SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Łódź oferta pracy WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Pzp.Przygotowywanie projektów zarządzeń, regulaminów, pism urzędowych i innych dokumentów organizacyjnych w zakresie pracy działu.
Data publikacji: 2018-04-13
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 100/102, 90-508 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Pzp.Przygotowywanie projektów zarządzeń, regulaminów, pism urzędowych i innych dokumentów organizacyjnych w zakresie pracy działu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : znajomość programów Word i Excel[Umiejętność 1] : znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ustawy o finansach publicznych[Inne] : Staż pracy - 2 lata przy stosowaniu Ustawy Prawo zamówień publicznych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Gdańska 100/102, 90-508 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 100/102
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 13.04.2018
Oferta pracy ważna do: 12.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-Aktywne pozyskiwanie klientów w zakresie możliwości pozyskiwania środków UE na rozpoczęcie działalności (dla osób indywidualnych) lub jej rozwój (dla firm).-Przygotowanie kompletnej dokumentacji na potrzeby realizacji konkretnego projektu w ramach funduszy UE (analizy finansowe, biznesplany, studia wykonalności, analizy branżowe, wnioski dotacyjne).-Przygotowywanie ofert usług doradczych.
PROACTIVE Centrum Wspierania Aktywnej Przedsiębiorczości Ewelina Hanus - 2015-11-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; Zakres obowiązków: rekrutacja pracowników; promowanie firmy na targach i giełdach pracy; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Gliwice (śląskie)
Sporządzanie i prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej. Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z przepisami prawa oraz regulaminem wynagrodzenia. Sporządzenie list płac pracowników i zleceniobiorców. Rozliczanie wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych i innych. Realizacja czynności związanych z dokonywaniem obowiązkowych i dobrowolnych potrąceń z wynagrodzeń ( w tym zajęć komorniczych ). Obsługa systemu Płatnik, w tym sporządzanie deklaracji ZUS DRA oraz imiennych raportów rozliczeniowych ZUS RCA, RZA, RSA ( i ich korekt ). Sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych ( ZUS/GUS/US/PFRON). Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w tym Zakładowego Funduszu Mieszkaniowego. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników, w tym Rp7. Przygotowywanie raportów, analiz i zestawień z zakresu HR na potrzeby jednostki.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW w Koszalinie - 2017-04-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem bułgarskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka bułgarskiego OBOWIĄZKOWO lub macedońskim- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
- szkolenie BHP i p.poż.- dekretowanie dokumentów księgowych- uzgadnianie rozrachunków- księgowanie dokumentów- polecenie księgowania- przygotowywanie wezwań do zapłaty
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Nowa Sól (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
Grupa DSF Sp. z o. o. - 2016-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa procesów płacowych, przygotowywanie oraz kontrola poprawności naliczeń listy płac, weryfikacja, ewidencja dokumentów płacowych oraz zapewnianie zgodności z przepisami prawa pracy, ustawami podatkowymi oraz ubezpieczenia społecznego, przygotowanie raportów płacowych oraz deklaracji dla ZUS, US, GUS, ścisła i efektywna współpraca z zespołem kadr
Czerska Fabryka Mebli sp. z o.o. - 2017-06-22 - Czersk (pomorskie)
Przygotowanie projektów pism i dokumentów.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Głogowie - 2018-04-23 - Głogów (dolnośląskie)
Wykonywanie czynności agencyjnych. Praca stacjonarna (w biurze) i w terenie. Godz. pracy do uzgodnienia. Pracodawca zapewnia szkolenie w dn. 10.10.2016 r.
Grudowska Zofia AGENCJA UBEZPIECZENIOWA - 2016-09-27 - Wadowice (małopolskie)
1) stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog,2) analizowanie pod względem formalno-prawnym:a) projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi,b) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych,c) projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów),d) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań;3) dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi:a) opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych,b) wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.);4) występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej;5) prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2);6) przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych;7) udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLog;Kontakt z pracodawcą 261 651 055.miejsce pracy: Wrocław, ul. Pretficza Sala E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Brak danych
McDonald's Polska sp. z o.o. - 2017-03-08 - Polesie (łódzkie)
zapoznanie sie z regulaminem wewnętrzym UG, zapoznanie z zakresem pracy wszystkich komórek organizacyjnych, przygotowywanie pism i dokumentów w edytorze tekstów, zakładanie i prowadzenie dokumentacji i ewidencji urzędowej, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja, aktualizacja i wprowadzanie treści na stronę internetową gminy
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Malczyce (dolnośląskie)
Dofinansowanie na utworzenie stanowiska dla osób niepełnosprawnych PFRON z m. ElblągSpecjalista ds. obsługi klienta. Obsługa biura. Praca jednozmianowa od 08:00 do 15:00 lub od 09:00 do 16:00
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie: średnie, preferowane wyższe; min. dwa lata stażu pracy; praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; znajomość programu Comarch ERP Optima - moduł kadry i płace; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie akt osobowych, dokumentacji pracowniczej, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, w tym składników dodatkowych, sporzadzanie list płac, zarządzanie sprawozdawczością GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"EKOMAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-20 - Gliwice (śląskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: - prowadzenie księgowości i rozliczeń administrowanych wspólnot mieszkaniowych, - rozliczanie mediów, - przygotowywanie rocznych rozliczeń, - przygotowywanie i prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, -przygotowywanie projektów sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań tematycznie związanych z działalnością wspólnot mieszkaniowych, - prowadzenie wszelkiego rodzaju negocjacji i uzgodnień z bankami prowadzącymi rachunki administrowanych wspólnot mieszkaniowych, -prowadzenie rozliczeń finansowych administrowanych wspólnot mieszkaniowych z Urzędem Skarbowym, - sporządzanie deklaracji CIT, - kontakty z właścicielami lokali w zakresie funkcjonowania wspólnot mieszkaniowych, obsługa wspólnot mieszkaniowych w zakresie kredytowania realizowanych inwestycji,- przygotowanie dokumentacji realizowanych inwestycji, uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowych, - przeprowadzanie postępowania ofertowego na zadania realizowane we wspólnotach mieszkaniowych.
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ - 2017-10-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych
Medical Beta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-03-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie akupunktury i akupresury
B.S.M. Sp.z o.o - 2016-02-29 - Gdynia (pomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych, organizacja spotkań, przygotowywanie i prezentowanie ofert handlowych, doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług oraz budowanie pozytywnych relacji z klientami, analiza rynku oraz ocena możliwości biznesowych na terenie Polski, raportowanie wyników pracy.
BACULUS Doradztwo Personalne, Zawodowe, Pośrednictwo Pracy, Szkolenia - 2016-02-11 - Gdańsk (pomorskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Sejny (podlaskie)
Praca na systemie księgowym SAP, przygotowywanie comiesięcznych raportów zarządczych,współudział przy opracowaniu prognoz finansowych, sporządzanie sprawozdawczości GUS, przygotowywanie wyników ekonomiczno-finansowych.
Mostostal Siedlce Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k. - 2016-05-24 - Siedlce (mazowieckie)
Tłumaczenie wewnętrznej dokumentacji, praca biurowa.
GREMI PERSONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie działań służących poprawie jakości(technologicznej)produkowanych przez firmę towarów i produktówkreowanie nowych produktów przy wykorzystaniu najnowszych osiągnięć nauki i techniki
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Przysucha (mazowieckie)
- projektowanie i utrzymywanie narzędzi raportowych- raportowanie i zarządzanie bazami danych w środowisku SQL oraz PL/SQL- przygotowywanie raportów przy użyciu Business Objects Web Intelligence oraz Tableau- rozwój narzędzi wspomagających w oparciu o MS Excel oraz MS Access z użyciem VBA- wsparcie procesu ETL
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Zabierzów (małopolskie)
pozyskiwanie pracowników, tworzenie bazy kandydatów do pracy
Eco Spółka Cywilna K. Irfan M. Antczak - 2016-01-21 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty z klientami-obsługa systemu (obsługa klientów, magazyn, kalendarz)-obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej-prace administracyjne (dokumenty firmy, pisanie pism wychodzących, regulaminów promocji)-pozyskiwanie klientów (prowadzenie facebook, strony internetowej, projektowanie i kolportaż ulotek)-windykacja klientów (telefonicznie i mailowo)
italnet Sebastian Handzlik - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
- Analiza dokumentacji dotyczącej tematyki instrumentów pochodnych w języku francuskim i angielskim, tworzenie raportów zawierających informacje wymagane przez klientów zagranicznych, kontakt mailowy i telefoniczny z klientami zagranicznymi, eskalacja pojawiających sie błędów, ulepszeń procesów lub brakujących doprecyzowań w ramach analizowanej dokumentacji, tworzenie prostych umów w oparciu o wzorce klienta i ich negocjacja.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Gdynia (pomorskie)
Analiza rynku i ofert konkurencji; Pozyskiwanie nowych klientów; Tworzenie ofert handlowych; Sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży; Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi
GZD sp. z o.o. sp.k. - 2018-01-22 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
jw.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty - Ursynów m.st. Warszawa - 2018-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
pełna obsługa kadrowo- płacowa, ZUS
Firma Doradcza Konkret Renata Mączka - 2016-06-13 - Kraków (małopolskie)