SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 6 200 PLN
Zakres obowiązków: - weryfikacja umów z klientami i wprowadzanie ich do systemu- analiza danych do fakturowania zleceń serwisowych- tworzenie baz danych produktów i ich aktualizacja- nadzorowanie wysyłek oraz przebiegu realizacji wysyłek produktów i części- inne zadania związane z realizacją celów działu- codzienna wspołpraca z marketami w ich rodzimym języku ( polskim i ukraińskim ) i dodatkowo w języku angielskim ( w tym całość komunikacji międzywydziałowej )
Data publikacji: 2019-11-26
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- weryfikacja umów z klientami i wprowadzanie ich do systemu- analiza danych do fakturowania zleceń serwisowych- tworzenie baz danych produktów i ich aktualizacja- nadzorowanie wysyłek oraz przebiegu realizacji wysyłek produktów i części- inne zadania związane z realizacją celów działu- codzienna wspołpraca z marketami w ich rodzimym języku ( polskim i ukraińskim ) i dodatkowo w języku angielskim ( w tym całość komunikacji międzywydziałowej )
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie wyższe ( kierunek - filologia angielska )- staż pracy minimum 1 rok w obsłudze klienta zagranicznego- znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office w szczególności bardzo dobra znajomość programu Excel - umiejętność sprawnego poruszania się po internecie- płynna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie- biegła znajomość języka ukraińskiego w mowie i w piśmie- umiejętność utrzymywania dobrych relacji z klientami- bardzo dobra organizacja pracy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Data dodania oferty pracy: 26.11.2019
Oferta pracy ważna do: 10.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b2473fe3ad7ff2d48a754c310fd31c4f
Podobne oferty pracy
Tworzenie szablonów WORD i Excel, formatowanie dokumentów, wprowadzanie danych do baz danych, kontrola jakości dokumentów.
AMELNAT - JAKUB CZŁONKA - 2018-08-20 - Kawęczynek (mazowieckie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy na budowie, zgłaszanie wniosków dot. wymogów BHP, przedstawianie analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska
TERMOKOR KAEFER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Kwidzyn (pomorskie)
.
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2018-10-23 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku słoweńskiego - promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-09-24 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza cen materiałów, usług, składanie zapytań ofertowych, negocjowanie cen materiałów, opracowanie zamówień oraz organizacja i dostawa materiałów na budowę, rozliczanie materiałowe budów
P.P.H.U. "BUDOMIX" Czesław Iłyszyn - 2015-12-10 - Zawiercie (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
pisanie korespondencji, planowanie pracy serwisantów , kontakt z klientem, sporządzanie dokumentów dla księgowości
INTEGART Sp. z o.o. - 2017-07-12 - Błonie (dolnośląskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania:Znasz język francuski,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO OKNA S.A - 2017-10-03 - Łódź (łódzkie)
Standaryzacja i autoamtyzacja części procesów finansowych; zapewnienie sprawozdawczości,walidacji danych i analityki; zapewnienie prawidłowych i terminowych płatności ; koordynacja działań pomiędzy dostawcami, a organizacjami firmy. Realizacja i proponowanie dalszych usprawnień w ramach procesu purchase to pay.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Łódź (łódzkie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-23 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac związanych z remontam domów i mieszkań oraz pracami wykończeniowymi
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Tymbark (małopolskie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż, ergonomii oraz ochrony środowiska,Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy.Prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy.Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy.Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Pińczów (świętokrzyskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, przyjmowanie i realizacja zamówień
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Wieluń (łódzkie)
realizacja zleceń transportowych dla wyrobów gotowych /transport krajowy i zagraniczny/, gospodarka magazynowa/planowanie i zarządzanie zapasami/, prowadzenie dokumentacji w systemie, sporządzanie cyklicznych raportów i sprawozdań, ścisła współpraca z Działem Sprzedaży i działem Produkcji, dbałość o wysoką jakość obsługi klienta oraz dobry wizerunek firmy
KALENBORN DELMA Sp z.o.o Strzegom - 2017-11-23 - Strzegom (dolnośląskie)
jw.
ZAKŁADY ELEKTROMECHANICZNE "ELEKTRA" SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW - 2018-06-29 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIE BIURA PROJEKTU,NADZÓR NAD PROMOCJĄ,PROWADZENIE PROCESU REKRUTACYJNEGO,BIEŻĄCY KONTAKT Z UCZESTNIKAMI PROJEKTU,NADZÓR NAD REALIZACJĄ FORM WSPARCIA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU
CENTRUM INICJATYW ROZWOJU REGIONALNEGO - 2017-04-27 - Skierniewice (łódzkie)
montaż klimatyzacji, serwis i naprawa urzadzeń
Alkon System Jarosław Kończyk - 2018-07-04 - Bytom (śląskie)
mechanik samochodowy-blacharz w autoryzowanym serwisie samochodów dostawczych i ciężarowych IVECO oraz naczep
ON ROAD TRUCK SERVICES S.A. - 2016-02-11 - Poznań (wielkopolskie)
realizacja zadań zgodnie z przepisami prawa pracy , polityką kadrowąorganizacji w której jest zatrudniony, prowadzenie akr osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich, zatrudnianie obywateli Ukrainy
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Rzeszów (podkarpackie)
program
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Krasnystaw (lubelskie)
- Samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników. Ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS. Tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami. Bieżąca współpraca z działem księgowości oraz innymi działami spółki. Dbałość o prawidłową ewidencję i dokumentację powstającą w ramach wykonywanych obowiązków oraz jej archiwizowanie.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami; sporządzanie deklaracji podatkowych do URZĘDU SKARBOWEGO oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS; ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych; samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników; samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Wymagana znajomość MS OFFICE, SAP, PŁATNIK. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (Tel 32-205-48-18) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice).
"BINGO CENTRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia ( fakturowanie , ofertowanie )
SUFIGS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji wewnętrzenj spółki, prowadzenie korespondencji, wprowadzanie umów i dokumnetów do baz danych i wewnętrznych systemów informatycznych
NDS SYSTEM Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodnie z dołączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Żywiec (śląskie)
sprzątanie biur na terenie Rafinerii w Gdańsku
AMBRA Sp. zo.o. - 2019-04-11 - Gdańsk (pomorskie)
Zarządzanie flotą samochodową i podległymi kierowcami. Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zleceń transportowych.
MICHAŁ Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Krzysztof Targoński - 2019-04-03 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Umawianie spotkań, obsługa klientów, spotkania z klientami, raportowanie, odbywanie szkoleń.
INTERGLOB Waldemar Szpręgiel - 2017-07-27 - Płock (mazowieckie)
Obsługa rolników, prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego w zakresie technologii produkcji rolniczej – produkcja zwierzęca; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o środki finansowe z funduszy Unii Europejskiej lub innych z instytucji krajowych i zagranicznych, współpraca z władzami samorządowymi, instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz rolnictwaGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca na okres próbny : 3 miesiące Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę poprzedzona okresem próbnymWymiar etatu: pełen wymiar czasu pracyLiczba godzin pracy w tygodniu: 40Wymagane dokumenty:1. CV2. list motywacyjny3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych poświadczone własnoręcznym podpisem, o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego (DODR) ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, dla celów obecnej i przyszłych rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. zootechniki/stażysty specjalisty ds. zootechniki uruchomionych w ciągu 36 miesięcy od daty przesłania mojej aplikacji, prowadzonych na potrzeby DODR, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm. Podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne. Przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.Dokumenty proszę przesyłać w terminie do 16.04.2018 r. na adres mailowy: kadry (at) dodr.pl, bądź listownie na poniżej podany adres:Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiuul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Planowanie, organizacja, monitorowanie i rozliczanie szkoleń.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Ostrowite (pomorskie)
bezpośrednia windykacja klientów, motywowanie klientów do zapłaty, negocjowanie warunków spłaty, efektywne planowanie pracy własnej w terenie, terminowe raportowanie
PROFI CREDIT S.A. - 2016-02-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)