SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ Kłodzko oferta pracy Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: • Przygotowywanie sprawozdań finansowych według określonych standardów na potrzeby wewnętrzne oraz sprawozdawczości budżetowej • Sporządzanie comiesięcznych sprawozdań dot. sprzedaży i rozliczeń wpłat oraz sprawozdań kwartalnych z wpływów należności gminnych • Wprowadzanie zmian do systemu komputerowego oraz sporządzanie wydruków powiadomień o zmianie opłat, comiesięczne sporządzanie faktur • Obsługa klientów w zakresie zagadnień należnych zobowiązań finansowych • Sporządzanie i księgowanie PK ( polecenie księgowania )
Data publikacji: 2020-05-29
Lokalizacja: Kłodzko (dolnośląskie)
Pracodawca: Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 29, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Przygotowywanie sprawozdań finansowych według określonych standardów na potrzeby wewnętrzne oraz sprawozdawczości budżetowej • Sporządzanie comiesięcznych sprawozdań dot. sprzedaży i rozliczeń wpłat oraz sprawozdań kwartalnych z wpływów należności gminnych • Wprowadzanie zmian do systemu komputerowego oraz sporządzanie wydruków powiadomień o zmianie opłat, comiesięczne sporządzanie faktur • Obsługa klientów w zakresie zagadnień należnych zobowiązań finansowych • Sporządzanie i księgowanie PK ( polecenie księgowania )
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłodzko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0208
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłodzko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dobra znajomość obsługi komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : Zdolności analityczne, umiejętność pracy w zespole, skrupulatność, systematyczność, samodzielność w pracy[Inne] : doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości i rachunkowości
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko Spółka z o.o.
danePracodawcy_nip: 8831709202
danePracodawcy_regon: 891401714
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 29, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: kłodzki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0208
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kłodzko
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0984077
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 29
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 01.06.2020
Oferta pracy ważna do: 31.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?88440db2b2fa082bf28dc59b5a37642e
Podobne oferty pracy
Aktualizowanie zamieszczanych informacji promujących firmę, markę, produkt; sporządzanie analiz i raportów w zakresie efektywności prowadzonych kampanii
AIDEM MEDIA SP. Z O.O. - 2018-04-03 - Gdańsk (pomorskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, Białorusi, Mołdawi i innych,
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Radzymin (mazowieckie)
- Obsługa klienta zagranicznego. Obsługa komputera. Wypełnianie wniosków. Doradztwo z zakresu zatrudnienia i legalizacji pobytu cudzoziemców. Udzielnie informacji o obowiązkach i prawach cudzoziemców.- Znajomość języka ukraińskiego oraz rosyjskiego jest wymagana do komunikowania się i obsługi obcokrajowców: udzielanie ogólnych informacji dot. możliwości i sposobów legalizacji pobytu cudzoziemców w Polsce; udzielanie informacji o wymaganych dokumentach do legalizacji pobytu; pomoc przy wypełnianiu wniosków; informowanie o prawach i obowiązkach cudzoziemców.- Praca 6 godzin dziennie na trzy zmiany w godzinach: 7:30-18:00.
kontakt przez PUP - 2020-07-10 - Katowice (śląskie)
Skuteczne pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie długofalowych i stałych relacji z klientami, realizacja zmówień, zawieranie umów, raportowanie, monitoring rynku i analiza konkurencji, uczestnictwo w wystawach i imprezach targowych.Wynagrodzenie od 3000 zł brutto + premia sprzedażowa + ubezpieczenie zdrowotne + pakiet socjalny
Zakłady Ceramiczne Bolesławiec Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Palnowana sprzedaż wyrobów firmy na rynki WNP (Rosja, Ukraina)
METAL-TECH s.c. - 2019-05-15 - Pcim (małopolskie)
wsparcie działu personalnego w zakresie przygotowania i dysrybujcji dokumentów kadrowych, prowadzenie komunikacji w zakresie polityki personalnej, przygotowanie raportów, zestawień, obsługa urzadzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Tajęcina (podkarpackie)
analiza potrzeb w usługach turystycznych ( kraje arabskie), sprzedaż usług, negocjacje handlowe, koordynacja, nadzór współpracy między jednostkami
EKO-LAND Zbigniew Legat - 2019-02-14 - Orzechowo (warmińsko-mazurskie)
obsługa sekretariatu, sporządzanie umów, nadzór nad pracownikami porządkowymi, odczyt wodomierzy, rozliczenie wody
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Legnica (dolnośląskie)
Specjalista do spraw public relations
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Grodków (opolskie)
Współpraca z firmami zewnętrznymi. Wspieranie działu sprzedaży i zakupów firmy. Kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów.
ELBET ZENON MATUSZEWSKI, MATEUSZ MATUSZEWSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2017-02-10 - Konieczno (świętokrzyskie)
m.in., godz. pracy 7.00-15.00, 6.00-14.00, prace na hali produkcyjnej, prace monterskie,wynagrodzenie 15 zł brutto na godz.miejsce pracy Elbląg, Pasłęk
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Księgowanie dokumentów sprzedaży i zakupu usług, prowadzenie ewidencji środków trwałych, rozliczanie VAT i PIT. sporządzanie sprawozdań GUS, rozliczeń rocznych.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie kierunkowe: księgowość, rachunkowość. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok w pracy w księgowości. Mile widziany udział w kursach doszkalających. Praktyczne i teoretyczne umiejętności w zakresie prowadzenia obsługi księgowej firm. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu A1 w mowie i piśmie. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (Tel.502-208-473) w godzinach 8:00-16:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Dąbrówki 10, 40-081 Katowice) lub e-mail: zarzadzanie (at) kancelaria-expert.pl
KANCELARIA FINANSOWO KSIĘGOWA "EXPERT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-26 - Katowice (śląskie)
Organizacja struktury projektu, stosowanie ustandaryzowanych struktur dla dokumentacji, identyfikacja i eskalacja potencjalnych zagrożeń.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Kraków (małopolskie)
księgowość w biurze rachunkowym, obsługa pakietów gospodarki płac
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Kraków (małopolskie)
wstępna weryfikacja projektów (analiza dokumentacji projektowej), sporządzanie przedmiarów robót, zapytań ofertowych, kosztorysów ofertowych i wykonawczych na podst. dokumentacji, weryfikacja poprawności ofert oraz wycen robót awaryjnych składanych przez firmy zewnętrzne, sporządzanie harmonogramów prac (praca na terenie woj. dolnośląskiego w miejscach prowadzenia działalności "Energetyka")
ENERGETYKA SP. Z O.O. - 2016-06-09 - Lubin (dolnośląskie)
Serwis oraz utrzymanie w ruchu maszyn przemysłowych, komputerowe projektowanie oprzyrządowania maszyn, wykonywanie elementów oprzyrządowania maszyn, programowanie sterowników.Oferta w ramach doposażenia stanowiska pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kowalki (kujawsko-pomorskie)
Rozmowy z klientami,wizytacje zakładów,zdobywanie nowych rynków i kontrahentów,wyjazdy zagraniczne,prezentacja towaru,uczestniczenie w targach zagranicznych,sporzadzanie sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Chełm (lubelskie)
przygotowywanie planów zamówień publicznych na dany rok w rozbiciu na zamówienia o wartości poniżej 30.000 EURO netto i o wartości od 30.000 EURO netto, prowadzenie zamówień o wartości poniżej 30.000 EURO zgodnie z Zarządzeniem Dyrektora GZŻ, dla zamówień od 30.000 EURO realizacja procedur przetargowych zgodnie z posiadanym upoważnieniem, zamieszczanie ogłoszeń o udzieleniu zamówienia w tym w BZP lub DU UE, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, weryfikacja ofert, zatwierdzanie wyników postępowań, zawieranie umów z wykonawcami, nadzór nad realizacją umów przetargowych, weryfikowanie faktur pod kątem zgodności z przepisami dot. zamówień publicznych,sporządzanie sprawozdań z realizacji zamówień publicznych.
Gdański Zespół Żłobków - 2019-04-05 - Gdańsk (pomorskie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Opoczno (łódzkie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Częstochowa (śląskie)
Diagnosta samochodowy
Liga Obrony Kraju Wielkopolska Organizacja Wojewódzka - 2017-07-27 - Poznań (wielkopolskie)
Pracownik biurowy
Firma Handlowo-Usługowa "COMERCJA" Marcin Leśniak - 2016-09-09 - Zbylitowska Góra (małopolskie)
Kompleksowa obsługa grup turystycznych, dokonywanie i potwierdzanie rezerwacji indywidualnych i grupowych, wprowadzanie list gości i rozliczanie pobytu gości, współpraca z pozostałymi działami w hotelu. Praca w Dźwirzyniena w godz. 8-16.
Neptuno Resort&Spa - 2019-03-01 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
PROCESOWANIE ZAMÓWIEŃ W SYSTEMIE SAP; KONTAKT Z PRACOWNIKAMI ORAZ ZEWNĘTRZNYMI DOSTAWCAMI; KOORDYNOWANIE PROCESU DOSTARCZENIA TOWARU DO JEDNOSTKI ABB; WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM FINANSOWYM I BIUREM FIRMY W INDIACH.- praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Łódź (łódzkie)
Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z ustawy o służbie BHP- Nadzór nad systemami: OHSAS 18001, ISO 14001 - Nadzór nad Oceną Ryzyka Zawodowego- Tworzenie wewnątrzzakładowych instrukcji bezpieczeństwa- Odbiory maszyn i stanowisk pracy pod kątem BHP,- Przeprowadzanie audytów BHP, ergonomicznych i systemowych- Przeprowadzanie szkoleń wstępnych,- Nadzór nad firmami zewnętrznymi oraz przeprowadzanie szkoleń dla firm zewnętrznych
Indesit Company Polska Sp.z o.o. - 2016-03-25 - Radomsko (łódzkie)
obsługa maszyn typu SMT, zaprogramowanie maszyny aby w odpowiedni sposób wycięła lub wygięła element metalowy, obsługa linii produkcyjnej,
Work Service S.A. - 2019-01-29 - Tczew (pomorskie)
sporządzanie analiz
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wg. stanowiska
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. JANA KILIŃSKIEGO KROSNO ODRZ. - 2017-03-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
- Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych wraz z uzgadnianiemsald okresowych; - Sporządzanie analiz, raportów, rejestrów wgwewnętrznych ustaleń; - Uzgadnianie sald z kontrahentami; - Monitoring iwindykacja należności; - Współpraca z innymi działami firmy; -Wprowadzanie faktur kosztowych i przychodowych; - Prowadzenieewidencji kasowej.
Park Naukowo Technologiczny w Opolu - 2018-11-14 - Opole (opolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Warszawa (mazowieckie)