OSZK LOK - 2018-05-04 - Zgierz (łódzkie)

SPECJALISTA DS. PROMOWANIA RYNKU POLSKIEGO W INDIACH - od 2 500 PLN

promowanie Polski jako atrakcyjnego rynku dla ekspansji firm, promowanie wśród przedsiębiorców indyjskich inwestowania w Polsce jako możliwości wejścia na rynek europejski
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 4 000 PLN

Profesjonalne doradztwo techniczne oraz aktywna sprzedaż klientom Rzetelne prowadzenie dokumentacji sprzedażowej Planowanie stanów magazynowych Przyjmowanie dostaw towarów
kontakt przez PUP - 2020-09-28 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

Utrzymywanie stałego kontaktu z bieżącymi i potencjalnymi klientami. Przygotowywanie ofert. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej realizacji zamówień. Współpraca z działem serwisu i logistyki. Godziny pracy: 8.00- 16.00
Vegagastro - 2018-07-03 - Włynkówko (pomorskie)

SEKRETARKA - 2 250 - 2 700 PLN

obsługa sekretariatu oraz dbałośc o sprawy organizacyjne biurakordynacja spotkań Zarządu, przypominanie o planowanych wydarzeniach, informowanie o nieobecnościach klucowych pracowników, prowadzenie kalendarza,przyjmowanie, rozdzelanie, wysyłanie korespondencji w tym imail, prowadzenie bierzącej dok. zw. z korespondencjąudzielanie iformacji o stanowiskach i zakresach załatwianych spraw, lokalizacji i nr tel.współpraca z dostawcami biura, pomoc w dziale księgowości,dbanie o wizerunek firmy;
Nasza Wspólnota Zarządz.i Admin. Nieruchomościami Sp. z o.o. - 2018-10-09 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SZKÓD KOMUNIKACYJNYCH - od 5 000 PLN

obsługa i likwidacja szkód komunikacyjnych
P.H.U. MICHAŁ GEMBA - 2019-10-31 - Ogorzeliny (pomorskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINASOWO-KSIĘGOWYM - od 5 000 PLN

Sporzadzanie deklaracji podatkowych; przygotowywanie danych do sprawozdań finasnowych; obsługa rachunków klientów angielsko- i arabskojęzycznych; wymagany kontakt z klientem mailowy, telefoniczny; przygotowywanie faktur dla klientów.Miejsce pracy Łódź i inne miejsca wskazne przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I PROWADZENIA SEKRETARIATU - od 3 600 PLN

Kompletowanie dokumentów finansowych dla księgowości zewnętrznej. Wystawianie i rozliczanie umów zlecenia z trenerami, współpraca z zespołem realizującym szkolenia. Wprowadzanie przelewów. Obsługa korespondencji firmowej. Wystawianie faktur.
Akademia Kształcenia Zawodowego Sp z o.o. - 2020-03-06 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 3 000 PLN

Koordynacja obiegu dokumentów oraz prowadzenie procesów księgowania, ścisła współpraca z klientami w zakresie spraw bieżących, współpraca z instytucjalmi zewnętrznymi, wsparcie procesów z obszaru kadr i płac
"HANBUD" Henryk Pruszyński - 2016-09-29 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ - od 2 700 PLN

• Przygotowywanie sprawozdań finansowych według określonych standardów na potrzeby wewnętrzne oraz sprawozdawczości budżetowej • Sporządzanie comiesięcznych sprawozdań dot. sprzedaży i rozliczeń wpłat oraz sprawozdań kwartalnych z wpływów należności gminnych • Wprowadzanie zmian do systemu komputerowego oraz sporządzanie wydruków powiadomień o zmianie opłat, comiesięczne sporządzanie faktur • Obsługa klientów w zakresie zagadnień należnych zobowiązań finansowych • Sporządzanie i księgowanie PK ( polecenie księgowania )
Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Spółka z o.o. - 2020-05-29 - Kłodzko (dolnośląskie)

SPECJALISTA D.S. KADR-PŁAC-KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie RAMZES Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji zapasów materiałów, tj. wprowadzanie PZ i WZ do programu magazynowego, przygotowywanie rejestru płatności, Firma oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stabilnej i odnoszącej sukcesy firmie o wieloletniej tradycji na rynku; dużą samodzielność w realizacji zadań
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2016-12-14 - Bełchatów (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - PRACOWNIK BIUROWY - od 2 250 PLN

Pracodawca oferuje:- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku- pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. Zakres obowiązków:- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów;- Przygotowanie listów przewozowych dla kurierów;- Bieżąca obsługa klienta;- Obsługa dokumentacji sprzedażowej;- Przyjmowanie, rozpatrywanie i rozliczanie zwrotów i reklamacji klientowskich.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomość języka angielskiego;- biegła obsługa komputera;- dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań; - mile widziane doświadczenie oraz znajomość programu Subiekt oraz Photoshop.
DONACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-23 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DS BHP I P.POŻ - od 1 300 PLN

PROWADZENIE SPRAW ZWIAZANYCH Z BEZPIECZEŃSTWEM I HIGIENA PRACY W ZAKŁADZIE ZGODNIE Z WYMOGAMI ROZPORZĄDZENIA RADY MINISTRÓW W SPRAWIE SŁUZBY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ WYKONYWANIA CZYNNOŚCI Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJSystematyczna kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad wynikających z przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy.Dokonywanie rocznych ocen oraz analiz stanu bhp ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk, na których występują zagrożenia wypadkowe oraz narażenia na powstawanie chorób zawodowych. Bieżące informowanie pracodawcy o stanie bhp w zakładzie oraz o źródłach zagrożeń zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. Opracowanie instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy.Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badań przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków oraz udział w pracach zespołu powypadkowego.Dokonywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.Występowanie do kierowników komórek organizacyjnych z wnioskiem o usunięcie stwierdzonych uchybień w zakresie należącym do kierowników tych komórek oraz informowanie Dyrektora o realizacji tych wniosków.W razie stwierdzenia bezpośrednich zagrożeń dla życia lub zdrowia pracowników, występowanie do kierowników komórek organizacyjnych i Dyrektora z wnioskami o wstrzymanie pracy na stanowisku pracy, grup stanowisk lub w zagrożonym obiekcie.Kontrolowanie ważności szkoleń okresowych w zakresie bhp i p.poż.Wykonywanie czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI W KONINIE - 2016-02-26 - Konin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 3 500 - 3 800 PLN

naliczanie wynagrodzeń pracowników,prowadzenie dokumentacji pracowniczej,sporzadzanie dokumentacji ubezpieczeniowej.kontakt tel. 609 558 708
F.U.H. JAR-POL Jarosław Szymkiewicz - 2018-03-09 - Kielce (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż pieczywa; miejsce pracy -Lędziny
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Bieruń (śląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I ANALIZ EKONOMICZNYCH - 3 000 - 4 500 PLN

Kontrola dekretacji oraz księgowanie dokumentów księgowych, sporządzanie deklaracji VAT i CIT, wsparcie w procesie zamykania miesiąca oraz przygotowanie wymaganych deklaracji i Jednolitego Pliku Kontrolnego, sporządzanie sprawozdań finansowych wg. standardów rachunkowości oraz rapartów i bilansów, kontrola i uzgadnianie sald kont księgowych, opracowywanie prognoz i ianaliz finansowych , współpraca z innymi działami spółdzielni w zakresie uzgodnień oraz prawidłowej ewidencji zdarzeń, współudział w procesie planowania i budżetowaniaGodziny pracy 7-15
Olsztyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2020-09-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)