SPECJALISTA DS. INFORMACJI TURYSTYCZNEJ-STAŻ Busko-Zdrój oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INFORMACJI TURYSTYCZNEJ-STAŻ
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowa informacja z zakresu turystyki, prowadzenie sprzedaży przewodników, informatorów, pamiatek, biletów itp.
Data publikacji: 2019-01-10
Lokalizacja: Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Busko-Zdrój, powiat: buski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Kompleksowa informacja z zakresu turystyki, prowadzenie sprzedaży przewodników, informatorów, pamiatek, biletów itp.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INFORMACJI TURYSTYCZNEJ-STAŻ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Busko-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: buski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik obsługi turystycznej*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 04.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera i podstawowych aplikacji biurowych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność organizacji pracy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oferta stażu przeznaczona dla bezrobotnych posiadających profil pomocy II.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Busku-Zdroju
Adres pracodawcy:
Różana 2, 28-100 Busko-Zdrój, powiat: buski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: buski
Gmina pracodawcy: Busko-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Busko-Zdrój
Ulica pracodawcy: Różana
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Działalność domów i ośrodków kultury
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Busku-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik obsługi turystycznej*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 17.01.2019
Oferta pracy ważna do: 17.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Administrowanie lokalami zarządzanymi w tym: sporządzanie umów najmu, protokołów przekazania lokalu, sprawdzanie stanu lokalu, sporządzanie ofert lokali Praca jednozmianowa, w godz. 10-14 Miejsce wykonywania pracy: Oława ul. Iwaszkiewicza 135A, Jelcz-Laskowice ul. Bożka 7
Nieruchomości Anna Busiowicz-Wadlewska - 2019-09-02 - Oława (dolnośląskie)
-Aktywne pozyskiwanie nowych klientów-samodzielność w działaniu-Utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami-Tworzenie indywidualnych ofert handlowych
"DALIAN TALENT POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-09 - Żabno (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kadrowo-płacowa firmy, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i księgowanie list płac, weryfikacja i uzgadnianie kont księgowych dot. wynagrodzeń, udział w sporządzaniu sprawozdania finansowego, przygotowywanie zestawień, analiz i raportów, sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, PFRON, US, prowadzenie selekcji i wstępnej rekrutacji pracowników, rozliczanie ewidencji czasu pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej.
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2016-05-06 - Łebieniec (pomorskie)
Nadzór nad działem technicznym. Prowadzenie dokumentacji technicznej. Organizacja pracy działu technicznego.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim - 2019-06-24 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2017-12-05 - Słupsk (pomorskie)
Odpowiedzialnośc za planowanie i kontrole pracy kierowców,kontakt z bazami na Ukrainie, koordynowanie pracy kierowców, odpowiedzialność za działanie firmy w zakresie transportu towarów na rynek wschodni.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Sochaczew (mazowieckie)
- Więcej informacji na stronie: http://bip.nospr.org.pl/pl/ogloszenia-o-naborach-na-wolne-stanowiska-pracy/ogloszenia-o-naborach-na-wolne-stanowiska-pracy/459-narodowa-orkiestra-symfoniczna-polskiego-radia-z-siedziba-w-katowicach-oglasza-nabor-na-stanowisko-specjalista-elektryk- Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia z siedzibą w Katowicach ogłasza nabór na stanowisko: Specjalista elektryk - Zakres wykonywanych zadań:1. Obsługa, konserwacja i serwis układów zasilania budynku;2. Obsługa i konserwacja systemu SAP (Sygnalizacja Alarmu Pożaru);3. Obsługa i konserwacja systemu DSO (Dźwiękowy System Ostrzegawczy);4. Konserwacja i serwis sytemu BMS (System Zarządzania Budynkiem).- Godziny pracy: 8:00-16:00 w razie potrzeby w godzinach popołudniowych. Praca również w soboty, niedziele inne święta zgodnie z odbywającymi się wydarzeniami.
NARODOWA ORKIESTRA SYMFONICZNA POLSKIEGO RADIA Z SIEDZIBĄ W KATOWICACH - 2020-02-27 - Katowice (śląskie)
Wymagania:-prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy, zaświadczenia),- znajomość zasad i przepisów delegowania pracowników,- umiejętność naliczania wynagrodzeń, składek na ubezpieczenie społeczne pracowników oddelegowanych,-dokonywanie potrąceń komorniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- występowanie o zaświadczenia A1 i karty EKUZ oraz inne dokumenty związane z delegowaniempracowników,- współpraca z kierownikami kontraktów oraz z zagranicznym biurem rachunkowym,- przygotowanie deklaracji ZUS, PIT, GUS,- naliczanie i kontrola absencji pracowników( urlopy wypoczynkowe, zwolnienia chorobowe -znajomość zasad naliczania zwolnień chorobowych pracowników oddelegowanych),- prowadzenie PPK pracowników oddelegowanych- prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników oddelegowanych,- obsługa procesu zatrudniania obcokrajowców spoza UE ( oświadczenia Urząd Pracy,pozwolenia na pracę -Urząd Wojewódzki, wizy niemieckie),- znajomość programu kadrowo-płacowego GRATYFIKANT,- tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy,- udzielanie pracownikom informacji w zakresie kadrowo-płacowym , wydawanie zaświadczeń (zaświadczenia do Familenkasse, zaświadczenia o wysokości zapłaconych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne itp.),- bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i samodzielność,- mile widziana znajomość języka niemieckiego;wynagrodzenie do uzgodnienia
"PBO - CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-04-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe z zakresu ochrony środowiska, inżynierii środowiska, gospodarki wodnej, hydrologii, rolnictwa, geografii, chemii, informatyki; co najmniej 3 lata doświadczenia na stanowisku związanym z ochroną środowiska lub gospodarką wodną; udział w realizacja min. 3 prac/ projektów związanych z powyższą tematyką lub z zakresu wdrażania Ramowej Dyrektywy Wodnej, w ramach których wykorzystywano narzędzia GIS do analiz przestrzennych opisywanych zjawisk; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym; znajomość pakietu MS Office oraz oprogramowania GIS, np. ArcGIS, QGIS; Zakres obowiązków: udział w projekcie: "Opracowanie i przetestowanie wielowymiarowego, dynamicznego modelu obliczania ładunków zanieczyszczeń odprowadzanych rzekami do Morza Bałtyckiego" realizowanego na zlecenie Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Gliwice (śląskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-13 - Kraków (małopolskie)
- zawieranie i przedłużanie umów na usługi Netia Internet, Telewizja,Telefon - doradztwo w zakresie oferowanych usług, - budowanie iutrzymywanie relacji z Klientem - udział w akcjach marketingowych -obsługa klientów.
Calipso.pl Haber Robert - 2017-05-04 - Opole (opolskie)
koordynowanie pracy cudzoziemców oraz kontrola legalności zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
rozliczenia ZUS , US
FIRMA OCHRONY, SZKOLENIA, ASEKURACJI FOSA sp. z o.o. - 2018-10-30 - Chorzów (śląskie)
jw.
Paszport do Eksportu Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
- Realizacja projektów w zakresie działań marketingowych, przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych, opracowywanie i redagowanie tekstów marketingowych, organizacja i uczestnictwo w imprezach, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z obecnymi partnerami oraz pozyskiwanie nowych, wsparcie działań promocyjnych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Doświadczenie w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Prawo jazdy kat. B. Dobra komunikacja werbalna. Miłe usposobienie. Kreatywność. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32-608-92-00) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: anna.perska (at) tvs.pl
TVS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)
Rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2020-01-08 - Kraków (małopolskie)
Wykształceni wyższe; doświadczenie: brak wymagań;prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: praca biurowa, obsługa klientów, przygotowanie dokumentacji szkoleniowej, wystawianie faktur, sporadyczne wyjazdy w celu obsługi szkoleń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA - 2018-08-07 - Gliwice (śląskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku próbkobiorcy terenowego będzieodpowiedzialna m.in. za wykonywania badań czynników szkodliwych i uciążliwychw środowisku pracy oraz ogólnym, pomiary emisji pyłowo-gazowej, opracowywanie sprawozdań z badań, nadzór nad wyposażeniem laboratorium zgodnie z zakresem obowiązków. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, gotowość do pracy w charakterze delegacyjnym; prawo jazdy kategorii B; znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel; Praca od 7-15
EMITOR Zakład Wykonywania Pomiarów s.c. - 2019-02-27 - Opole (opolskie)
ZARZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 1 lutego 2016 r. w sprawie ustalenia standardów metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów(Dz. Urz. MS z dnia 18 lutego 2016 r.)szczegółowe informacje na stronie www.slupsk.so.gov.pl zakładka oferty pracy
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2017-09-15 - Chojnice (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach indyjskich dostawców
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Specjalista ds. finansów i sprawozdawczości odpowiada za: monitoring projektu, sprawozdawczość, wnioski o płatność, PEFS, nadzór nad przepływami finansowymi, współpracę z księgowością, rekrutację. Do dodatkowych obowiązków Specjalisty ds. finansów i sprawozdawczości będzie należało:- współzarządzanie projektem i współpraca z koordynatorem projektu;- kontakt z otoczeniem firmy;- nadzór nad realizacją zadań i formami wsparcia;- realizacja projektu zgodnie z harmonogramem;- promocja projektu.Oferujemy atrakcyjną pracę w życzliwej atmosferze w Zamościu z perspektywą przedłużenia umowy.
Instytut Rozwiązań Biznesowych - 2017-04-28 - Zamość (lubelskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie: mile widziane; prawo jazdy kat. B - mile widziane; zakres obowiązków; sporządzanie ofert, zapytań, przeszukiwanie baz internetowych w celu pozyskania nowych kontrahentów, prace biurowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice Żerniki;
DARPIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2019-10-29 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji członkowskiej, rozliczanie mediów, prowadzenie dokumentacji zarządu, przygotowywanie spotkań lokatorskich, bieżący kontakt z mieszkańcami
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Bogatynia (dolnośląskie)
do uzgodnienia
BIZNES SERWIS Sp . z o.o. - 2017-09-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Stacjonarna obsługa klienta
"NOVUM STONE EXPERT Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-05-30 - Sosnowiec (śląskie)
Doradztwo i obsługa klienta
OPTYK KAROLINA s.c. K. Łukasiak- Nowak i S. Nowak - 2017-10-06 - Wronki (wielkopolskie)
- współpraca z inwestorem i ekipą budowlaną
kontakt przez PUP - 2019-09-12 - Grójec (mazowieckie)