SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Brzesko oferta pracy Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna SZKŁO-PLAST CURYŁO Wojciech Curyło
Stanowisko: SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert i wycen dla Klientów.Komunikacja z zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty.Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty.Nadzór nad terminowością wykonywanych zadań.Zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw.Planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań.Organizowanie i nadzorowanie pracy podległym pracownikom i podwykonawcom.Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.Utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług.Tworzenie pozytywnego wizerunki firmy wśród odbiorców.
Data publikacji: 2019-08-22
Lokalizacja: Brzesko (małopolskie)
Pracodawca: Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna SZKŁO-PLAST CURYŁO Wojciech Curyło
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Kupiecki 6, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie ofert i wycen dla Klientów.Komunikacja z zamawiającymi w zakresie doprecyzowania oferty.Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty.Nadzór nad terminowością wykonywanych zadań.Zamówienia materiałów i kontrola terminowości dostaw.Planowanie, nadzorowanie i koordynowanie wykonywanych zadań.Organizowanie i nadzorowanie pracy podległym pracownikom i podwykonawcom.Wsparcie merytoryczne zespołu w zakresie techniczno - produktowym.Utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług.Tworzenie pozytywnego wizerunki firmy wśród odbiorców.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Planowany okres zatrudnienia 3 miesiące - docelowo praca na stałe.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzesko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzesko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Firma Usługowo-Handlowo-Produkcyjna SZKŁO-PLAST CURYŁO Wojciech Curyło
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Adres pracodawcy:
Plac Kupiecki 6, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Brzesko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzesko
Adres strony pracodawcy: www.szkloplast.pl
Ulica pracodawcy: Plac Kupiecki
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: Usługi szklarskie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 22.08.2019
Oferta pracy ważna do: 22.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f6fa245a0604b2a9b278be8632d6e5c6
Podobne oferty pracy
doradca zawodowy
kontakt przez OHP - 2017-10-26 - Słupsk (pomorskie)
Fakturowanie sprzedaży, prowadzenie rejestrów sprzedaży i innych, prowadzenie dokumentacji z zakresu zatrudnienia i kadr.
Przedsiębiorstwo Usług Transportowych "TRANS-ZAK" Sp. z o.o. - 2019-01-29 - Zawiercie (śląskie)
jw.
Wytwórnia Cukiernicza Walczak Sp.J. - 2017-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
-realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,-współpraca i kontakt z obecnymi klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych,-bieżąca obsługa zamówień,-prowadzenie dokumentacji sprzedażowej,-monitorowanie płatności,-aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji handlowych,-prowadzenie prezentacji i rozmów handlowych,-wizyty u klientów,-dbałość o wizerunek marki na rynku.
INCANA S.A - 2016-02-23 - Ścinawa (dolnośląskie)
Zarządzanie bezpieczeństwem Pracy oraz Ochroną Środowiska Naturalnego zgodnie z wymaganiami systemu zarządzania firmy, dbanie o sprawność środków ochrony indywidualnej oraz stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, organizowanie, przygotowywanie i prowadzenie prac, uwzględniających zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi, kontrola warunków pracy oraz czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp oraz p-poż, opracowywanie ocen ryzyka narażenia zawodowego dla poszczególnych stanowisk pracy, szkolenia BHP oraz sporządzanie dokumentacji i rejestrów ze szkoleń wstępnych i okresowych, nadzór nad dokumentacją powypadkową, sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie ochrony środowiska
HT Skit Poland Sp. z o.o. - 2017-09-06 - Bieruń (śląskie)
Rozpoznawanie i usuwanie awarii urządzeń produkcyjnych, nadzór nad eksploatacją, konserwacją i remontami maszyn oraz urządzeń, wykonanie przeglądów okresowych.Praca w godzinach 06.00-14.00 oraz 14.00-22.00.
Green Factory Sp. z o.o. - 2018-08-28 - Zdunowo (mazowieckie)
kontakt telefoniczny, odpowiedzi na zapytania klienta,obsłucha ruchow, transferów, promocji oraz zapytań osób odchodzących,organizacja sesji,utrzymywanie cyklu zatrudnienia pracownikow do emerytur,zarządzanie danymi zasadniczymi HR, strukturą organizacji HR,nieobecnościami,aktualizacja wszystkich dokumentów,organizacja czasu,
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Warszawa (mazowieckie)
konserwacja wind
DŹWIG SERWIS KUJAWY - MAREK MAJEWSKI - 2019-04-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa bieżąca Klientów z rynków europejskich.
kontakt przez PUP - 2017-06-17 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie poleceń służbowych; praca w godz.7.00-16.00; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 07.00-15.00; wysokość wynagrodzenia zależna od kwalifikacji zawodowych
"EUROPLAST" Rogozińska Izabela - 2016-09-09 - Słupsk (pomorskie)
zaopatrzenie produkcji,kontrola przepływu materiałów,prowadzenie dokumentacji dz.logistyki,gospodarka odpadami.
POLIFLOR Spółka z o.o. - 2018-09-03 - Skwierzyna (lubuskie)
Oferta pracy w drodze konkursu.Szczegóły na stronie internetowej: www.olsztyn.so.gov.pl
SĄD OKRĘGOWY W OLSZTYNIE - 2019-06-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
brak
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Serwis kserokopiarek, drukarek, sprzętu biurowego.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Do zdań specjalisty ds. administracyjnych będzie należało m.in. :- Przyjmowanie zleceń od klientów- Przygotowywanie wycen i pilnowanie terminów- Prowadzenie grafiku zleceń- Kontakt z klientem - Wystawianie faktur, przyjmowanie gotówki- Prowadzenie akt osobowych pracowników- Zamawianie materiałów eksploatacyjncych- Zakup materiałów biurowych- Przygotowywanie zestawień miesięcznych- Podliczanie czasu pracy pracowników- Prowadzenie kasy firmy- Przygotowywanie instrukcji do inwestycji- Wysyłanie przesyłek kurierem, pocztą
SECANS Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w celu umożliwienia Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej zakupu towarów, usług, robót budowlanych. Koordynowanie realizacji zadania jakim jest przeprowadzenie postępowania od początku do końca,- kierowanie i koordynowanie pracą członków komisji przetargowej celem prawidłowego przebiegu procedury oraz wyłonienia oferentów. Sprawowanie nadzoru nad pracą innych członków komisji w zależności od złożoności zamówienia od 3 do 7 osób. Dokonywanie sprawdzenia wnoszonych przez wykonawców wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umów wnoszonych w innych formach niż w pieniądzu np. gwarancjach ubezpieczeniowych, bankowych, poręczeniach itp., - upublicznianie ogłoszenia wymaganego ustawą Prawo zamówień publicznych w Portalu Urzędu Zamówień Publicznych, portalu Urzędu Publikacji Unii Europejskiej, na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej oraz w siedzibie urzędu oraz innych informacji związanych z prowadzonymi postępowaniami,- każdorazowe, po zakończeniu postępowania sprawdzanie zgodności treści umów przed ich zawarciem z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzonego postępowania lub z warunkami określonymi w zaproszeniu do negocjacji oraz ofertą Wykonawcy. Dokonywanie rejestracji umów przedstawianych przez służby innych komórek organizacyjnych,- bieżące archiwizowanie dokumentacji przetargowej oraz innej związanej z zamówieniami publicznymi,- współuczestniczenie w analizowaniu wnoszonych przez wykonawców odwołań lub informacji o niezgodnej z przepisami czynności podjętej przez zamawiającego lub zaniechanej.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2017-01-18 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3400 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Zatrudnienie od 04.06.2018 r. do 31.05.2021 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: nie wcześniej niż 04.06.2018 r.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE w szczególności MS EXCEL, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3:OPCJA 1: Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA 2: Dobra znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA 3: Dobra znajomość języka francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Katowice (śląskie)
Praca na własnym stanowisku w oparciu o rysunek techniczny i izometryczny,obsługa elektronarzędzi.
"INTIMA" F.H - 2016-06-28 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
sprzedaż paliw
Operacz Wioleta - 2017-02-17 - Sandomierz (świętokrzyskie)
wdrażanie planów sprzedażowych, praca w międzynarodowym środowisku, utrzymywanie kontaktów z klientami, prowadzenie korespondencji biznesowej
Active Communications Europe Ltd. Sp. z o.o. - 2017-10-02 - Poznań (wielkopolskie)
Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich działań marketingowych w firmie, dbanie o wizerunek firmy.
TECH-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Siedlce (mazowieckie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klinetów, nadzorowanie spłat zobowiązań. Konatakt z klientem zagranicznym (hiszpańsko i portugalskojęzycznym).
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie ofert, pozyskiwanie klientów
Odlewnia FERRUM - Wodecki Sp. J. - 2015-12-01 - Końskie (świętokrzyskie)
pomoc w opiece nad wychowankami
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Dobra (małopolskie)
Opracowanie danych Ewidencji Gruntów i Budynków, oraz geodezyjnej Ewidencji Sieci Uzbrojenia Terenu
MGGP S.A. - 2018-02-13 - Gorlice (małopolskie)
Zarządzanie zespołem magazynierów, realizacja i nadzór oraz prowadzenie dokumentacji dot. wysyłek oraz dostaw towarów, realizacja i nadzór przyjęcia towaru z produkcji, kontrola i zarządzanie gospodarką magazynową firmy, kontrolowanie stanów magazynowych, dbanie o odpowiedni obieg informacji pomiędzy oddziałami firmy. Praca 3-zmianowa w godz. 6-14, 14-22, 22-6. Pracodawca zapewnia bezpłatny dojazd od strony Słupska oraz Główczyc. Wynagrodzenie od 3.200,- plus premia po okresie próbnym.
WOSANA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-08-23 - Damnica (pomorskie)
w/g stanowiska
PPUH AZAP PAWEŁ CHŁOPEK - 2019-06-06 - Nowiny (świętokrzyskie)
kierowanie kont kontrahentów w programie SAP, praca z dokumentacją transportową CMR, wprowadzanie dokumentów do programu Planning&carto za pomocą programu KOFAC+X, sprawdzanie faktur dostarczonych od podwykonawców z dokumentami transportowymi, tłumaczenie dokumentów kadrowych i transportowych na język ukraiński, szkolenie dla nowo zatrudnionych kierowców z Ukrainy, zaopatrzenie firmy w artykuły przemysłowe i gospodarcze
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Płoty (lubuskie)
rekrutacja i selekcja personelu opiekuńczego w języku niemieckim, weryfikacja języka niemieckiego, obsługa bieżących klientów, pozyskiwanie kandydatów
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KATOWICE - 2016-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)