SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWYCH Nysa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: wg programu
Data publikacji: 2019-07-30
Lokalizacja: Nysa (opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Nysa, powiat: nyski, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg programu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nysa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nyski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Data zakończenia pracy: 13.12.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania: wykształcenie min średnie, średnie ekonomiczne preferowane licencjat/wyższeznajomość obsługi komputerakandydat: BRAKgwarancja zatrudnienia 3 mies, pełny etatProgram Uwierz w siebie
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Adres pracodawcy:
Słowiańska 19, 48-300 Nysa, powiat: nyski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: nyski
Gmina pracodawcy: Nysa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nysa
Ulica pracodawcy: Słowiańska
Numer budynku pracodawcy: 19
Profil działalności pracodawcy: zarządzanie nieruchomościami,
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.07.2019
Data dodania oferty pracy: 29.07.2019
Oferta pracy ważna do: 28.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fa55e5c9365ecfb1e355b47bcc232fc7
Podobne oferty pracy
Nazwiązywanie bezpośrednich kontaktów i utzrymywanie pozytywnych relacji z klientami, rozpoznawanie a analizowanie potrzeb klientów, kształtowanie działąń usprawniających obsługęklientów, przygotowywanie ofert handlowych, pomoc w planowaniu i nadzorowaniu podejmowanych działań marketingowych, zakładanie i prowadzenie dolumentacji i ewidencji, prowadzenie rejestrów, obsługa kancelaryjna, pomoc w bieżącym prowadzeniu biura, obsługiwanie urządzeń techniki biurowej-kserokopiarka, fax, telefon, komputer, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Chorzelów (podkarpackie)
obsługa bieżących spraw , pozw.na pracę , sprawy osobowe
INSTAL KRAKÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-04-07 - Niemcy (Niemcy)
pisanie operatów wodno - prawnych, pisanie instrukcji gospodarowania wodą, obliczanie opłat za zrzut ścieków i pobór wody
OŚ EKO Sp.z o.o. - 2016-01-28 - Zielona Góra (lubuskie)
ROZWIJANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH NA TERENIE KRAJU I ZA GRANICĄ; WYMAGANIA: KOMUNIKATYWNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I JEZYKA UKRAIŃSKIEGO I POLSKIEGO
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- kontakty (osobiste, e-mail) z kontrahentem zagranicznym w języku arabskim, - przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Bolechowice (małopolskie)
wypalanie palet,układnie palet, obróbka drewna
PPH INTER - PACK - 2017-10-19 - Sowinko (zachodniopomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, aktywna sprzedaż oferowanych produktów, wsparcie techniczne klienta w zakresie oferowanych produktów, przygotowywanie ofert dla klientów, podejmowanie działań w celu zwiększenia sprzedaży, współpraca z dostawcami towarów, udział w targach, dokonywanie zamówień towarów, prowadzenie ewidencji dokumentacji w zakresie w/w czynności, wprowadzanie danych do sytemu komputerowego, raportowanie sprzedaży.
ZIELEŃ PLAN Zbigniew Wolański - 2016-05-30 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sprzedaż artykułów włókienniczych, częste wyjazdy zagraniczne na Ukrainę w celu współpracy z przedstawicielami handlowymi
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
SĄD OKRĘGOWY w WARSZAWIE - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie zasobami ludzkimi (głównie cudzoziemcami), doradztwo w zakresie administracyjnej obsługi zatrudnienia (godziny pracy 8:00 - 16:00)
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Biała Podlaska (lubelskie)
Kontakt i obsługa pracowników z Ukrainy, zamieszczanie ogłoszeń, tłumaczenia ukraińsko - polskie, poszukiwanie pracowników, przygotowanie dokumentów legalizujących pobyt
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Koordynacja napraw blacharsko-lakierniczych, sporządzanie kosztorysów, obsługa Klienta, współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi, windykacja należnosci. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Auto-Color Pracownia Lakiernictwa i Blacharstwa Samochodowego Marian Pudełko - 2016-04-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
projektowanie i wyklejanie reklam, montaż reklam, oklejanie samochodów i innych pojazdów, wycinanie i wykonywanie reklam świetlnych, projektowanie i montaż szyb reklamowych, ubrań i gażetów
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Ruda Śląska (śląskie)
promowanie działań usprawniających sprzedaż przygotowanie materiałów promocyjnych; współpraca z działem rozwoju produktów; współpraca z Pełnomocnikiem ds. Systemu Zarządzania Jakością; analiza rynku i ofert konkurencji prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku; realizowanie planów sprzedażowych; wykonywanie pomiarów wyników działań promocyjnych oraz sprawdzanie ich efektywności.praca w godz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych i poligraficznych, przyjmowanie oraz wysyłanie korespondencji, codzienna ewidencja czytelników i usług, prowadzenie strony internetowej i facebookowej
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Osieczna (wielkopolskie)
PFRON - ref. kosztów wyposaż.obsługa sklepu internetowego, bezpośredni kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2019-07-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-pozyskiwanie zleceń transportowych -znajomość języka francuskiegoWARUNEK KONIECZNY !!!, - mailowa telefniczna korespondencja zzagranicznymi kontrahentami, - kontakt z firmami specycyjnymi, -koordynowanie zleceń specyjnych- załadunek - rozładunek
CAT-SERVICE DAMIAN BERA - 2017-04-07 - Opole (opolskie)
kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, dekretowanie i księgowanie dowodów w dedykowanym oprogramowaniu finansowo-księgowym, archiwizowanie dowodów księgowych, pomoc w realizowaniu obowiązków podatkowych, prowadzeniu rejestrów podatkowych itp. przygotowywanie przelewów w bankowości elektronicznej, pomoc przy sporządzaniu planów finansowych, sprawozdawczości finansowej i statystycznej, prowadzenie kasy na potrzeby wewnętrzne Spółki.
Trzy Fale sp. z o.o. - 2019-07-11 - Słupsk (pomorskie)
wykonywanie napraw hydraulicznych w budynkach zarządzanych, wykonywanie prac zleconych
kontakt przez PUP - 2019-02-15 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Weryfikacja, rekrutacja kandydatów na wskazane stanowiska, monitorowanie procesu rekrutacji.
Gremi Personal - 2017-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klentów,obsluga komputera- wprowadzanie danych ds. ubezpieczeń i klientów.
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Relokowanie pojazdów między Punktami Obsługi Klienta oraz pomoc menegerom w pracy (transport samochodów, tankowanie, mycie).
kontakt przez OHP - 2016-04-18 - Wrocław (dolnośląskie)
- sprzedaż towarów- obsługa kasy fiskalnej- inkasowanie należności- doradzanie klientom
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Jedlicze (podkarpackie)
Zakres obowiązków:1. przygotowywanie i przeprowadzanie we współpracy z zakładami/wydziałami Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Chełmie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych oraz przepisami wewnętrznymi normującymi powyższe zagadnienia, w tym przygotowanie ustawowych i sektorowych dokumentów przetargowych i projektów umów;2. przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń o postępowaniach na urzędowych publikatorach krajowych i europejskich;3. współpraca z komórkami organizacyjnymi MPGK w celu prawidłowego przygotowania dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie merytorycznym oraz przygotowywanie dokumentacji od strony formalno-prawnej, również w zakresie realizacji zamówień do 30 tys. euro;4. sporządzanie oraz wprowadzanie zmian do planu zamówień publicznych w oparciu o plany sporządzone przez zakłady/wydziały MPGK;5. obsługa techniczno-organizacyjna i sekretarska komisji przetargowych;6. sporządzanie rocznego sprawozdania z udzielonych zamówień publicznych;7. prowadzenie rejestrów postępowań i umów o wykonanie zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane;8. przygotowanie informacji o udzielonych zamówieniach publicznych;9. współpraca z pozostałymi pracownikami działu, w zakresie wspólnych przedsięwzięć, zastępstw.
MPGK Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - 2018-06-29 - Chełm (lubelskie)
prowadzenie biura wraz z sekretariatem w biurze projektowym
Przedsiębiorstwo Gospodarki Gruntami "TOPOZ" - 2016-06-22 - Pluski (warmińsko-mazurskie)
·Obsługa płacowa pracowników SOSW w Damnicy.·Kompletowanie dokumentów płacowych stanowiących podstawę naliczania wynagrodzeń wynikających ze stosunku pracy oraz umów cywilno - prawnych.·Naliczanie wynagrodzeń wraz z pochodnymi - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i zarządzeniami wewnętrznymi Dyrektora Ośrodka.·Naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego.·Rozliczanie składek do ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych wynikających ze stosunku pracy oraz umów o dzieło i umów zleceń.·Obsługa programu Płatnik w zakresie realizowanych zadań.·Zgłaszanie nowoprzyjętych pracowników do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego oraz wszelkich zmian w tym zakresie.·Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i imiennych raportów do ZUS; Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w SOSW w Damnicy ogłoszony na stronie oswdamnica.biposwiata.pl
Specjalny Osrodek Szkolno-Wychowawczy im. Marynarza Polskiego w Damnicy - 2018-10-24 - Damnica (pomorskie)
Aktywne wsparcie oraz współpraca z pracownikami, koordynowanie działań sprzedażowych, przygotowanie ofert sprzedaży.
MALL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-17 - Krapkowice (opolskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych usługami HR, budowanie długotrwałych relacji z pozyskanymi klientami, stały monitoring rynku z rozpoznaniem jego potzreb, realizacja założonych celów.
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością numer ewidencyjny 14844 - 2017-11-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)