SPECJALISTA DS UTRZYMANIA ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH Kraków oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KRAKUS"


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS UTRZYMANIA ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH

Wynagrodzenie: od 3 700 PLN

Zakres obowiązków: Nadzór nad bieżącą konserwacją budynków mieszkalnych, technicznych, garaży, lokali użytkowych, pracami podwykonawców. Udział w przeglądach, ocenie stanu technicznego nieruchomości budynkowych,udział w odiorach prac, sprawdzanie i wycena robót, wykonywaniu obmiarów i przemiarów prac, nadzór nad usługami świadczonymi przez zakład kamieniarski, sporządzanie analiz i sprawozdań, prowadzenie stanowiska monitoringu wizyjnego - przeglądanie, zabezpieczenie danych itp, stały kontakt i obsługa informacjna mieszkańców.

Data publikacji: 2019-01-10

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KRAKUS"

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Świętokrzyska 12, 30-015 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Nadzór nad bieżącą konserwacją budynków mieszkalnych, technicznych, garaży, lokali użytkowych, pracami podwykonawców. Udział w przeglądach, ocenie stanu technicznego nieruchomości budynkowych,udział w odiorach prac, sprawdzanie i wycena robót, wykonywaniu obmiarów i przemiarów prac, nadzór nad usługami świadczonymi przez zakład kamieniarski, sporządzanie analiz i sprawozdań, prowadzenie stanowiska monitoringu wizyjnego - przeglądanie, zabezpieczenie danych itp, stały kontakt i obsługa informacjna mieszkańców.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-15:00, wynagrodzenie od 3700 zł do uzgodnienia uzależnione od kompetencji.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS UTRZYMANIA ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: zarządca nieruchomości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia SEP

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: MS Excel

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi komputera

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
Uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalnosci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: umiejętnośc kosztorysowania robót budowlanych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie w spółdzielni nieruchomości, min 3 lata doświadczenia w branży technicznej, budowlanej lub nieruchomościach. Obsługa komputera i MS Office w szczególności MS Excel, mile widziana znajomośc programu Zuzia - kosztorysowanie, wykształcenie wyższe techniczne mile widziane uprawnienia SEP, Mile widziane uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych. Praca stacjonarna w biurze i obsługa nieruchomości na Azorach w Krakowie.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "KRAKUS"

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Adres pracodawcy:
Świętokrzyska 12, 30-015 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: m. Kraków

Gmina pracodawcy: Kraków

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kraków

Ulica pracodawcy: Świętokrzyska

Numer budynku pracodawcy: 12

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości

Data dodania oferty pracy: 10.01.2019

Oferta pracy ważna do: 09.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 3 000 - 3 500 PLN

Mailowa i telefoniczna obsługa aktualnych klientów firmy. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów Obsługa zamówień. Doradztwo i pomoc klientom w doborze najlepszego dla nich rozwiązania. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Sprzedaż podłóg, drzwi i okien.
EXPOL 777 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-28 - Legionowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 2 000 - 2 500 PLN

Specjalista do spraw kadr. Praca w godz. od 7:00-15:00 lub 6:30-14:30
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Kolbuszowa (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (HURTOWNIA CHŁODNICZA)(NR 3236) - od 2 600 PLN

Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie. Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Doradztwo techniczno-handlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Rodzaj umowy:Umowa o pracę.Wymiar etatu: pełny etat - praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2017-05-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Z JĘZYKIEM PORTUGALSKIM - od 2 345 PLN

Tworzenie cyfrowych albumów muzycznych w języku portugalskim poprawnie pod względem gramatyczno-stylistycznym, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2018-04-23 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPECJALISTA DS. INFORMACJI TURYSTYCZNEJ-STAŻ - 1 017,4 PLN

Kompleksowa informacja z zakresu turystyki, prowadzenie sprzedaży przewodników, informatorów, pamiatek, biletów itp.
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW W BRANŻY OŚWIETLENIA I AGD W CHINACH - od 1 850 PLN

negocjowanie cen towarów oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców, opieka nad istniejącymi dostawcami, nadzór nad współpracą z dostawcami, doskonalenie relacji z dostawcami i prowadzenie audytów dostawców, praca od poniedziałki do piątku na w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Reguły (mazowieckie)

KUCHARZ/ POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

praca w kuchni
KATARZYNA FLIG - 2017-08-09 - Mirsk (dolnośląskie)

SPECJALISTA D/S KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

Opis stanowiska:rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, czynności z zakresu prawa pracy dotyczące nawiązywania oraz ustania stosunku pracy, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US, GUS, PFRON, przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń z ZUS, nadzorowanie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznymi pracowników i obsługa programu Płatnik,
Piotr Szczerbiński TRANS-LOGISTIC DĘBICA - 2018-03-08 - Dębica (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH - od 2 344,51 PLN

kontakt z klientami - właścicielami lokali, tworzenie dokumentacji archiwizowanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Złotoryja (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - do 2 200 PLN

Komunikacja w języku angielskim z klientami firmy; dbałość o poprawność językową w kontaktach z klientami; udział w projektach i realizacji projektów; wsparcie marketingu; realizacja celów sprzedażowych; podtrzymywanie relacji z klientami firmy
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Żernica (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW NALEŻNOŚCI - od 2 000 PLN

kontrola należności i zobowiązań, kontakt telefoniczny z klientami
MTW LOGISTIC - 2016-01-07 - Królewo (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU(NR 0209) - od 2 000 PLN

pracownik będzie odpowiedzialny za negocjacje handlowe z klientami posługującymi się zarówno językiem angielskim jak również rosyjskim. Dokonywanie zapisów w księgach rachunkowych za pomocą programu SKP. Kształtowanie struktury asortymentowej oraz transport pracowników fizycznych do miejsc docelowych wykonywanej przez nich pracy. Budowanie dobrych relacji z klientami.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE KRYSTYNA FRYDRYCH - 2017-01-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK PROJEKTU - od 13,7 PLN

koordynacja pracy pracowników ze wschodu, nadzór nad dokumentacją, odbiór pracowników z PKP, tłumaczenie szkoleń bhp, kontakt z pracownikami
Concordia Outsourcing Holding Sp. z o.o. - 2018-10-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-02 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA - od 3 500 PLN

dbałość o dobry wizerunek firmy, obsługa kliebtów anglojęzycznych, staranie i dbałość o usprawniianie kontaktu i pomocy klientom, sporządzanie raportów z wykonanej pracy
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA W DZIALE REMONTÓW - 1 ETAT - 2 800 - 3 360 PLN

- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych; prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów; prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji; prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową; weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami; przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji; współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych; gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych; współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami; prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych; przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane; archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych; obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego; na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od stycznia 2018 r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne lub architektura. Doświadczenie zawodowe przy średnim 6 lat pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagane umiejętności: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 700 PLN

Obsługa klientów, organizacja biura, pilnowanie terminów serwisów, przyjmowanie zleceń
SZCZECIŃSKI ARKADIUSZ ARIS - 2018-12-06 - Konin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI INDYJSKICH - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KSIĘGOWY - 1/2 ETATU - do 1 100 PLN

Prowadzenie pełnej księgowości w Sp. z o.o.
EKOFLOR Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Trzebnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

sprzedaż materiałów budowlanych, obsługa klienta, wyceny, zamawianie towaru (Cv na adres e-mail: rekrutacja (at) marketjezyk.pl)
Kosek Jerzy Market Budowlany JEŻYK - 2017-08-10 - Brzeźnica (małopolskie)

SPECJALISTA - do 2 700 PLN

a) przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami doustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b) wprowadzanie danych do programu komputerowego,c) prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d) przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e) współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f) przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g) sporządzanie sprawozdań,h) tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i) prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-05-08 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 3 500 - 4 650 PLN

Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00. Umowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 900 PLN

Pozyskiwanie klientów, wyjazdy do klinetów, ptzygotowywanie kalkulacji, negocjacje warunków sprzedaży, przygotowanie planów sprzedaży
ANRO FIRMA POLIGRAFICZNO-HANDLOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-24 - Zawiercie (śląskie)