SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA HANDLU I FINANSÓW Milanówek oferta pracy Piekarnia J. H. Kierzel ; Jan Kierzel
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA HANDLU I FINANSÓW
Wynagrodzenie: 4 000 - 6 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie bieżących zadań związanych z rozwojem i funkcjonowaniem firmy
Data publikacji: 2020-05-13
Lokalizacja: Milanówek (mazowieckie)
Pracodawca: Piekarnia J. H. Kierzel ; Jan Kierzel
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gospodarska 82, 05-822 Milanówek, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie bieżących zadań związanych z rozwojem i funkcjonowaniem firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 6 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca od pon-pt w godzinach 7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA HANDLU I FINANSÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Milanówek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grodziski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1405
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Milanówek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Planowanie strategiczne i finansowe , dynamiczne zdolności handlowe,umiejetności w zarządzaniu , energiczność , kreatywność.
Nazwa pracodawcy: Piekarnia J. H. Kierzel ; Jan Kierzel
danePracodawcy_nip: 5290003391
danePracodawcy_regon: 010114977
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Gospodarska 82, 05-822 Milanówek, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: grodziski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1405
Gmina pracodawcy: Milanówek
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Milanówek
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0921020
Ulica pracodawcy: Gospodarska
Numer budynku pracodawcy: 82
Profil działalności pracodawcy: Piekarnia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 14.05.2020
Oferta pracy ważna do: 12.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?33caa97f3c5a2ab9b296f828428c40f7
Podobne oferty pracy
Prasowaczka ręczna
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Chmielno (pomorskie)
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników. 2. Przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników. 3. Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy. 4. Przestrzeganie aktualności badań lekarskich pracowników. 5. Dokonywanie stałych przeglądów teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczenia dokumentów i wpinanie ich do teczek osobowych. 6. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. 7. Prowadzenie kart urlopowych pracowników. 8. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich. 9. Współdziałanie z księgowością w zakresie przekazywania informacji niezbędnych do właściwego naliczania i wypłacania wynagrodzeń. 10. Przygotowanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród. 11. Opracowywanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników. 12. Prowadzenie korespondencji w sprawach. pracowniczych. 13. Kompletowanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę. 14. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży. 15. Zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu. 16. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora należą do kompetencji specjalisty ds. kadrowych. 17. Odpowiedzialność za organizację zamówień publicznych w OSChR. 18. Sporządzanie dokumentacji i sprawozdania z zakresu zamówień publicznych. 19. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie oraz wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w OSChR. Termin składania dokumentów: do dnia 8.04.2016Miejsce składania dokumentów: pocztą na adres:Okręgowa Stacja Chemiczno-RolniczaPl. Św. Macieja 550-244 Wrocławlub składać w sekretariacie z dopiskiem Oferta zatrudnienia w OSChR WrocławInne informacje:W ofercie należy podać dane kontaktowe adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem.Wszystkie oświadczenia winny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone 3 miesiące po zakończeniu procedury rekrutacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 71/321-05-87. Oferta dostępna w sali E.
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą we Wrocławiu - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
CIĘCIE SADU, ZBIÓR OWOCÓW, SORTOWANIE OWOCÓW, SADZENIE I WIĄZANIE DRZEWEK, STAWIANIE RUSZTOWAŃ, ROZKŁADANIE NAWODNIENIA, FORMOWANIE DRZEW, SZCZEPIENIE, PRZYGOTOWYWANIE GLEBY DO UPRAWY, NAWOZENIE.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Olkowice (mazowieckie)
Zarządzanie budynkami, budowlami i otoczeniem realizowane poprzez:- prowadzenie i wykonywanie przeglądów oraz napraw budynków, budowli wraz z instalacjami,- pozyskiwanie wykonawców usług związanych z wykonywaniem bieżących napraw, przeglądów budowli, budynków wraz z instalacjami,- tworzenie, aktualizowanie i realizację harmonogramów prac związanych z bieżącym utrzymaniem dobrego stanu technicznego budynków, budowli wraz z instalacjami,- nadzór nad pracą serwisów zewnętrznych związanych z realizowanymi zadaniami na stanowisku oraz bieżące rozliczanie ich usług w ramach przyznanych limitów,- prowadzenie spraw reklamacyjnych związanych z zamawianymi usługami związanymi z zadaniami na stanowisku,- tworzenie i aktualizowanie dokumentacji związanej z budynkami oraz urządzeniami technicznymi związanymi na stałe z budynkami i budowlami (w tym wymaganych obowiązującymi przepisami),- zamawianie i nadzór nad stanami magazynowymi części zamiennych oraz elementów wyposażenia budynków i budowli,- prowadzenie spraw ubezpieczeniowych związanych z uszkodzeniami budynków i budowli.Zarządzanie flotą pojazdów firmowych realizowane poprzez:- bieżące rozlicznie przebiegów pojazdów firmowych,- nadzór nad terminami wykonywania badań technicznych oraz przeglądów okresowych,- nadzór nad wykonywaniem napraw i remontów pojazdów,- przygotowanie i wykonanie harmonogramu wymiany opon pomiędzy sezonem letnim i zimowym,- rejestracja nowo zakupionych pojazdów,- prowadzenie spraw związanych z zakupem ubezpieczeń pojazdów firmowych,- optymalizacja kosztów związanych z eksploatacją i obsługą pojazdów firmowych,- przygotowywanie budżetu rocznego związanego z eksploatacją pojazdów firmowych,- prowadzenie spraw związanych z zakupami i sprzedażą pojazdów firmowych,Zabezpieczenie budynków i otoczenia przed szkodnikami realizowane poprzez:- realizację programu zabezpieczenia przed szkodnikami zgodnie z obowiązującymi procedurami,- nadzór nad usługami firmy świadczącej usługi z zakresu DDD,- bieżącą kontrolę stanu zabezpieczenia budynku przed szkodnikami,- współpracę z działem zapewnienia jakości w celu zagwarantowania bezpieczeństwa produktu w zakresie zagadnień związanych z programem DDD.Współpraca z Urzędem Dozoru Technicznego w zakresie wykonywanych przez nich czynności związanych dozorem technicznym urządzeń i instalacji związanych z budynkiem oraz flotą.Tworzenie i aktualizowanie wymaganej przepisami prawa dokumentacji związanej z eksploatacją budynków.Współpraca z specjalistą ds. przeciwpożarowych w zakresie wykonywania oraz realizacji harmonogramu przeglądów i remontów urządzeń i instalacji związanych z zabezpieczeniem ppoż. budynków i ich otoczenia poprzez:- bieżący nadzór nad wykonywaniem napraw systemów związanych z zabezpieczeniem ppoż. budynków przez serwisy zewnętrzne,- bieżący nadzór nad wykonywaniem przeglądów okresowych systemów związanych z zabezpieczeniem ppoż. budynków przez serwisy zewnętrzne.Współpraca ze specjalistą ds. ochrony środowiska w zakresie wykonywania oraz realizacji harmonogramu przeglądów i remontów urządzeń i instalacji związanych ochroną środowiska realizowana poprzez:- bieżący nadzór nad wykonywaniem przeglądów okresowych systemów związanych z ochroną środowiska,- nadzór nad pracą serwisów zewnętrznych związanych z realizowanymi zadaniami na stanowisku oraz bieżące rozliczanie ich usług.Regularne prowadzenie dokumentacji systemowej i zapisów zgodnych z wymaganiami systemu DOT.
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Białystok (podlaskie)
specjalista ds. administracji organizacji i kadr
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2020-06-09 - Ruda Śląska (śląskie)
Robienie zamówień, kontaktowanie sie z hurtowniami, wyszukiwanie dobrych cen.
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Sędzin (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, przyjmowanie zamówień, współpraca z działem Rozwoju produktu, Technologami.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-01-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Głogów (dolnośląskie)
-obsługa klienta-wystawianie dokumentów sprzedażowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ELŻBIETA I JERZY PATER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-07 - Brzeźnica (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Warszawa (mazowieckie)
1. utrzymywanie we właściwym stanie technicznym urządzeńinstalacji i sieci wono-kanalizacyjnych na terenie KWP w Opolu. 2.Wykonywanie robót instalacyjnych wg otrzymanych zleceń. 3.Usuwanie skutków awarii i wykonywanie prac zabezpieczających. 4.Wykonywanie bieżących i okresowych przeglądów instalacji. Dodatkowo do wynagrodzenia wysługa lata pracy, 13 pensja, premia kwartalna (uznaniowa)
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu - 2019-01-03 - Opole (opolskie)
( - organizacja i realizacja zadań związanych z Międzynarodowymi Festiwalami Folkloru, - aplikacja o środki pomocowe na przedsięwzięcia związane z realizacją wydarzeń kulturalnych, - przygotowanie, opracowywanie i wykonanie sprawozdań z aplikowanych wniosków o dofinansowanie,- prowadzenie systematycznej diagnozy i analizy niematerialnego dziedzictwa kultury Ziemi Lubuskiej,- prowadzenie rejestru działalności społecznej związanej z niematerialnymi dziedzictwem kultury Ziemi Lubuskiej,- współpraca w zakresie dziedzictwa ludowego wynikająca z organizacji lub współorganizacji lubuskich świat i uroczystości regionalnych i ponadregionalnych, w tym konkursów realizowanych w lubuskich powiatach i gminach
REGIONALNE CENTRUM ANIMACJI KULTURY - 2020-01-14 - Zielona Góra (lubuskie)
Nadzór nad importem i eksportem, nadzór nad zgodnością materiałów, weryfikacja kontraktów, zarządzanie wydawaniem towarów, potwierdzenia dostaw
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Sieradz (łódzkie)
obsługa tokarki, maszyn konwencjonalnych,
TOCZPOL KRZYSZTOF HAJDUGA - 2018-08-09 - Ścinawa (dolnośląskie)
- Wprowadzanie zmian na kontach naszych klientów, tworzenie nowych kont na systemach. Dodawanie nowych serwisów oraz wprowadzania zmian w obecnych ustawieniach. Wsparcie dla managerów, w przypadku problemów technicznych. Odpowiedzi na zapytania managerów. Praca w języku angielskim. Praca na systemie Oprool i Salesforce. Znajomość języka angielskiego jest wymagana do kontaktu z managerami, klientami zagranicznymi.- Wynagrodzenie: 4767,40 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00 + praca w dni wolne od pracy (w polskie święta). Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe: rok w obsłudze klienta. Wymagana bardzo dobra znajomość systemu EVS, Optool i Salesforce. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (C1) w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-07-10 - Katowice (śląskie)
nauczanie przedmiotów z zakresu automatyki i mechatroniki w technikum i szkole branżowej I stopnia
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH - 2019-11-19 - Swarzędz (wielkopolskie)
Kontrola jakości.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2016-05-20 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
- przygotowywanie dokumentacji związanej z obrotem zboża,- organizacja transportu,- kontakt z rolnikami,- wizyty w gospodarstawach rolnych
SKR STRZELCE KRAJEŃSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-25 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Jarosław (podkarpackie)
nawiązywanie kontaktów z klientami, obsługa klientów, rozmowy telefoniczne, sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Gniezno (wielkopolskie)
Wykształcenie średnie kierunkowe; mile widziane doświadczenie na ww. stanowisku; Zakres obowiązków: prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej; przygotowywanie gabinetu do pracy i czynna asysta przy zabiegach; wymiar etatu do uzgodnienia, dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KĘPA-BARYLUK KATARZYNA " EUROMED" NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ KATARZYNA KĘPA -BARYLUK - 2019-04-26 - Gliwice (śląskie)
praca z dziećmi z niepełnosprawnością
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Gromadzenie informacji na temat produktu/usługi na rynku międzynarodowym oraz strategia marketingowa, opracowanie haseł reklamowych, kontakt z klientami bezpośrednimi, współpraca z drukarniami (foldery reklamowe, ulotki)
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Grójec (mazowieckie)
Szczegółowe informacje na temat zakresu obowiązków oraz wymagań na stronie internetowej: https://www.bip.slaski.strazgraniczna.pl/s10/wolne-stanowiska/15355,Nabor-na-stanowisko-specjalisty-ds-ochrony-przeciwpozarowej-Wydzialu-Kontroli.html
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2020-06-25 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie płac
Agencja Ochrony "SZABEL" Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac dla nauczycieli, pracowników administracji i obsługi w programie płace zgodnie z przepisami, obliczanie nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i rentowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego, świadczeń urlopowych oraz świadczeń z ZFŚS, dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń, prowadzenie imiennych kartotek wynagrodzeń, obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych-pracowników, przekazywanie do ZUS w programie PŁATNIK zgłoszeń oraz deklaracji, sporządzanie list płac i rozliczanie rachunków dotyczących umów zleceń i o dzieło oraz dodatkowych list (np. ekwiwalent za odzież), przygotowywanie przelewów z obszaru wynagrodzeń oraz sporządzanie meldunków z wykonania wynagrodzeń, sporządzanie analiz wymaganych przez Departament Edukacji0,3 etatu.Kontakt z pracodawcą: 071 798 68 79 (111)
Szkoła Podstawowa nr 99 im. Tadeusza Kościuszki - 2016-09-13 - Wrocław (dolnośląskie)
WYSZUKIWANIE KONTRAHENTÓW, NOWYCH KLIENTÓW (ODBIORCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH) NA KUBIE I W KRAJACH AFRYKI PÓŁNOCNEJ. ZNAJOMOŚĆ RYNKU MOTORYZACYJNEGO W TYCH KRAJACH. NEGOCJOWANIE UMÓW I WARUNKÓW ZBYTU CZĘŚCI ZAMIENNYCH. KONTAKTY Z POTENCJALNYMI KONTRAHENTAMI NA KUBIE.
STACJA DEMONTAŻU POJAZDÓW - 2017-05-04 - Stróżewko (mazowieckie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie lub wyższe, praca na specjalistycznych programach rynku usług telekomunikacyjnych; obsługa komputera; zakres obowiązków: spisywanie umów i ich rejestracja, prezentowanie oferty, przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń i reklamacji, obsługa klienta, miejsce pracy: obszar działania firmy;
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Gliwice (śląskie)