SPECJALISTA DO SPRAW KADR, PŁAC ORAZ KSIĘGOWOŚCI Nowa Sól oferta pracy Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR, PŁAC ORAZ KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 050 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentów związanych z przyjęciem i zwolnieniem z pracy.Sporządzanie list płac.Sprawozdania GUS.Prowadzenie akt osobowych pracowników.Obsługa programu płatnik.Sprawozdania do PFRON.Weryfikacja wstępna dokumentów źródłowych.Dekretowanie oraz księgowanie dokumentów.Rozliczanie delegacji i zaliczek pracowników. Aktywny udział w procesie zamykania miesiąca.Weryfikacja należności i zobowiązań spółki.Wsparcie w bieżących działaniach Głównej Księgowej.Praca w godz. 8-12.
Data publikacji: 2019-03-06
Lokalizacja: Nowa Sól (lubuskie)
Pracodawca: Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PIŁSUDSKIEGO 40, 67-100 Nowa Sól, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie dokumentów związanych z przyjęciem i zwolnieniem z pracy.Sporządzanie list płac.Sprawozdania GUS.Prowadzenie akt osobowych pracowników.Obsługa programu płatnik.Sprawozdania do PFRON.Weryfikacja wstępna dokumentów źródłowych.Dekretowanie oraz księgowanie dokumentów.Rozliczanie delegacji i zaliczek pracowników. Aktywny udział w procesie zamykania miesiąca.Weryfikacja należności i zobowiązań spółki.Wsparcie w bieżących działaniach Głównej Księgowej.Praca w godz. 8-12.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 050 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KADR, PŁAC ORAZ KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Sól
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Sól
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 050 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, administracyjne, kierunek: administracyjne lub ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu Insert
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu Płatnik
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: administracyjne lub ekonomiczne, specjalizacja: administracyjne lub ekonomiczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Odlewnia Żeliwa Nowa Sól Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Adres pracodawcy:
PIŁSUDSKIEGO 40, 67-100 Nowa Sól, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie z PUP(tylko bezrobotni)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: nowosolski
Gmina pracodawcy: Nowa Sól
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowa Sól
Adres strony pracodawcy: www.malaodlewnia.com.pl
Ulica pracodawcy: PIŁSUDSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 40
Profil działalności pracodawcy: odlewnia metali
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 06.03.2019
Oferta pracy ważna do: 31.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Pozyskiwanie i obsługa kontraktów sprzedażowych,- Sporządzanie ofert i prowadzenie rozmów handlowych z Klientami zagranicznymi,- Budowanie długofalowych relacji z klientami,- Wprowadzanie i monitorowanie zamówień,- Nadzór nad wysyłaniem faktur oraz spływem należności, - Bezpośrednia współpraca z magazynem, - Logistyka, koordynacja wysyłki towaru, - Raportowanie o stanie zamówień, należności i wysyłkach produktów,- Negocjowanie warunków umów.
BLUE IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Katowice (śląskie)
•prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);•sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych •sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;•rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;•sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;•pełna obsługa programu Płatnik;•rozliczanie delegacji pracowniczych;•ustalanie uprawnień urlopowych, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;•ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;
FROST Barbara Wegenke - 2018-01-22 - Jarogniewice (wielkopolskie)
Sprzedaż imprez i usług turystycznych, bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta, przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe, utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów, obsługa posprzedażowa klienta
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
rekrutacja pracowników tymczasowych, udział w procesie kadrowo-płacowym
TRENKWALDER & PARTNER Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Augustów (podlaskie)
Projektowanie konstrukcji drewnianych (domy, altanki, konstrukcje dachowe).
Ogłoszeniowa, domyidachy.pl Robert Borkowski - 2016-11-23 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad bieżącą konserwacją budynków mieszkalnych, technicznych, garaży, lokali użytkowych, pracami podwykonawców. Udział w przeglądach, ocenie stanu technicznego nieruchomości budynkowych,udział w odiorach prac, sprawdzanie i wycena robót, wykonywaniu obmiarów i przemiarów prac, nadzór nad usługami świadczonymi przez zakład kamieniarski, sporządzanie analiz i sprawozdań, prowadzenie stanowiska monitoringu wizyjnego - przeglądanie, zabezpieczenie danych itp, stały kontakt i obsługa informacjna mieszkańców.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KRAKUS" - 2019-01-10 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
obsługa zamówień sklepu internetowego, kontakt zklientami sklepu, przekazywanie dokumentów do druku i ich konwertowaniew programach graficznych, ,obsługa programów biurowych
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Katowice (śląskie)
w/g potrzeb
Centrum Przygotowań Do Misji Zagranicznych - 2018-07-10 - Kielce (świętokrzyskie)
koordynowanie i rozliczanie wynajmu sprzętu, koordynowanie i rozliczanie zleceń transportowych, kontrola terminu badań technicznych, utrzymanie z sprawności technicznej posiadanego sprzętu i pojazdów, wycena napraw, nadzorowanie i ocena realizacji zadań pod kątem efektywności i prawidłowości działania pracowników warsztatu samochodowego oraz analiza kosztów ekonomiczno-finansowych warsztatu, przedkładanie propozycji usprawnień, sporządzanie wniosków do likwidacji zużytego sprzętu, prowadzenie pełnej dokumentacji w powyższym zakresie
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO SC - 2016-05-10 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: wyższe, spe.: techniczno - mechaniczna; staż pracy: 2-3 lata; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego lub angielskiego; zakres obowiązków: tworzenie, nadzór i realizacja planu przeglądowego maszyn i urządzeń, odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania, przeglądów i napraw maszyn i urządzeń, wprowadzanie zasad TPM w zakładzie, tworzenie, nadzór i realizacja planów remontowych maszyn i urządzeń, prowadzenie działań z zakresu Preventive Maintenance, prowadzenie i udział w projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych z obszaru produkcji i infrastruktury, zarządzanie dokumentacją techniczną dotyczącą Utrzymania Ruchu, obsługi i zarządzania danymi w systemie SAP; praca w ruchu ciągłym; miejsce pracy: Ujazd
IFA POWERTRAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Ujazd (opolskie)
praca przy produkcji nagrobków, elementów budowlanych (parapety, schody itp.)
Zakład Kamieniarski Przemysław Jakubczyk - 2017-03-22 - Ochocice (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, obsługa klientów hurtowych
"KANO" SPÓŁKA JAWNA - KRZYSZTOF KANIEWSKI I ZDZISŁAW KANIEWSKI - 2018-01-17 - Zgierz (łódzkie)
- obsługa zamówień interentowych, - koordynowanie realizacji zamówień, - telefoniczna obsługa klienta, - realizacja wyznaczonych celów, - wystawianie dokumentów sprzedaży (faktury / paragony / korekty / zwroty), - budowanie pozytywnych relacji z klientami. Oferta dostępna w sali G, H, C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: praca (at) proline.pl
PROLINE Sebastian Ponikowski - 2016-10-25 - Mirków (dolnośląskie)
Przygotowywanie umów o pracę, przygotowywanie zakresu obowiązków, naliczanie urlopów, przygotowywanie dokumentów do urzędów pracy, wojewódzkiego w sprawie zatrudniania cudzoziemców, rozliczanie delegacji zagranicznych i krajowych.Kontakt z pracodawcą: praca (at) spartank.eu
Spartank Sp. z o.o. - 2018-01-30 - Wrocław (dolnośląskie)
PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW ORAZ UTRZYMYWANIE DOBRYVH RELACJI Z DOTYCHCZASOWYMI, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, WSPÓŁPRACA Z PRODUKCJĄ
VICTORY SPA INTERNATIONAL SP. Z O.O. - 2017-05-08 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Mysłowice (śląskie)
wystawianie faktur sprzedaży - weryfikacja faktur zakupowych pod względemformalno-rachunkowym - obsługa programu SAP i systematyczne wprowadzaniedanych - bieżąca kontrola należności - rozliczanie delegacji pracowników, po okresie próbnym umowa o pracę, praca w godz. 8-16
Telewizja Polska S.A. - 2018-08-21 - Opole (opolskie)
pozyskiwanie nowych zamówień oraz nowych klientów. Opracowywanie ofert dla klientów. Opracowywanie zapytań ofertowych dla poddostawców. Utrzymanie stałego kontaktu z klientem.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Obsługa procesów posprzedażowych i serwisowychKontakt telefoniczny - marketingowy z klientem zagranicznymWspółpraca z pozostałymi działami firmy za granicą w języku niemieckim; praca na terenie gminy Wysoka
IPF 2 Spółka Z O.O. - 2017-06-08 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie postępowania dowodowego w sprawie wypadku przy pracy rolniczej, w tym przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, sporządzanie protokołów powypadkowych, określanie przyczyn i okolicznościwypadków, formułowanie zaleceń prewencyjnych dla rolników,analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy i chorób zawodowych rolników, planowanie działań prewencyjnych, prowadzenie szkoleń dla ubezpieczonych rolników i członków ich rodzin z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy w gospodarstwie rolnym, upowszechnianie wśród rolników wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i chorobach zawodowychoraz o zasadach ochrony zdrowia i życia w gospodarstwie rolnym, współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bezpieczeństwa i higieny w rolnictwie, podejmowanie regionalnych inicjatyw zorganizowania środowiskowego nadzoru nad warunkami pracy, propagowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz sprzętui odzieży ochronnej, spełniających wymogi bhp,informowanie rolników o możliwości nieodpłatnego korzystania z rehabilitacji leczniczej realizowanejza pośrednictwem KRUS oraz przyjmowanie wniosków o skierowanie ubezpieczonego na rehabilitację leczniczą, przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwie rolnika.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2018-07-19 - Rawicz (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Poznań (wielkopolskie)
Strzyżenie damskie i męskie, farbowanie, uczesanie
Dorotex salon niagara - 2018-03-01 - Andrespol (łódzkie)
Dbałość o sprawny przeplyw informacji w ramach realizowanego procesu.Monitorowanie zamowień, umow oraz faktur, rozwijanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z Klientami.
GRILL-IMPEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa - 2016-11-23 - Sieluń (mazowieckie)
bieżąca obsługa klientów z rynku litewskiego, kontakt z klientami z rynku litewskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków: dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Siedlce (mazowieckie)
Prowadzenie spraw pracowniczych związanych ze stosunkiem pracy osób zatrudnionych w CIS.Prowadzenie ewidencji indywidualnych upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora CIS.Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzeganie przepisów regulaminu pracy i kodeksu pracy.Opracowywanie materiałów z przeprowadzonych kontroli.Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonywania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników, kart wynagrodzeń, rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym.Zgłaszanie i wyrejestrowywanie do ubezpieczeń społecznych ZUS uczestników, naliczanie składek.Współpraca z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Rodzinie w Chełmie w zakresie zgłoszeń i wyrejestrowań do ubezpieczenia zdrowotnego uczestników.Prowadzenie dokumentacji związanej z wydawaniem poleceń wyjazdów służbowych.Prowadzenie rejestrów wykorzystanych urlopów pracowników.Prowadzenie sekretariatu CIS.Zbieranie i realizacja zamówień dotyczących zapotrzebowania na zakup materiałów związanych z działalnością CIS.Przygotowywanie procedur zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych.
Centrum Integracji Społecznej w Chełmie - 2018-10-10 - Chełm (lubelskie)
obsługa klienta, doradztwo w zakupach, obsługa kasy fiskalnej i terminala, informowanie klienta o aktualnych promocjach, przyjmowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Radzyń Podlaski (lubelskie)