SPECJALISTA DO SPRAW KADR (+30 WYP艁Y艃 NA SZEROKIE WODY KARIERY GDYNIA I SOPOT II) Gdynia oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR (+30 WYP艁Y艃 NA SZEROKIE WODY KARIERY GDYNIA I SOPOT II)
Wynagrodzenie: 1聽033,7 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Prowadzenie akt osobowych pracownik贸w. Archiwizacja dokument贸w. rejestrowanie absencji. Bie偶膮ca obs艂uga kadrowa pracownik贸w. przygotowywanie zestawie艅 i raport贸w zgodnie z zapotrzebowaniem. Obs艂uga dokumentacji szkoleniowej.
Data publikacji: 2019-08-14
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
Prowadzenie akt osobowych pracownik贸w. Archiwizacja dokument贸w. rejestrowanie absencji. Bie偶膮ca obs艂uga kadrowa pracownik贸w. przygotowywanie zestawie艅 i raport贸w zgodnie z zapotrzebowaniem. Obs艂uga dokumentacji szkoleniowej.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽033,7 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KADR (+30 WYP艁Y艃 NA SZEROKIE WODY KARIERY GDYNIA I SOPOT II)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Gdynia
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: pomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Gdynia
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpocz臋cia pracy: 16.09.2019
Data zako艅czenia pracy: 14.02.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: wy偶sze (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: obs艂uga komputera MS OFFICE
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko: samodzielno艣膰
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Ko艂艂膮taja 8, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Ko艂艂膮taja
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.08.2019
Data dodania oferty pracy: 14.08.2019
Oferta pracy wa偶na do: 12.09.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 12.08.2019
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?73ba41baae70b43df0dc6e6d6341d79d
Podobne oferty pracy
Rozliczanie transakcji ekonomicznych, analizowanie przeterminowanych nale偶no艣ci, przygotowywanie raport贸w i analiz.
Shell Polska Sp.zo.o. Oddzia艂 w Krakowie - 2017-03-31 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Zabrze (艣l膮skie)
przeprowadzanie rozm贸w kwalifikacyjnych w j臋zyku rosyjskim, przygotowanie dokument贸w zwi膮zanych z podj臋ciem pracy, tworzenie baz danych dla ksi臋gowo艣ci
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - M艂awa (mazowieckie)
Pomoc:- przy sporz膮dzaniu ofert handlowych- przy przygotowaniu towar贸w do wysy艂ki, sprawdzanie zgodno艣ci z zam贸wieniem, etykietowania, pakowania, sporz膮dzania list贸w przewozowych- przy obs艂udze programu SUBIEKT GT - przy wystawianiu dokument贸w handlowych- przy obs艂udze sklepu internowego GLICK SHOP
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Osowce (wielkopolskie)
j.w
CTL-Centrum Techniki Laserowej-L'Aserinstruments - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert dla klienta, archiwizacja dokument贸w, prowadzenie sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Pozna艅 (wielkopolskie)
do przyuczenia w wykonywaniu monta偶u system贸w alarmowych
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
1.Koordynowanie i wsp贸艂udzia艂 w pracach zwi膮zanych z pozyskaniem, transportem, przechowywaniem i przygotowaniem do analizy genetycznej materia艂u zwierz臋cego i ro艣linnego, zgodnie z przyj臋t膮 metodyk膮. Prace terenowe z wykorzystaniem system贸w GPS.2.Prowadzenie prac laboratoryjnych na materiale zwierz臋cym i ro艣linnym, a w szczeg贸lno艣ci:a)przygotowanie, przeprowadzenie i interpretacja wynik贸w izolacji DNA, PCR, elektroforezy 偶elowej, elektroforezy kapilarnej, sekwencjonowania,b)identyfikacja (genotypowanie) osobnik贸w zwierz膮t i ro艣lin na 26. Og贸lny zakres obowi膮zk贸w1.Koordynowanie i wsp贸艂udzia艂 w pracach zwi膮zanych z pozyskaniem, transportem, przechowywaniem i przygotowaniem do analizy genetycznej materia艂u zwierz臋cego i ro艣linnego, zgodnie z przyj臋t膮 metodyk膮. Prace terenowe z wykorzystaniem system贸w GPS.2.Prowadzenie prac laboratoryjnych na materiale zwierz臋cym i ro艣linnym, a w szczeg贸lno艣ci:a)przygotowanie, przeprowadzenie i interpretacja wynik贸w izolacji DNA, PCR, elektroforezy 偶elowej, elektroforezy kapilarnej, sekwencjonowania,b)identyfikacja (genotypowanie) osobnik贸w zwierz膮t i ro艣lin na podstawie DNA izolowanego z pr贸b tkanek, c)oznaczanie p艂ci osobnik贸w na podstawie DNA izolowanego z pr贸b tkanek zwierz臋cych.3.Prowadzenie bada艅 i analiz danych biologicznych zwierz膮t i ro艣lin przy zastosowaniu narz臋dzi informatycznych, a w szczeg贸lno艣ci:a)szacowanie zmienno艣ci genetycznej osobnik贸w, b)szacowanie zr贸偶nicowania genetycznego pomi臋dzy populacjami,c)prowadzenie monitoringu genetycznego zwierz膮t bior膮cych udzia艂 w programach restytucji i reintrodukcji, ze wskazaniem zagro偶enia wynikaj膮cego z zaw臋偶enia puli genowej danej populacji oraz wskazaniem 艣rodk贸w zaradczych,d)wsp贸艂udzia艂 w tworzeniu metodyki monitoringu genetycznego zwierz膮t,e)projektowanie baz danych, katalogowanie informacji biologicznych i wyszukiwanie sekwencji gen贸w w komputerowych bazach danych.4.Prowadzenie banku tkanek zwierz臋cych i ro艣linnych oraz DNA izolowanego z tych tkanek w temperaturach ultraniskich, a w szczeg贸lno艣ci:a)przygotowanie pr贸b do bankowania,b)archiwizacja pr贸b z wykorzystaniem programu do bankowania, c)zamra偶anie i rozmra偶anie pr贸b, d)monitorowanie warunk贸w przechowywania pr贸b, e)przygotowanie do transportu, transport.5.Przygotowanie sprawozda艅, zestawie艅, prezentacji komputerowych, wsp贸艂praca przy aktualizacji informacji na stronie internetowej LBG Kostrzyca w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci.6.Przygotowanie publikacji w czasopismach polskich i zagranicznych w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci.7.Wsp贸艂praca z jednostkami zewn臋trznymi w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci.8.Przygotowanie opis贸w przedmiotu zam贸wienia na dostaw臋 odczynnik贸w, artyku艂贸w laboratoryjnych i innych - w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci.26. Og贸lny zakres obowi膮zk贸w1.Koordynowanie i wsp贸艂udzia艂 w pracach zwi膮zanych z pozyskaniem, transportem, przechowywaniem i przygotowaniem do analizy genetycznej materia艂u zwierz臋cego i ro艣linnego, zgodnie z przyj臋t膮 metodyk膮. Prace terenowe z wykorzystaniem system贸w GPS.2.Prowadzenie prac laboratoryjnych na materiale zwierz臋cym i ro艣linnym, a w szczeg贸lno艣ci:a)przygotowanie, przeprowadzenie i interpretacja wynik贸w izolacji DNA, PCR, elektroforezy 偶elowej, elektroforezy kapilarnej, sekwencjonowania,b)identyfikacja (genotypowanie) osobnik贸w zwierz膮t i ro艣lin na podstawie DNA izolowanego z pr贸b tkanek, c)oznaczanie p艂ci osobnik贸w na podstawie DNA izolowanego z pr贸b tkanek zwierz臋cych.3.Prowadzenie bada艅 i analiz danych biologicznych zwierz膮t i ro艣lin przy zastosowaniu narz臋dzi informatycznych, a w szczeg贸lno艣ci:a)szacowanie zmienno艣ci genetycznej osobnik贸w, b)szacowanie zr贸偶nicowania genetycznego pomi臋dzy populacjami,c)prowadzenie monitoringu genetycznego zwierz膮t bior膮cych udzia艂 w programach restytucji i reintrodukcji, ze wskazaniem zagro偶enia wynikaj膮cego z zaw臋偶enia puli genowej danej populacji oraz wskazaniem 艣rodk贸w zaradczych,d)wsp贸艂udzia艂 w tworzeniu metodyki monitoringu genetycznego zwierz膮t,e)projektowanie baz danych, katalogowanie informacji biologicznych i wyszukiwanie sekwencji gen贸w w komputerowych bazach danych.4.Prowadzenie banku tkanek zwierz臋cych i ro艣linnych oraz DNA izolowanego z tych tkanek w temperaturach ultraniskich, a w szczeg贸lno艣ci:a)przygotowanie pr贸b do bankowania,b)archiwizacja pr贸b z wykorzystaniem programu do bankowania, c)zamra偶anie i rozmra偶anie pr贸b, d)monitorowanie warunk贸w przechowywania pr贸b, e)przygotowanie do transportu, transport.5.Przygotowanie sprawozda艅, zestawie艅, prezentacji komputerowych, wsp贸艂praca przy aktualizacji informacji na stronie internetowej LBG Kostrzyca w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci.6.Przygotowanie publikacji w czasopismach polskich i zagranicznych w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci.7.Wsp贸艂praca z jednostkami zewn臋trznymi w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci.8.Przygotowanie opis贸w przedmiotu zam贸wienia na dostaw臋 odczynnik贸w, artyku艂贸w laboratoryjnych i innych - w zakresie prowadzonej dzia艂alno艣ci.
Lasy Pa艅stwowe Le艣ny Bank Gen贸w Kostrzyca - 2018-10-18 - Mi艂k贸w (dolno艣l膮skie)
najem i zarz膮dzanie nieruchomo艣ciami, prowadzenie korespondencji z klientami zagranicznymi, informacji o nieruchomo艣ciach na rynku lokalnym, przygotowanie prezentacji ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Puszczykowo (wielkopolskie)
Przygotowywanie i prowadzenie post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 publicznych zgodnie z ustaw膮 Pzp.Przygotowywanie projekt贸w zarz膮dze艅, regulamin贸w, pism urz臋dowych i innych dokument贸w organizacyjnych w zakresie pracy dzia艂u.
WOJEW脫DZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZA艁KA J. PI艁SUDSKIEGO W 艁ODZI - 2018-04-13 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
OBOWI膭ZKI:-PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, MATERIA艁脫W REKLAMOWYCH, PROMOCYJNYCH, KAMPANII PROMUJ膭CYCH FIRM臉 NA RYNKU.-AKTYWNA PROMOCJA FIRMY W MEDIACH SPO艁ECZNO艢CIOWYCH, GAZETACH I INNYCH-BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY
VOICE NET S.A. - 2018-02-19 - Rzesz贸w (podkarpackie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku:1. Obs艂uga biurowo-administracyjna sekretariatu Dziekana i Prodziekana Wydzia艂u Nauk o Zdrowiu.2. Po艣redniczenie mi臋dzy studentem a Dziekanem WNZ w zakresie przyjmowania poda艅 i rozwi膮zywania bie偶膮cych problem贸w.3. Obs艂uga interesant贸w w tym student贸w, kandydat贸w na student贸w oraz innych os贸b zg艂aszaj膮cych si臋 do sekretariatu WNZ.4. Obs艂uga centrali telefonicznej, odbieranie poczty internetowej.5. Przyjmowanie i wysy艂anie korespondencji, oraz prowadzenie rejestru pism przychodz膮cych i wychodz膮cych z Wydzia艂u Nauk o Zdrowiu.6. Przyjmowanie zaprosze艅 na kongresy, konferencje, szkolenia.7. Przepisywanie pism, wyst膮pie艅, referat贸w.8. Prowadzenie rejestru adresowego w艂adz urz臋d贸w i organ贸w wsp贸艂pracuj膮cych z Wydzia艂em.9. Obs艂uga administracyjna procesu dydaktycznego, szczeg贸lnie w zakresie dzia艂a艅 projako艣ciowych i komisji tematycznych oraz konferencji organizowanych przez WNZ.10. Obs艂uga administracyjna egzamin贸w dyplomowych.11. Udzia艂 w przygotowaniu sprawozda艅 i prowadzenie statystyki z prac komisji problemowych Wydzia艂u.12. Wsp贸艂praca z wydzia艂owym oraz kierunkowymi koordynatorami ds. jako艣ci kszta艂cenia w WNZ w zakresie procesu kszta艂cenia.13. Obs艂uga administracyjna i 艣cis艂a wsp贸艂praca ze studentami i nauczycielami akademickimi dot.: semestralnych ocen zaj臋膰 dydaktycznych (przygotowywanie ankiet i wsp贸艂praca ze starostami poszczeg贸lnych rocznik贸w studi贸w), przeprowadzania hospitacji zaj臋膰 dydaktycznych oraz ankiet do badania opinii student贸w na temat jako艣ci 艣wiadczonych us艂ug przez kom贸rki administracyjne PWSZ w P艂ocku.14. Obs艂uga administracyjna spotka艅 i konsultacji ze studentami na temat jako艣ci kszta艂cenia w PWSZ w P艂ocku.15. Ewidencja druk贸w 艣cis艂ego zarachowania.16. Wypisywanie i wydawanie za艣wiadcze艅 dla student贸w oraz przygotowywanie projekt贸w decyzji w indywidualnych sprawach studenckich.17. Wsp贸艂praca i obs艂uga administracyjna w organizowaniu dodatkowych form kszta艂cenia tj. studi贸w podyplomowych, specjalizacji, kurs贸w, warsztat贸w, seminari贸w i konferencji prowadzonych przez Wydzia艂 Nauk o Zdrowiu.18. Wsp贸艂praca z Koordynatorem Pracowni Umiej臋tno艣ci Piel臋gniarskich i Koordynatorem pracowni kosmetologicznych na kierunku Kosmetologia w zakresie wyposa偶enia w sprz臋t i materia艂y.19. Wsp贸艂praca z Koordynatorem Zaj臋膰 Praktycznych i Praktyk Zawodowych w zakresie organizacji kszta艂cenia praktycznego student贸w Wydzia艂u Nauk o Zdrowiu.20. Obs艂uga zewn臋trznych komisji kontrolnych.21. Wsp贸艂praca z Dzia艂em Spraw Studenckich i Dydaktyki oraz Kwestur膮 w zakresie spraw studenckich, a tak偶e innymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie ich dzia艂ania.22. Wsp贸艂praca z Dziekanem, Prodziekanem i nauczycielami Wydzia艂u Nauk o Zdrowiu i Dzia艂em Spraw Studenckich i Dydaktyki w przygotowaniu planu zaj臋膰 i obci膮偶e艅 sal dydaktycznych.23. Wsp贸艂praca z Dzia艂em Zam贸wie艅 Publicznych w zakresie post臋powa艅 na us艂ugi dydaktyczne i wyposa偶enie na Wydziale Nauk o Zdrowiu.24. Aktualizowanie i archiwizowanie dokumentacji studi贸w stacjonarnych/niestacjonarnych.
Pa艅stwowa Wy偶sza Szko艂a Zawodowa w P艂ocku - 2018-10-18 - P艂ock (mazowieckie)
koordynowanie proces贸w realizacji zobowi膮za艅z klientem portugalskoj臋zycznym
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Konstantyn贸w 艁贸dzki (艂贸dzkie)
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI DLA PROJEKTU RFID,ANALIZA ZMIAN PROCES脫W W SALONACH,PRZYGOTOWAYWANIE DOKUMENTACJI SZKOLENIOWEJ,TESTOWANIE WPROWADZANYCH ROZWI膭ZA艃 RFID W SALONACH,POMOC W PRZYGOTOWYWANIU PRZETARG脫W
LPP S.A. - 2018-04-21 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
rozw贸j wsp贸艂pracy z detalicznymi klientami sieciowymi, bie偶膮ca obs艂uga sprzeda偶y w kanale sieciowym, analiza rynku oraz dzia艂a艅 konkurancji, budowanie pozytywnego i profesjonalnego wizerunku firmy w kontaktach z partnerami handlowymi z W艂och, odpowiedzialno艣膰 za wyniki, przygotowywanie plan贸w sprzeda偶y i monitorowanie ich realizacji, przygotowywanie analiz i raport贸w sprzeda偶owych, udzia艂 w procesach bud偶etowania i prognozowania sprzeda偶y, przedstawienie rekomendacji wniosk贸w na podstawie przygotowywanych analiz
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Krak贸w (ma艂opolskie)
1.projektowanie oprawy plastycznej i aran偶acja wystaw,2.prace przy monta偶u i demonta偶u wystaw,3.projektowanie oprawy graficznej wydawnictw,4.przygotowanie komputerowe wydawnictw promocyjnych do druku,5.sta艂y nadz贸r nad opraw膮 plastyczn膮 zrealizowanych wystaw,6.zabezpieczenie materia艂贸w ekspozycyjnych,7.nadz贸r nad wyborem materia艂u ilustracyjnego i sp贸jno艣ci膮 edytorsk膮 wydawnictw i publikacji muzealnych,8.przygotowanie plan贸w pracy dzia艂u w uzgodnieniu z pozosta艂ymi dzia艂ami,9.wsp贸艂tworzenie kosztorys贸w projekt贸w przewidzianych do realizacji,10.planowanie zapotrzebowania na towary i us艂ugi niezb臋dne do bie偶膮cej pracy dzia艂u w uj臋ciu rocznym, 11.艣cis艂a wsp贸艂praca z wszystkimi dzia艂ami Muzeum celem: a)prawid艂owej realizacji plan贸w wystawienniczych,b)prawid艂owego zabezpieczenia muzeali贸w eksponowanych na wystawach sta艂ych i czasowych.12.obs艂uga i nadz贸r nad sprz臋tem nag艂o艣nieniowym,13.fotograficzna dokumentacja bie偶膮cej dzia艂alno艣ci Muzeum, 14.prowadzenie podstawowych prac administracyjnych zwi膮zanych z funkcjonowaniem dzia艂u,15.sk艂adanie zam贸wie艅 na materia艂y i sk艂adniki wyposa偶enia specjalnego zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa wewn臋trznego dotycz膮cymi zam贸wie艅 publicznych
Muzeum Zag艂臋bia w B臋dzinie - 2019-01-24 - B臋dzin (艣l膮skie)
Przygotowanie oraz realizacja procesu zakupu poprzez m.in.: aktywne wyszukiwanie dostawc贸w, prowadzenie negocjacji. Praca 20 godz. miesi臋cznie.
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Aktywne wspieranie sprzeda偶y produkt贸w/us艂ug znajduj膮cych si臋 w ofercie handlowej firmy - dla klient贸w indywidualnych oraz firm.Pozyskiwanie i obs艂uga klient贸w, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwa艂ych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wk艂ad w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich, zawieranie um贸w oraz prowadzenie dokumentacji sprzeda偶owej.
Emi Plus sp.j. Maciej Dobrowolski i Miros艂aw Topolski - 2018-10-03 - Lublin (lubelskie)
znajomo艣膰 program贸w graficznych, obs艂uga klient贸w indywidualnych i zam贸wie艅 internetowych, dokumenty przes艂a膰 e-mail:biuro (at) haftywolsztyn.pl
Firma "ParboM" B艂oszyk Pawe艂 - 2016-07-19 - Obra (wielkopolskie)
Opiniowanie i sporz膮dzanie pism i notatek s艂u偶bowych dotycz膮cych zagadnie艅 budowlanych oraz urz膮dze艅 na sta艂e zwi膮zanych z obiektami, czynno艣ci administracyjne oraz wsp贸艂praca z instytucjami bran偶owymi i urz臋dami pa艅stwowymi, nadz贸r firm zewn臋trznych 艣wiadcz膮cych us艂ugi konserwacyjne i naprawcze, przygotowywanie post臋powa艅 w ramach zam贸wie艅 publicznych.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jaros艂awa D膮browskiego - 2019-09-24 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku: 1. prowadzenie akt osobowych nauczycieli i pracownik贸w niepedagogicznych, 2. sporz膮dzanie dokumentacji zwi膮zanej z zatrudnieniem pracownik贸w, trwaniem i rozwi膮zywaniem stosunku pracy (przygotowywanie um贸w, wystawianie 艣wiadectw pracy, ustalanie uprawnie艅 do dodatk贸w sta偶owych, nagr贸d jubileuszowych i innych), 3. obs艂uga programu Kadry OPTIVUM, P艂atnik oraz przekazywanie danych w programie SIO, 4. wsp贸艂praca z Dyrektorem szko艂y przy tworzeniu arkusza organizacyjnego szko艂y w zakresie spraw kadrowych, 5. prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej awansu zawodowego nauczycieli oraz dokumentacji Zak艂adowego Funduszu 艢wiadcze艅 Socjalnych pracownik贸w, 6. sporz膮dzanie sprawozda艅 GUS w zakresie spraw personalnych okre艣lonych przez odpowiednie przepisy prawa (Z-03, Z-05, Z-06), 7. prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlop贸w pracowniczych, rejestru absencji chorobowej, 8. prowadzenie dokumentacji dotycz膮cej awansu zawodowego oraz rejestru wydanych za艣wiadcze艅 dla nauczycieli kontraktowych, 9. przekazywanie akt spraw zako艅czonych do archiwum, 10. inne zadania wynikaj膮ce ze specyfiki prowadzenia spraw kadrowych.
ZESP脫艁 SZK脫艁 ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANYCH I LICEALNYCH IM. STANIS艁AWA NOAKOWSKIEGO - 2019-08-06 - Warszawa (mazowieckie)
Przeprowadzanie szkole艅 pracownikom, kontrola bezpiecze艅stwa pracy, egzekwowanie i przestrzeganie przepis贸w BHP w艣r贸d pracownik贸w
IZOSERWIS SP脫艁KA SP. Z O.O. - 2016-07-21 - Tuliszk贸w (wielkopolskie)
utrzymanie stajni w czysto艣ci; sprawowanie opieki nad ko艅mi (piel臋gnacja, wyprowadzanie na spacer); obserwowanie zachowania koni i zg艂aszanie zmian formy; utrzymanie w czysto艣ci sprz臋tu je藕dzieckiego; pomoc przy procesie kucia koni, podczas zabieg贸w weterynaryjnych - trzymanie konia.Praca w godz. 6-12, 17-19 (pon.-niedz.)
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
obs艂uga telefoniczna klient贸w zagranicznych
M.B.B. Logistics Sp. z o.o. - 2019-07-19 - S艂ubice (lubuskie)
Prowadzenie akt osobowych pracownik贸w; Przygotowywanie dokument贸w dotycz膮cych zatrudnienia, rozwi膮zywania um贸w o prac臋, zaszeregowania, przeniesie艅, urlop贸w i innych spraw wynikaj膮cych ze stosunku pracy i prowadzenie dokumentacji z tym zwi膮zanej, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlop贸w pracowniczych; Czuwanie nad terminowym przeprowadzaniem bada艅 do cel贸w sanitarno-epidemiologicznych oraz okresowych pracownik贸w szko艂y; Czuwanie nad przeprowadzeniem szkole艅 pracownik贸w w zakresie bhp, przygotowywanie i prowadzenie spraw dotycz膮cych awansu zawodowego nauczycieli, sporz膮dzanie sprawozda艅 w zakresie dotycz膮cym zatrudniania pracownik贸w, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i terminami; (np. SIO-kadra pedagogiczna, GUS: Z-03, Z-05); Sporz膮dzanie informacji do PFRON, dba艂o艣膰 o mienie szko艂y i w艂a艣ciwe jego zabezpieczenie i u偶ytkowanie zgodnie z przeznaczeniem; przeprowadzanie wsp贸lnie z komisj膮 inwentaryzacji, przydzia艂 mienia osobom odpowiedzialnym, dokonywanie oznakowa艅 przedmiot贸w i 艣rodk贸w trwa艂ych, prowadzenie spraw zwi膮zanych z zakupami sprz臋tu, 艣rodk贸w i pomocy dydaktycznych zgodnie z przepisami o zam贸wieniach publicznych; opisywanie faktur pod wzgl臋dem celowo艣ci, legalno艣ci, gospodarno艣ci i zam贸wie艅 publicznych, sprawdzanie zasadno艣ci i prawid艂owo艣ci zawartych um贸w z dostawcami medi贸w do szko艂y, sporz膮dzanie um贸w z najemcami szko艂y; rozliczanie najemc贸w i podawanie wykazu zgodnie z zawartymi umowami, zabezpieczenie rytmiczno艣ci pracy pracownik贸w obs艂ugi; kontrola stanu sanitarnego szko艂y i dbanie o utrzymanie czysto艣ci szko艂y oraz przynale偶nego terenu, zlecanie usuwania zaistnia艂ych usterek, prowadzenie ksi臋gi obiektu i czuwanie nad przeprowadzaniem bie偶膮cych przegl膮d贸w technicznych obiektu, przygotowywanie wniosk贸w o remonty w budynku; Utrzymywanie kontaktu z wykonawcami, inwestorami, zg艂aszanie szk贸d do CITY POLISA.
SZKO艁A PODSTAWOWA NR 57 im. gen. W艂adys艂awa Andersa - 2018-04-16 - Gda艅sk (pomorskie)
obs艂uga klienta, sprzeda偶 produkt贸w z zakresu sprz臋tu elektrycznego
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Olecko (warmi艅sko-mazurskie)
naprawy uk艂adu elektrycznego w pojazdach
kontakt przez PUP - 2019-11-21 - Kuny (wielkopolskie)
Wype艂nianie wniosk贸w do uzyskania: zezwolenia na prac臋, karty czasowego, sta艂ego pobytu. Przygotowywanie oraz kompletowanie dokument贸w niezb臋dnych do prowadzenia spraw. Koordynacja obiegu dokument贸w oraz archiwizacja. Dostarczanie dokument贸 do w艂a艣ciwych urz臋d贸w.
ART-BUSINESS HR ARTUR RO艢CISZEWSKI - 2017-11-16 - Nowy Tomy艣l (wielkopolskie)
tworzenie tre艣ci i grafiki ulotek, prospekt贸w, katalog贸w iinnych materia艂贸w promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizyt贸wki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobs艂uga profilu firmy w mediach spo艂eczno艣ciowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletter贸w firmy i ich wysy艂kado klient贸w opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzgl臋dnieniem poczyna艅konkurencji, a tak偶e wynik贸w bada艅 rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klient贸w przez telefon i spotkania bezpo艣rednie
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Ja艣kiewicz - 2016-06-06 - Polkowice (dolno艣l膮skie)