SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY Gródczanki oferta pracy ELIKOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie, korespondencja i realizacja działań marketingowych, doradztwo i sprzedaż oferowanych przez firmę usług i produktów, przygotowywanie i opracowywanie ofert handlowych, opieka nad stroną "www" oraz oraz kamałami w mediach społecznościowych, budowanie wizerunku firmy na rynku branżowym.Wymagania: wykształcenie wyższe, biegła obsługa komputera, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole.
Data publikacji: 2020-06-18
Lokalizacja: Gródczanki (śląskie)
Pracodawca: ELIKOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wiejska 16 B, 47-480 Gródczanki, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie, korespondencja i realizacja działań marketingowych, doradztwo i sprzedaż oferowanych przez firmę usług i produktów, przygotowywanie i opracowywanie ofert handlowych, opieka nad stroną "www" oraz oraz kamałami w mediach społecznościowych, budowanie wizerunku firmy na rynku branżowym.Wymagania: wykształcenie wyższe, biegła obsługa komputera, umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gródczanki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2411
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pietrowice Wielkie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Nazwa pracodawcy:
ELIKOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6392002740
danePracodawcy_regon: 24277840400000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Wiejska 16 B, 47-480 Gródczanki, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: raciborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2411
Gmina pracodawcy: Pietrowice Wielkie
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gródczanki
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0218845
Adres strony pracodawcy: www.elikor.pl
Ulica pracodawcy: Wiejska
Numer budynku pracodawcy: 16 B
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 18.06.2020
Oferta pracy ważna do: 17.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3554246894d4223b690d4389b65a0fcb
Podobne oferty pracy
planowanie, koordynowanie dostaw do klienta, współpraca z operatorami logistycznymi, spedytorami, zlecenie zadań transportowych, tworzenie dostaw do klientów, wystawianie dokumentów transportowych, listów przewozowych, obsługa systemu, ewidencji ERP
POLŻYWNOŚĆ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-26 - Golina (wielkopolskie)
Sprzedaż wyrobów cukierniczych, piekarskich, spożywczych. Godz. pracy 6-13, 11-18.
Piekarnia-Ciastkarnia Ryszard Dzikowski - 2020-09-08 - Słupsk (pomorskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z klientami firmy w zakresiewspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp.zo.o. - 2016-02-25 - Głogów (dolnośląskie)
Praca w szkole językowej na terenie całego powiatu Oleśnickiego. min 12 godzin w miesiącu.
Krystian Żak Blue Education - 2018-03-29 - Wołów (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie kontaktów z klientami z Afryki Środkowej i Wschodniej. Obsługa transakcji handlowych. Dbałość o wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Kraków (małopolskie)
-zapoznanie się z przepisami BHP i Ppoż., Regulaminem Organizacyjnym i Regulaminem Pracy obowiązującymi w LORD-zapoznanie z przepisami regulującymi funkcjonowanie ośrodków doradztwa rolniczego, Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 oraz Programem Działalności LORD na rok 2017-zapoznanie z zagadnieniami doradztwa rolniczego w zakresie produkcji rolnej metodami ekologicznymi, ochrony przyrody na terenach wiejskich, zagospodarowania ścieków, odpadów stałych oraz ograniczenia azotu ze źródeł rolniczych do środowiska poprzez poprawę infrastruktury technicznej w gosp. rolnych, stosowania odnawialnych źródeł energii-poznanie mechanizmów funkcjonowania rynków rolnych w ramach Wspólnej Polityki Rolnej-poznanie zasad sporządzania planów rolnośrodowiskowych oraz planów przedstawienia gospodarstwa rolnego na produkcje metodami ekologicznymi lub planów produkcji w gospodarstwach ekologicznych, poznanie wymaganej dokumentacji do prowadzenia gosp. ekologicznego; udział w aktualizacji bazy gosp. ekologicznych województwa lubuskiego-udzielanie pomocy w wypełnieniu wniosków lub innych dokumentów niezbędnych do ubiegania się o przyznanie pomocy finansowej na inwestycje lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszu europejskich lub krajowych-uczestnictwo i pomoc w organizacji w branżowych konferencji, seminariów, kursów i szkoleń dla rolników-opracowywanie planów i sprawozdań z realizacji prowadzonych działań w czasie stażu-współpraca z instytucjami, organizacjami, placówkami naukowymi i szkołami rolniczymi w zakresie ochrony przyrody i środowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kalsk (lubuskie)
Bieżące i kompleksowe administrowanie obiektami handlowymi, prowadzenie dokumentacji związane z wynajmem, przygotowywanie umów, aneksów w zakresie wynajmu, rozliczanie kosztów eksploatacyjnych i kosztów usług, przygotowywanie raportów, zestawień dot. administrowaniem nieruchomościami, realizowanie zamówień na materiały i usługi w zakresie eksploatacji budynków i wyposażeniem firmy
"CERAMIKA PARADYŻ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W OPOCZNIE - 2019-11-05 - Opoczno (łódzkie)
Zgrzewanie papy termozgrzewalnej
KAMKO Krzysztof Osiński - 2017-10-04 - Beleń (łódzkie)
przygotowywanie ofert handlowych, spotkania z klientami, przygotowanie projektów umów, zleceń, utrzymanie relacji handlowych z klientami
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Legnica (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
WG STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2020-08-12 - Wołów (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, praca w godz. 12-16, 20 godzin tygodniowo
OSZK LOK - 2018-05-04 - Zgierz (łódzkie)
promowanie Polski jako atrakcyjnego rynku dla ekspansji firm, promowanie wśród przedsiębiorców indyjskich inwestowania w Polsce jako możliwości wejścia na rynek europejski
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Piaseczno (mazowieckie)
Profesjonalne doradztwo techniczne oraz aktywna sprzedaż klientom Rzetelne prowadzenie dokumentacji sprzedażowej Planowanie stanów magazynowych Przyjmowanie dostaw towarów
kontakt przez PUP - 2020-09-28 - Opole (opolskie)
Utrzymywanie stałego kontaktu z bieżącymi i potencjalnymi klientami. Przygotowywanie ofert. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej realizacji zamówień. Współpraca z działem serwisu i logistyki. Godziny pracy: 8.00- 16.00
Vegagastro - 2018-07-03 - Włynkówko (pomorskie)
obsługa sekretariatu oraz dbałośc o sprawy organizacyjne biurakordynacja spotkań Zarządu, przypominanie o planowanych wydarzeniach, informowanie o nieobecnościach klucowych pracowników, prowadzenie kalendarza,przyjmowanie, rozdzelanie, wysyłanie korespondencji w tym imail, prowadzenie bierzącej dok. zw. z korespondencjąudzielanie iformacji o stanowiskach i zakresach załatwianych spraw, lokalizacji i nr tel.współpraca z dostawcami biura, pomoc w dziale księgowości,dbanie o wizerunek firmy;
Nasza Wspólnota Zarządz.i Admin. Nieruchomościami Sp. z o.o. - 2018-10-09 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa i likwidacja szkód komunikacyjnych
P.H.U. MICHAŁ GEMBA - 2019-10-31 - Ogorzeliny (pomorskie)
Sporzadzanie deklaracji podatkowych; przygotowywanie danych do sprawozdań finasnowych; obsługa rachunków klientów angielsko- i arabskojęzycznych; wymagany kontakt z klientem mailowy, telefoniczny; przygotowywanie faktur dla klientów.Miejsce pracy Łódź i inne miejsca wskazne przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Łódź (łódzkie)
Kompletowanie dokumentów finansowych dla księgowości zewnętrznej. Wystawianie i rozliczanie umów zlecenia z trenerami, współpraca z zespołem realizującym szkolenia. Wprowadzanie przelewów. Obsługa korespondencji firmowej. Wystawianie faktur.
Akademia Kształcenia Zawodowego Sp z o.o. - 2020-03-06 - Gdańsk (pomorskie)
Koordynacja obiegu dokumentów oraz prowadzenie procesów księgowania, ścisła współpraca z klientami w zakresie spraw bieżących, współpraca z instytucjalmi zewnętrznymi, wsparcie procesów z obszaru kadr i płac
"HANBUD" Henryk Pruszyński - 2016-09-29 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
• Przygotowywanie sprawozdań finansowych według określonych standardów na potrzeby wewnętrzne oraz sprawozdawczości budżetowej • Sporządzanie comiesięcznych sprawozdań dot. sprzedaży i rozliczeń wpłat oraz sprawozdań kwartalnych z wpływów należności gminnych • Wprowadzanie zmian do systemu komputerowego oraz sporządzanie wydruków powiadomień o zmianie opłat, comiesięczne sporządzanie faktur • Obsługa klientów w zakresie zagadnień należnych zobowiązań finansowych • Sporządzanie i księgowanie PK ( polecenie księgowania )
Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Spółka z o.o. - 2020-05-29 - Kłodzko (dolnośląskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-28 - Gdańsk (pomorskie)
sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie RAMZES Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji zapasów materiałów, tj. wprowadzanie PZ i WZ do programu magazynowego, przygotowywanie rejestru płatności, Firma oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stabilnej i odnoszącej sukcesy firmie o wieloletniej tradycji na rynku; dużą samodzielność w realizacji zadań
Stalmit Murzyła K. Murzyła M. spółka jawna - 2016-12-14 - Bełchatów (łódzkie)
Pracodawca oferuje:- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku- pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. Zakres obowiązków:- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów;- Przygotowanie listów przewozowych dla kurierów;- Bieżąca obsługa klienta;- Obsługa dokumentacji sprzedażowej;- Przyjmowanie, rozpatrywanie i rozliczanie zwrotów i reklamacji klientowskich.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomość języka angielskiego;- biegła obsługa komputera;- dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań; - mile widziane doświadczenie oraz znajomość programu Subiekt oraz Photoshop.
DONACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-23 - Racibórz (śląskie)
PROWADZENIE SPRAW ZWIAZANYCH Z BEZPIECZEŃSTWEM I HIGIENA PRACY W ZAKŁADZIE ZGODNIE Z WYMOGAMI ROZPORZĄDZENIA RADY MINISTRÓW W SPRAWIE SŁUZBY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ WYKONYWANIA CZYNNOŚCI Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJSystematyczna kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad wynikających z przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy.Dokonywanie rocznych ocen oraz analiz stanu bhp ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk, na których występują zagrożenia wypadkowe oraz narażenia na powstawanie chorób zawodowych. Bieżące informowanie pracodawcy o stanie bhp w zakładzie oraz o źródłach zagrożeń zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. Opracowanie instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy.Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badań przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków oraz udział w pracach zespołu powypadkowego.Dokonywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.Występowanie do kierowników komórek organizacyjnych z wnioskiem o usunięcie stwierdzonych uchybień w zakresie należącym do kierowników tych komórek oraz informowanie Dyrektora o realizacji tych wniosków.W razie stwierdzenia bezpośrednich zagrożeń dla życia lub zdrowia pracowników, występowanie do kierowników komórek organizacyjnych i Dyrektora z wnioskami o wstrzymanie pracy na stanowisku pracy, grup stanowisk lub w zagrożonym obiekcie.Kontrolowanie ważności szkoleń okresowych w zakresie bhp i p.poż.Wykonywanie czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI W KONINIE - 2016-02-26 - Konin (wielkopolskie)
naliczanie wynagrodzeń pracowników,prowadzenie dokumentacji pracowniczej,sporzadzanie dokumentacji ubezpieczeniowej.kontakt tel. 609 558 708
F.U.H. JAR-POL Jarosław Szymkiewicz - 2018-03-09 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzedaż pieczywa; miejsce pracy -Lędziny
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Bieruń (śląskie)
Kontrola dekretacji oraz księgowanie dokumentów księgowych, sporządzanie deklaracji VAT i CIT, wsparcie w procesie zamykania miesiąca oraz przygotowanie wymaganych deklaracji i Jednolitego Pliku Kontrolnego, sporządzanie sprawozdań finansowych wg. standardów rachunkowości oraz rapartów i bilansów, kontrola i uzgadnianie sald kont księgowych, opracowywanie prognoz i ianaliz finansowych , współpraca z innymi działami spółdzielni w zakresie uzgodnień oraz prawidłowej ewidencji zdarzeń, współudział w procesie planowania i budżetowaniaGodziny pracy 7-15
Olsztyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2020-09-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)