SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI Toruń oferta pracy BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad administracją i obiegiem dokumentów w firmie, tworzenie raportów, zestawień, organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach słuzbowych i telekonferencjach, obsługa korespondencji, zaopatrzenie biura w materiały biurowe
Data publikacji: 2017-06-14
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad administracją i obiegiem dokumentów w firmie, tworzenie raportów, zestawień, organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach słuzbowych i telekonferencjach, obsługa korespondencji, zaopatrzenie biura w materiały biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wymagane roczne doświadczenie w pracy biurowej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv należy wysłać na email: agnieszka.balcerzyk (at) maflow.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Adres strony pracodawcy: www.elana.pl
Profil działalności pracodawcy:
złożono wniosek o zorganizowanie stażu dnia 21.02.2011 r.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 14.06.2017
Oferta pracy ważna do: 14.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace prze dachówce, papie termozgrzewalnej i blachodachówce
P.U.H.REMONTOWO-BUDOWLANE "LEDOR" - 2016-09-13 - Zabrze (śląskie)
prowadzenie dokumentacji HACCP
ZAKŁADY MIĘSNE KLICHPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-21 - Białykał (wielkopolskie)
samodzielne prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz Sił Zbrojnych RP
3 Regionalna Baza Logistyczna Kraków - 2018-08-03 - Kraków (małopolskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER sp. z o.o. - 2016-04-12 - Opole (opolskie)
zamawianie towarów, zakup towarów, dostarczanie towarów do punktów sprzedaży i do magazynu, analizowanie rynku pod kątem potrzeb firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
RUDECO PIOTR RUDNICKI - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
MEBLE.PL S.A. - 2016-10-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Aktywna sprzedaż powierzchni magazynowych, pozyskiwanie potencjalnych klientów, analiza rynku, budowanie i utrzymywanie relacji z nowymi jak i dotychczasowymi klientami, przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjacje handlowe. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
3 CARGO Beata Jastrzębska - 2016-08-17 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
w/g potrzeb
PW KARABELA - CK Sp. z o. o. - 2017-11-27 - Kielce (świętokrzyskie)
- Telefoniczna obsługa klienta. Przyjmowanie zamówień. Przedstawianie ofert promocyjnych. Odbieranie telefonów od klientów.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + premia motywacyjna. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 8:00-21:00 + dyżury 1 lub 2 razy w miesiącu w dni wolne: Soboty w godzinach: 9:00-21:00, Niedziele w godzinach: 12:00-20:00, Święta w godzinach: 12:00-20:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia -> Pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera i klawiatury w stopniu podstawowym.
"POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-11 - Katowice (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie, opracowywanie i zarządzanie dokumentacją techniczną (AutoCad/ Solidworks), nadzór nad funkcjonowaniem i organizacja biura działu technicznego, organizowanie i planowanie prac, pilnowanie terminów, nadzór nad aktualizacją dokumentacji i wewnętrzną stroną internetową, okresowa weryfikacją produktów z dokumentacją, tworzenie procedur i wytycznych do systemu zakładowej kontroli jakości, opracowywanie dokumentacji do wniosków patentowych, badań okresowych, Aprobat Technicznych i badań typu wg PN EN, prowadzenie wewnętrznych badań wyrobów, kontakt z placówkami badawczymi, nadzór nad dokumentacją obiektu oraz prowadzenie okresowych kontroli
TECH-OMEGA Sp. z o.o. - 2016-03-30 - Skrzyszów (śląskie)
odpowiadanie na zapytanie klientów (e-mail, telefon, czat, skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i fimami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-08-08 - Poznań (wielkopolskie)
diagnozowanie potrzeb w zakresie pozyskiwania funduszy, przygotowanie i składanie wniosków o finansowanie
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
-
DOMY WCZASOWE WAM SP. Z O.O / WDW ROGOWO - 2017-01-11 - Rogowo (zachodniopomorskie)
Ustalanie i planowanie polityki sprzedaży, kontakty z kontrahentami, organizowanie rozkładu towaru, szukanie ofert, udział w targach
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Dokonywanie bieżących i okresowych przeglądów stanów budynków, koordynowanie napraw i usterek oraz innych prac zleconych poprzez wyłonienie wykonawcy,nadzór nad prawidłowym przebiegiem zleconych prac, opracowywanie rocznego projektu planu napraw,remontów i inwestycji, przyjmowanie zgłoszeń usterek i awarii itp. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w siedzibie spółdzielni oraz w terenie.
Spółdzielnia Mieszkaniowa BESKID - 2017-05-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa bieżące sprzedazy, poszukiwanie nowych rynków zbytu, obsługa klientów
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2016-03-24 - Łuków (lubelskie)
Specjalista ds. technicznych
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Tarnów (małopolskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-03-16 - Katowice (śląskie)
wyksz. zawodowe- monter urządzeń sanitarnych zewnętrznych lub techniczne- technik urządzeń sanitarnych, mile widziany staż pracy, montaż zewnętrznych instalacji wodnych i kanalizacyjnych
Usługi Budowlano-Kanalizacyjne BUDOKAN Czesław Gwizdek - 2017-03-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Przygotowywanie artykułów i treści marketingowych, opracowywanie materiałów marketingowych, zarządzanie social media oraz stroną internetową w zakresie content marketingu. Pomoc w organizacji branżowych eventów i konferencji.
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Brzesko (małopolskie)
Składanie rolet, żaluzji, wyrobów na silnik, opisywanie towaru w j. ukrańskim na rynek wschodni, odbieranie i opisywanie reklamacji z rynku wschodniego
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-15 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
-wprowadzanie usług na rynki wschodnie,-prowadzenie negocjacji ze wschodnimi partnerami,-prowadzenie kampanii reklamowych,odpowiedzialność za obecność w social media,-monitorowanie aktywności konkurencji,-planowanie i realizcja działań budujących wizerunek serwisów prowadzonych przez firmę
INFEO Marcin Marek Gryszko - 2016-09-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa zapytań klientów. Zarządzanie detalicznym doświadczeniem klientów lojalnościowych. Przetwarzanie rejestracji. Zarządzanie danymi osobowymi.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kraków (małopolskie)
Sprzątanie powierzchni biurowych w centrum Opola. Praca w godzinachpopołudniowych (4h od poniedziałku do piątku)
NEMO Firma Usługowa - 2016-08-12 - Opole (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa kadrowa pracowników, wspłlpraca z instytucjami administracji państwowej. Praca w systemie jednozmianowym.Miejsce wykonywania pracy Bolesławiec.
Ensila Group Spółka z o.o. Sp.K. - 2018-07-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa firmy (prowadzenie akt osobowych; sporządzanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników) oraz osób współpracujących na umowy cywilnoprawne;naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i weryfikacja list płac dla pracowników i osób współpracujących;prowadzenie ewidencji i rozliczeń absencji chorobowych, urlopów wypoczynkowych oraz innych nieobecnościsporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik;sporządzanie deklaracji PFRON, US, GUS, PIT;kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymiraportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych
BUSTER BUCZYŃSKI I STEJTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)