SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW Święciechowa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw zakupów
Data publikacji: 2016-04-07
Lokalizacja: Święciechowa (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Święciechowa, powiat: leszczyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw zakupów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Święciechowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: leszczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.04.2016
Data zakończenia pracy: 10.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Adres pracodawcy:
Ks.Prymasa Wyszyńskiego 8/, 64-000 Kościan, powiat: kościański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kościański
Gmina pracodawcy: Kościan
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kościan
Ulica pracodawcy: Ks.Prymasa Wyszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 8/
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.04.2016
Oferta pracy ważna do: 15.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Wsparcie dla działu handlowego,- Obsługa systemu CRM,- Przygotowywanie ofert handlowych pod nadzorem kierownika dz. handlowego,- Wykonywanie poleceń przełożonego
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zapewnienie terminowych dostaw przy zachowaniu optymalnych zapasów magazynowych.Poszukiwanie, ocena i wybór dostawców na podstawie ustalonych kryteriów.Współpraca z innymi działami w firmie.
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2017-03-09 - Osina Mała (łódzkie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą;s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi;v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-21 - Płock (mazowieckie)
•prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, karty zasiłkowe etc.); •przygotowywanie listy płac oraz naliczanie wynagrodzeń; •sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, GUS; •sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników; •tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy;
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Gdańsku - 2016-02-19 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Wolbrom (małopolskie)
Prowadzenie procesu uzyskiwania pozwoleń na budowę, warunków zagospodarowania i zabudowy. Wykonywanie innych prac administracyjnych, zestawień i raportów.
MERKURY MARKET Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-07-13 - Krosno (podkarpackie)
Odbywanie stażu w Wydziale Rynku Pracy wg programu stażu, monitorowanie przebiegu programów rynku pracy, tj. organizacja staży, organizacja prac interwencyjnych, organizacja robót publicznych, organizacja prac społecznie użytecznych, refindacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego, przyzanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, realizacja Programu Aktywizacja i Integracja. Pomoc przy monitorowaniu realizacji projektów współfinansowanych z EFS.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Siedlce (mazowieckie)
- obsługa zamówień internetowych,- prowadzenie sprzedaży internetowej.
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Nowa Sól (lubuskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynowanie zleceń produkcyjnych, obsługa klienta, nawiązywanie kontaktów handlowych, udział w targach
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Wiechlice (lubuskie)
1. Zapoznanie się z regulacjami prawnymi, organizacją i strukturą sądu.2. Poznanie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych.3. Sporządzanie projektów pism wychodzących o przygotowywanie korespondencji do wysyłki.4. Archiwizacja akt sądowych.5. Praktyczne wykorzystanie narzędzi informatycznych.6. Obsługa urządzeń biurowych.7. Obsługa klienta - praktyczne sposoby budowania techniki obsługi klienta.
SĄD REJONOWY W ZĄBKOWICE ŚL. - 2016-02-09 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
obsługa urządzeń biurowych, sprzedaż ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Sosnowiec (śląskie)
Spotkania z osobami, które potrzebują pomocy prawnej do uzyskania odszkodowania. Zarówno na mieniu jak i na osobie.Samodzielne dobieranie potrzebnych dokumentów do danej sprawy. Praca w Opolu po wcześniejszymszkoleniu,które zapewniamy bezpłatnie.
VOTUM S.A. - 2016-11-24 - Opole (opolskie)
PRACE BIUROWE, PROJEKTOWE, HANDLOWE, OBSŁUGA KOMPUTEROWA FIRMY
AGROLAS CO SP. J. - 2018-01-31 - Skierniewice (łódzkie)
koordynowanie przepływu materiałów, przygotowywanie procesu logistycznego, poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających obsługę logistyczną, prowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarów, współpraca z innymi działami firmy, optymalizacja kosztów transportu, zarządzanie zapasami i ustalenie planu dostaw w działalności logistycznej, organizowanie przyjęcia i wydania towarów z magazynu, prowadzenie rozliczeń i rachunków ze spedytorami, klientami krajowymi i zagranicznymi, poszerzanie bazy danych pzewoźników
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Kraków (małopolskie)
nawiązywanie kontaktów z klientami i pozyskiwanie informacji; przygotowanie i prezenetowanie klientom oferty ubezpieczeniowej i leasingowej - sprzedaż; przygotowanie dokumentacji służącej do zawierania umów ubezpieczenia i leasingu; wspólpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi i spółkami leasingowymi (zgodnie z harmonogramem stażu, staż pn-pt 8-16; zatrudnienie po stażu j.w.)
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Bełchatów (łódzkie)
- archiwizacja, skanowanie i dekretacja faktur - przygotowywanie zestawień kosztów transportu - ewidencja kilometrówek pojazdów firmowych - ewidencja i inwentaryzacja narzędzi wydawanych ekipom montażowym - administracja flotą samochodów firmowych - wsoarcie magazynu w obiegu dokumentacji - kontakt z Działem Handlowym i Działem Produkcji, koordynacja logistyki zamówień
METS sp. z o.o. - 2018-07-27 - Lubin (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Warszawa (mazowieckie)
Godziny pracy od 07 00 do 15 00; kadry i płace
IZOLER SP. Z O.O. SP.K. SZCZECIN - 2018-04-24 - Stargard (zachodniopomorskie)
weryfikacja rachunkowa dok. księgowych, sporządzanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie analiz metodami klasycznymi i instrumentalnymi, przygotowywanie odczynników oraz prób do badań, interpretacja i opracowywanie wyników, sporządzanie dokumentacji z badań, wdrażanie i walidacja metod badawczych. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce.
POLSKIE CENTRUM BADAŃ I CERTYFIKACJI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-28 - Piła (wielkopolskie)
wystawianie faktur sprzedaży, wprowadzanie do programu faktur zakupu, wystawianie RW, obsługa programu księgowego, rozliczanie delegacji księgowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ViKKING KTS sp. z o.o. - 2018-04-04 - Biała Podlaska (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; praca od zaraz; jedna zmiana; kontakt e-mailowy z pracodawcą
PLASMET Czechowicz Sp.J. - 2015-11-27 - Widzino (pomorskie)
Specjalista do spraw reklamy zajmuje się planowaniem, tworzeniem oraz koordynacją działań reklamowych, które mają na celu przekonanie potencjalnego klienta do nabycia reklamowanego produktu lub usługi. podejmowanie decyzji o formachi kierunkach prowadzonej reklamy;• dobór treści reklamowych: tworzenie haseł i sloganów reklamowych, tekstów reklam,scenariuszy ich wersji telewizyjnych lubradiowych, projektów graficznych plakatów, folderów itp.;• ustalanie sposobu prezentacji treścireklamowych;• dokonywanie wyboru mediów (środków przekazu) do przenoszenia treści reklam; wykupywanie czasu antenowego lub miejsca na łamach gazet i czasopism;• monitoring realizacji kampanii, zlecanie badań skuteczności przekazu reklamowego, analiza wyników i sporządzanie raportów dla zlecających kampani. Tłumaczenie tekstów na język rosyjski.
DENIS GROUP Sp.z.o.o. - 2018-04-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Odpowiedzialność za politykę bezpieczeństwa w firmie, zapewnienie sprawnego funkcjonowania systemu zarządzania BHPNadzór nad zagadnieniami w obszarze BHP w zakładzie produkcyjnymProponowanie i wdrażanie działań mających na celu eliminowanie zagrożeń na stanowiskach pracyTworzenie i aktualizacja instrukcji i procedur BHPDokonywanie oceny ryzyka zawodowegoPrzeprowadzanie szkoleń wstępnych BHPNadzór nad całością zagadnień w obszarze BHP, prowadzenie dokumentacji, kontakt z instytucjami zewnętrznymi
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2016-07-11 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Koordynowanie i nadzorowanie sprzedaży, kreowanie strategii marketingowej. Praca na umowę o pracę w godz. 8.30-16.30 w Kołobrzegu, praca w soboty.
Firma Handlowo-Usługowa Adam Prajwocki (EURO GIPS) - 2017-07-25 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Dbanie o kontakty z obecnymi i potencjalnymi klientami, sprzedaż bieżąca
SAKO-EXPO TECHTEXTILPLAST Henryk Sakowski Spółka Jawna - 2018-02-09 - Aleksandria (łódzkie)
współuczesnictwo w procesiee czynności bankowych związanych z gospodarką finansów banku, księgowanie dowodów gospodarki własnej, uzgadnianie kont bilansowych i pozabilansowych, dokumentacja i ewidencja obrotu gotówkowego, dokumentacja i ewidencja obrotu bezgotówkowego
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Działoszyn (łódzkie)
- wprowadzanie danych do portali towarzystw ubezpieczeniowych- przeliczanie, przygotowywanie kalkulacji polisy ubezpieczeniowej- rozmowa z klientem w celu zebrania niezbędnych informacji do przygotowania oferty- przedstawienie opiekunowi propozycji ubezpieczenia
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Rzeszów (podkarpackie)