SPECJALISTA ELEKTRYK Katowice oferta pracy NARODOWA ORKIESTRA SYMFONICZNA POLSKIEGO RADIA Z SIEDZIBĄ W KATOWICACH
Stanowisko: SPECJALISTA ELEKTRYK
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: - Więcej informacji na stronie: http://bip.nospr.org.pl/pl/ogloszenia-o-naborach-na-wolne-stanowiska-pracy/ogloszenia-o-naborach-na-wolne-stanowiska-pracy/459-narodowa-orkiestra-symfoniczna-polskiego-radia-z-siedziba-w-katowicach-oglasza-nabor-na-stanowisko-specjalista-elektryk- Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia z siedzibą w Katowicach ogłasza nabór na stanowisko: Specjalista elektryk - Zakres wykonywanych zadań:1. Obsługa, konserwacja i serwis układów zasilania budynku;2. Obsługa i konserwacja systemu SAP (Sygnalizacja Alarmu Pożaru);3. Obsługa i konserwacja systemu DSO (Dźwiękowy System Ostrzegawczy);4. Konserwacja i serwis sytemu BMS (System Zarządzania Budynkiem).- Godziny pracy: 8:00-16:00 w razie potrzeby w godzinach popołudniowych. Praca również w soboty, niedziele inne święta zgodnie z odbywającymi się wydarzeniami.
Data publikacji: 2020-02-27
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: NARODOWA ORKIESTRA SYMFONICZNA POLSKIEGO RADIA Z SIEDZIBĄ W KATOWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PLAC WOJCIECHA KILARA 1, 40-202 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Więcej informacji na stronie: http://bip.nospr.org.pl/pl/ogloszenia-o-naborach-na-wolne-stanowiska-pracy/ogloszenia-o-naborach-na-wolne-stanowiska-pracy/459-narodowa-orkiestra-symfoniczna-polskiego-radia-z-siedziba-w-katowicach-oglasza-nabor-na-stanowisko-specjalista-elektryk- Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia z siedzibą w Katowicach ogłasza nabór na stanowisko: Specjalista elektryk - Zakres wykonywanych zadań:1. Obsługa, konserwacja i serwis układów zasilania budynku;2. Obsługa i konserwacja systemu SAP (Sygnalizacja Alarmu Pożaru);3. Obsługa i konserwacja systemu DSO (Dźwiękowy System Ostrzegawczy);4. Konserwacja i serwis sytemu BMS (System Zarządzania Budynkiem).- Godziny pracy: 8:00-16:00 w razie potrzeby w godzinach popołudniowych. Praca również w soboty, niedziele inne święta zgodnie z odbywającymi się wydarzeniami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny - 3 miesiące. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ELEKTRYK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: elektryk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, elektryczne, kierunek: elektryk, automatyk, elektronik
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania:- wykształcenie średnie lub wyższe techniczne - elektryk, automatyk, elektronik;- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 4 lata;- świadectwo kwalifikacyjne SEP G1 powyżej 1kV w zakresie eksploatacji i dozoru;- doświadczenie w serwisowaniu systemów SAP, DSO, BMS;- umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną i schematami elektrycznymi;- doświadczenie w zakresie instalacji elektrycznych, rozdzielnic, systemów sterowania;- diagnozowanie stanu elementów, układów i urządzeń elektrycznych;- planowanie i nadzorowanie ruchu sieci elektroenergetycznej;- znajomość systemów automatyki przemysłowej i aparatury kontrolno-pomiarowej- umiejętność analizy oraz praktycznego rozwiązywania problemów technicznych;- brak przeciwwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 m;- język angielski na poziomie komunikatywnym;- znajomość obsługi komputera;Dodatkowe wymagania:- umiejętność szybkiego uczenia się oraz chęć podnoszenia kwalifikacji;- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących i działania pod presją czasu;- komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, samodzielność;
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
NARODOWA ORKIESTRA SYMFONICZNA POLSKIEGO RADIA Z SIEDZIBĄ W KATOWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-202 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:- szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia);- list motywacyjny;- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub nabyte umiejętności. Termin zgłoszeń do dnia 15 marca 2020 r. Zgłoszenia i pytania należy kierować do Działu Kadr NOSPR, Plac Wojciecha Kilara 1, 40- 202 Katowice e-mail: kadry (at) nospr.org.plKlauzula informacyjna na potrzeby rekrutacji kandydatów na stanowiska pracy w NOSPR:Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016r.), dalej RODO, informujemy, że:1) Administratorem danych osobowych podanych w celu oceny kwalifikacji, zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy w NOSPR na określonym stanowisku oraz wyboru odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób do zatrudnienia w NOSPR, jest Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia z siedzibą w Katowicach, plac Wojciecha Kilara 1, 40-202 Katowice, REGON 240260206, NIP 9542536813, wpisana do Rejestru Narodowych Instytucji Kultury pod numerem RIK 61/2006.1) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych NOSPR jest możliwy pod adresem e-mail: : iod (at) nospr.org.pl, tel.: 0327325331;2) Dane osobowe kandydata pozyskane w wyniku rekrutacji będą przechowywane przez czas jej trwania a następnie zniszczone.3) Odbiorcami danych osobowych pozyskanych w wyniku procesu rekrutacji będą podmioty świadczące usługi wsparcia procesów rekrutacji na rzecz NOSPR oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (w tym organy administracji publicznej).4) Przetwarzanie danych osobowych kandydata w zakresie danych przekazanych w CV i w liście motywacyjnym, innych niż: imię i nazwisko; imiona rodziców; data urodzenia; miejsce zamieszkania (adres do korespondencji); wykształcenie; przebieg dotychczasowego zatrudnienia odbywa się na podstawie zgody kandydata, chyba że podstawą takiego przetwarzania jest przepis prawa.5) Dane udostępnione przez kandydata nie podlegają przetwarzaniu w sposób zautomatyzowany ani nie podlegają profilowaniu.6) NOSPR nie zamierza przekazywać danych osobowych kandydata do państwa trzeciego (poza EOG tj. Europejski Obszar Gospodarczy) lub organizacji międzynarodowej, chyba że przekazanie danych osobowych jest niezbędne w celu realizacji działalności NOSPR.7) Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, żądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, w przypadkach określonych w przepisach RODO; oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych[1]1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w przypadku określonym w pkt. 5 powyżej, przez Administratora moich danych osobowych (NOSPR), w celu oceny kwalifikacji, zdolności i umiejętności potrzebnych do pracy w NOSPR na określonym stanowisku oraz wyboru odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób do zatrudnienia w NOSPR.2. Oświadczam, że dane osobowe podane przeze mnie są zgodne z prawdą, a w przypadku określonym w pkt. 5 powyżej, zostały podane dobrowolnie. Jednocześnie oświadczam, że zostałem poinformowana/poinformowany o prawie do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.3. Oświadczam, że zapoznałam się/zapoznałem się z treścią powyższej Klauzuli informacyjnej o celu, sposobach i zakresie przetwarzanych danych osobowych oraz o przysługujących mi prawach.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny lub e-mail, Godziny : 8:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.nospr.org.pl
Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ ZWIĄZANA Z WYSTAWIANIEM PRZEDSTAWIEŃ ARTYSTYCZNYCH.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: elektryk*
Data dodania oferty pracy: 27.02.2020
Oferta pracy ważna do: 15.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?38871f5d2753ce3f15f6d2ff18525f21
Podobne oferty pracy
praca w dwuosobowym zespole przy obsłudze kadrowo-płacowej, do obsługi zespołów 120 pracowników etatowych i około 40 pracowników zewnętrznych
Masterform Sp. z o.o. - 2017-11-23 - Świebodzice (dolnośląskie)
praca biurowa w terenie
INSTALDOM - SŁAWOMIR RYNIEC - 2016-07-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie partnerów biznesowych; promocja i rekalma firmy; obsługa sekretariatu;
"CENTRUM NAUKI I BIZNESU ŻAK" Sp. z o.o. - 2016-09-26 - Zgorzelec (dolnośląskie)
wg stanowiska
RAFAŁ LELONKIEWICZ "ERA WAKACJI" - 2019-02-13 - Marki (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Nysa (opolskie)
Wykonywanie mebli, montaż u klienta.
ART-STYL Natalia Rudzińska - 2017-04-20 - Płock (mazowieckie)
xxx
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Gowidlino (pomorskie)
Obowiązki:Utrzymywanie kontaktu ze stałymi międzynarodowymi kontrahentami firmy. Weryfikacja stałych umów pod kątem kosztowym. Proponowanie zmian (zatwierdzanie/odrzucanie zamówień zakupowych), negocjacje warunków umów. Przygotowywanie danych, analiz, raportów dla zarządu firmy.Oczekiwania: Biegła znajomość języka angielskiego. Umiejętność kontaktu w drugim języku europejskim (francuski, włoski, niemiecki) będzie dodatkowym atutem. Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale zakupów międzynarodowych. Łatwość nawiązywania kontaktów oraz poparta wynikami skuteczność prowadzenia rozmów handlowych z kontrahentami. Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych. Umiejętność efektywnej pracy z dużą ilością różnorodnych informacji, danych. Dynamizm i otwartość. Biegła znajomość MS Excel.Oferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających. Stabilne zatrudnienie. Pracę w młodym zespole profesjonalistów. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników, Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie. Karta multisport, prywatna opieka medyczna.
EKO-OKNA S.A. - 2016-07-28 - Kornice (śląskie)
- Prowadzenie całokształtu zagadnień ochrony środowiska zakładów obsługiwanych przez firmę: ewidencja odpadów. Raporty KOBIZE, BDO,SZWO. Dokumentacje z zakresu ochrony środowiska min. Zgłoszenia instalacji, Studium Ochrony Powietrza, Wnioski o wydanie lub zmianę decyzji na zbieranie, przetwarzanie, transport odpadów, Karty informacyjne przedsięwzięć, Raporty OOŚ, Operaty wodnoprawne, Pozwolenia zintegrowane; Sprawozdania z wykonywanych analiz ścieków, wody. Sprawozdania z pomiarów emisji zanieczyszczeń, hałasu obliczanie opłat za korzystanie ze środowiska (Atmoterm).- Praca po 8-godzinnym dziennie w godzinach: 6:00-17:00 do ustalenia z pracodawcą, ruchomy czas pracy.
EURO-EKO-POL LESZEK KAMIŃSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-02 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, zwalnianiem oraz podczas zatrudniania pracowników.Sporządzanie list płac.Rozliczanie kosztów delegacji służbowych.Sporzadzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej z ZUS.Sporządzanie deklaracji do US oraz PFRON.Ewidencjonowanie i rozliczanie absencji chorobowych, urlopowych i wypadkowych.
DAARAM Spółka zo.o - 2018-09-21 - Dąbrowiec (lubuskie)
Osoba na stanowisku odpowiedzialna będzie za nadzór nad taborem samochodowym, rozliczanie zużycia paliwa, prowadzenie ewidencji napraw pojazdów, kontrola pracy mechanika, konsultacje przy zakupie samochodów.Kontakt kandydatów z pracodawcą osobisty z CV lub email kadry (at) robot1.plOferta dostępna w sali F.
ROBOT 1 B.ORZECHOWSKA I Z.GRYGLEWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Współpraca z kierownikami budów w zakresie monitorowania materiałów budowlanych. Prowadzenie uzgodnień negocjacji w zakresie zakupu materiałów na budowę. Sporządzanie i wysyłanie zapytań ofertowych. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia.
BUDREM-RYBAK Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-11-20 - Luzino (pomorskie)
Oferta pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy finansowana ze środków rezerwy Ministra Pracy, Rodziny i Polityki Społecznej przeznaczona na zatrudnienie osób długotrwale bezrobotnych - obróbka drewna (listwy, klepki, bale, itp)
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Wiśniowa (podkarpackie)
Kontrola przestrzegania stosowania przepisów prawa budowlanego. Prowadzenie czynności kontrolnych, przygotowywanie projektów, decyzji i postanowień z zakresu właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego. Opracowywanie sprawozdań z zakresu pracy inspektoratu.
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kościerzynie - 2017-04-20 - Kościerzyna (pomorskie)
znajomość przepisów z zakresu prawa pracy oraz zagadnień płacowo-kadrowych, prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, rozliczenia z ZUS, kontrola szkoleń BHP
BIURO RACHUNKOWE PARTNER Karol Nawrot Lidia Kląskała sp. c. - 2016-11-09 - Rawicz (wielkopolskie)
-sprzedaż w sklepie stacjonarnym, -przedstawiciel handlowy- jazda samochodem
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Rożnowa (małopolskie)
przyjmowanie zamówień i nadzór nad przebiegiem ich realizacji, wycena zapytań ofertowych, nowych produktów i prototypów, tworzenie cenników produktów gotowych oraz ich aktualizacja, kontrola cen na fakturach dostawców, sporządzanie sprawozdań do GUS, korespondencja w języku angielskim z odbiorcami dotycząca zleceń produkcyjnych
BRIGO POLSKA Sp. z o.o. - 2019-02-05 - Rostarzewo (wielkopolskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Opis stanowiska: Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych. Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi. Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP. Prowadzi rejestr kontroli zewnętrznych oraz archiwizację protokołów i zaleceń pokontrolnych. Sporządza sprawozdania dotyczące działalności kontrolnej. Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz sporządza roczne sprawozdanie w tym zakresie. Dba o kształtowanie właściwych relacji i zasad współpracy z jednostkami organizacyjnymi PWK OHP. Realizuje inne zadania i polecenia przełożonego wynikające z programu działalności OHP Opracowuje wyniki z przeprowadzonych audytów, identyfikacji ryzyka oraz samooceny, sporządza raporty oraz wskazuje obszary, które wymagają wdrożenia odpowiednich mechanizmów w celu zrealizowania zadań i celów jednostki. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy (mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku); bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać do 15.05.2017r. w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku, ul. Uphagena 27 w godzinach 7:45 - 15:45 lub przesłać na adres rekrutacja2.pwk (at) ohp.plZłożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia Prosimy o dopisanie lub zaznaczenie w aplikacji on-line następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych Dz. Ust. z 2014 poz. 1182 z późn.zm wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarzadzania ryzykiem przez Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Gdańsku Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem.Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw reklamy zajmuje się planowaniem, tworzeniem oraz koordynacją działań reklamowych, które mają na celu przekonanie potencjalnego klienta do nabycia reklamowanego produktu lub usługi. podejmowanie decyzji o formachi kierunkach prowadzonej reklamy;• dobór treści reklamowych: tworzenie haseł i sloganów reklamowych, tekstów reklam,scenariuszy ich wersji telewizyjnych lubradiowych, projektów graficznych plakatów, folderów itp.;• ustalanie sposobu prezentacji treścireklamowych;• dokonywanie wyboru mediów (środków przekazu) do przenoszenia treści reklam; wykupywanie czasu antenowego lub miejsca na łamach gazet i czasopism;• monitoring realizacji kampanii, zlecanie badań skuteczności przekazu reklamowego, analiza wyników i sporządzanie raportów dla zlecających kampani. Tłumaczenie tekstów na język rosyjski.
DENIS GROUP Sp.z.o.o. - 2018-04-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
praca na prdukcji przy maszynach, kontrola jakości
MP MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Sprawdzanie stanów magazynowych, przyjmowanie zamówień, fakturowanie, rozliczanie ilościowe wydanego towaru. Godz. pracy 7-15.
PUH UBOJNIA DROBIU HUBART PIOTR I MARIA POWĘZKA - 2017-10-06 - Bruskowo Wielkie (pomorskie)
wykszt. wyższe, doswiadcz. w zawodzie, mile widz. zn.j anglelskiego, pr. jazdy kat.B, prof. II, rej. przed 08.06.2017
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Oferta dla osoób do 30 roku życia. Obsługa klienta, tworzenie ofert handlowych, cenników, ofert promocyjnych, analiza rynku i ofert konkurencji, serwisowanie urządzeń elektronicznych (np. kamery CCTV, czujki, rejestratory).
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Łódź (łódzkie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Darżkowo (pomorskie)
jw
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - 2018-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze
kontakt przez PUP - 2019-10-02 - Gliwice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
do uzgod.
BILANS + Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Sanok (podkarpackie)