SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I WYPOSAŻENIEM Opoczno oferta pracy "CERAMIKA PARADYŻ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W OPOCZNIE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I WYPOSAŻENIEM
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Bieżące i kompleksowe administrowanie obiektami handlowymi, prowadzenie dokumentacji związane z wynajmem, przygotowywanie umów, aneksów w zakresie wynajmu, rozliczanie kosztów eksploatacyjnych i kosztów usług, przygotowywanie raportów, zestawień dot. administrowaniem nieruchomościami, realizowanie zamówień na materiały i usługi w zakresie eksploatacji budynków i wyposażeniem firmy
Data publikacji: 2019-11-05
Lokalizacja: Opoczno (łódzkie)
Pracodawca: "CERAMIKA PARADYŻ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W OPOCZNIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIOTRKOWSKA 61, 26-300 Opoczno, powiat: opoczyński, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżące i kompleksowe administrowanie obiektami handlowymi, prowadzenie dokumentacji związane z wynajmem, przygotowywanie umów, aneksów w zakresie wynajmu, rozliczanie kosztów eksploatacyjnych i kosztów usług, przygotowywanie raportów, zestawień dot. administrowaniem nieruchomościami, realizowanie zamówień na materiały i usługi w zakresie eksploatacji budynków i wyposażeniem firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I WYPOSAŻENIEM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opoczno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opoczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opoczno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: zarządzanie nieruchomościami
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie zawodowe min. jeden rok w obszarze administrowania nieruchomościami, pośrednictwa, najmuZnajomość wiedzy z zakresu prawa budowlanego, administrowania nieruchomościamiMile widziana Licencja Zarządu Nieruchomościami, komunikatywność, odporność na stres
Nazwa pracodawcy:
"CERAMIKA PARADYŻ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W OPOCZNIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie
Adres pracodawcy:
PIOTRKOWSKA 61, 26-300 Opoczno, powiat: opoczyński, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE, CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: opoczyński
Gmina pracodawcy: Opoczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opoczno
Ulica pracodawcy: PIOTRKOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 61
Profil działalności pracodawcy: sekcja c:przetwórstwo przemysłowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 05.11.2019
Oferta pracy ważna do: 30.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e0b1290392252610a23590d1cb28796a
Podobne oferty pracy
II. Zakres zadań, uprawnień i odpowiedzialności oraz dostępu do informacji niejawnych.1.Zarys zakresu zadań oraz czynności wykonywanych na stanowisku:a)Weryfikacja informacji przedkładanych przez WOG/JW, wstępna identyfikacja obiektów oraz przygotowanie niezbędnych danych celem zlecenia usługi - uwzględniając przepisy o zamówieniach publicznych - uzyskania pozwoleń wodno-prawnych, przeprowadzania badań wody i ścieków; przygotowanie dokumentacji będącej podstawą do dokonania rozliczeń finansowych z firmami z tytułu świadczonych usług w ww. zakresie;b)Prowadzenie nadzorów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej w rejonie działania RZI Bydgoszcz;c)Weryfikacja danych do naliczenia opłat za korzystanie ze środowiska, w oparciu o specjalistyczny program do naliczania opłat i kierowanie ich do właściwych urzędów marszałkowskich;d)Współuczestniczenie wniosków celem pozyskiwania dotacji z funduszy proekologicznych.2.Zakres uprawnień służbowych związanych ze stanowiskiem: koordynowanie prac związanych z realizacją ww. zadań, w tym uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych.3.Szczegółowy zakres odpowiedzialności ponoszonej na stanowisku: pracownik odpowiada za terminowe wykonywanie stawianych zadań, poprawność weryfikacji danych do opłat (gospodarka wodno-ściekowa), poprawność merytoryczną opracowywanych dokumentów i prowadzonej dokumentacji.4.Dostęp do informacji niejawnych i danych osobowych: pracownik w zakresie wykonywanych zadań będzie miał dostęp do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE" i POUFNE".
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Gospodarka magazynowa, operowanie wozkiem widłowym
MONDI POLSKA AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-31 - Łozienica (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
DS SMITH POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-25 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
POZYSKIWANIE NOWYCH ODBIORCÓW, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, BADANIE RYNKU DZIAŁAŃ KONKURENCJI, POTENCJAŁU RYNKU BLISKI WSCHÓD I PÓŁNOCNA AFRYKA.
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Pustynia (podkarpackie)
kontakty z klientamipromowanie wyrobówStaż odbywać się będzie w Lisim Ogonie
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie projektów tworzenia wyrobu, zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami klienta, obsługę przydzielonej bazy klientów krajowych i zagranicznych oraz aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców, doskonałą znajomość wymagań obsługiwanych klientów, kreowanie potrzeb i budowanie trwałych relacji z klientami, kompleksowe sporządzanie ofert, aktywna współpraca ze wszystkimi działami firmy, w tym z konstruktorami i technologami, kształtowania pozytywnego wizerunku firmy, aktywna promocja działań i działań i produktów firmy, działania marketingowe, uczestnictwo i organizacja targów
Spółdzielnia SIP ZPCH - 2017-12-04 - Krosno (podkarpackie)
Prezentacja produktów firmyAnaliza potrzeb rynku, sporządzanie ofertDoradztwo techniczne i prowadzenie dokumentacjiObsługa Klientów oraz pomoc w doborze najlepszego dla nich produktuBudowanie trwałych relacji z klientami,Dobieranie rozwiązań i ich prezentowanie KlientomPraca o charakterze analitycznymProwadzenie szkoleń i wsparcie strategiczne dla dystrybutorowWspolpraca z zakładem produkcyjnym
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2019-11-05 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów i usług bankowych. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie trwałych relacji z aktualnymi klientami. Promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez bank.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-30 - Grajewo (podlaskie)
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników
ABANA Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-12-06 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Doradztwo klienta sporządzanie ofert ubezp.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kielce (świętokrzyskie)
- realizacja procesu zapewnienia jakości dostawców (w tym utrzymywanie kontaktów z dostawcami oraz podejmowanie działań mających na celu doskonalenie jakości dostarczanych elementów)- inspekcja produktów gotowych, odbiór prototypów oraz pre-serii,- nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów produkcyjnych w kontekście wymagań Systemu Jakości,- przeprowadzanie audytów wyrobu i procesu produkcyjnego (w tym nadzór nad realizacją zaleceń poaudytowych)- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przedstawienia wyrobów gotowych do zatwierdzenia klientowi, - tworzenie dokumentacji procesowej- koordynowanie i wdrażanie działań korygujących i cyklicznych przeglądów podjętych działań,- prowadzenie wymaganych statystyk jakościowych, - realizowanie Polityki Jakości oraz Polityki Ochrony Środowiska- inicjowanie i wdrażanie zmian pozwalających na doskonalenie jakości produktów i procesów oraz obniżenie kosztów, - realizacja wyznaczonych celów/wskaźników jakościowych
Gerdins Cable Systems Sp. z o.o. - 2015-12-29 - Starogard Gdański (pomorskie)
- przygotowanie dokumentacji testowej takiej jak plan testów, raporty testów itp.- współpraca z reprezentacją biznesu i kierownictwem IT w celu określenia i uzgodnienia zakresu testowania- identyfikacja i opis odpowiednich technik testowych w celu zapewnienia skutecznych rozwiązań testowych- oszacowanie wysiłku testowania oprogramowania w oparciu o dostarczone wymagania- monitorowanie i kontrola procesu testowego- zarządzanie zespołem testowym- mierzenie wydajności testu i znalezienie sposobów na poprawę- zalecenia dotyczące zmian czasu, zakresu itd. (w oparciu o jakość produktu i wartość biznesową) - koordynacja testu poprawności użytkownika (UAT)/ end to end (E2E) w projekcie- udział w budowaniu dobrych relacji biznesowych- określanie potrzeb kompetencyjnych zespołu testowego
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Wiedza z zakresu systemów operacyjnych, serwerowych, sieci LAN, VolP Umiejętność konfigurowania i zarządzania sprzętem sieciowym (Fortinet,TP-Lin Dobra znajomość protokołów i usług sieciowych: VPN, BGP, VLAN,IPSLA, DNS, SMTP Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemóworaz organizacji swojej pracy Kreatywność i umiejętność szybkiegouczenia się Zaangażowania w pracę Wdrażanie zadań wynikających zRODO. WYNAGRODZENIE ZGODNIE Z POSIADAMYMI KWALIFIKACJAMI. Praca w godzinach 8-16
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-04 - Opole (opolskie)
Zgodnie z programem praktyk.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W SIEDLCACH - 2016-02-05 - Siedlce (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizacji działań marketingowych na lokalnym rynku.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-02 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Grodków (opolskie)
Obsługa klientów biura, tworzenie i obsługa programów wycieczek, kontakt z zagranicznymi kontrahentami.
"BESKIDVISION" SPÓŁKA JAWNA SYLWIA RUSIN I IWETTA KACZMARCZYK - 2019-02-07 - Mokrzyska (małopolskie)
naliczanie płac i zasiłków, prowadzenie akt osobowych.
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-03 - Sobótka (dolnośląskie)
Obsługa księgowa spółki.
OSTASZEWSKI TRANSPORT I SPEDYCJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-10 - Radwanice (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Żyrardów (mazowieckie)
jw
Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab. med. Eleonory Reicher - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
Prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów księgowych, fakturzakupu, faktur sprzedaży i wybranych poleceń księgowania -Przygotowanierejestrów, uzgadnianie i sporządzanie deklaracji VAT, wysyłka JPK-Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych iprawnych z uwzględnieniem przepisów podatkowych -Aktywny udział wpracach zamknięcia okresów księgowych, w tym uzgadnianie kontsyntetycznych i analitycznych -Sporządzanie sprawozdawczości finansowejm.in do GUS - Księgowanie faktur zgodnie z ustawą o VAT - Monitorowanie bieżących zmian prawa podatkowego, bilansowego. Praca od 7-15
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2018-03-02 - Opole (opolskie)
Mobilna obsługa klienta - polegająca na obsłudze klientów w biurze i w terenie, dostarczaniu polis, wyliczeniu składek, obsłudze funduszy inwestycyjnych, telefonicznym monitoringu wpłat, wykorzystaniu dokumentacji fotograficznej ubezpieczonych pojazdów i majątku.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Łańcut (podkarpackie)
obsługa dokumentów kadrowych i księgowych,zaawansowana praca w programie Excel.(dyspozycyjność)
JANAS LOGISTICS Sp. z o.o. - 2016-03-11 - Skwierzyna (lubuskie)
- OBSŁUGA KLIENTA ZAGRANICZNEGO - PRZYGOTOWYWANIE UMÓW- TROSKA O WYSOKĄ JAKOŚĆ REALIZOWANYCH USŁUG - UDZIAŁ W SPOTKANIACH BIZNESOWYCH
TMS AUDIT - 2017-06-05 - Trzebownisko (podkarpackie)
- gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych poprzez prowadzenie badań i poszukiwań na terenie gminy Zielonki (dary, zakupy, itp.); - systematyczne, naukowe opracowanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji powierzonych zbiorów tj. inwentarzy, katalogów, księgi ruchu muzealiów, kartotek obiektów, baz danych, itp.; - znakowanie zbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami IR; - wykonywanie podstawowych opisów muzealiów: wymiar- format, waga, rodzaj materiału, autor, tytuł, rok wydania (datowanie), miejsce przechowywania (magazyn, ekspozycja, archiwum w kartotekach i rejestrach); - archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; - prowadzenie kwerend naukowych: muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych, dotyczących problematyki kultury ludowej grupy etnograficznej krakowiaków zachodnich i historii gminy Zielonki lub zagadnień pokrewnych; - dbanie o zabezpieczenie zbiorów i pomieszczeń przed pożarem, włamaniem, kradzieżą itp.; - przygotowywanie umów, opisy faktur zakupów zbiorów; - wdrażanie strategii marketingowych w IR; - kompleksowa obsługa zwiedzających, udzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnym; - inicjowanie działań edukacyjnych w różnych przedziałach wiekowych (organizacja lekcji, warsztatów muzealnych, spotkań); - inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych związanych z upowszechnianiem i popularyzacją wiedzy o kulturze ludowej i historii gminy Zielonki na bazie prezentowanych wystaw stałych i czasowych, posiadanych zbiorów oraz prowadzenie szczegółowej ich dokumentacji; - tworzenie dokumentacji opisowej i fotograficznej konserwowanych obiektów; - prowadzenie czynności profilaktycznych przeciw drewnojadom, molom itp., dotyczących zbiorów, magazynów, sali wystawienniczej i transportu muzealiów; - pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z najstarszymi mieszkańcami gminy; - przygotowywanie materiałów do folderów i ulotek informacyjnych oraz innych wydawnictw muzealnych, umiejętność pisania tekstów naukowych, popularno-naukowych,; - bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www (http://zielonki.linuxpl.info/wordpress/) i portal społecznościowy IR; - pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR.
BIBLIOTEKA PUBLICZNA W ZIELONKACH - 2016-12-07 - Zielonki (małopolskie)
zaopatrzenie i sprzedaż, planowanie produkcji, kontakt z kontrahentami
Krzysztof Kisielewski Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe GICOR II, Kowale Oleckie - 2017-04-28 - Kowale Oleckie (warmińsko-mazurskie)