SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I WYPOSAŻENIEM Opoczno oferta pracy "CERAMIKA PARADYŻ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W OPOCZNIE


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I WYPOSAŻENIEM

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Bieżące i kompleksowe administrowanie obiektami handlowymi, prowadzenie dokumentacji związane z wynajmem, przygotowywanie umów, aneksów w zakresie wynajmu, rozliczanie kosztów eksploatacyjnych i kosztów usług, przygotowywanie raportów, zestawień dot. administrowaniem nieruchomościami, realizowanie zamówień na materiały i usługi w zakresie eksploatacji budynków i wyposażeniem firmy

Data publikacji: 2019-11-05

Lokalizacja: Opoczno (łódzkie)

Pracodawca: "CERAMIKA PARADYŻ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W OPOCZNIE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
PIOTRKOWSKA 61, 26-300 Opoczno, powiat: opoczyński, woj: łódzkie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Bieżące i kompleksowe administrowanie obiektami handlowymi, prowadzenie dokumentacji związane z wynajmem, przygotowywanie umów, aneksów w zakresie wynajmu, rozliczanie kosztów eksploatacyjnych i kosztów usług, przygotowywanie raportów, zestawień dot. administrowaniem nieruchomościami, realizowanie zamówień na materiały i usługi w zakresie eksploatacji budynków i wyposażeniem firmy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI I WYPOSAŻENIEM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opoczno

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opoczyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opoczno

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: zarządzanie nieruchomościami

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA

wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie zawodowe min. jeden rok w obszarze administrowania nieruchomościami, pośrednictwa, najmuZnajomość wiedzy z zakresu prawa budowlanego, administrowania nieruchomościamiMile widziana Licencja Zarządu Nieruchomościami, komunikatywność, odporność na stres

Nazwa pracodawcy:
"CERAMIKA PARADYŻ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W OPOCZNIE

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie

Adres pracodawcy:
PIOTRKOWSKA 61, 26-300 Opoczno, powiat: opoczyński, woj: łódzkie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE, CV

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: łódzkie

Powiat pracodawcy: opoczyński

Gmina pracodawcy: Opoczno

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Opoczno

Ulica pracodawcy: PIOTRKOWSKA

Numer budynku pracodawcy: 61

Profil działalności pracodawcy: sekcja c:przetwórstwo przemysłowe

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Data dodania oferty pracy: 05.11.2019

Oferta pracy ważna do: 30.11.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 05.11.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 05.11.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e0b1290392252610a23590d1cb28796a

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA W SEKCJI OCHRONY ŚRODOWISKA(NR 3334) - od 2 500 PLN

II. Zakres zadań, uprawnień i odpowiedzialności oraz dostępu do informacji niejawnych.1.Zarys zakresu zadań oraz czynności wykonywanych na stanowisku:a)Weryfikacja informacji przedkładanych przez WOG/JW, wstępna identyfikacja obiektów oraz przygotowanie niezbędnych danych celem zlecenia usługi - uwzględniając przepisy o zamówieniach publicznych - uzyskania pozwoleń wodno-prawnych, przeprowadzania badań wody i ścieków; przygotowanie dokumentacji będącej podstawą do dokonania rozliczeń finansowych z firmami z tytułu świadczonych usług w ww. zakresie;b)Prowadzenie nadzorów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej w rejonie działania RZI Bydgoszcz;c)Weryfikacja danych do naliczenia opłat za korzystanie ze środowiska, w oparciu o specjalistyczny program do naliczania opłat i kierowanie ich do właściwych urzędów marszałkowskich;d)Współuczestniczenie wniosków celem pozyskiwania dotacji z funduszy proekologicznych.2.Zakres uprawnień służbowych związanych ze stanowiskiem: koordynowanie prac związanych z realizacją ww. zadań, w tym uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych.3.Szczegółowy zakres odpowiedzialności ponoszonej na stanowisku: pracownik odpowiada za terminowe wykonywanie stawianych zadań, poprawność weryfikacji danych do opłat (gospodarka wodno-ściekowa), poprawność merytoryczną opracowywanych dokumentów i prowadzonej dokumentacji.4.Dostęp do informacji niejawnych i danych osobowych: pracownik w zakresie wykonywanych zadań będzie miał dostęp do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE" i POUFNE".
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 900 PLN

Gospodarka magazynowa, operowanie wozkiem widłowym
MONDI POLSKA AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-31 - Łozienica (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 5 500 PLN

POZYSKIWANIE NOWYCH ODBIORCÓW, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, BADANIE RYNKU DZIAŁAŃ KONKURENCJI, POTENCJAŁU RYNKU BLISKI WSCHÓD I PÓŁNOCNA AFRYKA.
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Pustynia (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

kontakty z klientamipromowanie wyrobówStaż odbywać się będzie w Lisim Ogonie
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU. - od 2 200 PLN

prowadzenie projektów tworzenia wyrobu, zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami klienta, obsługę przydzielonej bazy klientów krajowych i zagranicznych oraz aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców, doskonałą znajomość wymagań obsługiwanych klientów, kreowanie potrzeb i budowanie trwałych relacji z klientami, kompleksowe sporządzanie ofert, aktywna współpraca ze wszystkimi działami firmy, w tym z konstruktorami i technologami, kształtowania pozytywnego wizerunku firmy, aktywna promocja działań i działań i produktów firmy, działania marketingowe, uczestnictwo i organizacja targów
Spółdzielnia SIP ZPCH - 2017-12-04 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLIENTÓW KLUCZOWYCH - od 8 395 PLN

Prezentacja produktów firmyAnaliza potrzeb rynku, sporządzanie ofertDoradztwo techniczne i prowadzenie dokumentacjiObsługa Klientów oraz pomoc w doborze najlepszego dla nich produktuBudowanie trwałych relacji z klientami,Dobieranie rozwiązań i ich prezentowanie KlientomPraca o charakterze analitycznymProwadzenie szkoleń i wsparcie strategiczne dla dystrybutorowWspolpraca z zakładem produkcyjnym
INTEL TECHNOLOGY POLAND SP. Z O.O. - 2019-11-05 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 400 PLN

Sprzedaż produktów i usług bankowych. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie trwałych relacji z aktualnymi klientami. Promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez bank.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-30 - Grajewo (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 3 000 PLN

Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników
ABANA Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-12-06 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH - od 2 000 PLN

Doradztwo klienta sporządzanie ofert ubezp.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - 2 500 - 3 200 PLN

- realizacja procesu zapewnienia jakości dostawców (w tym utrzymywanie kontaktów z dostawcami oraz podejmowanie działań mających na celu doskonalenie jakości dostarczanych elementów)- inspekcja produktów gotowych, odbiór prototypów oraz pre-serii,- nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów produkcyjnych w kontekście wymagań Systemu Jakości,- przeprowadzanie audytów wyrobu i procesu produkcyjnego (w tym nadzór nad realizacją zaleceń poaudytowych)- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przedstawienia wyrobów gotowych do zatwierdzenia klientowi, - tworzenie dokumentacji procesowej- koordynowanie i wdrażanie działań korygujących i cyklicznych przeglądów podjętych działań,- prowadzenie wymaganych statystyk jakościowych, - realizowanie Polityki Jakości oraz Polityki Ochrony Środowiska- inicjowanie i wdrażanie zmian pozwalających na doskonalenie jakości produktów i procesów oraz obniżenie kosztów, - realizacja wyznaczonych celów/wskaźników jakościowych
Gerdins Cable Systems Sp. z o.o. - 2015-12-29 - Starogard Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI OPROGRAMOWANIA - do 12 000 PLN

- przygotowanie dokumentacji testowej takiej jak plan testów, raporty testów itp.- współpraca z reprezentacją biznesu i kierownictwem IT w celu określenia i uzgodnienia zakresu testowania- identyfikacja i opis odpowiednich technik testowych w celu zapewnienia skutecznych rozwiązań testowych- oszacowanie wysiłku testowania oprogramowania w oparciu o dostarczone wymagania- monitorowanie i kontrola procesu testowego- zarządzanie zespołem testowym- mierzenie wydajności testu i znalezienie sposobów na poprawę- zalecenia dotyczące zmian czasu, zakresu itd. (w oparciu o jakość produktu i wartość biznesową) - koordynacja testu poprawności użytkownika (UAT)/ end to end (E2E) w projekcie- udział w budowaniu dobrych relacji biznesowych- określanie potrzeb kompetencyjnych zespołu testowego
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA IT - 2 700 - 3 700 PLN

Wiedza z zakresu systemów operacyjnych, serwerowych, sieci LAN, VolP Umiejętność konfigurowania i zarządzania sprzętem sieciowym (Fortinet,TP-Lin Dobra znajomość protokołów i usług sieciowych: VPN, BGP, VLAN,IPSLA, DNS, SMTP Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemóworaz organizacji swojej pracy Kreatywność i umiejętność szybkiegouczenia się Zaangażowania w pracę Wdrażanie zadań wynikających zRODO. WYNAGRODZENIE ZGODNIE Z POSIADAMYMI KWALIFIKACJAMI. Praca w godzinach 8-16
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-04 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA KLIENTA - 2 000 - 2 500 PLN

Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizacji działań marketingowych na lokalnym rynku.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-02 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 1 017,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2019-04-09 - Grodków (opolskie)

SPECJALISTA D/S TURYSTYKI - 2 500 - 3 500 PLN

Obsługa klientów biura, tworzenie i obsługa programów wycieczek, kontakt z zagranicznymi kontrahentami.
"BESKIDVISION" SPÓŁKA JAWNA SYLWIA RUSIN I IWETTA KACZMARCZYK - 2019-02-07 - Mokrzyska (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I KSIĘGOWOŚCI - 6 - od 3 900 PLN

naliczanie płac i zasiłków, prowadzenie akt osobowych.
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-03 - Sobótka (dolnośląskie)

ADMINISTRATOR SIECI - od 1 850 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU 170 - od 2 500 PLN

kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Żyrardów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWO - KSIĘGOWYCH - od 2 600 PLN

Prawidłowe i terminowe wprowadzanie dokumentów księgowych, fakturzakupu, faktur sprzedaży i wybranych poleceń księgowania -Przygotowanierejestrów, uzgadnianie i sporządzanie deklaracji VAT, wysyłka JPK-Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wartości niematerialnych iprawnych z uwzględnieniem przepisów podatkowych -Aktywny udział wpracach zamknięcia okresów księgowych, w tym uzgadnianie kontsyntetycznych i analitycznych -Sporządzanie sprawozdawczości finansowejm.in do GUS - Księgowanie faktur zgodnie z ustawą o VAT - Monitorowanie bieżących zmian prawa podatkowego, bilansowego. Praca od 7-15
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2018-03-02 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Mobilna obsługa klienta - polegająca na obsłudze klientów w biurze i w terenie, dostarczaniu polis, wyliczeniu składek, obsłudze funduszy inwestycyjnych, telefonicznym monitoringu wpłat, wykorzystaniu dokumentacji fotograficznej ubezpieczonych pojazdów i majątku.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Łańcut (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - od 1 850 PLN

obsługa dokumentów kadrowych i księgowych,zaawansowana praca w programie Excel.(dyspozycyjność)
JANAS LOGISTICS Sp. z o.o. - 2016-03-11 - Skwierzyna (lubuskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO - od 25 000 PLN

- OBSŁUGA KLIENTA ZAGRANICZNEGO - PRZYGOTOWYWANIE UMÓW- TROSKA O WYSOKĄ JAKOŚĆ REALIZOWANYCH USŁUG - UDZIAŁ W SPOTKANIACH BIZNESOWYCH
TMS AUDIT - 2017-06-05 - Trzebownisko (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. MUZEALNO-ADMINISTRACYJNYCH - od 2 000 PLN

- gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych poprzez prowadzenie badań i poszukiwań na terenie gminy Zielonki (dary, zakupy, itp.); - systematyczne, naukowe opracowanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji powierzonych zbiorów tj. inwentarzy, katalogów, księgi ruchu muzealiów, kartotek obiektów, baz danych, itp.; - znakowanie zbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami IR; - wykonywanie podstawowych opisów muzealiów: wymiar- format, waga, rodzaj materiału, autor, tytuł, rok wydania (datowanie), miejsce przechowywania (magazyn, ekspozycja, archiwum w kartotekach i rejestrach); - archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; - prowadzenie kwerend naukowych: muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych, dotyczących problematyki kultury ludowej grupy etnograficznej krakowiaków zachodnich i historii gminy Zielonki lub zagadnień pokrewnych; - dbanie o zabezpieczenie zbiorów i pomieszczeń przed pożarem, włamaniem, kradzieżą itp.; - przygotowywanie umów, opisy faktur zakupów zbiorów; - wdrażanie strategii marketingowych w IR; - kompleksowa obsługa zwiedzających, udzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnym; - inicjowanie działań edukacyjnych w różnych przedziałach wiekowych (organizacja lekcji, warsztatów muzealnych, spotkań); - inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych związanych z upowszechnianiem i popularyzacją wiedzy o kulturze ludowej i historii gminy Zielonki na bazie prezentowanych wystaw stałych i czasowych, posiadanych zbiorów oraz prowadzenie szczegółowej ich dokumentacji; - tworzenie dokumentacji opisowej i fotograficznej konserwowanych obiektów; - prowadzenie czynności profilaktycznych przeciw drewnojadom, molom itp., dotyczących zbiorów, magazynów, sali wystawienniczej i transportu muzealiów; - pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z najstarszymi mieszkańcami gminy; - przygotowywanie materiałów do folderów i ulotek informacyjnych oraz innych wydawnictw muzealnych, umiejętność pisania tekstów naukowych, popularno-naukowych,; - bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www (http://zielonki.linuxpl.info/wordpress/) i portal społecznościowy IR; - pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR.
BIBLIOTEKA PUBLICZNA W ZIELONKACH - 2016-12-07 - Zielonki (małopolskie)