SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - PRACOWNIK BIUROWY Racibórz oferta pracy DONACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - PRACOWNIK BIUROWY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Pracodawca oferuje:- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku- pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. Zakres obowiązków:- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów;- Przygotowanie listów przewozowych dla kurierów;- Bieżąca obsługa klienta;- Obsługa dokumentacji sprzedażowej;- Przyjmowanie, rozpatrywanie i rozliczanie zwrotów i reklamacji klientowskich.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomość języka angielskiego;- biegła obsługa komputera;- dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań; - mile widziane doświadczenie oraz znajomość programu Subiekt oraz Photoshop.
Data publikacji: 2019-07-23
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: DONACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagielnia 4 B, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pracodawca oferuje:- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku- pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00. Zakres obowiązków:- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów;- Przygotowanie listów przewozowych dla kurierów;- Bieżąca obsługa klienta;- Obsługa dokumentacji sprzedażowej;- Przyjmowanie, rozpatrywanie i rozliczanie zwrotów i reklamacji klientowskich.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomość języka angielskiego;- biegła obsługa komputera;- dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań; - mile widziane doświadczenie oraz znajomość programu Subiekt oraz Photoshop.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Po okresie próbnym: 2490 zł brutto + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - PRACOWNIK BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.07.2019
Nazwa pracodawcy:
DONACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Jagielnia 4 B, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV ze zdjęciem
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.donaco.pl
Ulica pracodawcy: Jagielnia
Numer budynku pracodawcy: 4 B
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 23.07.2019
Oferta pracy ważna do: 23.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4aac9f986c3c39f43017c1c0172d8217
Podobne oferty pracy
sprzątaczka biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Lubań (dolnośląskie)
doradztwo w zakresie branży HoReCa
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Starachowice (świętokrzyskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa (w tym naliczanie wynagrodzeń itp.), sporządzanie dokumentów ZUS, PIT, GUS, PFRON.
DEWIZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-30 - Piła (wielkopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa biura, obsługa klientów. Sporządzanie ofert, przetargów, zamówień.
"SUPON" S.A. - 2019-07-01 - Okunica (zachodniopomorskie)
Bezpośredni kontakt z Klientem, kontrola dokumentów zgodnie z procedurami oraz wyjaśnianie niezgodności w obrocie towarowym, sporządzanie protokołów reklamacyjnych, sprawdzanie poprawności składanych zamówień, przygotowywanie dokumentacji transportowej i magazynowej, przygotowanie dokumentacji związanej z organizacją wysyłek do klienta, kontrola wskaźników logistycznych i raportowanie do przełożonego, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień, aktualizacja bazy danych SAP, współpraca z pozostałymi działami Spółki.
BEWA Sp. z o.o. - 2019-01-07 - Huby Ruszczyńskie (łódzkie)
przetwarzanie, modelowanie i analiza danych
Brand for you Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenia kadr i płac, akt osobowych, ewidencja czasu pracy i nieobecności w tym naliczanie chorobowego. Tworzenie umów i aneksów oraz świadectw pracy, ewidencja badań medycyny pracy oraz szkoleń BHP Milewidziane podstawy księgowości w tym księgowanie wyciągów bankowych oraz rozliczeń i kompensat z kontrahentami Kontrola terminowości orazzgodności dokonanych płatności Uzgadnianie kont (weryfikacja faktur, wprowadzanie danych do systemu) Udział w zamknięciu miesiąca, przygotowywanie zestawień księgowych Wystawianie faktur sprzedażowych.
Truckport Sp. z.o.o - 2016-09-08 - Dąbrowa (opolskie)
Wykonywanie zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapi dla poprawy samopoczucia osób, eleiminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów w zakresie relaksacji i refleksologii. Umowa o pracę na czas określony, 2 zmiany: 8-16, 14-22.Oferta pracy znajduje się w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Wrocław (dolnośląskie)
- składanie zamówień w zakresie potrzeb materiałowych, w tym koordynacja realizacji dostaw, - utrzymywanie stanów magazynowych na określonym poziomie, - zapewnienie terminowości dostaw,- prowadzenie dokumentacji związanej z zakupami, - kontakt z dostawcami w kraju oraz ustalanie warunków zakupu i dostaw, - bieżący kontakt restauracjami w sprawach bieżących (promocje, inwentaryzacje), - bieżący kontakt restauracjami w sprawie zapotrzebowania na artykuły biurowe i mteriały reklamowe. Równoważy system pracy - praca w godz.: 00-00-23:59. Miejsce wykonywania pracy: Długołęka, ul. Wrocławska 4E, Wrocław, ul. Krzywoustego 126, pl. Grunwaldzki 34, ul. Piłsudkiego 105.
KATARZYNA STĘPCZAK KPM - 2020-09-10 - Wrocław (dolnośląskie)
3.Podstawowe obowiązki:1)pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;2)zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Zarządzie;3)prowadzenie szkoleń podstawowych i uzupełniających w zakresie ochrony informacji niejawnych;4)opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;5)prowadzenie postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;6)realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:- prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,-udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowegodotyczących zlecania przedsiębiorcy wykonania umów lub zadańzwiązanych z dostępem do informacji niejawnych,7) opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-01-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne zadania:- rejestracja danych produkcyjnych w programie hodowlanym- kontakt z administratorem i fermami oraz wsparcie techniczne w zakresie programu hodowlanego- opracowywanie zestawień, raportów produkcyjnych- rozliczanie i kontrola danych dot. obrotu zwierząt- współprowadzenie baz danych działu administracji produkcji zwierzęcej
POLDANOR S.A. Przechlewo - 2017-04-10 - Przechlewo (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie kadr i naliczanie płac
Gimnazjum Nr 2 im. Janusza Korczaka - 2016-12-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Praca w dziale kadr i płac dużej firmy produkcyjnen z branży metalowej na samodzielnym stanowisku, prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, premii, nagród jubileuszowych, sporządzanie listy płac, obsługa programu Płatnik, Optima, sporządzanie deklaracji i raportów, rozliczanie czasu pracy, nadzór nad przebiegiem szkoleń, organizacja praktyk zawodowych, bieżąca obsługa pracowników.
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO - POZNAŃ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-14 - Poznań (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji odbiorowej
BTB Inżynieria Budownictwo Instalacje Sp. z o.o. - 2018-03-08 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
WPROWADZANIE I WYSTAWIANIE FAKTUR, KONTAKT Z KLIENTEM, PRZYGOTOWYWANIE OFERT, WINDYKACJA NALEŻNOŚCI.
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Drzewica (łódzkie)
Bezpośredni kontakt z klentami hiszpańskojęzycznymi oraz portugalskojęzycznymi. Ściąganie wierzytelności klienta.
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wykładanie oraz sprzedaż produktów mięsnych, obsługa kasy fiskalnej, kontakt z pieniądzem
St. Rąbała Nieruchomości Krystyna Rąbała - 2020-01-14 - Gdańsk (pomorskie)
Realizowanie przyjętych celów marketingowych. Promowanie produktów i usług z oferty firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Analiza rynku i konkurencji, planowanie i realizacja strategii sprzedażowych. Praca nad ciągłym rozwojem firmy.
kontakt przez PUP - 2020-05-26 - Kraków (małopolskie)
zapoznanie z systemem jakości w oddziale, zapoznanie się z przepisami i działalności oddziału
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Wałbrzych (dolnośląskie)
obsługa obrabiarki CNC, mocowanie obrabianych przedmiotów, wykrywanie nieprawidłowości w pracy obrabiarek i ich usuwanie, ustawianie parametrów
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Zielona Góra (lubuskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami koordynowanie procesów sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2019-06-10 - Jasło (podkarpackie)
kompleksowa obsługa klienta w warsztacie samochodowym
Michał Smolarek Firma Usługowo Handlowa "MATI" - 2016-02-01 - Parsko (wielkopolskie)
tynkowanie, cieśla, glazurnictwo, montaż okien PCV
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Sławno (zachodniopomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Gdańsk (pomorskie)
Zapewnienie sprawnego funkcjonowanie biura, w tym między innymi: organizację administracyjną biura, wsparcie administracyjne w realizacji bieżących zadań, kontrola nad prawidłowym obiegiem dokumentacji oraz archiwizacja dokumentacji, przygotowywanie dokumentacji technicznej, wsparcie działu przygotowania pradukcji
BST HALE STALOWE SPÓŁKA Z O.O. - 2019-05-20 - Nowy Kościół (dolnośląskie)
- archiwizowanie dokumentacji,- uczestnictwo w Telekonferencjach z Klientami, koordynacja kwestii administracyjnychwynikających z umów z klientami.- obsługę biurową i administracyjną Kancelarii,- utrzymanie sprzętu i możliwość realizowania zleceń za pomocą środków komunikacji bezpośredniej- zarządzanie kalendarzem spotkań, rozpraw sądowych Partnerów i Prawników Kancelarii,- sporządzanie protokołów ze spotkań,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- zarządzanie obiegiem informacji i dokumentów,- przygotowanie pism, prezentacji, raportów,- planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno - biurowego- kontakty z dostawcami,- kompleksowa organizacja pracy sekretariatu Kancelarii
kontakt przez PUP - 2020-07-09 - Warszawa (mazowieckie)