SPECJALISTA DS. MARKETINGU Rzeszów oferta pracy VOICE NET S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: OBOWIĄZKI:-PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH, PROMOCYJNYCH, KAMPANII PROMUJĄCYCH FIRMĘ NA RYNKU.-AKTYWNA PROMOCJA FIRMY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, GAZETACH I INNYCH-BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY
Data publikacji: 2018-02-19
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: VOICE NET S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MIGDAŁOWA 86, 35-232 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OBOWIĄZKI:-PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH, PROMOCYJNYCH, KAMPANII PROMUJĄCYCH FIRMĘ NA RYNKU.-AKTYWNA PROMOCJA FIRMY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, GAZETACH I INNYCH-BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
GRAFIKA I ANIMACJA 2D W REKLAMIE (ADOBE PHOTOSHOP, COREL DRAW, ADOBE INDESIGN)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : WYMAGANIA:-KREATYWNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ W POWIERZONE PROJEKTY-BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY-ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW ADOBE-KOMUNIKATYWNOŚĆ-ZAANGAŻOWANIEOFERUJEMY:- PRACA W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE-MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO-ATRAKCYJNE ZAROBKI-MIŁA I PRZYJAZNA ATMOSFERA PRACYCV NA MAILA: REKRUTACJAPH (at) VOICE-NET.PL
Nazwa pracodawcy: VOICE NET S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
MIGDAŁOWA 86, 35-232 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: MIGDAŁOWA
Numer budynku pracodawcy: 86
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 19.02.2018
Oferta pracy ważna do: 18.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontakt z kandydatami do pracy, rekrutowanie pracowników, przygotowywanie ogłoszeń o pracę, prowadzenie rozmów rekrutacyjnychGodzina zakończenia pracy: 16:00.Firma jest agencją zatrudnienia, ale dla tej oferty wystepują w roli pracodawcy (zatrudniaja do swojego biura).Sala E
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Montaż okablowania, nawijanie drutu na zwoje, prace manualne.
kontakt przez OHP - 2018-08-16 - Jaworzno (śląskie)
organizowanie transportu,prowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarów, współpraca z przewoźnikami,realizacja zamówieńi zleceń transportowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe A.S.G. - 2015-11-12 - Człuchów (pomorskie)
Doświadczenie w prowadzeniu akt osobowych oraz spraw związanych z BHP.
NZOZ SAMARYTANIN - 2016-03-16 - Opole (opolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie rozliczeń bieżących firmy, dokumentacji oraz podstawowych spraw kadrowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Gdańsk (pomorskie)
- wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych,- obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień,- przyjmowanie materiałów , sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
ZADANIA:1.pozyskiwanie nowych klientów,2.budowanie pozytywnych relacji z aktualnymi oraz pozyskanymi klientami,3.realizowanie narzuconych planów.WYMAGANIA:1.konsekwencja i upór w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów,2.gotowość do pracy w terenie,3.prawo jazdy kategorii B,4.umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów interpersonalnych,5.umiejętność pracy zespołowej,6.umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,7.komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność i dobra organizacja pracy,8.mile widziana znajomość lokalnego rynku. OFERUJEMY:1.atrakcyjną pracę w młodym zespole z pełnym zapleczem technicznym,2.stabilne warunki zatrudnienia oraz atrakcyjny system wynagrodzeń uzależniony od poziomu zaangażowania, doświadczenia i osiąganych wyników.KONTAKT:- telefon 58 692-21-10; fax. 58 682-33-52- e-mail: office (at) autoconsult.com.pl
AUTOCONSULT S.A. - 2016-03-30 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, obsługa rachunków klientów ukraińskojęzycznych - wymagany kontakt z klientem mailowy, telefoniczny, przygotowywanie faktur do klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc przy pacjencie przebywającym w zakładzie
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy "DOM RODZINNY" S.C. w. Kerpert, P. Kerpert - 2017-01-03 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
pozyskiwanie i opracowywanie informacji na temat rynku produktów i usług oraz prognoza kierunków jego rozwoju, ocena aktualnej sytuacji rynkowej i opracowanie prognozy funkcjonowania produktu / usługi na rynku poprzez ustalenie przedmiotu, zakresu, narzędzi i formy pomiaru lub analizy
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Żyrardów (mazowieckie)
Obsługa systemu przyjęć towaru, zamówienia, przyjmowanie reklamacji
LUCRE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Zalasewo (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw płacowych
Szkoła muzyczna - 2016-02-03 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji technicznej, ofert handlowych, zawieranie umów sprzedaży, prowadzenie dokumentacji, negocjacje handlowe
"KSM-SYSTEM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Lubaczów (podkarpackie)
j.w.
POLSKIE TOWARZYSTWO INFORMATYCZNE - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymywanie relacji z odbiorcami mebli, wyszukiwanie potencjalnych nowych klientów, udział w targach meblowych.
Telmex Sp. z o.o. Zakład MMI Sleeping - 2016-04-19 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta; archiwizacja dokumentów (zgodnie z programem stażu) (pn-pt8-16)
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Bełchatów (łódzkie)
Wymagania:•Wykształcenie min. średnie•3-5 lat doświadczenia w pracy w obszarze płac i kadr (warunek konieczny)•Praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych •Język angielski w stopniu komunikatywnym (poziom min. B1/B2) – warunek konieczny•Znajomość programu Płatnik•Biegła obsługa komputera - Word, Excel, Outlook •Znajomość SAP HR mile widziana •Dokładność, sumienność, terminowość•Dyspozycyjność od zaraz (warunek konieczny)Oferujemy:•Pracę od zaraz na pełen etat od poniedziałku do piątku•Zatrudnienie od zaraz do 31.12.2017 w oparciu o umowę pracę tymczasową •Atrakcyjne wynagrodzenie oraz wyżywienie (1 obiad dziennie)•Pracę w dużej, międzynarodowej firmie w nowym biurze w Grodzisku Mazowieckim
JOBHOUSE Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych, poszukiwanie kontrahentów, negocjacje handlowe, tozmowy telefoniczne i mailowe z potencjalnymi kontrachentami, przyjmowanie i opieka nad kontrahentami, wyjazdy, delegacje do krajów Ukraina, Białoruś, Gruzja, Rosja, Kazachstan.Sala E
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Lubliniec (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Radom (mazowieckie)
Obsługa klientów obiektowych i zamówień publicznych, doradztwo techniczne, wykonywanie rozkrojów produkcyjnych, praca w godzinach od 8:00 do 16:00
PARTNER-ALMA Stach, Król Sp.j. Limanowa - 2017-05-23 - Limanowa (małopolskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej.
"WIKTORIA" Justyna Żurek - 2017-10-11 - Opatów (świętokrzyskie)
konsultacje z medycyny niekonwencjonalnej
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Zielonki (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Praca w godzinie od 18-2
Firma "Danielka" Arkadiusz Nivergoll - 2017-11-08 - Chrząstowice (opolskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zadań w ramach projektu wdrożenia narzędzi informatycznych dla przedsiębiorstw, konsultacje przedwdrożeniowe, analiza i rozwiązywanie problemów, tworzenie dokumentacji projektowej, przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników, obsługa aktualnych klientów firmy.
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Częstochowa (śląskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Miejsce zatrudnienia: Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy Gdańsk, ul.Uphagena 27 Wymagania wobec kandydatów:- wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy,- wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie w powierzone zadania,- znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- doświadczenie w realizacji zamówień publicznych oraz znajomość przepisów prawa w tym zakresie, - samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy pod presją czasu,- niezbędne czynne prawo jazdy kategorii B; Główne obowiązki:- prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- realizacja zamówień publicznych, - sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi; Oferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- ciekawą i rozwijającą pracę; Wymagane dokumenty:- CV,- list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz przebieg pracy zawodowej; Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 15.05.2017r. w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk w godzinach 7:45-15:45 albo za pośrednictwem poczty tradycyjnej na wskazany wyżej adres.Na kopertach należy umieścić adnotację: Rekrutacja specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Proces rekrutacji na wskazane stanowisko będzie etapowy. W pierwszym etapie odbędzie się weryfikacja nadesłanych dokumentów pod względem formalnym, dokumenty zawierające braki formalne zostaną odrzucone, a osoby, które przejdą pozytywnie wstępną weryfikację zostaną zaproszone na test sprawdzający ich wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną.W kolejnym etapie z kandydatami, którzy uzyskali najwyższe wyniki w teście oraz najlepiej zaprezentowali się podczas rozmowy przeprowadzona zostanie ostateczna rozmowa kwalifikacyjna z udziałem Wojewódzkiego Komendanta OHP oraz komisji doradczej. Złożonych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 118, z póżn. zm.2) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. logistyki i zamówień publicznych przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewódzki Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji.Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Tczew (pomorskie)
Obsługa klienta na stoisku mięsnym, dbanie o czystość, wykładanie towarów. Praca w godzinach 6:00-21:00
P.H.U" Jan i Barbara Wójcik -JANBAR" Jan Wójcik - 2016-07-28 - Wola Dębińska (małopolskie)
Obsługa klienta, podawanie deserów lodowych, podawanie kawy, ciast.Wymagana aktualna książeczka sanitarno-epidemiologiczna
Caffe Maria Maria Wieczorek - 2018-02-16 - Racibórz (śląskie)