SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI Działoszyn oferta pracy GRZEGORZ MORDALSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI CHŁODNICZEJ PRZETWÓRSTWA ROLNO-SPOŻYWCZEGO "ANITA"
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Planowanie pracy magazynu, wysyłki towarów, zarządzanie flotą samochodową
Data publikacji: 2020-12-05
Lokalizacja: Działoszyn (łódzkie)
Pracodawca: GRZEGORZ MORDALSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI CHŁODNICZEJ PRZETWÓRSTWA ROLNO-SPOŻYWCZEGO "ANITA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 13, 98-355 Działoszyn, powiat: pajęczański, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Planowanie pracy magazynu, wysyłki towarów, zarządzanie flotą samochodową
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|3
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca w godzinach:od 6:00 do 14:00 od 14:00 do 22:00od 22:00 do 6:00Wynagrodzenie 2800zł + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Działoszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pajęczański
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1009
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Działoszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziana znajomość języków obcych: język angielski
Nazwa pracodawcy:
GRZEGORZ MORDALSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI CHŁODNICZEJ PRZETWÓRSTWA ROLNO-SPOŻYWCZEGO "ANITA"
danePracodawcy_nip: 8321006536
danePracodawcy_regon: 730109789
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 13, 98-355 Działoszyn, powiat: pajęczański, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: pajęczański
danePracodawcy_kodPowiatu: 1009
Gmina pracodawcy: Działoszyn
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Działoszyn
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0703026
Adres strony pracodawcy: www.anita.pl
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 13
Profil działalności pracodawcy: Produckaj lodów i innej mrożonej żywności.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242108
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 05.12.2020
Oferta pracy ważna do: 04.01.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 05.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?08a8967803f3244932544e0d613402b6
Podobne oferty pracy
sporzadzanie dokumentacji do wynajmu aut
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Wyszków (mazowieckie)
•Efektywne pozyskiwanie nowych klientów.•Utrzymywanie oraz rozwijanie relacji handlowych z klientami.•Nadzór nad procesem realizacji sprzedaży oraz należności klienta.•Współpraca z poszczególnymi działami firmy w celu zapewnienia właściwego przepływu informacji.•Przygotowywanie i koordynowanie projektów sprzedażowych i marketingowych.•Monitorowanie efektywności realizowanych działań.•Współpraca z dostawcami zewnętrznymi.•Koordynacja procesu produkcji i dystrybucji materiałów marketingowych.Okres próbny 3 miesiące. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie od 2748,96 zł brutto do 8244 zł brutto - wynagrodzenie zasadnicze plus prowizja od sprzedaży.
LEANN STAŃCZYK SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-21 - Słupsk (pomorskie)
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca z klientem w siedzibie urzędu,- praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. programów w Centrum Aktywizacji Zawodowej:1.Przygotowywanie wniosków o pozyskanie dodatkowych środków na aktywizację osób bezrobotnych.2.Opracowywanie wniosków dotyczących programów specjalnych.3.Zawieranie i nadzorowanie umów z podmiotami biorącymi udział w programie.4.Prowadzenie korespondencji w zakresie programów i projektów.5.Dokonywanie odpowiednich zapisów w komputerowej bazie danych oraz innych obowiązujących dokumentach i formularzach.6.Udzielanie pomocy bezrobotnym w podejmowaniu działalności na własny rachunek.7.Organizowanie stanowisk pracy w ramach stażu i sporządzanie niezbędnej dokumentacji.8.Weryfikacja efektywności stosowanych aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu.9.Udzielanie pomocy bezrobotnym i pracodawcom w zakresie innych instrumentów rynku pracy przewidzianych ustawą.10.Przygotowywanie kwartalnych informacji dotyczących przebiegu realizacji programu.11.Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu.
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2018-09-04 - Szamotuły (wielkopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Wpółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-02 - Kęty (małopolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Pajęczno (łódzkie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
koordynowanie procesów sprzedażowych,przygotowanie ofert handlowych,rozpoznanie potrzeb klientów,budowanie wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
DORADZTWO W ZAKRESIE OFEROWANYCH PRODUKTÓW, UTRZYMANIE STANDARDÓW HANDLOWYCH, PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W SALONIE SPRZEDAŻY; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-mail alina.dewerenda (at) liberty.eu
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ksiegowanie raportów kasowych i bankowych, wycena środków pieniężnych, księgowanie i kontrola dokumentów ksiegowych, kontrola rozrachunku z dostawcami, rozliczanie transakcji zagranicznych, analiza zagadnień transportu i logistyki
BRUK-BET Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Nieciecza (małopolskie)
Specjalista ds. sprzedaży- obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Włodowice (śląskie)
praca w zakresie jakości produkcji dot.przetwórstwa rybnego
"REKIN" JAN MOZOLEWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2019-07-18 - Grajewo (podlaskie)
pełna obsługa obcokrajowców w zakresie zatrudniania oraz legalizacji pobytu, przygotowywanie dokumentacji do rozliczeń czasu pracy, stały kontakt z urzędem pracy, mazowieckim urzędem wojewódzkim oraz z agencjami zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2020-05-21 - Kolonia Lesznowola (mazowieckie)
opracowywanie, wdrożenie i zatwierdzanie dokumentacji systemowej i produkcyjnej zgodnie z przyjętym systemem oraz wymaganiami GMP; zapewnienie prawidłowego sposobu postępowania w działaniach wyjaśniających związanych z odchyleniami i reklamacjami w obszarze produkcji sterylnej; współpraca z działem produkcji w zakresie postępowań wyjaśniających oraz odchyleń w procesie; prowadzenie działań wyjaśniających; udział w opracowywaniu analiz ryzyka i bieżących audytach działu produkcji; zarządzanie Przeglądem Jakości Produktów
SODA POLSKA CIECH SPÓŁKA Z O. O. - 2016-07-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, obsługa systemów rezerwacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
PRACA BIUROWA PRZY KOMPUTERZE, WPROWADZANIE DO SYSTEMU INFORMACJI DOT. WYWOZU I RODZAJU ODPADÓW, ANALIZA WYWIEZIONYCH RODZAJÓW ODPADÓW I WYSTAWIANIE KART PRZEKAZANIA ODPADÓW, PROWADZENIE KART EWIDENCJI ODPADÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - OCHRONA ŚRODOWISA, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA ŚRODOWISKO WINDOWS, PAKIET MS OFFICE I URZĄDZEŃ BIUROWYCH; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:w.franecki (at) plusnet.pl
TOMPOL II ZOFIA FRANECKA - 2016-11-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zarządzanie systemem obsługi sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Gajków (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- wykonywanie czynności kancelaryjnych,- opracowywanie i redagowanie dokumentów, - zapewnianie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów, w tym prowadzenie rejestrów,- realizacja zamówień publicznych do 30.000 euro,- sporządzanie umów najmu pomieszczeń, umów na roboty budowlane, usługi oraz dostawy dla przedszkoli i Zespołu,- rozliczanie kosztów za dowóz dzieci niepełnosprawnych,- tworzenie zestawień do sprawozdania z realizacji środków na dofinansowanie form doskonalenia zawodowego nauczycieli, - wprowadzanie danych do bazy SIO szkół, przedszkoli i MZEA.Zakres odpowiedzialności:- za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w odniesieniu do zadań wynikających z zakresu obowiązków,- odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących regulaminów.
Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu - 2017-10-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Warszawa (mazowieckie)
rozwiązywanie problemów zgłaszanych we wszystkich kanałach zgodnie z obowiązującymi procedurami i zgodnie z ustalonymi standardami czasowymi; Ścisła współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najlepszego doświadczenia w zakresie handlu i obsługi klienta zgodnie ze standardami biznesowymi; Pełnienie roli łącznika z innymi działami (Dział Sprzedaży, Dział Obsługi Klienta, Dział Edycji Ofert i Finansowy) w celu rozwiązywania wszelkich kwestii międzydepartamentalnych mających wpływ na działalność handlową.
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
WYSTAWIANIE OFERT, NEGOCJACJE CENOWE, LOGISTYKA I TRANSPORT ZAMÓWIONYCH TOWARÓW, UDZIAŁ W TARGACH LUB KONFERENCJACH, WIZYTY U KLIENTÓW, ROZMOWY Z KONTRAHENTAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, PAKOWANIE TOWARU;WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE TECHNICZNE, PRAWO JAZDY KAT.B, ZNAJOMOŚĆ PODSTAWOWYCH INFORMACJI NA TEMAT BUDOWY POMP, SILNIKÓW, URZĄDZEŃ, MIN. 1 ROK PRACY W JEDNEJ FIRMIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO LUB ANGIELSKIEGO LUB ROSYJSKIEGO;
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
załadunek i rozładunek towarów, przyjmowanie i wydawanie towarów
TEMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-28 - Świdnik (lubelskie)
1. wprowadzanie dokumentów do systemu2. wstępna weryfikacja dokumentów3. dekretacja dokumentów4. uzgadnianie rozrachunków5. dokonywanie płatności w systemach bankowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO-HANDLOWE "STANDARD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-16 - Lublin (lubelskie)
Obsługa zamówień z rynków niemieckojęzycznych, dbałość o wysoką jakośćusług świadczonych wobec klientów.
Wheel Trade Dariusz Wichliński - 2019-12-11 - Wabcz (kujawsko-pomorskie)
- Prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej. Naliczanie płac. Praca na samodzielnym stanowisku. - Praca w sklepie INTERMARCHE.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku specjalisty do spraw kadr i płac. Wymagana znajomość aktualnych przepisów.
ETRU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-13 - Katowice (śląskie)
Utrzymywanie kontaktów z kontrahentami zagranicznymi, przygotowanie dokumentacji technicznej na produkcję . Kontakt z pracodawcą: tel. (41) 362-13-82, adres e-mail: m.osuch (at) bik-meble.pl
BiK Sp.J. M. Bogdał & T. Kotwica - 2015-12-03 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa stanowiska spawalniczego.
MSprojekt Maciej Szulc - 2017-10-30 - Opalenica (wielkopolskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Kraków (małopolskie)
Negocjowanie z dostawcami, marketing i sprzedaż, nadzorowanie pracowników, inne aktywności bezpośrednio wpływające na bieżącą działalność spółki
Bolde spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-04-30 - Turek (wielkopolskie)
Identyfikacja potencjalnego rynku odbiorców, realizowanie sprzedaży do klientów, planowanie i organizowanie działań promocyjnych i reklamowych zwiększających sprzedaż, obsługa klientów - doskonalenie procesow sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-10-08 - Pisz (warmińsko-mazurskie)