SPECJALISTA DO SPRAW LEASINGU I KREDYTÓW Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LEASINGU I KREDYTÓW
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie biura, wypełnienie elektroniczne wniosków, rozmowy z klientami
Data publikacji: 2016-07-29
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie biura, wypełnienie elektroniczne wniosków, rozmowy z klientami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia zadaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LEASINGU I KREDYTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca do spraw leasingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.08.2016
Data zakończenia pracy: 08.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera -EXEL
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca do spraw leasingu
Data dodania oferty pracy: 29.07.2016
Oferta pracy ważna do: 28.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa maszyn i urządzeń linii produkcyjnej. Samodzielna obsługa pras wulkanizacyjnych marki STI oraz urządzeń typu poka-yoke. Bieżąca kontrola jakości wytwarzanych produktów, informowanie przełożonych o zauważonych niezgodnościach. Uzupełnienia raportów i dokumentacji produkcyjnej. Dbanie o należyty stan maszyn, urządzeń i oprzyrządowania wykorzystywanego w procesach produkcyjnych; Przestrzeganie zasad BHP. Dbanie o czystość na stanowisku.
kontakt przez OHP - 2018-03-07 - Wolbrom (małopolskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami mającymi siedzibę w Brazylii (wymagany język portugalski).
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Kraków (małopolskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie średnie; min. 5 lat doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta; komunikatywna znajomość j. angielskiego; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office; prawo jazdy kat. B; Zakres obowiązków: obsługa klienta indywidualnego i biznesowego; obsługa biura, kasy fiskalnej; rozliczanie księgowe i personalne; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Gliwice (śląskie)
kontakty handlowe z dostawcami leków, kontakty handlowe z aptekami
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2017-12-05 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kadrowa przedszkola
SAMORZĄDOWE PRZEDSZKOLE SPECJALNE NR 100 - 2017-05-17 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie raportów i analiza dla zarządu, ocena ryzyka handlowegoBezpośredni kontakt z klientem rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż produktów przemysłowych, spozywczych
P.H.U. PETROMOT- Tadeusz Dębowski - 2018-04-23 - Skulsk (wielkopolskie)
odbieranie zleceń od niemieckiego kontrahenta; konfekcjonowanie ich i dostarczanie wg. listów przewozowych, odbieranie towaru; przekazywanie na magazyn; wysyłanie towarów i wszystkie prace towarzyszące tym czynnościom
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Połupin (lubuskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, monitorowanie rynku, negocjowanie umów, dbałość o dostępność towarów, planowanie, rozliczanie, raportowanie, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wystawianie faktur, szukanie nowych odbiorców, roznoszenie ulotek, prowadzenie sprzedaży internetowej, reklamowanie firmy.
U SCHABIŃSKIEJ WĘDLINY REGIONALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-02 - Zimna Woda (podkarpackie)
Obsługa gości, nakrywanie stołów, mycie sztućców, utrzymywanie porządku na sali konsumenckiej i zapleczu.
POLITECHNIKA WARSZAWSKA - 2018-07-02 - Sarbinowo (zachodniopomorskie)
Sortowanie i kontrola jakości produktów,wprowadzanie towaru na stanmagazynowy iprzygotowywanie towaru do wysyłki
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Świebodzin (lubuskie)
prowadzenie kadr i płac
"SOFA 4U" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-29 - Kazanice (warmińsko-mazurskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
DATABROKER S.A. - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER & SUDER sp. z o.o. - 2016-04-12 - Opole (opolskie)
Tworzenie i prowadzenie ewidencji kontaktów, wyszukiwanie pracowników, opracowywanie ogłoszeń.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Kraków (małopolskie)
- OBSŁUGA KLIENTA INDYWIDUALNEGO I KORPORACYJNEGO- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA BIZNESOWEGO (OD PRZYJĘCIA ZLECENIA , AŻ DO FINALNEGO JEJ ROZLICZENIA)- ROZWIĄZYWANIE BIEŻĄCYCH PROBLEMÓW OPERACYJNYCH- BUDOWANIU RELACJI PARTNERSKICH Z KLIENTAMI- PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ I ICH ROZLICZANIE
TMS AUDIT - 2017-05-19 - Trzebownisko (podkarpackie)
Obsługa kadr
BELMONTE Sp. z o. o. w Wołowie - 2016-10-04 - Wołów (dolnośląskie)
1. Reklama i promocja firmy.2. Sprzedaż produktów firmy.3. Praca telemarketera.4. Obsługa komputera i urządzeń biurowych.5. Praca kierowcy pojazdu służbowego.6. Poszukiwanie potencjalinych klientów.7. Usługi serwisowe na terenie klientów.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Łęczyca (łódzkie)
realizowanie zamówień od chińskich dostawców, realizacja sprzedaży, obsługa klientów pochodzenia chińskiego,dbanie o zaopatrzenie sklepu
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników. Ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS. Tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami. Bieżąca współpraca z działem księgowości oraz innymi działami spółki. Dbałość o prawidłową ewidencję i dokumentację powstającą w ramach wykonywanych obowiązków oraz jej archiwizowanie.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami; sporządzanie deklaracji podatkowych do URZĘDU SKARBOWEGO oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS; ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych; samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników; samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Wymagana znajomość MS OFFICE, SAP, PŁATNIK. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (Tel 32-205-48-18) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice).
"BINGO CENTRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Katowice (śląskie)
weryfikacja rachunkowa dok. księgowych,sporządzanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Kraków (małopolskie)
Poszukiwanie nowych klientów, sprzedaż powierzchni reklamowych w internecie, praca w terenie. Wymagane prawo jazdy kat. B, wykształcenie średnie, znajomość technik sprzedaży w sprzedaży bezpośredniej
"DOBA. PL PORTALE LOKALNE, T. KURIATA, P. WĄSIŃSKI, T. ZIEMBICKI - SPÓŁKA JAWNA" - 2016-06-07 - Kłodzko (dolnośląskie)
udzielanie informacji, sprzedaż usług i towarów, prowadzenie rezerwacji.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-04-18 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Dokonywanie całokształtu rozliczeń finansowych dostaw i sprzedaży surowca, wystawianie i sprawdzanie faktur za zakup, sprzedaż i transport zbóż, sporządzanie wymaganych sprawozdań, kompleksowa obsługa zawieranych umów zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie analiz, opracowań dotyczących obrotemzboża.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-03-24 - Stoisław (zachodniopomorskie)
jw
Polski Związek Lekkiej Atletyki - 2016-09-15 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie rozmów z kontrahentami, tłumaczenie umów i innych dokumentów
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2016-09-15 - Tarnów (małopolskie)
Aktywne pozyskiwnie klientów biznesowych i profesjonalna obsługa stałych i nowych klientów, sprzedaż materiałów eksploatacyjnych - etykiet i taśm termotransferowych oraz realizowanie planów sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientem i dostawcami, aktualizowanie informacji w systemie CRM i magazynowym, reportowanie wyników. Wymagane wykształcenie min.średnie, doświadczenie 2 lata, prawo jazdy kat. B., dobra znajomość obsługi komputera, komunikatywność, doświadczenie w sprzedaży B2B, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, wysoka kultura osobista, zaangażowanie. Wynagrodzenie od 1750 zł - do negocjacji.
HYPROTECH POLSKA - 2016-01-22 - Łódź (łódzkie)
prace związane z osuszaniem i odgrzybianiem budowli, wiercenie otworów, obsługa dozownika do iniekcji, dyspozycyjność w różnych godzinach dnia od 6:00 do 17:00, praca na terenie miasta Wrocławia oraz możliwość pracy na terenie Polski wegług zleceń - pracodawca zapewnia dojazd do miejsca pracy oraz noclegpraca na umowę zlecenie 160 godzin w miesiącuoferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)