SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCYJNYCH Kietrz oferta pracy HBU AGROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Analiza i wycena inwestycji, sporządzanie planu, nadzór nad wykonywaną inwestycją, sporządzanie raportów
Data publikacji: 2020-07-17
Lokalizacja: Kietrz (opolskie)
Pracodawca: HBU AGROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza 62, 48-130 Kietrz, powiat: głubczycki, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Analiza i wycena inwestycji, sporządzanie planu, nadzór nad wykonywaną inwestycją, sporządzanie raportów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW INWESTYCYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kietrz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głubczycki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1602
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kietrz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: analityk inwestycyjny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.07.2020
Data zakończenia pracy: 11.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie na podobnym stanowisku
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
HBU AGROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 7481582159
danePracodawcy_regon: 36022870900000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głubczycach
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 62, 48-130 Kietrz, powiat: głubczycki, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: głubczycki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1602
Gmina pracodawcy: Kietrz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kietrz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965602
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 62
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głubczycach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241311
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk inwestycyjny
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 17.07.2020
Oferta pracy ważna do: 30.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7c77d72354b2b052ae2ff4aced43178f
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie ofert turystycznych, ich promowanie i sprzedaż, kontakty z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi, prowadzenie rozmów biznesowych, również w językach angielskim, niemieckim i rosyjskim, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP w zakładzie produkcyjnym- udział w opracowywaniu analiz ryzyka- udzielanie pomocy i wsparcia merytorycznego w zakresie tematyki BHP, p. poż oraz ochrony środowiska- prowadzenie dokumentacji bhp, ppoż,- raportowanie oraz realizowanie zadań przełożonego- przeprowadzanie szkoleń wszystkich grup pracowniczych- nadzór nad stanem bhp w firmie
PPHU OPAK MET BARAŃSKI STANISŁAW - 2016-03-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
współpraca na pierwotnym rynku nieruchomości, przygotowanie i prezentacja ofert handlowych, organizacja spotkań oraz prowadzenie prezentacji u klientów
Eurohome Beata Nowak - 2018-10-08 - Mielec (podkarpackie)
Tłumaczenie informacji z języka lokalnego na język angielski. Tworzenie i modyfikowanie modeli finansowych potrzebnych do zarządzania instytucjami finansowymi. Analiza informacji oraz weryfikacja na podstawie źródeł w języku angielskim i rosyjskim. Eskalowanie złożonych problemów do odpowiednich zespołów/specjalistów
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - dbanie o prawidłową obsługę administracyjno - biurową,- wsparcie Zarządu i innych pracowników przy pracach administracyjnych, - obsługa programu do wystawiania faktur, - wystawianie faktur za wykonane usługi oraz wysyłanie do klientów, - weryfikacja płatności na podstawie wyciągów bankowych, - współpraca z księgowością w zakresie rozliczeń, faktur oraz pozostałej dokumentacji, - kontakt z dłużnikami w sprawie nierozliczonych płatności,- weryfikacja raportów rentowności, - nadzorowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej spółek powiązanych,- sporządzanie prostej korespondencji administracyjnej, - dbałość o płynny przepływ informacji i dokumentów w firmie, - obsługa urządzeń biurowych.
KANCELARIA PRAWNA VIGGEN SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ MIĄSKO, MAŁGORZATA MIĄSKO - 2018-04-18 - Modlnica (małopolskie)
Zakupy usług kooperacyjnych oraz wyrobów, monitorowanie rynku oraz wyszukiwanie nowych dostawców z zakresu obróbki mechanicznej.Współpraca z działami technicznymi i produkcyjnymi.Prowadzenie akcji ofertowych, negocjowanie warunków handlowych i przygotowanie zamówień lub umów.Przygotowanie, weryfikacja i korygowanie dokumentacji technicznej.Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych we współpracy z podmiotami kooperującymi.Audytowanie firm kooperacyjnych.Udział w procesie reklamacyjnym.Przygotowywanie cyklicznych raportów i prezentacji,bieżącą obsługę recepcji polegającą na przyjmowaniu i obsługiwaniu gości oraz klientów wewnętrznych, odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych ze wszystkimi działami Fundacji,zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą między innymi w aplikacji poczty polskiej e-nadawca,współpracę z firmami kurierskimi i pocztą polską i innymi dostawcami usług.Praca na okres próbny: po okresie próbnym na czas określonyGodzina zakończenia pracy: 16:00Kontakt z pracodawcą: kadry (at) ortis.com.pl lub 695020921
Drukarnia ORTIS Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Przedsiębiorstwo Gospodarcze CROSS - 2018-03-19 - Suchorzew (wielkopolskie)
Staż z RPO na 3 miesiące dla osób od 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne .MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: JAGIELLOŃSKA 2/2GODZ.PR.: 08:00-16:00WYMAGANIA ORGANIZATORA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, URZĄDZEŃ BIUROWYCH-PROWADZENIE PROCESU REKTRUTACJI PRACOWNIKÓW - GROMADZENIE BAZY DANYCH- WERYFIKACJA JĘZYKA ANGIELSKIEGO I REFERENCJI PRACOWNIKÓW- SPORZĄDZANIE I PROWADZENIE KORESPONDENCJI BIUROWEJ- KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW
kontakt przez PUP - 2021-04-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zajmowanie się zadaniami z zakresu gospodarki komunalnej, monitoringu badań jakości wody i ścieków, unieszkodliwianie osadów ściekowych, sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, zarządzanie gminnymi zasobami lokali mieszkaniowych i użytkowych.
GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ LEGNICKIE POLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Legnickie Pole (dolnośląskie)
obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnejRodzaj umowy:Umowa o pracę na pełny etat
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2019-11-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
księgi handlowe, księgowanie dokumentów, obsługa kadrowa firm, obsługa płatnika - ZUS, naliczanie wynagrodzeń
BIURO RACHUNKOWE"OD A DO Z" EURO SERIWS AGENCJA UBEZPIECZENIOWA OD A DO Z I POŚREDNICTWO FINANSOWE OD A DO Z IZABELA KOWALSKA - 2021-03-10 - Żychlin (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie slajdów i prezentacji zgodnie ze standardami jakości i wytycznymi odnośnie projektowania materiałów wizualnych w Firmie, koordynacja własnej pracy z konsultantami oraz innymi zasobami VMS w miarę potrzeb, aktywny udział wrealizacji procesów w zespole.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów m.in. poprzez rozwijanie współpracy, podtrzymywanie relacji, dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy, raportowanie i obsługa dokumentów zgodnie z potrzebami kontraktu, proaktywność w przewidywaniu, przeciwdziałaniu i rozwiązywaniu problemów, pozyskiwanie nowych klientów, nadzór nad bieżącą obsługą zleceń spedycyjnych, doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy.
ERONTRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-16 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
obsługa programu WF-MAG, zamawianie towaru, wprowadzanie towaru na stan, dystrybucja towaru, obsługa e-sklepu
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Lublin (lubelskie)
sprzedaż produktów finansowych, obsługa klienta, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych, samodzielne zarządzanie placówką.
BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9 - 2019-11-08 - Oświęcim (małopolskie)
Wykonywanie bieżących zadań związanych z rozwojem i funkcjonowaniem firmy
Piekarnia J. H. Kierzel ; Jan Kierzel - 2020-05-13 - Milanówek (mazowieckie)
kontrolowanie zamówień i sprzedaży, przygotowanie dokumentacji eksportowej, obsługa zleceń (fakturowanie, nadzór nad terminową realizacją zleceń), organizacja spedycji towaru, koordynowanie odpraw celnych, wprowadzanie zamówień do bazy, budowanie i utrzymywanie trwałej relacji z kontrahentami, dbałość o sprawny przepływ informacji w ramach realizowanego procesu
"INTEX GROUP" Sp. z o.o. - 2019-03-06 - Sosnowiec (śląskie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów poprzez nawiązywanie kontaktów, negocjonowanie warunków współpracy, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, przygotowanie ofert handlowych, analizowanie czynników mających wpływ na poziom sprzedaży, sporządzanie raportów i sprawozdań z działań marketingowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Rozwijanie sprzedaży u dotychczasowych klientów. Pozyskiwanie nowych klientów na rynkach krajowych i zagranicznych(telefoniczne, mailowe, bezpośrednie). Badanie potrzeb potencjalnych klientów. Opracowywanie analiz i raportów. udział w szkoleniach organizowanych przez firmę. Współpraca dyrektorem działu w zapewnienia pełnej funkcjonalności działu. Udział w bieżących projektach realizowanych przez dział handlowy.
AGNES A.Pietrzykowska-Czarna i G. Czarny s.j. Świdwin - 2017-05-15 - Świdwin (zachodniopomorskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2018-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie obsługi wynagrodzeń oraz sporządzanie listy płac (umowy o pracę i umowy cywilnoprawne)- Generowanie przelewów na konta osobiste pracowników oraz potrąceń na rachunki wierzycieli- Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych i korygujących ZUS, obsługa programu Płatnik - Dokonywanie rozliczeń podatkowych pracowników oraz sporządzanie rozliczeń rocznych i informacji PIT- Sporządzanie deklaracji oraz rozliczeń PFRON - Uzgadnianie sald kont księgowych dotyczących wynagrodzeń osobowych i bezosobowych - Obsługa dobrowolnych ubezpieczeń grupowych pracowników w ramach zawartych umów
"ARHELAN" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-04-07 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Bieżąca obsługa klientów w sklepie meblowym zajmującym się sprzedażąantyków, dzieł sztuki oraz mebli współczesnych. Kontakt mailowy itelefoniczny z klientami, obsługa sprzedaży internetowej. Dbanie o ład iporządek w miejscu pracy.Praca w godz.6-14
KS TRADE sp. z o.o. - 2017-06-28 - Zawada (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem, rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, kontrola uprawnień pracowniczych niezbędnych do wykonywania zawodów wymagających specjalnych uprawnień, certyfikatów, prowadzenie akt osobowych, kontrola aktualności obowiązkowych badań lekarskich, uczestnictwo w opracowywaniu regulaminów i procedur związanych z zatrudnieniem.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Mielec (podkarpackie)
Prowadzenie i monitorowanie firmowego terminarza,Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Obsługa firmowej skrzynki e-mailowej, Telefoniczny kontakt z interesantami Tworzenie pism i dokumentów firmowych, Obsługa i kompletowanie dokumentacji za pomocą urządzeń biurowych,Kserowanie i skanowanie dokumentacji do archiwum.
"ERUDIO" BARTOSZ ZARĘBSKI - 2020-06-16 - Łódź (łódzkie)
- realizację założonych planów sprzedażowych,- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, - kontrolę i domykanie sprzedaży, - przygotowywanie ofert dla klientów oraz prowadzenie z nimi negocjacji handlowych głównie w języku ukraińskim, - kontakt z kontrahentami ze Wschodu, - poszukiwanie surowca drzewnego na Ukrainie i w Rosji,- sporządzanie ofert sprzedaży w języku ukraińskim i rosyjskim,- nadzorowanie dostaw towarów z Ukrainy i Rosji, - przygotowywanie folderów firmowych w języku Ukraińskim,- obsługa klienta,- tłumaczenie korespondencji od kontrahentów z Ukrainy, - dbałość o wizerunek firmy na Ukrainie i w Rosji.
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Kraków (małopolskie)
praca biurowa
Mayenne sp. z o.o - 2018-10-24 - Węgrów (mazowieckie)
Pozyskiwanie pracowników z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Łódź (łódzkie)