SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z BRANŻY TSL (J. ANGIELSKI) Kraków oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z BRANŻY TSL (J. ANGIELSKI)
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2016-04-29
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:31-156 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z BRANŻY TSL (J. ANGIELSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.04.2016
Data zakończenia pracy: 27.07.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie preferowane wyższe; min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży usług z branży TSL; znajomość języka angielskiego na poziomie B2. Obowiązki: realizacja sprzedaży zgodnie z założonym planem; pozyskiwanie nowych klientów w zakresie kompleksowych usług proponowanych przez firmę, w szczególności-usług transportu krajowego i międzynarodowego, zarówno drobnicowego, jak i całopojazdowego; przygotowywanie kalkulacji i ofert klientów; realizacja zadań powierzonych na stanowisku. Etat. Praca w godz: 8-16, 9-17. Zgłoszenia mailowe: warszawa (at) jobhouse.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 31, 80-239 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 31
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 29.04.2016
Oferta pracy ważna do: 27.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- PRACA W GODZINACH POPOŁUDNIOWYCHPRACA W
TMS AUDIT - 2017-09-26 - Trzebownisko (podkarpackie)
opracowywanie dokumentacji technicznej, nadzór nad produkcją, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Płock (mazowieckie)
wg. umowy
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Radomsko (łódzkie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane, opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego, przeprowadzała kontrolę formalno- rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów, na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe 4 lata pracy (umowa o pracę). Znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego ( Dz U 2017 poz 1257), znajomość programów Word i Excel, obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-11-13 - Katowice (śląskie)
sprzedaż części do maszyn rolniczych
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Rolnictwa CHEMPEST s.a - 2017-12-18 - Jaksice (małopolskie)
Wykonywanie połączeń wychodzących w celu pozyskiwania nowych klientów, sprzedaż środków czystości/dezynfekcyjnych/kosmetyków.
SEPTI-MED - 2015-12-02 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych. Prowadzenie mediacji, przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich oraz ich rodzin. Współpraca z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu. Wykonywanie obowiązków wynikających z odrębnych decyzji prezesa Sądu Okręgowego w Lublinie. Szczegółowe informacje o naborze w konkursie : http://lublin.so.gov.pl/oferty-pracy.htmlOznaczenie konkursu: Kd. 111-9/17
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2017-09-15 - Lublin (lubelskie)
Przyjmowanie zamówień, wprowadzanie ich do systemu, fakturowanie.
WYTWÓRNIA WÓD MINERALNYCH "MINERAL' MAREK DUDA,AUGUSTYN MAŚLANKA SPÓŁKA JAWNA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2018-01-23 - Gorzanów (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert i umów, budowanie i utrzymanie relacji z klientem
Eurotel Kopiec Marek - 2016-11-25 - Skoczów (śląskie)
przygotowywanie ofert przetargowych
PUI EKO-INWEST SA - 2017-10-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zapewnienie wsparcia dla klientów firmy, odpowiedź na zapytania płynące z miedzynarodowej bazy klientów na wszystkich produktach i platformach, zapewnienie wsparcia technicznego klientów poprzez firmowe platformy i schematy pakietów, prowadzenie aktywnych rozmów z klientami na temat rynków finansowych najnowszych innowacji, przeprowadzanie działania audytorskiego i zapewnienie obsługi administracyjnej klienta.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji transportowej. Znajomość systemów informatycznych wspomagajacych logistykę. Zdolność analitycznego myślenia. Obsługa zleceń transportowychm
FIRMA HANDLOWA ML - 2016-08-25 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za realizację procesu reklamacji Analiza i raportowanie ilości reklamacji Zlecanie wyceny usług serwisowych Zlecanie zamówień materiałów serwisowychWymagania: Znajomość języka holenderskiego Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Możliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku międzynarodowym Stabilne zatrudnienie po roku pracy istnieje możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony Pracę w młodym zespole, w miłej atmosferze Atrakcyjny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna) Możliwość rozwoju zawodowego
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i życiowych ,obsługa polis ubezpieczeniowych
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ I REASEKURACJI ALLIANZ POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Opis stanowiska:- penetrowanie rynku pod kątem potrzeb danego zakładu i wyszukiwanie potencjalnych dostawców;- analizowanie cen, warunków i terminów dostaw;- negocjowanie ogólnych warunków dostaw z wybranymi kontrahentami;- zamawianie potrzebnej ilości artykułów;- czuwanie nad terminową realizacją złożonych zamówień do dostawców;- załatwianie spraw związanych z ewentualnymi reklamacjami w zakresie jakości i ilości dostarczonego towaru;- dokonywanie zakupów gotówkowych mniejszych partii towarów i ew. dostarczanie ich do zakładu;- dokonywanie zakupu artykułów związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy (odzież ochronna, środki czystości), biurowych oraz artykułów żywnościowych dla stołówki.
AFPRO FILTERS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-01-22 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników naliczanie wynagrodzeń obsługa systemu dot.rozliczania refundacji kosztów wynagerodzeń pracownikó
P.P.H.U. "SUBOR" Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak Staszów - 2017-02-22 - Staszów (świętokrzyskie)
1. Przygotowanie prezentacji oraz tworzenie planu wydarzeń2. obsługa korespondecji i telefonu,3. sprzedaż produktów i usług przedsiębiorstwa poprzez dostepne kanały sprzedaży,4. Negocjacje z wszelskimi podwykonawcami usług,5. utrzymywanie trwałych i pozytywnych relacji z klientem6. realizacja prac różnych i koordynowanie spraw powierzonych związanych z organizacją imprez, szkoleń i konferencji,7. wyszukiwanie zewnętrznych partnerów i sponsorów oraz zngażowanie ich we współtworzenie i organizację wydarzeń8. organizacja wydarzeń: opracowanie i monitoring budzetu, nadzór nad harmonogramem, negocjowanie i egzekwowanie umów z partnerami, rozliczanie i formalna dokumentacja,9. obecność podczas wydarzeń i nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Płochocin (mazowieckie)
Wykonywanie czynności kancelaryjnych, opracowywanie i redagowanie dokumentów, zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów, w tym prowadzenie rejestrów, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań do 30.000 euro dla przedszkoli i Zespołu, sporządzanie umów najmu pomieszczeń, umów na roboty budowlane, usługi oraz dostawy dla przedszkoli i Zespołu, rozliczanie projektów unijnych, rozliczanie finansowe stypendiów naukowych oraz wystawianie PIT 8c, rozliczanie wyprawki szkolnej.Zakres odpowiedzialności:-za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w odniesieniu do zadań wynikających z zakresu obowiązków, -odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących regulaminów.Informacje o warunkach na stanowisku pracy:Miejsce pracy w siedzibie MZEA: biurowiec, pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1, VI piętro. Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno-biurowego. Z uwagi na charakter pracy i bezpieczeństwo pożarowe osób przebywających w budynku biurowca niewskazane jest podejmowanie pracy na w/w stanowisku przez osoby niepełnosprawne ze znaczną dysfunkcją układu ruchu.Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno - biurowego. Z uwagi na charakter pracy i bezpieczeństwo poża
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa biura, sporządzanie analiz i raportów, realizacja programów sportowych, oragnizowanie imprez sportowych
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Żagań (lubuskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2017-03-27 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów na artykuły br. ogrodniczej w Europie Wschodniej
FIRMA OGRODNICZA ARKADIUSZ RZEPCZYK - 2017-04-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń oddziału szpitalnego, pomoc przy pacjencie nie wymagająca kwalifikacji medycznych.
IMPEL FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Siedlce (mazowieckie)
Koordynacja współpracy pracodawcy z kontrahentami oraz z potencjalnnymi kontrahentami z Chińskiej Reoubliki Ludowej: prowadzenie korespondecji, udzielanie pracodawcy porad i wyjaśnień w zakresie specyfiki działalności chińskich przedsiębiorców i administracji oraz chińskich zwyczajów biznesowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Ćmielów (świętokrzyskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta detalicznego i hurtowego. Praca w Dalanówku w godz. 8-16.
HURTOWNIA MOTORYZACYJNA MOTPOL - ZDZISŁAW WALTER SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-06 - Płońsk (mazowieckie)
przygotowanie i segregowanie dokumentów dla kontrahentów z Chin, pomoc w pracach biurowych, kserowanie dokumentów, wstępne konsultacje, umawianie spotkań z klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
naprawa samochodów
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Wola Zambrzycka (podlaskie)
specjalista zaopatrzenia medycznego
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Obsługa giełd transportowych, kontakt i nadzór nad kierowcami zatrudnionymi u pracodawcy, ewidencja i kontrola czasu pracy kierowców za pomocą zakupionego oprogramowania po wcześniejszym przeszkoleniu przez producenta
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Wrząca (wielkopolskie)