SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW Dębno oferta pracy MASARNIA Marek Stępnik
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - tworzenie wizji i misji przedsiębiorstwa- kreowanie, wdrażanie i kontrolowanie strategii firmy- kontrola wykonalności bieżących celów- podejmowanie decyzji kluczowych dla rozwoju przedsiębiorstwa- zarządzanie kapitałem ludzkim- reprezentowanie firmy na zewnątrz- rozpoznawanie i wycenianie nowych możliwości rynkowych- sporządzanie wytycznych dla kierownictwa odnośnie rynków zagranicznych- dokonywanie przeglądu raportów i zestawień sprzedażowych- ustalanie i zatwierdzanie zadań i celów sprzedaży
Data publikacji: 2020-06-05
Lokalizacja: Dębno (zachodniopomorskie)
Pracodawca: MASARNIA Marek Stępnik
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JAGIEŁŁY 3, 74-400 Dębno, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- tworzenie wizji i misji przedsiębiorstwa- kreowanie, wdrażanie i kontrolowanie strategii firmy- kontrola wykonalności bieżących celów- podejmowanie decyzji kluczowych dla rozwoju przedsiębiorstwa- zarządzanie kapitałem ludzkim- reprezentowanie firmy na zewnątrz- rozpoznawanie i wycenianie nowych możliwości rynkowych- sporządzanie wytycznych dla kierownictwa odnośnie rynków zagranicznych- dokonywanie przeglądu raportów i zestawień sprzedażowych- ustalanie i zatwierdzanie zadań i celów sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 150
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dębno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myśliborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3210
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dębno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Umiejętność podejmowania decyzji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie w aktywnej sprzedaży
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : reprezentowanie firmy na zewnątrz[Umiejętność 1] : kreowanie, wdrażanie i kontrolowanie strategii firmy odnośnie wprowadzanych produktów na rynki Unii Europejskie i rynki wschodnie
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: MASARNIA Marek Stępnik
danePracodawcy_nip: 5971004411
danePracodawcy_regon: 210098580
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Adres pracodawcy:
JAGIEŁŁY 3, 74-400 Dębno, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: myśliborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 3210
Gmina pracodawcy: Dębno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Dębno
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0935305
Ulica pracodawcy: JAGIEŁŁY
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243304
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 08.06.2020
Oferta pracy ważna do: 24.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9c1d580cdd254f45120791165d11cd16
Podobne oferty pracy
specjalista do spraw marketingu i handlu/ marketing officer - importand and export business
BROADWAY INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Poznań (wielkopolskie)
rejestr i wysyłka korespondencji, archiwizacja
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż produktu firmy, przygotoiwywanie oferty, obsługa klientów indywidualnych
DA CUCINA Krzysztof Suski, Remigiusz Zygalski s.c. - 2020-02-26 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zawieranie umów i kontraktów z klientami z Francji, Maroka, Kataru, Zea (Dubaju), obsługa ww. podmiotów - dotyczy sprzedaży warzyw i owoców oraz procesu spedycji
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Mała Nieszawka (kujawsko-pomorskie)
zapewnienie prawidłowej, bezpiecznej eksploatacji syst. automatyki przemysłowej,analiza przyczyn powstawania awarii i zapobieganie ich występowaniu,wykonywanie działań prewencyjnych, działań usprawniających produkcję
KAPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Weryfikacja, kontrola i nadzór nad umowami zakupu surowca. Sporządzanie i nadzór nad harmonogramami dostaw drewna w celu zapewnienia stabilnych dostaw. Weryfikacja faktur pod względem merytorycznym i formalnym. Sporządzanie protokołów reklamacyjnych według protokołów niezgodności; prowadzenie procesu reklamacji. Nawiązywanie i utrzymywanie profesjonalnych i długoterminowych relacji z dostawcami. Opracowywanie projektów oszczędnościowych, identyfikacja możliwości redukcji kosztów. Przygotowanie raportów i zestawień zakupów w zakresie realizowanych zadań. Nadzór i aktualizacja rejestru dostawców. Kontakt z dostawcą w celu pozyskania informacji o surowcu i deklaracji dostawcy dotyczącej pochodzenia surowca i analiza ryzyka. Weryfikacja ważności i zakresu certyfikatu dostawcy. Prowadzenie miesięcznych, rocznych i zbiorczych, zestawień zakupów FSC. Archiwizacja dokumentacji zakupowej i transportowej. Współpraca z działem produkcji i działem handlowym.
PRZEDSIĘBIORSTWO DRZEWNE JAWOR ANTONI JAN GAWIŃSKI - 2019-12-12 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
- obsługa administracyjna projektów- współpraca z pracownikami Instytutu w zakresie przygotowywania wniosków na dofinansowanie projektów- prowadzenie bieżącej dokumentacji projektów- rozliczanie finansowe oraz opieka nad budżetami i harmonogramami projektów- analiza i kalkulacja kosztów projektów- współpraca z przedsiębiorcami, jednostkami naukowymi, i innymi podmiotami w zakresie rozliczania projektów
Soeć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego - 2019-09-19 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres ogólnych obowiązków pracownikaA1.Dbałość o dobre imię i prestiż szkoły.2.Rzetelne i efektywne wykonywanie powierzonej pracy.3.Dokłane i sumienne wykonywanie poleceń dyrektora szkoły.4.Bieżące informowanie dyrektora szkoły o stanie prowadzonych spraw.5.Ścisłe i terminowe rozliczanie się z powierzonych spraw.6.Przestrzeganie ustalonego w szkole porządku pracy.7.Przestrzeganie przepisów i zasad BHP i P.POŻ .8.Należyta dbałość o mienie zakładu, miejsce pracy, powierzony sprzęt itp.9.Przestrzeganie tajemnicy służbowej, określonej w odrębnych przepisach.B1.Sporządzanie list płac oraz zbiorczych zestawień list płac na podstawie dokumentacji otrzymanej od pracownika kadr i dyrekcji .2.Prowadzenie rejestru list płac. 3.Sporządzanie deklaracji ZUS oraz prowadzenie dokumentacji związanej z wypłatami zasiłków ZUS. 4.Dokonywanie miesięcznych i rocznych rozliczeń składek na ubezpieczenie społeczne i zaliczek na podatek . 5.Prowadzenie i rozliczanie dokumentacji związanej z wypłatami wynagrodzeń za czas choroby, urlopów, zasiłków chorobowych i macierzyńskich.6.Prowadzenie miesięcznych rozliczeń podatkowych związanych z płacami. 7. Prowadzenie kartotek wynagrodzeń.8. Dokonywanie odpisów i potrąceń wynagrodzenia z różnych tytułów.9. Sporządzanie sprawozdań do GUS, SIO w związku z naliczaniem wynagrodzeń. 10.Współpraca z dyrekcją, główną księgową, kadrową i kierownikiem gospodarczym. 11.Nadzór nad kserem w pokoju nauczycielskim/ uzupełnianie papieru, zgłaszanie usterek do serwisu/.12. Obsługa szkód powstałych na mieniu szkoły.13.Prowadzenie rejestru rozliczeń nadgodzin i zastępstw nauczycieli.CPracownik odpowiada za całokształt spraw należących do jego obowiązków oraz za powierzone mu mienie.Wykonywanie innych prac niż wymienione wyżej, zleconych przez dyrektora szkoły, a związanych z zajmowanym stanowiskiem.
Zespół Edukacyjny Nr 9 - 2019-06-28 - Zielona Góra (lubuskie)
Pozyskiwanie klientów dla hotelu (catering, szkolenia, eventy, imprezy okolicznościowe)
"INVESTIMUS" Sp. z o.o. - 2017-12-15 - Krosno (podkarpackie)
Zapoznanie się z działalnością firmy, jej specyfiką, swoimi zadaniami.Zapozna się z asortymentem oraz przeprowadzi analizę rynku, zapotrzebowań oraz zapozna się z konkurencją i ich cenami na te same produktyW tym czasie stażysta przejedzie się z opiekunem przez wszystkie firmy, które współpracują z podmiotem w kwestii handlowej, księgowości, kupna materiałów potrzebnych w biurze i na dziale wysyłki.W biurze zapozna się z narzędziami, które będą mu służyć w swojej pracy (komputer, drukarki, telefon, itp.) Nauczy się programów najczęściej używanych w firmie, tj. pakiet Office, programy do wystawiania na portalu aukcyjnym oraz sklepie, program do wystawiania dokumentów handlowych, obsługa poczty mailowej, obsługa stron reklamowych (facebook, google+ , youtube), obsługa programu graficznego photoshop.Stażysta zacznie przygotowywać aukcje oraz oferty na sklepie, zacznie wystawiać dokumenty handlowe, przerzucać gotowe transakcje do wysyłki. Zapozna się z przedstawicielami handlowymi firm współpracujących z podmiotem.Stażysta zacznie samodzielnie pracować ze swoimi kontrahentami. Będzie przygotowywał oferty, wykonywał i odbierał telefony oraz maile. Indywidualnie opracowywać strategię marketingową na tych portalach, organizował konkursy. Będzie przeprowadzał zamówienia w celu zwiększania asortymentu i wyrównania ich stanów.Stażysta będzie podsumowywał swój staż przekazując opiekunowi swoje odczucia na temat firmy, przygotowując raport na temat jej działalności, jego działalności w trakcie odbywania stażu, statystyk sprzedaży w jego okresie, przeprowadzi rozmowę na temat swojej przyszłości w firmie.
kontakt przez PUP - 2020-02-20 - Kartuzy (pomorskie)
Współpraca z różnymi departamentami przy wdrażaniu projektów/zmian w całej organizacji (włączając budowę nowego modelu danych oraz połączenia go z innymi platformami danych referencyjnych, uprawnienień i innych procesów BAU) w ceu poprawy jakości Danych Referencyjnych. - Zarządzanie wieloma programu strategicznymi (wdrażanie procesów operacyjnych łącznie z prowadzeniem taktycznych inicjatyw). - Budżetowanie, planowanie i prioretetyzowanie zarządzania zmianami. - Współpraca z kluczowymi partnerami w zakresie analizy, dokumentowania wymagań, prowadzenia testow użytkowych i implementacji procesów - Wsparcie modelu operacyjnego wraz z mobilizacją kluczowych partnerów biznesowych oraz uzyskiwaniem akceptacji. - Wspópraca z kluczowymi kierownikami projektów oraz monitorowanie postępów. - Współpraca z project managerami przy tworzeniu raportów biznesowych oraz raportowanie do kadry zarządzającej wyższego szczebla. - Współpraca przy kształtowaniu oraz wdrażaniu strategii, zapewniającej spojność wszystkich komunikacji, brandingu oraz inicjatyw w całym obszarze Danych Referencyjnych
kontakt przez PUP - 2019-05-29 - Warszawa (mazowieckie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za profesjonalną obsługę klientów hurtowni, magazynu.
Bims Plus FHH Sp. z o.o. Górny Śląsk Spółka Komandytowa - 2016-07-29 - Przyszowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pakowanie, czyszczenie mebli.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Kraków (małopolskie)
GŁÓWNE OBOWIĄZKI: sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi, w celu zgodności z obowiązującymi przepisami; roczne planowanie i rozliczanie inwestycji i remontów, zgodnie z obowiązującymi zasadami i przepisami; kontrolowanie obiektów budowlanych, w celu utrzymania obiektów budowlanych w należytym stanie technicznym; współpraca przy tworzeniu programów inwestycyjnych, w celu możliwości i podjęcia robót budowlanych w następnych latach; współpraca przy odbiorach dokumentacji technicznej, w celu zgodności z obowiązującymi przepisami.WARUNKI PRACY: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy w celu dokonywania przeglądów technicznych budynków, oceny stanu technicznego budynków, przekazania terenu budowy oraz odbioru robót budowlanych; kontakty z podmiotami zewnętrznymi; praca jednozmianowa w godzinach od 7.30 do 15.30; praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.WYKSZTAŁCENIE: wyższe budowlane.WYMAGANIA NIEZBĘDNE: posiadanie uprawnień budowlanych; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa budowlanego;posiadanie do 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w zakresie budownictwa; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.WyYMAGANIA DODATKOWE: znajomość obsługi komputera i umiejętność obsługi programu Open Office oraz NORMA
Śląsko-Małopolski Oddział Straży Granicznej - 2016-04-11 - Racibórz (śląskie)
organizacja działu zakupów, analiza dostawców, negocjowanie cen oraz warunków dostawy, dokonywanie zakupów oraz składanie zamówień zgodnie z istniejącymi potrzebami, prowadzenie i kontrola stanów magazynowych, towrzenie raportów i analiz poniesionych wydatków, wprowadzanie i archiwizacja dokumentów zakupowych
kontakt przez PUP - 2019-05-23 - Chorzów (śląskie)
obsługa zamówień, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programów magazynowych, księgowanie faktur, przyjęcie towaru
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Chrzanów (małopolskie)
bieżąca sprzedaż wyrobów hutniczych, aktywne pozyskiwanie klientów, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
CENTROSTAL S.A. Kielce - 2019-05-29 - Pabianice (łódzkie)
Praca związana z produkcją konstrukcji stalowych maszyn.
Przedsiębiorstwo Geologiczne Budownictwa Wodnego i Inżynieryjnego HYDROTECH - 2017-08-14 - Leżajsk (podkarpackie)
obsługa sklepu internetowego,wprowadzanie artukułów do sprzedaż,pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2020-05-21 - Głogów (dolnośląskie)
Obsługa giełd transportowych, kontakt i nadzór nad kierowcami zatrudnionymi u pracodawcy, ewidencja i kontrola czasu pracy kierowców za pomocą zakupionego oprogramowania po wcześniejszym przeszkoleniu przez producenta
AUTO ONE SPÓŁKA JAWNA ROBERT PILAREK I KRZYSZTOF NIESPODZIAŃSKI - 2019-02-13 - Wrząca (wielkopolskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- weryfikacja zgłoszeń reklamacyjnych w lokalach mieszkalnych i usługowych, inwestycjach przemysłowych,- organizacja procesu usuwania wad i usterek,- nadzór merytoryczny i monitoring terminów prac naprawczych, - weryfikacja i przekazanie klientom wykonywanych napraw gwarancyjnych,- prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych reklamacji,- inicjowanie działań zapobiegawczych, w celu minimalizacji ilości usterekwynagrodzenie od 4000zł brutto + nagroda uznaniowa
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż, obsługa klientów, wystawianie faktur, pozyskiwanie klientów, tworzenie ofert, analiza rynku.
LUBET MAŁGORZATA MOCNA - 2018-01-17 - Błaszki (łódzkie)
poszukiwanie i obsługa kontrahentów na rytnkach UE i Azji
kontakt przez OHP - 2016-06-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- poszukiwanie nowych dostawców- prowadzenie negocjacji cenowo-terminowych- zapewnienie dostępności materiałów- przygotowywanie zamówień- kontrola terminowej realizacji- współpraca z pozostałymi działami
KAPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Drobne prace biurowe Archiwizacja papierów, Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, Wprowadzanie danych do systemu komputerowego zakresie w/w prac, Samodzielne prowadzenie spraw kadrowych pracowników Sporządzanie list płac i rozliczeń do umówcywilnoprawnych prowadzenia akt osobowych,
TRANSPORT TOWAROWY Sławomir Cupiał - 2017-02-17 - Myszków (śląskie)
wdrażanie i opracowanie strategii marketingowej firmy, opracowanie i prowadzenie kampanii medialnych, a więc najogólniej rzecz biorąc kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą usług, współpraca z agencjami reklamowymi czy domami mediowymi w zakresie tworzenia nowych materiałów promocyjnych, ale także analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję
Folga Sp. z o.o. - 2017-02-15 - Człuchów (pomorskie)
Wykształcenie min. średnie (preferowane ekonomiczne lub techniczne); komunikatywna znajomość jęz. angielskiego lub niemieckiego; znajomość obsługi MS Excel, środowiska Windows, komunikatywność, kultura osobista, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiazków: ocena i wybór dostawców według założonych kryteriów, dystrybucja zapytań ofertowych, kontrola i nadzór nad realizacją zamówień, wsparcie procesów logistycznych i zaopatrzeniowych, terminowe przekazywanie dokumentów i informacji handlowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
MRGWINT S.C. - 2018-02-14 - Gliwice (śląskie)