SPECJALISTA DS. KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO Swarzędz oferta pracy ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: nauczanie przedmiotów z zakresu automatyki i mechatroniki w technikum i szkole branżowej I stopnia
Data publikacji: 2019-11-19
Lokalizacja: Swarzędz (wielkopolskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Os.Mielżyńskiego 5a, 62-020 Swarzędz, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nauczanie przedmiotów z zakresu automatyki i mechatroniki w technikum i szkole branżowej I stopnia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Swarzędz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Swarzędz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści nauczania i wychowania gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Data zakończenia pracy: 30.11.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
nauczanie przedmiotów z zakresu automatyki i mechatroniki w technikum i szkole branżowej I stopnia, 4132/A. Tomasz- Swarzędz, M. Brylińska, oferta OTWARTA, zajęcia odbywają się od g. 7:20 do g. 20:20
Nazwa pracodawcy:
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 IM. POWSTAŃCÓW WIELKOPOLSKICH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Os.Mielżyńskiego 5a, 62-020 Swarzędz, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: zgłoszenia osobiste, telefoniczne oraz e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: poznański
Gmina pracodawcy: Swarzędz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Swarzędz
Ulica pracodawcy: Os.Mielżyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 5a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści nauczania i wychowania gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 19.11.2019
Oferta pracy ważna do: 03.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6f9fc2d3f07aa191916e98f070a17d67
Podobne oferty pracy
Zarządzanie i marketing w obiekcie sportowym
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Kraków (małopolskie)
Obsługa rolników, prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego w zakresie technologii produkcji rolniczej – produkcja zwierzęca; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o środki finansowe z funduszy Unii Europejskiej lub innych z instytucji krajowych i zagranicznych, współpraca z władzami samorządowymi, instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz rolnictwaGodzina zakończenia pracy : 15:00Praca na okres próbny : 3 miesiące Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę poprzedzona okresem próbnymWymiar etatu: pełen wymiar czasu pracyLiczba godzin pracy w tygodniu: 40Wymagane dokumenty:1. CV2. list motywacyjny3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych poświadczone własnoręcznym podpisem, o następującej treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego (DODR) ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, dla celów obecnej i przyszłych rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. zootechniki/stażysty specjalisty ds. zootechniki uruchomionych w ciągu 36 miesięcy od daty przesłania mojej aplikacji, prowadzonych na potrzeby DODR, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm. Podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne. Przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.Dokumenty proszę przesyłać w terminie do 16.04.2018 r. na adres mailowy: kadry (at) dodr.pl, bądź listownie na poniżej podany adres:Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiuul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-04-06 - Wrocław (dolnośląskie)
- usuwanie usterek i awarii u klientów- utrzymanie i bieżący serwis sieci tvk- realizacja robót instalacyjnych- znajomość zagadnień dotyczących sieci telekomunikacyjnych
Przedsiębiorstwo PROMAX Sp.j. Zofia Fórmanek-Okrój, Wiesław Okrój - 2018-06-01 - Pleszew (wielkopolskie)
planowanie i sterowanie zapasami magazynowymi,prowadzenie działań w zakresie gospodarki magazynowej,przyjmowanie towarów do magazynu,odbiór jakościowy i ilościowy przyjmowanego towaru,przechowywanie i składowanie towaru,kompletowanie towaru oraz jego rozsyłka,posługiwanie się obowiązującą dokumentacją magazynową, instrukcjami i normami,obsługa systemów informatycznych,
M.A.S. Sp. z o. o. - 2017-12-11 - Starachowice (świętokrzyskie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach bliskowschodnich, administracja zamówień klientów, monitorowanie potrzeb klientów, sporządzanie ofert, ich kalkulacja
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Białystok (podlaskie)
Obsługa bieżąca i serwis instalacji teletechnicznych (systemy sygnalizacji włamania i napadu, systemy sygnalizacji pożarowej, systemy telewizji dozorowej, kontroli dostępu, sieci teleinformatycznych).Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia, system jednozmianowy w godz.: 8.00-16.00 od pn. do pt. na terenie woj. śląskiego.
ASPAR Sp. z o.o. - 2019-02-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, umów , kalkulacji, negocjacje z klientem w j. polskim i angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Prowadzenie kadr i rozliczeń z ZUS.
Biuro Rachunkowe sp. z o. o. - 2017-09-27 - Otwock (mazowieckie)
utrzymanie czystości w pokojach i na terenie pensjonatu.
Beata Wróbel B&M GUESTHOUSE WYNAJEM POKOI - 2019-01-22 - Oświęcim (małopolskie)
Programowanie .Net. Praca w godz.: 9:00-17:00. Proponowany okres zatrudnienia: 01.06.2018-30.03.2022.
BLSTREAM S.A. - 2018-02-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista ds. sprzedaży branża medyczna
"BABACHAN" EDWARD BABACHANIAN - 2018-01-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie zadań wynikających z funkcjonowania organów administracji publicznej różnych szczebli.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Paczków (opolskie)
nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami wietnamskimi, obsługa mailingu z klientami z Wietnamu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku wietnamskim, wykonywanie poleceń wietnamskiego Prezesa
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klientów z Nepalu i Indii
Eurasia Placement Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
Kontakty telefoniczne lub e- mailowe z zagranicznymi klientami, obsługa bieżąca sprzedaży z klientami zagranicznymi
KAPS sp. z o.o. - 2018-06-29 - Rzezawa (małopolskie)
Realizacja zadań z zakresu edukacji regionalnej, prowadzenie zajęć edukacyjnychJedna zmiana 8-16 pn-pt
kontakt przez PUP - 2019-10-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych MAAG Krzysztof Buszko Kielce - 2017-09-11 - Kielce (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 6-14, 14-22; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
PLASMET Czechowicz Sp.J. - 2017-03-09 - Widzino (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-07-30 - Nysa (opolskie)
prowadzenie dokumentacji HACCAP i nadzór nad nią , kontrole jakościowe produktów
ARNICA S.C. - 2016-09-27 - Koziegłowy (śląskie)
Realizacja przedsięwzięć związanych z zapewnieniem ochrony informacji niejawnych, wykonuje zadania powierzone przez pełnomocnika ochrony informacji niejawnych, zgodnie z nadanymi uprawnieniami w zakresie zwykłych postępowań sprawdzających, sporządzanie sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych, prowadzenie szkoleń z zakresu informacji niejawnych.
18 PUŁK LOGISTYCZNY W ŁOMŻY - 2020-06-03 - Łomża (podlaskie)
ZAKUPY MATERIAŁÓW PRODUKCYJNYCH, OKOŁOPRODUKCYJNYCH I USŁUG ZEWNĘTRZNYCH. MONITOROWANIE RYNKU DOSTAWCÓW I USŁUG. ANALIZOWANIE OFERT. WYJAŚNIANIE ROZBIEŻNOŚCI ZAKUPOWYCH. DEKRETOWANIE FAKTUR ZAKUPOWYCH. MONITOROWANIE ZUŻYCIA MATERIAŁÓW.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ELŻBIETA I JERZY PATER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-11 - Brzeźnica (podkarpackie)
Organizacja i realizacja procesów logistycznych w firmie, zaopatrzenie, kontakt z dostawcami, optymalizacja stanów magazynowych (transakcje krajowe i zagraniczne), kompletacja towarów i materiałów dla procesów sprzedaży oraz produkcji i serwisu, sporządzanie planów i optymalizacja procesów produkcyjnych, dokumentacja działań w systemie ERP firmy.
STERNET Sp. z o.o. - 2019-06-05 - Tarnów (małopolskie)
1. Dokonuje podziału i przypisania kosztów, wg miesięcznych obciążeń wynikających z faktur, na poszczególne budynki, lokale mieszkalne, użytkowe, miejsca postojowe w garażach halowych, garaże indywidualne, wykonawców obcych z tytułu świadczeń medialnych tj. energii cieplnej, gazu, wywozu nieczystości komunalnych, konserwacji domofonów i inst. AZART, konserwacji dźwigów, konserwacji i dzierżawy węzłów cieplnych, konserwacji bram garażowych, inst. sygnalizacji SAP, monitoringu itp.2. Dokonuje podziału i przypisania zafakturowanych obciążeń za dostawę energii elektrycznej, zw /przy pomocy arkusza kalkulacyjnego/ na budynki i poszczególne grupy odbiorców, przenosi podział do systemu Dom 5 /Noty kosztowe/.3. Opisuje faktury za dostarczane media i usługi konserwacyjne tworzy specyfikację kosztów, sprawdza poprawność wykonanych rozliczeń, przekazuje faktury i specyfikację służbom księgowym.4. Analizuje dokonane podziały kosztów, uzgadnia i definiuje algorytmy podziału kosztów.5. Wystawia i przygotowuje faktury dla miejsc postojowych, lokali użytkowych w oparciu o zawarte umowy najmu, dzierżawy oraz umowy za nośniki reklamowe itp. z uwzględnieniem obowiązujących stawek, kompletuje dokumenty do wysyłki lub dostarczenia przez gospodarzy domu, przekazuje służbom księgowym potwierdzone kopie.6. Aktualizuje wysokość stawek opłat dla lokali użytkowych, miejsc postojowych, aktualizuje bazę danych systemu Dom 5.7. Uaktualnia i uzupełnia parametry cennika, algorytmy rozliczeń, itp..8. Wystawia faktury kontrachentom zewnętrznym za zużyte media /woda, en. elektryczna/, zakup specyfikacji, refaktutuje obciążenia za wykonane usługi na rzecz mieszkańców oraz na inne jednostki zewnętrzne /Kogeneracja, ArC-2 itp./.9. Rozlicza cw u, zw w oparciu o zarejestrowane zużycie wody, wykonuje rozliczenia wody dla poszczególnych lokali użytkowych w ustalonych okresach, sprawdza poprawność rozliczeń, wystawia faktury dla użytkowników lokali.10. Rozlicza nadpłaty i niedopłaty za co wystawia faktury korygujące dla lokali użytkowych /w wartościach nieprzekraczających obciążenia za co/.11. Prowadzi ewidencję mieszkańców w zakresie ilości osób, aktualizuje meldunki, informuje służby księgowe, prowadzi korespondencję z mieszkańcami i urzędami w tym zakresie, ustala adresy dłużników /informacja dla służb księgowy/.12. Sporządza dane do sprawozdań, rozliczeń i planów wynikających z prowadzonych zadań, ponosi odpowiedzialność za merytoryczne załatwianie spraw i kompetentne udzielanie odpowiedzi w zakresie prowadzonych zagadnień i posiadanych kompetencji, obowiązany jest samodzielnie kontrolować terminowość prowadzonych przez siebie spraw, analizować ich stronę merytoryczną.13. Specjalista ds. ekonomicznych zobowiązany jest wykonywać prace niezwiązane z ustalonym dla niego zakresem czynności, o ile charakter zleconych prac jest zgodny z jego kwalifikacjami oraz wynika ze stosunku pracy.14. Zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej obejmującej wszystko czego się dowiedział w sprawach związanych z działalnością Spółdzielni. Obowiązek ten spoczywa na nim również po ustaniu wykonywanych czynności.15. Do obowiązków specjalisty ds. ekonomicznych należy informowanie przełożonego bieżącym stanie wykonywania zadań oraz o potrzebach związanych z zapewnieniem prawidłowego i sprawnego działania na powierzonym stanowisku pracy.16. Z chwilą podjęcia decyzji o przerwaniu dalszej współpracy ze Spółdzielnią, pracownik zobowiązany jest do:protokolarnego przekazania wszystkich dokumentów wynikających z pełnionej funkcji i prowadzonych prac,złożenia pisemnej informacji o prowadzonych sprawach będących w toku, sprawach terminowych, itp.sporządzenia i przedłożenia rozliczeń wymaganych w danym okresie oraz w okresie najbliższego miesiąca /po dacie zakończenia współpracy/.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-10-09 - Wrocław (dolnośląskie)
nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych kontaktów z klientami, budowanie relacji biznesowych, sporządzanie raportów handlowych, przyjmowanie wstepnych zamówień od klientów, zawieranie umów o współpracę
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Zator (małopolskie)
Tworzenie i wystawianie aukcji na portalach aukcyjnychPrzetwarzanie zamówieńObsługa klientów
Pyc-Sport - 2016-09-27 - Łódź (łódzkie)
- Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów' w celu poszerzenia bazy danych dostawców w ramach branży produktów', w której specjalista działa. Tworzenie baz danych. Cykliczny kontakt z dostawcami w celu weryfikacji potencjału do współpracy handlowej. Tworzenie i prezentacja dokumentacji zakupu. Przeprowadzanie negocjacji z dostawcami. Dokonywanie analizy procesu zakupu w celu jego optymalizacji. Wprowadzanie i aktualizacja danych o dostawcach w systemie operacyjnym Selligent, poprzez wprowadzenie informacji ułatwiających dalszą współpracę z dostawcą. Uczestnictwa w konferencjach, prezentacjach firmy, targach branżowych w celu prezentacji klientom francuskiego konceptu biznesowego. Utrzymywanie i budowa relacji długoterminowych z dostawcami.- Znajomość języków obcych jest wymagana do kontaktu z klientem zagranicznym.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto + premia miesięczna. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące. Druga umowa na czas określony 1 rok. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:30-171:00 (w tym 30 minut przerwy na lunch). Poziom wykształcenia: BRAK. Mile widziane doświadczenie zawodowe handlowe. Mile widziana samodzielność, systematyczność, umiejętność negocjacji, zdolności komunikacyjne. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Wymagana znajomość języka hiszpańskiego w stopniu B2 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
Realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie klientów, przygotowanie listów marketingowych, tworzenie ofert handlowych, dbałość o wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Siedlce (mazowieckie)