SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Nowy Sącz oferta pracy FH SYSTEM Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Data publikacji: 2020-03-30
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: FH SYSTEM Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wincentego Witosa 60, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1262
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: FH SYSTEM Spółka z o.o.
danePracodawcy_nip: 7343542342
danePracodawcy_regon: 365173657
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Wincentego Witosa 60, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
danePracodawcy_kodPowiatu: 1262
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0959435
Ulica pracodawcy: Wincentego Witosa
Numer budynku pracodawcy: 60
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 02.04.2020
Oferta pracy ważna do: 02.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9151f3c3814b139a41c7368a0719b8aa
Podobne oferty pracy
•Rozwój sprzedaży u dotychczasowych kontrahentów•Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach międzynarodowych•Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi•Przygotowywanie ofert handlowych•Nadzór nad realizacją zamówień•Negocjowanie warunków współpracy•Bieżące monitorowanie rynku, analiza konkurencji•Reprezentowanie firmy na targach i eventach branżowych.
ELPIGAZ Sp. z o.o. - 2019-05-06 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż mięsa i wyrobów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2017-02-21 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
WERYFIKACJA DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ (HALE)WYCENA REALIZACJI HALPOSZUKIWANIE FIRM PODWYKONAWCZYCH DO REALIZACJI USŁUG (HALE),WYSYŁANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH,BUDOWANIE TRWAŁYCH I DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z PODWYKONAWCAMI
"INSTALBUD-RZESZÓW" SP. Z O.O. - 2017-04-07 - Rzeszów (podkarpackie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
transport przesyłek pocztowych - Skawina/Tarnów
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Skawina (małopolskie)
Przygotowywanie ofert i wycen dla Klientów.Komunikacja z zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty.Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty.Nadzór nad terminowością wykonywanych zadań.Zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw.Planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań.Organizowanie i nadzorowanie pracy podległym pracownikom i podwykonawcom.Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.Utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług.Tworzenie pozytywnego wizerunki firmy wśród odbiorców.
Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna SZKŁO-PLAST CURYŁO Wojciech Curyło - 2019-08-22 - Brzesko (małopolskie)
diagnostyka klimatyzacji
kontakt przez PUP - 2018-11-08 - Karlino (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie ankiet do diagnozy społecznej wśród :-100 dorosłych mieszkańców-20 sprzedawców napojów alkoholowychWprowadzanie odpowiedzi do pliku Excel
kontakt przez OHP - 2019-04-08 - Krzymów (wielkopolskie)
1) Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników2) Przygotowywanie od strony formalno- prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia. rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy.3) Przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczycieli.4) Wypisywanie zaświadczeń dla pracowników szkoły dotyczących zatrudnienia.5) Przygotowywanie, przechowywanie i prowadzenie: ewidencji zwolnień lekarskich, ewidencji nieobecności usprawiedliwionych i nieusprawiedliwionych, ewidencji czasu pracy.6) Sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, SIO, PEFRON7) Współpracowanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego.8) Prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych.9) Przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło.10) Sporządzanie wymaganych przez Urząd Miasta Legiopnowo analiz zatrudniania oraz wszelkich danych potrzebnych do sprawozdawczości.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W LEGIONOWIE - 2017-10-24 - Legionowo (mazowieckie)
opracowwywanie i realziacja strategii w zakresie wizerunku rynkowego przedsiębiorstwa
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Krzeszów (dolnośląskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, obsługa biura
Eco Spółka Cywilna K. Irfan M. Antczak - 2017-03-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
sprawdzanie pod względem formalno - rachunkowym otrzymanych dokumentów finansowo-księgowych, rozliczanie podatku VAT, kontrolowanie prawidłowego opisu merytorycznego faktur oraz klasyfikacji budżetowej, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych jednostek obsługiwanych przez CUW, prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostek obsługiwanych przez CUW, terminowe egzekwowanie należności poprzez wysyłanie do zalegających płatników wezwań i upomnień oraz naliczanie odsetek za zwłokę, dokonywanie uzgodnień miesięcznych kont analitycznych i syntetycznych oraz pozabilansowych, wystawianie faktur VAT sprzedaży, not księgowych, not odsetkowych, sporządzanie rejestrów VAT oraz deklaracji VAT w określonym terminie, przygotowywanie dyspozycji przekazania dochodów jednostek oraz podatku VAT należnemu US na konto Urzędu Miasta w Poznaniu, sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań budżetowych, sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych, sporządzanie innych niezbędnych sprawozdań i informacji, współudział w opracowaniu projektów planów finansowych CUW i jednostek obsługiwanych i sporządzanie propozycji ich korekt z udziałem Dyrektorów jednostek obsługiwanych, sporządzanie miesięcznej informacji o wykonaniu budżetu i przesyłanie do wiadomości jednostkom, przygotowanie zapotrzebowań na środki budżetowe składane przez Dyrektorów jednostek obsługiwanych przez CUW, wystawianie potwierdzeń sald z kontrahentami w zakresie należności
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W POZNANIU - 2020-04-03 - Poznań (wielkopolskie)
UDZIAŁA W WYKONAWSTWIE SIECI TELETECHNICZNYCH.ZARZĄDZANIE SIECIAMI INFORMATYCZNYMI, BEZPIECZEŃSTWEM ORAZ SPRZĘTEM KOMPUTEROWYM
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie w marketingu, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieWspółpraca z kontrahentami z zagranicy
AGRA Gospodarstwo Rolne - 2017-01-13 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Obsługa zamówień, fakturowanie, podanie kwoty pobrań do klientów, sporządzanie listów przewozowych, wprowadzanie bieżących zamówień, monitoring kontrahentów, kontrola należności oraz inne czynności związane ze stanowiskiem specjalisty ds. sprzedaży; branża: tekstylna, dekoratorska, dekoracje wnętrz oraz tkaniny;
MAGDECOR ZAOPATRZENIE PRACOWNI DEKORATORSKICH MAGDALENA RESZEL - 2016-04-28 - Lublin (lubelskie)
1. Obsługa administracyjna i organizacyjna projektów Baltic Blue Growth, Baltic InteGrid, MUSES2. praca merytoryczna w projekcie Baltic Blue Growth (opracowanie zagadnień prawnych; systemów kompensacyjnych;scenariuszy ekonomiczno-społecznych; współtworzenie regionalnych grup interesariuszy; organizacja konferencji o niebieskiej biogospodarce)"3. praca merytoryczna w projekcie Baltic Blue Growth (przygotowanie krajowych warsztatów, analiza rynku i łańcucha dostaw; analiza technologii i sieci energetycznej; identyfikacja uwarunkowań środowiskowych i społecznych; analiza kosztów i korzyści; stworzenie zarysu koncepcji siatki energetycznej na Bałtyku; opracowanie metodologii stadium przypadku; wstępne studium wykonalności dla przypadku polsko-szwedzkiego; przygotowanie zaleceń dla dziesięcioletniego planu rozwoju sieci; przygotowanie zaleceń dla planowania przestrzennego na morzu).4. praca merytoryczna w projekcie MUSES (udział w pracach pakietu roboczego WP2: przygotowanie Sea Basin Overviews oraz Sea Basin Comparison, raportu końcowego; udział w pracach pakietu roboczego WP3: przygotowanie analiz porównawczych; udział w pracach pakietu roboczego WP4: przygotowanie regionalnej analizy porównawczej interesariuszy i strategii ich zaangażowania).udział w pracach pakietu roboczego WP5 upowszechnianie projektu i jego rezultatów)
Instytut Morski w Gdańsku - 2017-07-03 - Gdańsk (pomorskie)
promocja i sprzedaż produktów, aktywne poszukiwanie nowych klientów,obsługa klientów hurtowni,wystawianie dokumentów handlowych,uzupełnienie ekspozycji.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Zambrów (podlaskie)
Udział w sporządzaniu dokumentacji związanych z przebiegiem zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Staszów (świętokrzyskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA W/W STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA:BIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ SPRZEDAŻY PRODUKTÓW REGIONALNYCH, TRADYCYJNYCH I EKOLOGICZNYCH (PRODUKTY SPOŻYWCZE, KOSMETYKI, KSIĄŻKI), BIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ KLIENTÓW, PRODUCENTÓW – REALIZACJA ZAMÓWIEŃ,DZIAŁANIA W ZAKRESIE PROMOCJI I MARKETINGU,GOSPODARKA MAGAZYNOWA (OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, PRZYJMOWANIE / WYDAWANIE TOWARU, EWIDENCJA, FAKTUROWANIE),DZIAŁANIA BIEŻĄCE (ZWIĄZANE Z SEKTOREM SPOŻYWCZYM).
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU I PROMOCJI PODKARPACIA "PRO CARPATHIA" - 2018-07-13 - Rzeszów (podkarpackie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznych
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Kartuzy (pomorskie)
Zgodnie z dołączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-13 - Węgierska Górka (śląskie)
nadzór nad administracją i obiegiem dokumentów w firmie, tworzenie raportów, zestawień, organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach słuzbowych i telekonferencjach, obsługa korespondencji, zaopatrzenie biura w materiały biurowe
BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Śrem (wielkopolskie)
Obsługa maszyn i urządzeń
P.P.H. KROTON PROTOTYPE-PRZEMYSŁAW KROTOSKI POZNAŃ - 2017-10-31 - Otorowo (wielkopolskie)
obsługa sklepu, robienie i obróbka zdjęć, dodawanie produktów do sklepu internetowego, wystawianie aukcji internetowych, dobór odpowiedniego produktu do zapotrzebowania klienta, przyjmowanie zamówień od klientów
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Radomsko (łódzkie)
Sprzedaż internetowa tekstyliów (firany, zasłony, obrusy)
Net.Com - Roland Pelc - 2017-04-24 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Opracowywanie dokumentów systemu zarządzania jakością w zakresie prowadzonych kontroli i badań wyrobów i usług. Bieżące badanie zgodności postanowień dokumentów. Analizowanie problemów jakościowych związanych z funkcjonowaniem kontroli wyrobów i świadczonych usług. Udział w audytach procesów produkcyjnych. Prowadzenie działań n mających na celu opracowywanie i aktualizowanie metod badania wyrobów i usług. Sprawowanie nadzoru nad kontrolą wyrobów z dostaw i w procesie produkcji.
ELEKTROBUDOWA S.A. - 2016-03-09 - Tychy (śląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
aktywno pozyskiwanie partnerów handlowych w Polsce, a w dalszej perspektywie także w Niemczech i innych krajach UE, realizacja celów sprzedażowych oraz wyznaczonych strategii marketingowych, utrzymywanie relacji biznesowych z Klientami, monitorowanie rynku, nadzór nad realizacją zamówień dla Klientów, dbanie o wizerunek firmy, raportowanie bieżących wyników pracy, praca 5 dni w tygodniu w godz. 8-16
Pilewicz Maria, Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe " TEDMAR" - 2016-01-14 - Raszyn (mazowieckie)