SPECJALISTA D/S OBSŁUGI KLIENTA Słubice oferta pracy M.B.B. Logistics Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA D/S OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: obsługa telefoniczna klientów zagranicznych
Data publikacji: 2019-07-19
Lokalizacja: Słubice (lubuskie)
Pracodawca: M.B.B. Logistics Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Os. Przemysłowe 9, 69-100 Słubice, powiat: słubicki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa telefoniczna klientów zagranicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA D/S OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słubice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słubicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słubice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Doradca klienta (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: M.B.B. Logistics Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 3, 69-100 Słubice, powiat: słubicki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: informacja starosty
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: słubicki
Gmina pracodawcy: Słubice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słubice
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 3
Nazwisko osoby zgłaszającej: Wojciech Łukaszewicz
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 6
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 19.07.2019
Oferta pracy ważna do: 10.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f16085579fa1498f5b013dcea3fb8c8f
Podobne oferty pracy
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program Wydziału Technicznego w zakresie wprowadzania i rejestrowania umów, skanowania wniosków, i innych dokumentów dot. przebiegu procesu budowlanego, generowanie i sporządzanie sprawozdań okresowych; prowadziła sprawy dotyczące dokumentacji technicznej projektowo-kosztorysowej, techniczno- finansowej w zakresie realizowanych remontów; prowadziła ewidencję realizowanych przedsięwzięć oraz sprawozdawczości w zakresie remontów i inwestycji; prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową; weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami; przygotowywała dokumenty związane z rozliczaniem inwestycji; współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych; gromadziła i opracowywała wnioski dotyczące potrzeb inwestycji budowlanych; współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami; prowadziła sprawy związane z uzyskaniem opinii i decyzji administracyjnych; przygotowywała aneksy do umów na roboty budowlane; archiwizowała dokumenty wpływające i wytwarzane w Dziale Remontów, w tym nośników elektronicznych; obsługiwała kontrolę wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego; na bieżąco współpracowała z inspektorami nadzoru inwestorskiego. - Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od stycznia 2018 r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o profilu budownictwo ogólne lub architektura. Doświadczenie zawodowe przy średnim 6 lat pracy w jednostce samorządowej, a przy wyższym 4 lata pracy w jednostce samorządowej. Wymagane umiejętności: znajomość ustawy prawo budowlane, prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, znajomość obsługi programów Word i Excel. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw dot. realizacji remontów i inwestycji.- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-12-19 - Katowice (śląskie)
Nawiązywanie kontaktu z klientami, przygotowywanie oferty handlowej, prowadzenie korespondencji z potencjalnymi klientami.
"Dafo Plastics"Sp.Z O.O. Nowy Targ - 2017-01-11 - Nowy Targ (małopolskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Kraków (małopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie. Uprawnienia - umiejętność naprawy telefonów komórkowych, obsługa programów, obsługa klienta. Wynagrodzenie podstawowe + premia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy: praca (at) kryst.info.pl
P.W. KRYST SALAMON KRYSTIAN - 2019-03-04 - Rybnik (śląskie)
Wykształcenie średnie, bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, samodzielność, dokładność, obsługa komputera, wysoka kultura osobista. Charakterystyka pracy: zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, nadzór nad realizacją reklamacji (przyjmowanie, zgłaszanie do producentów, rozpatrywanie). Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy monika.bielecka (at) agatameble.pl.
AGATA SA - 2018-07-06 - Rybnik (śląskie)
Zgodny
Usługi Budowlane Radosław Kozłowski - 2017-09-25 - Gołębiewo (kujawsko-pomorskie)
Import zamówień od Klienta niemieckojęzycznego do bazy danych przedsiębiorstwa. Kontakt telefoniczny z Klientem niemieckojęzycznym.
Scandicsofa Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Kostrzyn (wielkopolskie)
obsługa klientów hurtowych, przyjmowanie zamówień, logistyka, przygotowywanie ofert, doświadczenie -co najmniej 2 letnia praca na stanowisku związanym z obsługą klienta
DOMUS CERAMIKA IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP.J.STRZELCE OPOLSKIE - 2016-01-05 - Strzelce Opolskie (opolskie)
wprowadzanie dokumentów do systemu, przygotowywanie umów, zleceń, prowadzenie korespondencji, tłumaczenia dokumentów, pozyskiwanie klientów, obsługa komputera: system Windows, programy księgowe: ALA, AGA, EWA, segregowanie, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Zielona Góra (lubuskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami indyjskimi
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
specjalista zaopatrzenia medycznego
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Kontrolowanie stanów magazynowych surowców. Negocjowanie cen surowców z dostawcami i odbiorcami. Importowanie surowców. Podtrzymywanie relacji z klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji biznesowych.Praca w godzinach 8:00 do 16:00.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2018-03-14 - Cmolas (podkarpackie)
Dostawa posiłków do klienta, praca na terenie Siedlec i okolic. Kontakt telefoniczny i osobisty po godz. 19.00.
PRZEDSIEBIORSTWO TRANSPORTOWO-USŁUGOWE KIK SP. Z O.O. - 2016-10-07 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa bazy klientów krajowych i zagranicznych, kompleksowe sporządzanie ofert i kalkulacji, aktywne budowanie trwałych relacji z klientem, wspieranie bieżących i nowych projektów rozwoju handlu, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, działania marketingowe, uczestnictwoi organizacja targów, aktywna współpraca ze wszystkimi działami firmy
Zakład Produkcyjno-Handlowy "MIKRO-MET" Grzegorz Kłosowski - 2018-11-19 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Obsługa nowoczesnych maszyn pralniczych z komputerowym oprogramowaniem. Obsługa maszyny dozującej środki chemiczne. Znajomość materiałów i środków chemicznych. Praca w wysokich temperaturach ok. 30°C. Samodzielność wykonywania pracy bez nadzoru.
JMG PRALNIA WODNA MICHAŁ GRZELCZAK - 2018-11-07 - Łomża (podlaskie)
- pozyskiwanie mecenasów kultury dla naszych klientów, którzy działają w modelu publiczno – prywatnym,- nawiązywanie, utrzymywanie oraz poszerzanie współpracy z partnerami biznesowymi,- udział w tworzeniu ofert i kampanii dla partnerów biznesowych,- pozyskiwanie środków finansowych dla instytucji kultury,- pozyskiwanie grantów na rozwój muzeów,- pomoc w pracach bieżących,- udział w projektach wewnętrznych firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Kraków (małopolskie)
- organizowanie transportu, koordynowanie wysyłek i dostaw towarów – przesyłki paletowe i drobne- prowadzenie negocjacji cenowych w/s zakupów oraz ubezpieczeń samochodów służbowych oraz mienia firmy- kontrola terminów przeglądów aut służbowych, wózka widłowego itp.- prowadzenie akt osobowych pracowników- naliczanie wymiaru urlopów wypoczynkowych, ewidencja urlopów- ewidencja czasu pracy- rozliczanie delegacji służbowych- monitorowanie należności i zobowiązań- współpraca z Kancelaria Prawną w sprawie toczących się postępowań p-ko dłużnikom- ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy
Vegagastro - 2016-09-05 - Włynkówko (pomorskie)
Proces księgowania oraz płatności faktur, weryfikacja zgodności i prawidłowości otrzymanych faktur i innych dokumentów, identyfikowanie nietypowych przypadków i wyjątków oraz zarządzanie procesem ich rozwiązania przy współpracy z innymi pracownikami oraz kierownikami, księgowanie i rozliczanie wydatków pracowniczych, praca jako osoba pierwszego kontaktu dla danego dostawcy, budowanie długotrwałych relacji z dostawcą, definiowanie, priorytetyzacja oraz wyciąganie wniosków na podstawie informacji zwrotnych otrzymanych od dostawców, tworzenie procedur, wypracowywanie najlepszych praktyk.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Kraków (małopolskie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kraków (małopolskie)
Pisanie ofert, prowadzenie budżetu, dok. projektowa.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Kielce (świętokrzyskie)
Koordynowanie procesu sprzedaży produktu, analiza rynku, przygotowanie ofert, realizacja założonych planow sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie sali konsumcyjnej do obsługi kelnerskiej, wydawanie potraw i napojów, rozliczanie przyjętych zamówień, obsługa kasy fiskalnej, obsługiwanie ekspresu do kawy itp.
Relaksacyjno-Kontemplacyjne Centrum Terapeutyczne SPeS "Pustelnia Złotego Lasu" - 2018-02-05 - Rytwiany (świętokrzyskie)
Obsługiwanie klientów stałych oraz pozyskiwanie nowych, budowanie pozytywnych i długofalowych relacji z klientami, kontakt telefoniczny z klientami w celu zbierania zamówień sprzedażowych oraz przedstawiania oferty. Analiza i opracowywanie baz danych kontaktowych. Prace systemowe związane z realizacją zamówień. Raportowanie wyników pracy.
CRISPY NATURAL Sp. z o.o., Sp. k. - 2019-02-20 - Kalisz (wielkopolskie)
przyjmowanie zamówień telefonicznych oraz obsługa klientów w zakresie podawania posiłków i napojów przy barze w Pizzerii Capricorno
F.H.U. "JANTAR" M. Szwagierczak - 2016-10-06 - Police (zachodniopomorskie)
Koordynowanie procesu sprzedaży, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami, obsługa klientów, przygotowanie ofert, przygotowywanie raportów dziennych
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Łódź (łódzkie)
jw.
CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO NR 1 - 2019-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach w zakładce Oferty pracy numer konkursu O.Kdr. 110-1102-76/16- www.katowice.so.gov.pl ; -http://www.katowice.so.gov.pl/data/articlesFiles/file/2943/zarz%C4%85dzenie%20Prezesa%20nr%2076-16.pdfZAKRES OBOWIĄZKÓW:W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę w zastępstwie na okres około 2 lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów w Katowicach ul. Warszawska 4 / ul. Teatralna 7.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-08-31 - Katowice (śląskie)
Praca biurowa
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2017-06-21 - Gogolin (opolskie)