SPECJALISTA/REFERENT DS. KADR K/M Warszawa oferta pracy ZESPÓŁ SZKÓŁ ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANYCH I LICEALNYCH IM. STANISŁAWA NOAKOWSKIEGO
Stanowisko: SPECJALISTA/REFERENT DS. KADR K/M
Wynagrodzenie: od 2 896 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. prowadzenie akt osobowych nauczycieli i pracowników niepedagogicznych, 2. sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, nagród jubileuszowych i innych), 3. obsługa programu Kadry OPTIVUM, Płatnik oraz przekazywanie danych w programie SIO, 4. współpraca z Dyrektorem szkoły przy tworzeniu arkusza organizacyjnego szkoły w zakresie spraw kadrowych, 5. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli oraz dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników, 6. sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa (Z-03, Z-05, Z-06), 7. prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, rejestru absencji chorobowej, 8. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego oraz rejestru wydanych zaświadczeń dla nauczycieli kontraktowych, 9. przekazywanie akt spraw zakończonych do archiwum, 10. inne zadania wynikające ze specyfiki prowadzenia spraw kadrowych.
Data publikacji: 2019-08-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANYCH I LICEALNYCH IM. STANISŁAWA NOAKOWSKIEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przyrynek 9, 00-219 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. prowadzenie akt osobowych nauczycieli i pracowników niepedagogicznych, 2. sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, nagród jubileuszowych i innych), 3. obsługa programu Kadry OPTIVUM, Płatnik oraz przekazywanie danych w programie SIO, 4. współpraca z Dyrektorem szkoły przy tworzeniu arkusza organizacyjnego szkoły w zakresie spraw kadrowych, 5. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli oraz dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników, 6. sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa (Z-03, Z-05, Z-06), 7. prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, rejestru absencji chorobowej, 8. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego oraz rejestru wydanych zaświadczeń dla nauczycieli kontraktowych, 9. przekazywanie akt spraw zakończonych do archiwum, 10. inne zadania wynikające ze specyfiki prowadzenia spraw kadrowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 896 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia + dodatek stażowy+ fundusz socjalny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA/REFERENT DS. KADR K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 896 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
W związku z obowiązkiem przeprowadzenia naboru na stanowiska urzędnicze zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych (Dz. U.2018 r. poz.1260).Pełna treść oferty oraz wymagane dokumenty: http://www.tab.edu.pl/bip/1030-oferty-pracy Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. prowadzenie akt osobowych nauczycieli i pracowników niepedagogicznych, 2. sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem pracowników, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (przygotowywanie umów, wystawianie świadectw pracy, ustalanie uprawnień do dodatków stażowych, nagród jubileuszowych i innych), 3. obsługa programu Kadry OPTIVUM, Płatnik oraz przekazywanie danych w programie SIO, 4. współpraca z Dyrektorem szkoły przy tworzeniu arkusza organizacyjnego szkoły w zakresie spraw kadrowych, 5. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego nauczycieli oraz dokumentacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników, 6. sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa ( Z-03, Z-05, Z-06), 7. prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, rejestru absencji chorobowej, 8. prowadzenie dokumentacji dotyczącej awansu zawodowego oraz rejestru wydanych zaświadczeń dla nauczycieli kontraktowych, 9. przekazywanie akt spraw zakończonych do archiwum, 10. inne zadania wynikające ze specyfiki prowadzenia spraw kadrowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
ZESPÓŁ SZKÓŁ ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANYCH I LICEALNYCH IM. STANISŁAWA NOAKOWSKIEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Przyrynek 9, 00-219 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: http://www.tab.edu.pl/bip/1030-oferty-pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Przyrynek
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 06.08.2019
Oferta pracy ważna do: 16.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6904e55ecad5035a5a0024ca18ac4a33
Podobne oferty pracy
wycena zapytań i tworzenie ofert w zakresie obróbki metali i spawalnictwa, współpraca z klientami
NOMINAL Krzysztof Jakubowski Józef Berkowski Spółka Jawna - 2018-08-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-10-03 - Koluszki (łódzkie)
1.pełnienie funkcji Administratora Systemów Informatycznych;2.ochrona systemów i sieci informatycznych;3.zarządzanie serwerem FTP, kontami pocztowymi, siecią LAN;4.administrowanie stroną internetowa Ośrodka;5.prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej;6.prowadzenie ewidencji systemów i programów;7.wykonywanie i zabezpieczanie kopii bezpieczeństw baz danych;8.edycja i skład tekstu publikacji związanych z bieżącą działalnością Ośrodka;9.udzielanie wsparcia technicznego pracownikom Ośrodka;10.diagnostyka oraz naprawa uszkodzonego sprzętu komputerowego;11.realizacja polityki bezpieczeństwa;12.zarządzanie serwerem domeny.Okres zatrudnienia 6 m-cy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Godz. pracy 7.30-15.30.
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli - 2018-11-28 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klientów, podawanie posiłków, dbanie o czystośc w lokalu, przygotowywanie dań typu fast-food
OŚRODEK WCZASOWO-REKREACYJNY "NIEZAMYŚL"ZANIEMYŚL - 2019-03-08 - Zaniemyśl (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-23 - Łapy (podlaskie)
- Redagowanie, weryfikacja, negocjowanie postanowień umów handlowych. Udział w postępowaniach przetargowych w tym w ramach Prawa Zamówień Publicznych. Redagowanie pism do kontrahentów, banków, instytucji publicznoprawnych i innych. Prowadzenie innych zagadnień prawnych związanych z bieżącą działalnością Spółki samodzielnie i/lub przy współpracy z radcą prawnym.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (mile widziane z obszaru prawa). Mile widziane 2 latnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość programów pakietu Office. Mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Bardzo dobra znajomość przepisów kodeksu cywilnego, prawa zamówień publicznych, kodeksu spółek handlowych.Kontakt telefoniczny (32-789-38-55) w godzinach: 7:00-15:00 e-mail: janetta.ostafin (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
koordynowanie pracy cudzoziemców oraz kontrola legalności zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Poznań (wielkopolskie)
analaizowanie rynku, pozyskiwanie nowych klientów, realizowanie planów sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, sporzadzanie dokumentacji sprzedażowej, kontakty z klientami z Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)
Lakierowanie konstrukcji stalowych. Praca w godz.: 6-14. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Pracodawca oferuje bezpłatne zakwaterowanie.
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Wrocław (dolnośląskie)
planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich działań marketingowych oraz poszukiwanie kontrahentów i klientów z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Jabłonowo (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA ALLEGRO, WPROWADZANIE PRODUKTÓW DO SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ, KONTAKT Z KLIENTEM, DORADZTWO, REALIZACJA ZAMÓWIEŃWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN 9 MIESIĘCY, GODZINY PRACY OD 7-15 LUB 8-16
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)
pomoc kucharzowi, dbanie o porządek na stanowisku pracy
ESPERANTO HOTEL,RESTAURACJA Aleksandra Kańczuga-Dudycz, Paweł Kańczuga s.c. - 2017-03-31 - Świdnica (dolnośląskie)
przygotowaywanie ofert handlowych,zawieranie umów handlowych z odbiorcami art.ropopochodnych,pozyskiwanie nowych klientów, oraz realizacja planów sprzedażowych,
Mika-Oil Spółka z o.o. - 2016-03-15 - Przemyśl (podkarpackie)
wystawianie aukcji, przywożenie i wysyłanie towaru z Niemiec, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta sieciowego
EUFORIA Izabela Rurarz - 2016-12-14 - Gubin (lubuskie)
1. Aktywizacja zawodowa uczestników projektu.2.Organizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu.3. Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych z uczestnikami projektu.4. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizację projektu.5. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją projektu.6. Prowadzenie ewaluacji projektu.7. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.8. Przygotowywanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów.9. Współpraca z Dyrekcją WCI, Koordynatorem oraz kadrą projektu w zakresie realizacji projektu.Wymagane dokumenty: Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,INFORMACJA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REKRUTACJĄ PRACOWNIKÓW PROWADZONĄ PRZEZ WROCŁAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI opatrzona własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata dostępne na stronie bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracyPodanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego.Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, Oświadczenie o niekaralności, Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: specjalista wsparci w projekcie Rodzice na start, w terminie do dnia 30.04.2019r. do godziny 12:00 Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Agnieszka Wywrot tel. 71782 35 19 w godz. 9.00 - 15.00 Umowa na czas określony. Praca w systemie jednozmianowym. 3/4 etatu.Kontakt z pracodawcą: telefoniczny - 717823516 w godzinach: 9:00 - 15:00.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji biurowej
Pośrednictwo Turystyczne "LUZ" S.C. Ostrowski Piotr - 2018-01-24 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych. Rozliczanie roczne podatku dochodowego dla pracowników (PIT 4R,PIT 8AR, PIT-11, PIT-40) oraz ich przekazywanie w formie elektronicznej do Urzędu Skarbowego.Sporządzanie sprawozdań do GUS w zakresie płac i kadr. Zastępowanie Głównego Księgowego w okresach nieobecności. Sporządzanie niezbędnych terminowych sprawozdań w szczególności RB 27S, RB 28S,RB-N, RB-Z oraz innych wynikających z przepisów, wysyłanie ich w wersji elektronicznej w systemie SJO BESTIA i papierowej do organu prowadzącego. Inne prace zlecone.
GMINNE PRZEDSZKOLE NR 3 ŁUGUŚ - 2018-09-18 - Karczew (mazowieckie)
pomoc w prowadzeniu spraw bieżących referatu finansów
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Gubin (lubuskie)
Praca biurowa przy komputerze, rozliczanie faktur. Zatrudnienie na umowę o pracę w Kołobrzegu w godz. 7-15.
WP Werema Paweł - 2018-07-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-prowadzenie dokumentacji pracowniczej -sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy,-sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-terminowa wypłata wynagrodzeń,-naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2016-04-01 - Pilzno (podkarpackie)
Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne; min. 20 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją, znaj. języka japońskiego na poziomie NATIVE SPEAKER; znajomość procesu produkcji ceramicznych elem. do motoryzacji; umiejętność planowania i kontroli produkcji, opracowywanie planów produkcji na poszczególnych liniach, analiza kosztów procesów produkcyjnych, analiza wydajności i efektywności, kontakt z biurem sprzedaży w Japonii; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Gliwice (śląskie)
przygotowywanie wniosków dot. wydawania decyzji środowiskowych, uczestniczenie w postępowaniach administracyjnych w zakresie spraw dot. ochrony środowiska i gospodarki odpadami prowadzonych przez Kancelarię
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskiwanie klientów,koordynacja sprzedaży energii i gazu do firm.
WOMAX Wojciech Trzaskowski - 2016-04-20 - Karczew (mazowieckie)
Znajomość i dystrybucja (w tym szkolenia) z obszaru inżynierii do obszaru produkcji wymagań jakościowych klienta w zakresie wyrobu i procesu, uczestnictwo przy opracowywaniu FMEA, Control Planów, zwalnianie w zakresie jakości maszyn do użytkowania, analiza systemów pomiarowych MSA, badanie zdolności maszyn i procesów, wspólnie z DTP planowanie, realizacja oraz zatwierdzanie prób w tym dystrybucja informacji, testy jakościowe wyrobu, procesu na produkcji, opracowanie raportu, znajomość procesów produkcyjnych oraz weryfikacja pod kątem niezgodności/ optymalizacji
Bader Polska Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)
z doświadczeniem-prowadzenie pełnej księgowości firmy, wspólpraca z instytucjami zewnętrznymi jak ZUS, GUS itp., nadzór nad prwidłowością rozliczeń, sporządzanie sprawozdań finansowych.
GROOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-20 - Wielgie (mazowieckie)
- obsługa zamówień - obsługa klienta (telefoniczna i e-mailowa)
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Gdynia (pomorskie)
Administrowanie salami szkoleniowymiTworzenie materiałów informacyjnych o realizowanych działaniach, procesach i projektachWsparcie w realizacji szkoleń zewnętrznychRealizacja i wsparcie w realizacji eventów HR-owychWsparcie w procesie rekrutacjiWsparcie w realizacji Procesów i Projektów HR-owych (Ankieta Pracownicza, Adaptacja, Ocena Pracownicza)
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Mielec (podkarpackie)
Bezpośredni kontakt z klientem, utrzymywanie relacji z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i doradztwo, realizacja planów sprzedażowych. Sprzedaż aparatury laboratoryjnej i materiałów pomocniczych oraz odczynników chemicznych do analiz chemicznych. Miejsce pracy: teren Polski.
Labindex Spółka Cywilna - 2016-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola i nadzór nad produkcją mas bitunicznych
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2016-02-08 - Świecie (kujawsko-pomorskie)