SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Lublin oferta pracy POLSKIE RADIO-REGIONALNA ROZGŁOŚNIA W LUBLINIE "RADIO LUBLIN" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przygotowywanie specyfikacji, kontakt z oferentami, nadzór nad przebiegiem postępowań, sporządzanie dokumentacji, planów i sprawozdań.
Data publikacji: 2020-05-15
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: POLSKIE RADIO-REGIONALNA ROZGŁOŚNIA W LUBLINIE "RADIO LUBLIN" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:OBROŃCÓW POKOJU 2, 20-030 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przygotowywanie specyfikacji, kontakt z oferentami, nadzór nad przebiegiem postępowań, sporządzanie dokumentacji, planów i sprawozdań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Data zakończenia pracy: 30.11.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw zamówień publicznych
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane wykształcenie prawnicze, lub studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznychznajomość przepisów prawa w szczególności z zakresu zamówień publicznych oraz stosownej dokumentacji
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
POLSKIE RADIO-REGIONALNA ROZGŁOŚNIA W LUBLINIE "RADIO LUBLIN" SPÓŁKA AKCYJNA
danePracodawcy_nip: 7120165888
danePracodawcy_regon: 430368738
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
OBROŃCÓW POKOJU 2, 20-030 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Adres strony pracodawcy: www.radio.lublin.pl
Ulica pracodawcy: OBROŃCÓW POKOJU
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 15.05.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fd3acec148f353a59b36f39541f4254c
Podobne oferty pracy
przyjęcie towaru, pakowanie mięsa, magazynowianie
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Zboiska (mazowieckie)
Fakturzysta
kontakt przez PUP - 2020-08-03 - Choszczno (zachodniopomorskie)
- budowanie i utrzymywanie relacji dostawcami - realizacja zamówień - negocjacje zakupowe - organizacja transportów międzynarodowych
GORT INDUSTRIES SP. Z O.O. - 2017-10-20 - Białystok (podlaskie)
kontakt z klietnami, przygotowywanie ofert i negocjacje, koordynacja procesu sprzedaży, realizacja celów sprzedażowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AMG" Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Lębork (pomorskie)
przygotowanieofert techniczno - handlowych, wspólpraca z klientami firmy, negocjowanie warunków wspólpracy i stały nadzór nad ich realizacją; nadzór nad realizacją umów handlowych, organizacja wysyłek; rozliczanie produkcji wydzialu; tłumaczanie, sporządzanie pism i innych dokumentów korporacyjnych w języku angielskim, obsługa zagadnień administracyjnych związanych z prowadzeniem biura; opracowywanie raportów i prezentacji; wspólpraca z innymi dzialami w firmie
TRACK TEC KOLTRAM SP. Z O.O. - 2019-01-14 - Zawadzkie (opolskie)
PRZYJMOWANIE , KOORDYNACJA ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIEŃ, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ, BUDOWANIE ODPOWIEDNIEGO WIZERUNKU FIRMY PODCZAS KONTAKTU Z KLIENTAMI, ZAPEWNIENIE SPRAWNEGO FUNKCJONOWANIA BIURA, PRZYGOTOWYWANIE, PROWADZENIE ORAZ NADZÓR DOKUMENTACJI, RAPORTÓW ORAZ BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI FIRMY, DBANIE O WŁAŚCIWY OBIEG DOKUMENTÓW, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2018-02-15 - Rzeszów (podkarpackie)
jw
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
zgzodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Radzanów (mazowieckie)
Monitorowanie nalezności, windykacja należności krajowych i zagranicznych, potwierdzanie sald
DROP Spółka Akcyjna - 2017-12-15 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
dynamiczne pozyskiwanie nowych klientów, segmentacja klientów, dobór oferty do odpowiednich grup klientów, opracowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej, organizacja szkoleń z zakresu systemów zarządzania i norm branżowych, monitorowanie potrzeb rynku w zakresie dzialalności firmy, prowadzenie działań związanych z promocją firmy na rynku, realizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektów, bezpośrednie spotkanie z klientami, udział w tworzeniu i wdrażaniu planu marketingowego, administracja stron internetowych, ścisła współpraca z pracownikami innych działów, telefoniczne pozyskiwanie klientów, prowadzenie bazy CRM. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Zabrze (śląskie)
sprzedaż prasy i innych artykułów w saloniku prasowym (możliwość pracy na 1/2 etatu i ustalenia elastycznych godzin pracy)
NERO Jacek Przanowski - 2017-11-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: średnie ekonomiczne, 5 lat doświadczenia; znajomość zasad rachunkowości; dobra znajomość pakietu MS Office w tym Excel; zakres obowiązków: ewidencja przychodów złomu, wystawianie dokumentacji magazynowej, raportowanie dostaw złomu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
COGNOR SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ FERROSTAL ŁABĘDY W GLIWICACH - 2017-06-21 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż usług i rekrutacja.
Centrum Języków Obcych i Edukacji Tomasz Górski POLIGLOTUS - 2017-11-14 - Opole (opolskie)
prowadzenie administracji magazynowej, kontakt z klientami z kierunków wschodnich, przygotowanie towaru do wysyłki
P.U.H. "LAZIX" Jacek Lazarek - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:•ORGANIZACJA ODBIORÓW I DOSTAW TOWARÓW,•PLANOWANIE PRACY I WYZNACZANIE ZADAŃ KIEROWCOM,•STAŁA WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI TRANSPORTOWYMI ORAZ NEGOCJOWANIE WARUNKÓW,•KONTROLA FAKTUR ORAZ PROWADZENIE EWIDENCJI TRANSPORTOWYCH,•NADZÓR NAD AKTUALNOŚCIĄ I WAŻNOŚCIĄ DOKUMENTACJI TRANSPORTOWEJ,•BIEŻĄCA REALIZACJA LOGISTYCZNA ZAMÓWIEŃ ORAZ ICH NADZÓR.WYMAGANIA:•DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU,•ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWNYCH DOTYCZĄCYCH TRANSPORTU DROGOWEGO,•ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU LOGISTYKI I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ,•BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY,•ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ I SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ.OFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W STABILNEJ, DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE,•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO,•WYNAGRODZENIE
MEBLE.PL SA - 2017-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Zapewnienie prawidłowej i terminowej obsługi kadrowo-płacowejpracowników spółki, w wiekszości pracownicy obywatelstwa ukraińskiego (właściwie zaprojektowane procesy, prawidłowa dokumentacja, wspólpraca z kancelarią prawną, nadzór nad jakością obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego)
B2B PROF GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Skawina (małopolskie)
tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-08-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
realizacja procesu przyjmowania i rozpatrywania reklamacjizapewnienie prawidłowego przebiegu procesu przyjmowania i rozpatrywania reklamacjiUmowa na okres próbny: 3 miesiące; godziny pracy: 7.00- 15.00Pracodawca oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość zdobycia doświadczenia i podwyższenia kwalifikacji zawodowych, stabilną pracę w znanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dobrą atmosferę w pracy
Gino Rossi S.A. - 2017-09-08 - Słupsk (pomorskie)
* PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH ZE STOSUNKIEM PRACY (ZATRUDNIANIE, ZMIANY W UMOWACH, ROZWIĄZANIE UMOWY* PRZYGOTOWYWANIE DANYCH DO LIST PŁAC; WYPŁATA WYNAGRODZEŃ* PRZYGOTOWYWANIE I WYPŁACANIE RACHUNKÓW Z UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH* WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI INNYCH DZIAŁÓW DOTYCZĄCA ZATRUDNIONEGO PERSONELU* INNE OBOWIĄZKI ZWIĄZANE ZE SPRAWAMI KADROWYMI (URLOPY, EWIDENCJA CZASU PRACY, ZESTAWIENIA, ITP)
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2016-06-29 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowe sprzątanie domów i pomieszczeń biurowych, hotelowych, gastronomicznych, kontrola zamówień specjalistycznych środków czystościumowa zlecenie, ok. 160 h/msc.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe kierunkowe, spec. kadry, prawo pracy; staż pracy min. 2 lata; podstawowa znajomość języka obcego; znajomość zagadnień przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, znajomość programów Optima Comarch; zakres obowiązków: zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników oraz wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem stosunku pracy, przebiegiem oraz rozwiązanie stosunku pracy, prowadzenie dokumentacji zatrudnienia i statystki kadrowej, prowadzenie ewidencji nieobecności, w tym: urlopów, zwolnień lekarskich i innych absencji, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, współpraca z instytucjami zew., sporządzanie dok. dla ZUS, GUS, US, Pfron, sporządzanie dok. rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku; jedna zmiana; Miejsce pracy: Pyskowice;
ASCO RAIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-15 - Pyskowice (śląskie)
Opis stanowiska/ zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia dla Klientów Biznesowych przez telefon, e-mail, czat; tworzenie nowych kont / dodawanie nowych użytkowników do aktualizowania istniejących kont i niezbędnych zmian w bazie danych; wyjaśnienie sprawy prawidłowo, w celu wysłania go do odpowiedniej grupy; zapewnienie satysfakcji klienta za świadczone usługi.
Grupa Progres - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)
Zarządza, polityką i procesami wspierającymi programy bhp firmy wraz z przypisanym mu AOR. Zarządza podległym mu personelem bhp. Odpowiada za stosowanie zasad i programów BHP obowiązujących w trakcie prac nad danym projektem. Odpowiedzialny za wdrażanie projektów, zasad i standardów bhp. Przeprowadza audytu programów bhp oraz warunków pracy na podległym mu terenie. Nadzoruje dochodzenia w sprawie wypadków i prowadzi dochodzenia w sprawie wypadków, które mogłyby zakończyć się procesem sądowym. Rozwija samodzielnie i przedstawia zarządowi zalecenia, które w formie porady będą mogły zapewnić członkom ekipy pracowniczej, podwykonawcom oraz klientom równowagę między ich produktywnością a bezpieczeństwem w pracy. Tworzy i opracowuje programy bhp w celu uzupełnienia braków w już istniejących. Utrzymuje kontakt i współpracę z przedstawicielami klientów, kadrą bhp firmy, oraz agencjami regulacyjnymi. Utrzymuje kontakt i współpracę z pracownikami ze strony klienta oraz przedstawicielami działu bhp całej grupy kapitałowej. Wspiera pracowników w działaniach z organami odszkodowawczymi. Zapewnia przestrzeganie wymogów regulacyjnych. Tworzy i wspiera programy szkoleń bhp. Wspiera, konsultuje, prowadzi i doradza w sprawach bhp poszczególnym sektorom, jednostkom lub wydziałom grupy kapitałowej. Inicjuje i prowadzi programy bhp oraz rozwija je by podnosić świadomość. Zapewnia zarządowi poradnictwo w sprawach bhp poprzez interpretowanie zasad, przepisów i wytycznych bhp. Bierze udział w nadzorowaniu i kontroli standardów bhp oraz stosownych przepisów i ustawodawstwa. Przeprowadza inspekcje, nadzoruje i ocenia programy bhp pod kątem wydajności i wartości merytorycznej. Ustala spis obowiązkowego sprzętu ppoż. Prowadzi zapiski, tworzy raporty i dokumentację spełniające wymogi grupy kapitałowej oraz organów nadzoru. Bezpieczeństwo i Ochrona Środowiska/Wynajem Pojazdów/ Współpraca z Dostawcą Usług Transportowych na Lotnisko/ Dostęp do Bazy/Wydawanie Przepustek dla Pojazdów Mechanicznych/ Zasoby Magazynowe - Osoba KontaktowaUmowa do 30 listopada 2017 roku, każda kolejna umowa na 1 rok
DELTA VECTOR POLAND Sp.Zo.o. - 2017-07-24 - Słupsk (pomorskie)
Wkonywanie prac fizycznych przy robotach budowlano-rozbiórkowych
PIOTR-BET&MICH-BUD S.C. - 2016-06-03 - Wiślinka (pomorskie)
Sprzedaż i doradztwo w zakresie sprzętu elektrycznego, diagnozowanie sprzętu komputerowego/naprawa usterek, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Pińczów (świętokrzyskie)
przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji, przygotowywanie pism, wykonywanie zestawień i analiza danych
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-17 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych, pedagogicznych lub lekarskich. Prowadzenie mediacji, przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich oraz ich rodzin. Współpraca z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2016-04-20 - Chełm (małopolskie)