SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Piotrków Trybunalski oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: -organizowanie akcji marketingowych i promocyjnych w jęz. ukraińskim,-prowadzenie stron mediów społecznościowych w jęz. ukraińskim,-kontakt do szkół z kandydatami do szkół policealnych w jęz. ukraińskim,
Data publikacji: 2019-10-29
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-organizowanie akcji marketingowych i promocyjnych w jęz. ukraińskim,-prowadzenie stron mediów społecznościowych w jęz. ukraińskim,-kontakt do szkół z kandydatami do szkół policealnych w jęz. ukraińskim,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie uzaleznione od doświadczenia,
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piotrków Trybunalski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.11.2019
Data zakończenia pracy: 19.11.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia zawodowego w granicach 3500,00zł - 4500,00zł,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Adres pracodawcy:
Dmowskiego 27, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv+skier.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Piotrków Trybunalski
Gmina pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Ulica pracodawcy: Dmowskiego
Numer budynku pracodawcy: 27
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 29.10.2019
Oferta pracy ważna do: 19.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?21d67a4f2046f25e88ae6d84bf29c58b
Podobne oferty pracy
- weryfikacja umów z klientami i wprowadzanie ich do systemu- analiza danych do fakturowania zleceń serwisowych- tworzenie baz danych produktów i ich aktualizacja- nadzorowanie wysyłek oraz przebiegu realizacji wysyłek produktów i części- inne zadania związane z realizacją celów działu- codzienna wspołpraca z marketami w ich rodzimym języku ( polskim i ukraińskim ) i dodatkowo w języku angielskim ( w tym całość komunikacji międzywydziałowej )
kontakt przez PUP - 2019-11-26 - Łódź (łódzkie)
wprowadzanie produktów do systemu, przygotowywanie ofert, analiza cen, obsługa telefoniczna klienta (telefoniczne zawieranie transakcji z klientami, informowanie klienta o statusie wysyłki), obsługa klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej, udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Tarnów (małopolskie)
Wyjaśnianie zasad i podstaw różnych technik wykonywania tajskiego masażu; wykonywanie tajskiego masażu klasycznego,sportowego i relaksacyjnego zgodnie ze sztuką masażu tajskiego; nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami. praca w godzinach 11-19
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Opole (opolskie)
wg stanowiska
VLINSS ARLETA KUR - 2016-09-06 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie klienta, rozwój sprzedaży, organizowanie spotkań handlowych, monitorowanie rynku sprzedaży
E-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Baranowo (wielkopolskie)
Prowadzenie akt osobowych, rekrutacja pracowników, wykonywanie innych prac związanych z przebiegiem zatrudnienia pracownika.
PAŃSTWOWA OGÓLNOKSZTAŁCĄCA SZKOŁA MUZYCZNA I ST. IM. GRAŻYNY BACEWICZ W WARSZAWIE - 2019-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
Zakup surowców (ziarno) z krajów wschodnich (Rosji, Kazachstanu, Ukrainy, Mołdawii). Współpraca z innymi działami w firmie.
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2017-01-20 - Osina Mała (łódzkie)
• Rozliczanie projektów inwestycyjnych zgodnie z obowiązującymi wytycznymi odpowiednich programów operacyjnych (POIiŚ, RPO WD, PROW) w bieżącym okresie finansowania 2014-2020;• Współpraca z zespołem JRP odpowiedzialnym za realizacj projektów;• Przygotowywanie wniosków o płatność;• Ocena kwalifikowalności wydatków według obowiązujących wytycznych dla programu, z którego pochodzi dofinansowanie;• Sporządzanie i aktualizacja Harmonogramu płatności;• Kontrola prawidłowości wydatkowania środków finansowych w ramach projektów;•Nadzór nad wykorzystaniem budżetów projektów;• Udział w opracowywaniu oraz nadzór nad dokumentacją formalno-prawną (umowy o dofinansowanie, aneksy, postępowania o udzielenie zamówień publicznych) i finansową (harmonogramy) realizowanych projektów;
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-02-03 - Strzeszów (dolnośląskie)
sprzedaż usług szkoleniowo - doradczych, prace administracyjno - biurowepraca od 7.30 do 15.30
PPU "ARKOMET" Arkadiusz Nastała - 2019-08-06 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
administrowanie siecią informatyczną WWK OHP i gospodarowanie sprzętem WWK OHP, wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych, dbałość o rozwój systemu informatycznego, prowadzenie biuletynu informacji publicznej, obsługa systemu kadrowo- księgowego QNT oraz Windows serwer 2008 standard
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-07-06 - Poznań (wielkopolskie)
negocjacje handlowe,współpraca z dostawcami, pozyskiwanie nowych dostawców, analiza rynku
EFEKT Professional Fasteners Manufacturing Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Lębork (pomorskie)
bieżące zatrudnianie personelu z rynku rosyjskiego, białoruskiego i ukraińskiego na potrzeby projektów, praca w terenie
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Dębówka (mazowieckie)
obsługa magazynu materiałów produkcyjnych i pomocniczych,rozładunekoraz przyjęcie towaru do magazynu,prawidłowe wydawanietowaru,bieżąca kontrola stanów magazynowych, przygotowanie iprzeprowadzenie inwentaryzacji stanów magazynowych,prowadzeniedokumentacji również w systemie komputerowym; praca jednozmianowa w godzinach:6-14
Huta Małapanew Sp. z o. o. - 2018-03-22 - Ozimek (opolskie)
j/w
Jednostka Wojskowa Nr 2305 Warszawa - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
aktywna sprzedaż mebli metalowych, tworzenie ofert handlowych, poszukiwanie nowych klientów, kontakt z klientami, wprowadzanie zamówień,
Bakpol S.C. - 2018-06-20 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie: wyższe, pref. ekonomiczne lub techniczne; wiedza techniczna w zakresie infrastruktury budowlanej; doświadczenie w obsłudze administracyjnej projektów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2019-05-06 - Gliwice (śląskie)
Pomoc na kuchni, utrzymanie czystości w lokalu
PIEROGARNIA POLSKA TOMASZ HOK - 2016-11-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
administrowanie lokalną siecią komputerową z serwerami, zapewnienie sprawnego działania komputerów, serwerów, sieci, drukarek, instalacja, konfigurowanie, aktualizacja oprogramowania, wykonywanie kopii zapasowych, administrowanie monitoringiem, wsparcie informatyczne dla użytkowników
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2018-01-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż hurtowa, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
•Organizacja transportu w kraju i poza granicą•Sporządzanie dokumentacji transportowej•Obsługa klientów•Optymalizacja kosztów logistyki
Sery ICC Pasłęk sp. z o.o. - 2016-06-07 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, przyjmowanie reklamacji, wystawianie faktur
CARREFOUR POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-12 - Kalisz (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klienta hurtowego i detalicznego, oferowanie stolarki otworowej, sporzadzanie zamówień, przyjmowanie i ewidencja towaru, logistyka usług, obsługa reklamacji
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - Myślenice (małopolskie)
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za realizację procesu reklamacji Analiza i raportowanie ilości reklamacji Zlecanie wyceny usług serwisowych Zlecanie zamówień materiałów serwisowychWymagania: Znajomość języka holenderskiego Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Możliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku międzynarodowym Stabilne zatrudnienie po roku pracy istnieje możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony Pracę w młodym zespole, w miłej atmosferze Atrakcyjny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna) Możliwość rozwoju zawodowego
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
Zbieranie i analiza danych o zużyciu energii, wykrywanie nieprawidłowości eksploatacji. Opracowywanie analizy i planów.
Regionalne Wodociągi i Kanalizacja Spółka z o.o. - 2017-11-14 - Białogard (zachodniopomorskie)
1. Rekrutacja osób na stanowisko opiekun osób starszych w Niemczech.2. Podstawowe prace administracyjne (obsługa drukarki, ksero, podpisywanie umów)3. Organizowanie spotkań rekrutacyjnych4. Działania marketingowe (wystawianie ogłoszeń)
kontakt przez OHP - 2017-08-03 - Opole (opolskie)
Pozyskiwanie i osługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej. Miejscem pracy jest firma - biuro oraz spotkania z klientami/kontrahentami (możliwa także praca w domu, gdy nie ma potrzeby bycia w biurze lub u klienta). Załatwianie spraw i reprezentacja klientów w urzędach polskich. Dyspozycyjność w godzinach: 8:00-18:00, około 85 godzin pracy miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Wrocław (dolnośląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych.Współpraca z działem marketingu.Współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX Polska Sp. z o.o. w Rzeszowie - 2016-02-25 - Ełk (warmińsko-mazurskie)