SPECJALISTA DS. KADR I KSIĘGOWOŚCI - 6 Sobótka oferta pracy ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I KSIĘGOWOŚCI - 6
Wynagrodzenie: od 3 900 PLN
Zakres obowiązków: naliczanie płac i zasiłków, prowadzenie akt osobowych.
Data publikacji: 2019-01-03
Lokalizacja: Sobótka (dolnośląskie)
Pracodawca: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawska 4, 55-050 Sobótka, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
naliczanie płac i zasiłków, prowadzenie akt osobowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I KSIĘGOWOŚCI - 6
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sobótka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sobótka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.01.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie kierunkowe, staż pracy minimum 1 rok na wskazanym stanowisku, znajomość programu "Optima"
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Warszawska 4, 55-050 Sobótka, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wrocławski
Gmina pracodawcy: Sobótka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sobótka
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 03.01.2019
Oferta pracy ważna do: 03.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Stworzenie autorskiej strategii i polityki handlowej i marketingowej wydzielonej części przedsiębiorstwa; przygotowanie serii ofert (w tym skierowanych na rynek wschodni przygotowanych w języku rosyjskim) na zamówienie poszczególnych zorganizowanych części przedsiębiorstw; wykonywanie zadań pokrewnych.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Kraków (małopolskie)
Koordynacja i wdrażanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych i pozabudżetowych; opracowywanie wniosków na realizację projektów; Pozyskiwanie grantów ze środków publicznych oraz instytucji i organizacji pozarządowych; Udzielanie wsparcia merytorycznego osobom odpowiedzialnym za realizację projektów w jednostkach podległych WK OHP, kontrole realizacji projektów;
kontakt przez OHP - 2016-04-13 - Gdańsk (pomorskie)
- kontakt z klientem zagranicznym rynku wschodniego oraz Stanów Zjednoczonych i Chin
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Więckowice (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
Staż w firmie: GAMP NIERUCHOMOŚCI. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 38.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Kielce (świętokrzyskie)
Rekrutacja pracowników ze wschodu,koordynacja pracomików do mejsca pracy
Profit Group sp. z o.o. - 2017-06-22 - Piastów (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: komunikatywność, elastyczność , umiejętność analizy trudnych sytuacji, doświadczenie zawodowe: 1 rok , znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym.Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie i nadzorowanie działań związanych z planowaniem oraz opracowywaniem strategii w poszczególnych obszarach działania organizacji, opracowywanie planów produkcji, sprzedaży.Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, kontrolowanie aktualnosci obowiązkowych badań lekarskich, przygotowanie dok. związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, inne zlecone czynności
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - SKUBARCZEWO - 2017-07-21 - Skubarczewo (wielkopolskie)
Realizacja zakupów na rynku krajowym i zagranicznym, prowadzenie polityki cenowej na nabywane towary.
MAWI s.j - Marek Piszczek, Wiesław Dziedzic - 2017-08-04 - Rzezawa (małopolskie)
Prowadzenie i nadzór nad załadunkami, rozładunkami towarów Przygotowanie towarów do wysyłki oraz kontrola przyjęcia Tworzenie dokumentacji przyjęcia i wydania towarów Nadzór nad prawidłową archiwizacją dokumentacji Tworzenie raportów i sprawozdań obejmujących realizowane zadania na powierzonym obszarze Prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującym w spółce Systemem Zapewnienia Jakości Optymalne wykorzystanie powierzchni magazynowej Dbanie o stan techniczny środków transportu Praca w systemie trzyzmianowym
EPICOM SP. Z O.O. - 2016-09-21 - Bogumiłów (łódzkie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych.Rozliczenie pracowników i towarów.Pomoc w pracy głównego księgowego. Wystawianie dokumentów księgowych. Wstępna obsługa płacowo - kadrowa. Kontrola należności i zobowiązań kontrahentów. Rozliczenie pracowników i towarów. Pozyskiwanie nowych kontrahentów. Wszelkie inne prace biurowe zlecone przez pracodawcę.OczekujemyWykształcenie minimum średnie ekonomiczne. Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (10 lat) Dokładność i rzetelne zaangażowanie.Sumienności i asertywności. Samodzielność i dobra organizacja pracy. Oferujemy:Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Atrakcyjne wynagrodzenie (od 3 500,00 PLN brutto) warunkowane posiadanymi umiejętnościami, zaangażowaniem i doświadczeniem.
REMIS - 2018-01-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
nadzór, organizacja zakupów, negocjowanie cen i warunków dostaw; mile widziane doświadczenie w zakresie utrzymania w ruchu maszyn, urządzeń, znajomość zagadnień: budowy maszyn, hydrauliki, elektryki oraz obróbki mechanicznej metali
GJH-KOŁO H.JANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - KOŁO - 2018-01-04 - Zawadzkie (opolskie)
organizowanie wieczorów tematycznych, pokazów artystycznych, teleturnieji, gier, obsługa imprez plenerowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Poświętne (mazowieckie)
Odpowiedzialność za całokształt zagadnień marketingowych, promocyjnych Banku.Nadzór nad zgodnością wszelkich materiałów promocyjnych z wytycznymi Banku i Grupy,przygotowywanie zapytań ofertowych oraz negocjowanie cen z dostawcami usług i produktów w obszarze marketingu.Przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją rocznych planów i budżetów marketingowych.Monitorowanie konkurencji w zakresie produktów, usług i adekwatności na lokalnym rynku.Projektowanie, przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją wszelkich akcji, materiałów, informacji promocyjnych firmy.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
- sprzedaż wyrobów węglowych,- wystawianie faktur,- pozyskiwanie i obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Sosnowiec (śląskie)
-edycja i porządkowanie zamówień w e-sklepie ; -kontakt z Klientami (e-mail i telefon) ; -przygotowywanie zamówień do wysyłki ; -obsługa zwrotów i reklamacji ; -bieżąca analiza stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Zielonki (małopolskie)
SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA
VEBUD sp. z o.o. - 2015-12-21 - Dębica (podkarpackie)
sprzedaż produktów z branży świetlików dachowych, profesjonalna, kompleksowa obsługa handlowa
FIRMA GULAJSKI RAFAŁ GULAJSKI - 2018-07-18 - Kopienica (śląskie)
Koordynacja i monitorowanie obrotu opakowań zwrotnych,Rejestracja obrotu opakowań w systemie, Ustalanie sald opakowań z klientami oraz przewoźnikami.
Prime Food sp. z o.o. - 2017-12-06 - Przechlewo (pomorskie)
SPECJALISTA DS. JAKOŚCI (PRZETWÓRSTWO MIĘSA)
FIRMA PRODUKCYJNO- HANDLOWA "KANWIL" SP. Z O.O. - 2018-10-29 - Dębica (podkarpackie)
Staż w firmie WIKPRAL. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 36.
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie klientów, praca na giełdach transportowych, pozyskiwanie ładunków.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Lublin (lubelskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
wykształcenie średnie,znajomość j. niemieckiego,przyjmowanie zamówień,organizacja transportu
Dachy Bawarii T. Stefaniak Sp. J. - 2016-01-04 - Ociąż (wielkopolskie)
w/g stanowiska
ENERGO SZANIECKI, JAWORSKI - 2016-09-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie klientów, przeprowadzanie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert oraz realizacja zamówień handlowych, realizacja planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami.
FORTUNA E&V SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Gdańsk (pomorskie)
Fakturowanie, rozliczanie gotówki, obsługa biurowa klientów
GENERAL LOGISTICS SYSTEMS POLAND SP Z O.O. - 2018-10-24 - Legnica (dolnośląskie)
-
"ELPLAST Sp z o.o. - 2015-12-29 - Żory (śląskie)
Manager ds. sprzedaży z j. serbskim/chorwackim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka serbskiego/chorwackiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
zadania:obsŁuga klientów detalicznych i hurtowych, obsługa biura, wspólpraca z partnerami firmy, fakturowanie, wprowadzanie faktur kosztowych do systemu
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Zabrze (śląskie)