SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. RUMUŃSKIM (PRACA W BIURZE LUB ZDALNIE) K/M Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. RUMUŃSKIM (PRACA W BIURZE LUB ZDALNIE) K/M
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-09-18
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:02-437 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ miesięczne prowizje 500-2500 złotych netto. Na czas szkolenia zapewnione zakwaterowanie w Warszawie.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. RUMUŃSKIM (PRACA W BIURZE LUB ZDALNIE) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rumuński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: biegła znajomość języka rumuńskiego (min. poziom C1) - warunek konieczny. W przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2. Możliwośći przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie do biura firmy do Warszawy - warunek konieczny (nie ma możliwości odbycia szkolenia zdalnie). Minimum średnie wykształcenie. Wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne. Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odporność na stres. Motywacja, zaangażowanie, odpowiedzialność. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center).Ogólny zakres obowiązków: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień. Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym. Promowanie i sprzedaż produktów. Dbanie o relację z klientami. Obsługa bazy danych. Administracja i praca z wewnętrznym systemem. Praca na pełen etat. Zatrudnienie na stałe po okresie próbnym. Możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (stałe lub elastyczne godziny między 8 a 21). Stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy. Premiowanie dobrych wyników. System szkoleń i stałe wsparcie ze strony trenerów wewnętrznych. Narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon). Zapewnione mieszkanie na czas szkolenia dla osób spoza Warszawy. Miejsce pracy: centrum Warszawy, z możliwością pracy zdalnej.Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania są proszone o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim aplikując przez link: https://jobhouse.traffit.com/public/form/a/653 (nr ref. SPRZED/WAW/JEZ ) - istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe.
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV (aplikacja przez link)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Czerniakowska
Numer budynku pracodawcy: 141
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 18.09.2018
Oferta pracy ważna do: 18.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opieka nad dziećmi w przedszkolu.
Niepubliczne Przedszkole Jacek i Agatka K. Kotecka - 2017-08-22 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Administracja zakupów i sprzedaży zagranicznej. Wsparcie obsługi kontrahentów w kraju i za granicą. Przygotowanie ofert handlowych. Przygotowanie dokumentacji do odpraw celnych.
BARCO T.D.S. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-03 - Trzebnica (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta
Centrum Ubezpieczeń W. SOBIECH - 2016-11-03 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
spawanie elementów stalowych
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY JAROSŁAW NIKITIUK - 2018-07-11 - Choroszcz (podlaskie)
-Projektowanie nowych oraz modernizacja istniejących układów elektrycznych i automatyki,-Przygotowywanie dokumentacji technicznej central wentylacyjnych,-Kontakt 58-741-87-34
CLIMA-PRODUKT SP. Z O.O. - 2018-02-16 - Pszczółki (pomorskie)
- zawieranie i przedłużanie umów na usługi Netia Internet, Telewizja,Telefon - doradztwo w zakresie oferowanych usług, - budowanie iutrzymywanie relacji z Klientem - obsługa klientów
CALIPSO.PL ROBERT HABER - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
Obsługa komputera, administrowanie strony internetowej, sporządzanie projektów ofert turystycznych, obsługa infokiosku, pomoc w prowadzeniu biura Oddziału PTTK, pomoc w obsłudze imprez statutowych stowarzyszenia i turystyki kwalifikowanej, rejestrowanie pism.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Siedlce (mazowieckie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; tworzenie biznes planów, tworzenie wniosków o dofinansowanie, tworzenie studium wykonalności, tworzenie strategii rozwoju firm, redagowanie korespondencji bieżącej, pozostałe prace biurowe
Miklewski Consulting Michał Miklewski - 2018-05-14 - Stargard (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw marketingu i reklamy
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Ciemiętniki (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Warszawa (mazowieckie)
Zatwierdzanie oraz zapewnienie aktualizacji dla Specyfikacji Zakupowych dla Surowców używanych w fabryce. Aktualizacja oraz tworzenie nowych wersji specyfikacji zakupowych dla surowców. Utrzymywanie kontaktów oraz konsultacje z dostawcami w sprawach dotyczących specyfikacji surowcowych dla Nestle. Zarządzanie audytami u dostawców surowców i opakowań (jako koordynator za fabrykę w Kaliszu). Ocena ryzyka dostawców. Uczestnictwo w procesie zatwierdzania alternatywnych dostawców. Zarządzanie dokumentami wymaganymi do założenia i przedłużenia QIR. Uczestnictwo w harmonizacji i konsolidacji specyfikacji zaopatrzeniowych na surowce dotyczących własnego rynku. Nadzór nad procesem kontroli surowców krytycznych na obecność ciał obcych podczas zasypu surowców na linii zasypu oraz linii sortera optycznego.Bieżąca kontrola (audytowanie i raportowanie ) procesów w magazynie - zgodności z procedurami stosowanymi w dziale w zakresie bezpieczeństwa pracy ,bezpieczeństwa produktu , ochrony środowiska, zarzadzania dokumentacją jakościową. Szkolenie pracowników magazynu. Pobieranie prób surowców i opakowań, ocena i zwalnianie opakowań do produkcji w systemie SAP. Udział w projektach dotyczących działu, współpraca z Działem Jakości. Koordynacja zagadnień związanych z inicjatywą NCE. Prowadzenie dokumentacji jakościowej działu ( tworzenie i aktualizacja procedur) w tym HACCP
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-05 - Kalisz (wielkopolskie)
Specjalista do spraw reklamy-pisanie ofert reklamowych i promocyjnych, kontakt z klientami firmy w celu reklamy i promocji produyktów
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Częstochowa (śląskie)
obsługa projektów marketingowych, współpraca z klientami, dostawcami, prowadzenie korespondencji, przygotowywanie zestawień w tematach dotyczących obsługiwanych projektów
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
•Prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,•Przygotowanie narad pod względem obsługi technicznej, sporządzanie protokołu,•Obsługa urządzeń biurowych,•Prowadzenie ewidencji czasu pracy,•Archiwizowanie dokumentów, •Wprowadzanie do systemu AXAPTA dokumentów materiałowych i faktur, •Przygotowywanie wniosków o zatwierdzenie materiałów, •Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do rozliczeń z zamawiającym, •Weryfikacja dokumentów wymaganych z zakresu BHP.
ZUE S.A. - 2017-02-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Organizacja odpraw celnych przy eksportach,importach oraz tranzytach,wystawianie dokumentow SAD, obsluga systemow celnych ECS oraz NCTS
IndiGGo Sp.z o.o. - 2016-04-18 - Siedlce (mazowieckie)
wystawianie faktur, obsługa klienta (kontakt telefoniczny i meilowy równiez w jęz. angielskim), dokumentowanie zamówień i wysyłek
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Żychlin (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Weryfikacja dokumentów, sprzedaz z rejestrami faktur VAT, wprowadzanie do systemu dokumentów kosztowych, magazynowych , rozliczenia kasowe,
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Książenice (mazowieckie)
-
SANDRA JANUSZ ZALEWSKI SPÓŁKA SP. J. - 2016-12-09 - Pogorzelica (zachodniopomorskie)
Demontaż pojazdów.
AUTO KASACJA Mariola Gańko - 2017-12-27 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do realizacji zadań inwestycyjnych, kontrola merytoryczna zakresu wykonywanych robót, kontrola kosztów, kompleksowe przygotowanie zapytań ofertowych, udział w negocjacjach,
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-18 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
Sprzedaż czujników optycznych, sygnalizatorów świetlnych, falowniki. Pozyskiwanie klientów. Przygotowywanie ofert handlowych, w tym broszur informacyjnych, prezentacji sprzedazowej produktu. Przygotowywanie narzędzi oraz materiałów promocyjnych: plakaty, katalogi, wizytówki, projekty reklamowe i materiały wideo.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
Zapoznanie się z lokalizacją zakładu i rozmieszczeniem hal produkcyjnych. zapoznanie się z charakterystyką maszyn i urządzeń.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie kadr, sporządzanie list płac, deklaracje ZUS, Płatnik, ewidencja dokumentów księgowych;praca w Pabianicach
MS TAX Biuro Rachunkowe Monika Aneta Kwasiborska - 2016-02-09 - Pabianice (łódzkie)
Prowadzenie bieżacej obsługi naboru najemców lokali Spółki, przyjmowanie wniosków i innych dokumentów związanych z najmem lokali, udzielanie wyjaśnień, prowadzenie rejestru. Udział w pracach związanych z naborem i obsługą najemców lokali mieszkalnych Spółki. Współpraca z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta oraz Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej. Współpraca z biurem rachunkowym Spółki, odbiór i przygotowywanie dokumentów. Współpraca z bankiem prowadzącym rachunek Spółki, przgotowywanie przelewów. Współpraca z bankiem kredytującym inwestycje Spółki, przygotowywanie pism. Prowadzenie obsługi interesantów, sekretariatu oraz Zarządu. Organizowanie i obsługa spotkań oraz narad. Obsługa skrzynki elektonicznej oraz urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestru korespondencji oraz odbieranie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie ewidencji przeprowadzonych kontroli oraz złożonych skarg i wniosków. Realizacja zamówień na towary i usługi związane z potrzebami Spółki oraz współpraca z dostawcami. Współpraca z osobami świadczącymi usługi na rzecz Spółki. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Spółki. Obsługa strony internetowej. Współpraca z biurami podawczymi kontrahentów, urzędów, instytucji. Obsługa przesyłek pocztowych. Sprzatanie biura. Realizacja innych prac związanych z zajmowanym stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych pracowników z Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Kraków (małopolskie)
-obsługa kasy fiskalnej obsługa programu sprzedażowego SMALL BUSINES obsługa pupilometru (pomiar odległości żrenic) obsługa dioptromierza (pomiar wartości korekcyjnych mocy soczewek okularowych) układanie ekspozycji oraz dbanie o jej stan wizualny i estetyczny dbałość o czystość całego salonu ( część sprzedażowa, gabinet, pomieszczenie socjalne, zaplecze ) stosowanie technik sprzedaży zgodnych ze strategią salonu stosowanie procedur obsługi klienta zgodnych z polityką salonu optycznego zapoznanie sie z prawami konsumenta przysfojenie materiału branżowego związanego z wiedzą produktowa wymaganą do obsługi klienta systematyczne pogłębianie wiedzy merytorycznej wypełnianie dokumentacji sprzedażowej
Salon Optyczny Medi-Optic Andżelika Michalska - 2016-02-09 - Września (wielkopolskie)
Obsługa klientów indywidualnych oraz wykonawców. Bezpośrednia sprzedaż produktów firmy. Obsługa komputera, kasy fiskalnej, programu Subiekt Lock, obliczanie projektów, koordynacja zamówień oraz magazynu
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Pińczów (świętokrzyskie)