SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGOWYCH Świętochłowice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie kampanii marketingowych firmy
Data publikacji: 2020-03-13
Lokalizacja: Świętochłowice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świętochłowice, powiat: m. Świętochłowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie kampanii marketingowych firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świętochłowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świętochłowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2020
Data zakończenia pracy: 15.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, doświadczenie w zakresie działalności marketingowej w firmie, podstawowa znajomość języka angielskiego i niemieckiego.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Budowlanych 59, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta utworzona ze środków MRPiPS przeznaczona dla osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia będących jednocześnie długotrwale bezrobotnymi (pozostającymi bez pracy przez okres minimum 12 miesięcy) lub osób powyżej 50 roku życia;
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Budowlanych
Numer budynku pracodawcy: 59
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.03.2020
Data dodania oferty pracy: 09.03.2020
Oferta pracy ważna do: 01.01.2079
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5113fcd485df8c67554d3de2de2e747f
Podobne oferty pracy
kreowanie wizerunku firmy dla rynku chińskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą chińskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Jabłonowo (mazowieckie)
Rekrutacja, selekcja pracowników sezonowych, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Sady (wielkopolskie)
prace związane z magazynowaniem towaru
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamowień publicznych od chwili wszczęcia postępowania do zawarcia umowy, prowadzenie korespondencji zwiazanej z realizowanymi postępowaniami o udzielenie zamowień publicznych zgodnie z obowiazującymi przepisami prawa oraz regulacjami wewnętrznymi, opracowanie dokumentow w postępowaniu o udzielenie zamowienia, w tym ogłoszenia, zaproszenia, SIWZ, prowadzenie czynności zwiazanych z publikacja ogłoszeń oraz informacji zgodnie z stawą, sporzadzanie sprawozdań z zakresu prowadzonych postępowań, sporzadzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamowieniach, opracowanie i archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań, zapewnienie prawidłowości stosowania przepisów ustawy Prawo zamowień publicznych oraz przepisów wykonawczych do ustawy, monitorowanie zmian stanu prawnego oraz gromadzenie i analiza orzecznictwa w zakresie zamowień publicznych
Akademia Wychowania Fizycznego w Warszawie Filia w Białej Podlaskiej - 2017-12-06 - Biała Podlaska (lubelskie)
projektowanie i wdrażanie produktów promocyjno-handlowych firmy, pozyskiwanie klientów z obszaru Indii;umowa o pracę na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Pabianice (łódzkie)
-Obsł. sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne,- Wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej,- Nadzorowanie sprzedaży w sklepie internetowym,- Opracowywanie sprzedaży w sklepie internetowym,- Wstawianie opisanego produktu do oferty sklepu i wdrażanie rozwiązań zwiekszajacych efektywność sprzedaży inline,- Realizowanie zamówień i przygotowanie produktow do wysyłki,- Obsł. klientów w formule: tel. i e-mailowej,- Zamawianie towarów od dostawców i dbałość o bieżące zaopatrzenie sklepu internetowego.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Łódź (łódzkie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów,obsługa gotówkowa i bezgotówkowa klientów,sprzedaż produktów bankowych.
ART FINANCE Aneta Dąbrowska - 2015-10-05 - Będzin (śląskie)
sprzedaż lodów z automatu
"LODZIARNIA WALCZAK" - 2019-03-19 - Ślesin (wielkopolskie)
aktywne pozyskiwanie odbiorców, tworzenie ofert sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przygotowywanie specyfikacji, kontakt z oferentami, nadzór nad przebiegiem postępowań, sporządzanie dokumentacji, planów i sprawozdań.
POLSKIE RADIO-REGIONALNA ROZGŁOŚNIA W LUBLINIE "RADIO LUBLIN" SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-05-15 - Lublin (lubelskie)
pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej), rozliczanie wykonywanych robót budowlanych, sprawdzanie dokumentacji technicznej, kosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych, udział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-04-03 - Chełm (lubelskie)
II. Zakres zadań, uprawnień i odpowiedzialności oraz dostępu do informacji niejawnych.1.Zarys zakresu zadań oraz czynności wykonywanych na stanowisku:a)Weryfikacja informacji przedkładanych przez WOG/JW, wstępna identyfikacja obiektów oraz przygotowanie niezbędnych danych celem zlecenia usługi - uwzględniając przepisy o zamówieniach publicznych - uzyskania pozwoleń wodno-prawnych, przeprowadzania badań wody i ścieków; przygotowanie dokumentacji będącej podstawą do dokonania rozliczeń finansowych z firmami z tytułu świadczonych usług w ww. zakresie;b)Prowadzenie nadzorów z zakresu gospodarki wodno-ściekowej w rejonie działania RZI Bydgoszcz;c)Weryfikacja danych do naliczenia opłat za korzystanie ze środowiska, w oparciu o specjalistyczny program do naliczania opłat i kierowanie ich do właściwych urzędów marszałkowskich;d)Współuczestniczenie wniosków celem pozyskiwania dotacji z funduszy proekologicznych.2.Zakres uprawnień służbowych związanych ze stanowiskiem: koordynowanie prac związanych z realizacją ww. zadań, w tym uzyskiwanie niezbędnych uzgodnień i decyzji administracyjnych.3.Szczegółowy zakres odpowiedzialności ponoszonej na stanowisku: pracownik odpowiada za terminowe wykonywanie stawianych zadań, poprawność weryfikacji danych do opłat (gospodarka wodno-ściekowa), poprawność merytoryczną opracowywanych dokumentów i prowadzonej dokumentacji.4.Dostęp do informacji niejawnych i danych osobowych: pracownik w zakresie wykonywanych zadań będzie miał dostęp do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE" i POUFNE".
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2019-02-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzorowanie działów kadr i płac, Kreowanie i realizowanie polityki personalnej spółki oraz polityki płacowej w tym koordynowanie procesu płacowego oraz czynny udział w naliczaniu wynagrodzeń,Współpraca w tworzeniu procedur związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi,Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników,Prowadzenie całości spraw związanych z rachunkowością, zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami,Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innych form zatrudnienia,Tworzenie i prowadzenie akt osobowych oraz pozostałej dokumentacji pracowniczej, zgodnie z wymogami prawa,Przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowych,Kontrola i rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie do systemu urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich,Przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie,Przygotowywanie bieżących i okresowych raportów na potrzeby Zarządu.
Telekadra sp. z o.o.sp. k. - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zdolności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Opole (opolskie)
Pielęgniarka
Dom Pomocy Społecznej w Wietrzychowicach - 2017-05-17 - Wietrzychowice (małopolskie)
- organizacja pracy biura- przyjmowanie i odbieranie korespondencji- przyjmowanie intersantów- sporządzanie pism
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Borek Stary (podkarpackie)
Instalacja i administracja sieciami LAN i WAN. Instalacja i konfiguracja aktywnych urządzeń sieciowych oraz stacji roboczych. Instalacja i naprawa urządzeń peryferyjnych. Instalacja i konfiguracja systemów monitoringu i systemów alarmowych. Wsparcie użytkowników oraz bieżące rozwiązywanie problemów. Dbanie o serwery produkcyjne (serwery www, domeny, poczta).
DATECH Systemy i Sieci Komputerowe Damian Poźniak - 2019-03-14 - Głogów (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
- Naliczanie płac w pełnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Rozliczanie czasu pracy i absencji,- Przygotowywanie dokumentów, deklaracji dla ZUS oraz US,- Prowadzenie teczek osobowych, kontrola ważności badań lekarskich,- Wystawianie zaświadczeń.
FLEXIBLE FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-06-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca w dziennym domu opieki medycznej
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej RUDEK Gabinety Rehabilitacji Medycznej Andrzej Rudek - 2016-07-28 - Rzeszów (podkarpackie)
telefoniczna obsłuyga klientów, sprzedaż i doradztwo techniczne, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o długofalowe relacje z nowymi i obecnymi klientami, przygotowanie kompleksowych ofert handlowych dla hurtowni zajmującej się dystrybucją automatyki, oświetlenia, osprzętu elektroinstalacyjnego, kabli i przewodów
PLATFORMA INTEGRACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - POROZUMIENIE - 2019-08-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Kalsk (lubuskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-29 - Kraków (małopolskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Gądecz (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie bezpieczeństwem Pracy oraz Ochroną Środowiska Naturalnego zgodnie z wymaganiami systemu zarządzania firmy, dbanie o sprawność środków ochrony indywidualnej oraz stosowanie ich zgodnie z przeznaczeniem, organizowanie, przygotowywanie i prowadzenie prac, uwzględniających zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi, kontrola warunków pracy oraz czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bhp oraz p-poż, opracowywanie ocen ryzyka narażenia zawodowego dla poszczególnych stanowisk pracy, szkolenia BHP oraz sporządzanie dokumentacji i rejestrów ze szkoleń wstępnych i okresowych, nadzór nad dokumentacją powypadkową, sporządzanie okresowych sprawozdań w zakresie ochrony środowiska
HT Skit Poland Sp. z o.o. - 2017-09-06 - Bieruń (śląskie)
Montaż, konserwacja i naprawa wszystkich elektrycznych hulajnóg, diagnostyka i testy floty, badania uszkodzonych hulajnóg, codzienny rejestr czynności w dzienniku konserwacji, gdy jest to wymagane obsługa floty na terenie miasta.
kontakt przez OHP - 2019-04-02 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie dostaw, sporządzanie inwentaryzacji, rozliczeń kasy
"Jan-Dar" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-07-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1) wykonywanie badań fizykochemicznych2) analizowanie wyników badań i sporządzanie raportów z badań, nadzór nad próbkami3) opracowywanie procedur laboratoryjnych i wdrażanie nowych metod badawczych4) śledzenie literatury fachowej w zakresie prowadzonych aktualnie badań
Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego - 2019-11-15 - Warszawa (mazowieckie)