SPECJALISTA DS. OBSŁUGI I RELACJI Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI (MERCHANT SERVICE AND ACCOUNT REPRESENTATIVE) K/M (J. FRANCUSKI, J. HISZPAŃSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI I RELACJI Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI (MERCHANT SERVICE AND ACCOUNT REPRESENTATIVE) K/M (J. FRANCUSKI, J. HISZPAŃSKI)
Wynagrodzenie: od 5 400 PLN
Zakres obowiązków: rozwiązywanie problemów zgłaszanych we wszystkich kanałach zgodnie z obowiązującymi procedurami i zgodnie z ustalonymi standardami czasowymi; Ścisła współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najlepszego doświadczenia w zakresie handlu i obsługi klienta zgodnie ze standardami biznesowymi; Pełnienie roli łącznika z innymi działami (Dział Sprzedaży, Dział Obsługi Klienta, Dział Edycji Ofert i Finansowy) w celu rozwiązywania wszelkich kwestii międzydepartamentalnych mających wpływ na działalność handlową.
Data publikacji: 2019-03-08
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozwiązywanie problemów zgłaszanych we wszystkich kanałach zgodnie z obowiązującymi procedurami i zgodnie z ustalonymi standardami czasowymi; Ścisła współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najlepszego doświadczenia w zakresie handlu i obsługi klienta zgodnie ze standardami biznesowymi; Pełnienie roli łącznika z innymi działami (Dział Sprzedaży, Dział Obsługi Klienta, Dział Edycji Ofert i Finansowy) w celu rozwiązywania wszelkich kwestii międzydepartamentalnych mających wpływ na działalność handlową.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 400 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI I RELACJI Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI (MERCHANT SERVICE AND ACCOUNT REPRESENTATIVE) K/M (J. FRANCUSKI, J. HISZPAŃSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Data zakończenia pracy: 28.03.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
francuski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
hiszpański, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe; 6 miesięcy doświadczenia zawodowego; znajomość pakietu MS Office; biegła znajomość języka francuskiego, dobra języka hiszpańskiego. Obowiązki: Rozwiązywanie problemów zgłaszanych we wszystkich kanałach zgodnie z obowiązującymi procedurami i zgodnie z ustalonymi standardami czasowymi; Ścisła współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najlepszego doświadczenia w zakresie handlu i obsługi klienta zgodnie ze standardami biznesowymi; Pełnienie roli łącznika z innymi działami (Dział Sprzedaży, Dział Obsługi Klienta, Dział Edycji Ofert i Finansowy) w celu rozwiązywania wszelkich kwestii międzydepartamentalnych mających wpływ na działalność handlową.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 15.03.2019
Oferta pracy ważna do: 22.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Handel międzynarodowy z firmami pakistańskimi i indyjskimi, prowadzenie negocjacji w języku pakistańskim i indyjskim, wyszukiwanie ofert w internecie i kontakt z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Starogard Gdański (pomorskie)
prowadzenie akt osobowych, rejestracja absencji pracowników itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Ruda Śląska (śląskie)
/
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Branża spożywcza. Pozyskiwanie klientów do sieci, opieka nad klientami na powierzonym terenie, wdrażanie akcji promocyjnych i marketingowych. Miejsce pracy: Łódź i region łódzki. Wymagane wykształcenie minimum średnie, 2 lata doświadczenia oraz prawo jazdy kat. B. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne lub osobiste.
LD HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-07 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów orz kontrahentów, prezentowanie oferty, pozyskiwanie nowych klientw, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, szukanie nowych kanałów zbytu oraz nawiązywanie stałej współpracy z dystrybutorami produktów, utrzymanie czystości powierzchni sklepu oraz ogrodu zewnętrznego
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Prochowice (dolnośląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-04-07 - Katowice (śląskie)
kontrola i nadzór nad bezpieczeństwem pracy w firmie, kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, wdrażanie nowych zmian w zakresie BHP, dokonywanie analiz stanu BHP, współudział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego i inne
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Mława (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Gliwice (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień i dostaw do klientów, opracowywanie zamówień, składanie i realizacja zakupów materiałów, kontrola wiarygodności dostawców, komunikacja z dostawcami, składanie zamówień, kontrola wysyłek i dostaw, kontrola obiegu dokumentów i opracowywanie raportów i sprawozdań, zaopatrzenie zakupów, stanów magazynowych, gromadzenie ofert i ich analiza, negocjowanie cen z dostawcami, wprowadzanie danych do systemu. Wykształcenie średnie zawodowe, biegła znajomość języka angielskiego, obsługa komputera, MS Office, kreatywność i inicjatywa w działaniu, dyspozycyjność, zdolność analitycznego myślenia, prawo jazdy kat. B.
MIO LIGHTING Magdalena Grzesiak - 2017-06-02 - Dobrzewino (pomorskie)
kompleksowa obsłga klienta,nadzolr nad produkcją
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Lublin (lubelskie)
Projektowanie nowych wyrobów oraz modernizacja istniejących drzwi i bramy przeciwpożarowe Prowadzenie badań ogniowych wlaboratorium wewnętrznym przy Zakładzie Produkcyjnym Prowadzenie badań wyrobów w laboratoriach zewnętrznych na tereniePolski i za granicą Wdrażanie nowych wyrobów i rozwiązań wZakładzie Produkcyjnym Wsparcie techniczne dla działówhandlowych i realizacji Projektowanie indywidualnych rozwiązań dlaklientów w oparciu o istniejącą technologię, praca w godz. 7-15
ASSA ABLOY Mercor Doors sp. o. o. Gdańsk - 2017-01-16 - Dobrzeń Wielki (opolskie)
negocjowanie warunków współpracy, prowadzenie obsługi klienta oraz budowanie relacji z nowymi klientami, poszukiwanie nowych odbiorców, współtworzenie oferty i strategii sprzedażowej firmy, bieżące raportowanie przebiegu i wyników pracy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
obsługa klienta biznesowego
SKA Katarzyna Grzybek, Anna Czarnota spółka cywilna - 2016-11-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Doradztwo technologiczne w zakresie stosowania preparatów chemicznych firmy Acrylmed, współpraca z kontrahentami z Ukrainy, Rosji, Białorusi. Praca w godzinach 7.00-15.00. Praca w siedzibie firmy, na terenie Polski, Ukrainy, Białorusi, Rosji
Przedsiębiorstwo Badawczo Wdrożeniowe dr Ludwika Własińska ACRYLMED Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Śrem (wielkopolskie)
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Głogów (dolnośląskie)
SPRZEDAŻ INTERNETOWA ARTYKUŁÓW ELEKTROTECHNICZNYCH, SILNIKÓW, NARZĘDZI, ART. GRZEWCZYCH, BHP;ZAMAWIANIE TOWARÓW, OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ W PANELU PRESTASHOP, FAKTUROWANIE, WYSTAWIANIE LISTÓW PRZEWOZOWYCH;BIEŻĄCA OBSŁUGA ZAPYTAŃ MAILOWYCH I TELEFONICZNYCH;TWORZENIE BAZ PRODUKTOWYCH W EXCELU;DODAWANIE PRODUKTÓW I KSZTAŁTOWANIE OFERTY SKLEPU INTERNETOWEGO;ANALIZA DOSTĘPNOŚCI I KONKURENCYJNOSCI TOWARÓW;MARKETING INTERNETOWY;
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów w języku niemieckim zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie, odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych, uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2017-08-07 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; ewidencja zwolnień lekarskich;wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach.Umowa na czas zastępstwa przez okres ok. 6 miesięcy,
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Zabrze (śląskie)
Fakturowanie i przygotowywanie zamówień dla klientów
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
rozległe doświadczenie języka Java dla systemów korporacyjnych ( 4 lata lub więcej ), J2EF, architektura wielowarstwowa, JMS, duże doświadczenie w środowiskach wielowątkowych, duże doświadczeni w rozwoju bazy danych JDBC/ Oracle w kontekście rozwoju aplikacji Java, Spring – MVC i Web Services, Ramy testów jednostkowych (Junit, JMock), Continous Integration (Maven, Tempomat, TeamCity), duże doświadczenie pracy z użyciem wzorców projektowych, znajomość metodyk Agile 9preferowana znajomość Scrum), znajomość C # lub C ++
SMT Software Services Spółka Akcyjna - 2017-11-15 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Szczegółowe informacje na stronie internetowej www.cnbop.pl w zakładce oferty pracy.
Centrum Naukowo Badawcze Ochrony Przeciwpożarowej. - 2016-12-07 - Józefów (mazowieckie)
Specjalista do spraw zakupów
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Święciechowa (wielkopolskie)
organizowanie w oparciu o dokumenty odpowiednich procedur koniecznych do realizacji i zamówień publicznych oraz współuczestniczenie w pracach komisji przetargowych, opracowywanie umów związanych z udzielaniem zamówień publicznych w ramach prowadzonych postępowań
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2017-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Budowa budynku wielorodzinnego
Firma Handlowo - Usługowa ELDOM Beata Czarnecka - 2017-08-07 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
brak
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta anglojęzycznego w formie mailowej w zakresie HR. Praca w systemie Workday. Aktualizacja systemu, konsultacja z klientem w zakresie obsługi systemu Workday. Administracja procesami HR m.in dla Australii i Nowej Zelandii.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)