SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Lublin oferta pracy POLSKIE RADIO-REGIONALNA ROZGŁOŚNIA W LUBLINIE "RADIO LUBLIN" SPÓŁKA AKCYJNA

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przygotowywanie specyfikacji, kontakt z oferentami, nadzór nad przebiegiem postępowań, sporządzanie dokumentacji, planów i sprawozdań.

Data publikacji: 2020-05-15

Lokalizacja: Lublin (lubelskie)

Pracodawca: POLSKIE RADIO-REGIONALNA ROZGŁOŚNIA W LUBLINIE "RADIO LUBLIN" SPÓŁKA AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
OBROŃCÓW POKOJU 2, 20-030 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przygotowywanie specyfikacji, kontakt z oferentami, nadzór nad przebiegiem postępowań, sporządzanie dokumentacji, planów i sprawozdań.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020

Data zakończenia pracy: 30.11.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw zamówień publicznych

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane wykształcenie prawnicze, lub studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznychznajomość przepisów prawa w szczególności z zakresu zamówień publicznych oraz stosownej dokumentacji

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy:
POLSKIE RADIO-REGIONALNA ROZGŁOŚNIA W LUBLINIE "RADIO LUBLIN" SPÓŁKA AKCYJNA

danePracodawcy_nip: 7120165888

danePracodawcy_regon: 430368738

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Adres pracodawcy:
OBROŃCÓW POKOJU 2, 20-030 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Lublin

danePracodawcy_kodPowiatu: 0663

Gmina pracodawcy: Lublin

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Lublin

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700

Adres strony pracodawcy: www.radio.lublin.pl

Ulica pracodawcy: OBROŃCÓW POKOJU

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 15.05.2020

Oferta pracy ważna do: 31.08.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fd3acec148f353a59b36f39541f4254c

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK FIZYCZNY 71 A - od 2 250 PLN

przyjęcie towaru, pakowanie mięsa, magazynowianie
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Zboiska (mazowieckie)

FAKTURZYSTA - od 2 600 PLN

Fakturzysta
kontakt przez PUP - 2020-08-03 - Choszczno (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I LOGISTYKI - od 2 000 PLN

- budowanie i utrzymywanie relacji dostawcami - realizacja zamówień - negocjacje zakupowe - organizacja transportów międzynarodowych
GORT INDUSTRIES SP. Z O.O. - 2017-10-20 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 500 - 4 000 PLN

kontakt z klietnami, przygotowywanie ofert i negocjacje, koordynacja procesu sprzedaży, realizacja celów sprzedażowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "AMG" Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Lębork (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I ROZLICZANIA PRODUKCJI - 3 000 - 4 000 PLN

przygotowanieofert techniczno - handlowych, wspólpraca z klientami firmy, negocjowanie warunków wspólpracy i stały nadzór nad ich realizacją; nadzór nad realizacją umów handlowych, organizacja wysyłek; rozliczanie produkcji wydzialu; tłumaczanie, sporządzanie pism i innych dokumentów korporacyjnych w języku angielskim, obsługa zagadnień administracyjnych związanych z prowadzeniem biura; opracowywanie raportów i prezentacji; wspólpraca z innymi dzialami w firmie
TRACK TEC KOLTRAM SP. Z O.O. - 2019-01-14 - Zawadzkie (opolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I BIURA OBSŁUGI KLIENTA - od 2 775 PLN

PRZYJMOWANIE , KOORDYNACJA ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIEŃ, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ, BUDOWANIE ODPOWIEDNIEGO WIZERUNKU FIRMY PODCZAS KONTAKTU Z KLIENTAMI, ZAPEWNIENIE SPRAWNEGO FUNKCJONOWANIA BIURA, PRZYGOTOWYWANIE, PROWADZENIE ORAZ NADZÓR DOKUMENTACJI, RAPORTÓW ORAZ BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI FIRMY, DBANIE O WŁAŚCIWY OBIEG DOKUMENTÓW, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2018-02-15 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS PRZYGOTOWAŃ INWESTYCJI - 997,4 PLN

zgzodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Radzanów (mazowieckie)

SPECJALISTA D/S WINDYKACJI W DZIALE FINANSOWYM - od 2 700 PLN

Monitorowanie nalezności, windykacja należności krajowych i zagranicznych, potwierdzanie sald
DROP Spółka Akcyjna - 2017-12-15 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU DZIAŁU SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA - od 1 850 PLN

dynamiczne pozyskiwanie nowych klientów, segmentacja klientów, dobór oferty do odpowiednich grup klientów, opracowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej, organizacja szkoleń z zakresu systemów zarządzania i norm branżowych, monitorowanie potrzeb rynku w zakresie dzialalności firmy, prowadzenie działań związanych z promocją firmy na rynku, realizacja działań marketingowych w ramach realizacji projektów, bezpośrednie spotkanie z klientami, udział w tworzeniu i wdrażaniu planu marketingowego, administracja stron internetowych, ścisła współpraca z pracownikami innych działów, telefoniczne pozyskiwanie klientów, prowadzenie bazy CRM. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Zabrze (śląskie)

SPRZEDAWCA W SALONIKU PRASOWYM - od 2 000 PLN

sprzedaż prasy i innych artykułów w saloniku prasowym (możliwość pracy na 1/2 etatu i ustalenia elastycznych godzin pracy)
NERO Jacek Przanowski - 2017-11-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZLICZEŃ I GOSPODARKI ZŁOMEM - od 2 500 PLN

Wykształcenie: średnie ekonomiczne, 5 lat doświadczenia; znajomość zasad rachunkowości; dobra znajomość pakietu MS Office w tym Excel; zakres obowiązków: ewidencja przychodów złomu, wystawianie dokumentacji magazynowej, raportowanie dostaw złomu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
COGNOR SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ FERROSTAL ŁABĘDY W GLIWICACH - 2017-06-21 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI(NR 8578) - od 2 100 PLN

prowadzenie administracji magazynowej, kontakt z klientami z kierunków wschodnich, przygotowanie towaru do wysyłki
P.U.H. "LAZIX" Jacek Lazarek - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS LOGISTYKI - od 2 500 PLN

OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:•ORGANIZACJA ODBIORÓW I DOSTAW TOWARÓW,•PLANOWANIE PRACY I WYZNACZANIE ZADAŃ KIEROWCOM,•STAŁA WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI TRANSPORTOWYMI ORAZ NEGOCJOWANIE WARUNKÓW,•KONTROLA FAKTUR ORAZ PROWADZENIE EWIDENCJI TRANSPORTOWYCH,•NADZÓR NAD AKTUALNOŚCIĄ I WAŻNOŚCIĄ DOKUMENTACJI TRANSPORTOWEJ,•BIEŻĄCA REALIZACJA LOGISTYCZNA ZAMÓWIEŃ ORAZ ICH NADZÓR.WYMAGANIA:•DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU,•ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWNYCH DOTYCZĄCYCH TRANSPORTU DROGOWEGO,•ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU LOGISTYKI I GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ,•BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY,•ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ I SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ.OFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W STABILNEJ, DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE,•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO,•WYNAGRODZENIE
MEBLE.PL SA - 2017-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 4 500 PLN

Zapewnienie prawidłowej i terminowej obsługi kadrowo-płacowejpracowników spółki, w wiekszości pracownicy obywatelstwa ukraińskiego (właściwie zaprojektowane procesy, prawidłowa dokumentacja, wspólpraca z kancelarią prawną, nadzór nad jakością obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego)
B2B PROF GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Skawina (małopolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU R82/3126-1253/18 - od 2 500 PLN

tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-08-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OCENY JAKOŚCI I REKLAMACJI - od 2 000 PLN

realizacja procesu przyjmowania i rozpatrywania reklamacjizapewnienie prawidłowego przebiegu procesu przyjmowania i rozpatrywania reklamacjiUmowa na okres próbny: 3 miesiące; godziny pracy: 7.00- 15.00Pracodawca oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość zdobycia doświadczenia i podwyższenia kwalifikacji zawodowych, stabilną pracę w znanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, dobrą atmosferę w pracy
Gino Rossi S.A. - 2017-09-08 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 300 PLN

* PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH ZE STOSUNKIEM PRACY (ZATRUDNIANIE, ZMIANY W UMOWACH, ROZWIĄZANIE UMOWY* PRZYGOTOWYWANIE DANYCH DO LIST PŁAC; WYPŁATA WYNAGRODZEŃ* PRZYGOTOWYWANIE I WYPŁACANIE RACHUNKÓW Z UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH* WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI INNYCH DZIAŁÓW DOTYCZĄCA ZATRUDNIONEGO PERSONELU* INNE OBOWIĄZKI ZWIĄZANE ZE SPRAWAMI KADROWYMI (URLOPY, EWIDENCJA CZASU PRACY, ZESTAWIENIA, ITP)
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2016-06-29 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. SPRZĄTANIA I ZARZĄDZANIA MAGAZYNEM ŚRODKÓW CZYSTOŚCI - od 20 PLN

Kompleksowe sprzątanie domów i pomieszczeń biurowych, hotelowych, gastronomicznych, kontrola zamówień specjalistycznych środków czystościumowa zlecenie, ok. 160 h/msc.
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONY STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI - do 2 500 PLN

Wykształcenie: średnie/ wyższe kierunkowe, spec. kadry, prawo pracy; staż pracy min. 2 lata; podstawowa znajomość języka obcego; znajomość zagadnień przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, znajomość programów Optima Comarch; zakres obowiązków: zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników oraz wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem stosunku pracy, przebiegiem oraz rozwiązanie stosunku pracy, prowadzenie dokumentacji zatrudnienia i statystki kadrowej, prowadzenie ewidencji nieobecności, w tym: urlopów, zwolnień lekarskich i innych absencji, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, współpraca z instytucjami zew., sporządzanie dok. dla ZUS, GUS, US, Pfron, sporządzanie dok. rozliczeniowych i zgłoszeniowych w Płatniku; jedna zmiana; Miejsce pracy: Pyskowice;
ASCO RAIL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-15 - Pyskowice (śląskie)

SPECJALISTA Z JĘZYKIEM DUŃSKIM - od 5 000 PLN

Opis stanowiska/ zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia dla Klientów Biznesowych przez telefon, e-mail, czat; tworzenie nowych kont / dodawanie nowych użytkowników do aktualizowania istniejących kont i niezbędnych zmian w bazie danych; wyjaśnienie sprawy prawidłowo, w celu wysłania go do odpowiedniej grupy; zapewnienie satysfakcji klienta za świadczone usługi.
Grupa Progres - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ZDROWIA I BEZPIECZEŃSTWA W PLACÓWCE - od 12 000 PLN

Zarządza, polityką i procesami wspierającymi programy bhp firmy wraz z przypisanym mu AOR. Zarządza podległym mu personelem bhp. Odpowiada za stosowanie zasad i programów BHP obowiązujących w trakcie prac nad danym projektem. Odpowiedzialny za wdrażanie projektów, zasad i standardów bhp. Przeprowadza audytu programów bhp oraz warunków pracy na podległym mu terenie. Nadzoruje dochodzenia w sprawie wypadków i prowadzi dochodzenia w sprawie wypadków, które mogłyby zakończyć się procesem sądowym. Rozwija samodzielnie i przedstawia zarządowi zalecenia, które w formie porady będą mogły zapewnić członkom ekipy pracowniczej, podwykonawcom oraz klientom równowagę między ich produktywnością a bezpieczeństwem w pracy. Tworzy i opracowuje programy bhp w celu uzupełnienia braków w już istniejących. Utrzymuje kontakt i współpracę z przedstawicielami klientów, kadrą bhp firmy, oraz agencjami regulacyjnymi. Utrzymuje kontakt i współpracę z pracownikami ze strony klienta oraz przedstawicielami działu bhp całej grupy kapitałowej. Wspiera pracowników w działaniach z organami odszkodowawczymi. Zapewnia przestrzeganie wymogów regulacyjnych. Tworzy i wspiera programy szkoleń bhp. Wspiera, konsultuje, prowadzi i doradza w sprawach bhp poszczególnym sektorom, jednostkom lub wydziałom grupy kapitałowej. Inicjuje i prowadzi programy bhp oraz rozwija je by podnosić świadomość. Zapewnia zarządowi poradnictwo w sprawach bhp poprzez interpretowanie zasad, przepisów i wytycznych bhp. Bierze udział w nadzorowaniu i kontroli standardów bhp oraz stosownych przepisów i ustawodawstwa. Przeprowadza inspekcje, nadzoruje i ocenia programy bhp pod kątem wydajności i wartości merytorycznej. Ustala spis obowiązkowego sprzętu ppoż. Prowadzi zapiski, tworzy raporty i dokumentację spełniające wymogi grupy kapitałowej oraz organów nadzoru. Bezpieczeństwo i Ochrona Środowiska/Wynajem Pojazdów/ Współpraca z Dostawcą Usług Transportowych na Lotnisko/ Dostęp do Bazy/Wydawanie Przepustek dla Pojazdów Mechanicznych/ Zasoby Magazynowe - Osoba KontaktowaUmowa do 30 listopada 2017 roku, każda kolejna umowa na 1 rok
DELTA VECTOR POLAND Sp.Zo.o. - 2017-07-24 - Słupsk (pomorskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - do 925 PLN

Wkonywanie prac fizycznych przy robotach budowlano-rozbiórkowych
PIOTR-BET&MICH-BUD S.C. - 2016-06-03 - Wiślinka (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY/SERWISANT - od 1 850 PLN

Sprzedaż i doradztwo w zakresie sprzętu elektrycznego, diagnozowanie sprzętu komputerowego/naprawa usterek, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Pińczów (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. REKLAMACJI - 997,4 PLN

przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji, przygotowywanie pism, wykonywanie zestawień i analiza danych
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA OPINIODAWCZEGO ZESPOŁU SPECJALISTÓW SĄDOWYCH - 2 000 - 5 700 PLN

Sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych, pedagogicznych lub lekarskich. Prowadzenie mediacji, przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich oraz ich rodzin. Współpraca z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2016-04-20 - Chełm (małopolskie)