SPECJALISTA DS UTRZYMANIA ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH Kraków oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KRAKUS"
Stanowisko: SPECJALISTA DS UTRZYMANIA ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad bieżącą konserwacją budynków mieszkalnych, technicznych, garaży, lokali użytkowych, pracami podwykonawców. Udział w przeglądach, ocenie stanu technicznego nieruchomości budynkowych,udział w odiorach prac, sprawdzanie i wycena robót, wykonywaniu obmiarów i przemiarów prac, nadzór nad usługami świadczonymi przez zakład kamieniarski, sporządzanie analiz i sprawozdań, prowadzenie stanowiska monitoringu wizyjnego - przeglądanie, zabezpieczenie danych itp, stały kontakt i obsługa informacjna mieszkańców.
Data publikacji: 2019-01-10
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KRAKUS"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świętokrzyska 12, 30-015 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad bieżącą konserwacją budynków mieszkalnych, technicznych, garaży, lokali użytkowych, pracami podwykonawców. Udział w przeglądach, ocenie stanu technicznego nieruchomości budynkowych,udział w odiorach prac, sprawdzanie i wycena robót, wykonywaniu obmiarów i przemiarów prac, nadzór nad usługami świadczonymi przez zakład kamieniarski, sporządzanie analiz i sprawozdań, prowadzenie stanowiska monitoringu wizyjnego - przeglądanie, zabezpieczenie danych itp, stały kontakt i obsługa informacjna mieszkańców.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00, wynagrodzenie od 3700 zł do uzgodnienia uzależnione od kompetencji.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS UTRZYMANIA ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia SEP
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: MS Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi komputera
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnosci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: umiejętnośc kosztorysowania robót budowlanych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie w spółdzielni nieruchomości, min 3 lata doświadczenia w branży technicznej, budowlanej lub nieruchomościach. Obsługa komputera i MS Office w szczególności MS Excel, mile widziana znajomośc programu Zuzia - kosztorysowanie, wykształcenie wyższe techniczne mile widziane uprawnienia SEP, Mile widziane uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych. Praca stacjonarna w biurze i obsługa nieruchomości na Azorach w Krakowie.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KRAKUS"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Świętokrzyska 12, 30-015 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Świętokrzyska
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 10.01.2019
Oferta pracy ważna do: 09.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Mailowa i telefoniczna obsługa aktualnych klientów firmy. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów Obsługa zamówień. Doradztwo i pomoc klientom w doborze najlepszego dla nich rozwiązania. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Sprzedaż podłóg, drzwi i okien.
EXPOL 777 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-28 - Legionowo (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadr. Praca w godz. od 7:00-15:00 lub 6:30-14:30
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie. Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Doradztwo techniczno-handlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Rodzaj umowy:Umowa o pracę.Wymiar etatu: pełny etat - praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-05-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Katowice (śląskie)
Tworzenie cyfrowych albumów muzycznych w języku portugalskim poprawnie pod względem gramatyczno-stylistycznym, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2018-04-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Kompleksowa informacja z zakresu turystyki, prowadzenie sprzedaży przewodników, informatorów, pamiatek, biletów itp.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
negocjowanie cen towarów oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców, opieka nad istniejącymi dostawcami, nadzór nad współpracą z dostawcami, doskonalenie relacji z dostawcami i prowadzenie audytów dostawców, praca od poniedziałki do piątku na w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Reguły (mazowieckie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca w kuchni
KATARZYNA FLIG - 2017-08-09 - Mirsk (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
Opis stanowiska:rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, czynności z zakresu prawa pracy dotyczące nawiązywania oraz ustania stosunku pracy, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US, GUS, PFRON, przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń z ZUS, nadzorowanie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznymi pracowników i obsługa programu Płatnik,
Piotr Szczerbiński TRANS-LOGISTIC DĘBICA - 2018-03-08 - Dębica (podkarpackie)
kontakt z klientami - właścicielami lokali, tworzenie dokumentacji archiwizowanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Złotoryja (dolnośląskie)
Komunikacja w języku angielskim z klientami firmy; dbałość o poprawność językową w kontaktach z klientami; udział w projektach i realizacji projektów; wsparcie marketingu; realizacja celów sprzedażowych; podtrzymywanie relacji z klientami firmy
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Żernica (śląskie)
kontrola należności i zobowiązań, kontakt telefoniczny z klientami
MTW LOGISTIC - 2016-01-07 - Królewo (pomorskie)
pracownik będzie odpowiedzialny za negocjacje handlowe z klientami posługującymi się zarówno językiem angielskim jak również rosyjskim. Dokonywanie zapisów w księgach rachunkowych za pomocą programu SKP. Kształtowanie struktury asortymentowej oraz transport pracowników fizycznych do miejsc docelowych wykonywanej przez nich pracy. Budowanie dobrych relacji z klientami.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE KRYSTYNA FRYDRYCH - 2017-01-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
koordynacja pracy pracowników ze wschodu, nadzór nad dokumentacją, odbiór pracowników z PKP, tłumaczenie szkoleń bhp, kontakt z pracownikami
Concordia Outsourcing Holding Sp. z o.o. - 2018-10-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
OMEGA Ochrona Sp. z o.o. - 2016-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-02 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
dbałość o dobry wizerunek firmy, obsługa kliebtów anglojęzycznych, staranie i dbałość o usprawniianie kontaktu i pomocy klientom, sporządzanie raportów z wykonanej pracy
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Rzeszów (podkarpackie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych; prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów; prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji; prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową; weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami; przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji; współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych; gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych; współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami; prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych; przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane; archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych; obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego; na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od stycznia 2018 r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne lub architektura. Doświadczenie zawodowe przy średnim 6 lat pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagane umiejętności: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów, organizacja biura, pilnowanie terminów serwisów, przyjmowanie zleceń
SZCZECIŃSKI ARKADIUSZ ARIS - 2018-12-06 - Konin (wielkopolskie)
JW
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej księgowości w Sp. z o.o.
EKOFLOR Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Trzebnica (dolnośląskie)
Obsługa maszyn do obróbki drewna.
"NOBLES INVERSIONES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-20 - Sławoszowice (dolnośląskie)
sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa klienta, wyceny, zamawianie towaru (Cv na adres e-mail: rekrutacja (at) marketjezyk.pl)
Kosek Jerzy Market Budowlany JEŻYK - 2017-08-10 - Brzeźnica (małopolskie)
a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-05-08 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00. Umowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie klientów, wyjazdy do klinetów, ptzygotowywanie kalkulacji, negocjacje warunków sprzedaży, przygotowanie planów sprzedaży
ANRO FIRMA POLIGRAFICZNO-HANDLOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-24 - Zawiercie (śląskie)