SPECJALISTA OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH Łomża oferta pracy 18 PUŁK LOGISTYCZNY W ŁOMŻY
Stanowisko: SPECJALISTA OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja przedsięwzięć związanych z zapewnieniem ochrony informacji niejawnych, wykonuje zadania powierzone przez pełnomocnika ochrony informacji niejawnych, zgodnie z nadanymi uprawnieniami w zakresie zwykłych postępowań sprawdzających, sporządzanie sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych, prowadzenie szkoleń z zakresu informacji niejawnych.
Data publikacji: 2020-06-03
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: 18 PUŁK LOGISTYCZNY W ŁOMŻY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Legionów 133, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja przedsięwzięć związanych z zapewnieniem ochrony informacji niejawnych, wykonuje zadania powierzone przez pełnomocnika ochrony informacji niejawnych, zgodnie z nadanymi uprawnieniami w zakresie zwykłych postępowań sprawdzających, sporządzanie sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych, prowadzenie szkoleń z zakresu informacji niejawnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
; Praca w następujących godzinach: od poniedziałku do czwartku: 7.00-15.30, piątek: 7.00-13.00.Umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2062
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony informacji niejawnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Data zakończenia pracy: 31.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe preferowane o kierunku administracji lub bezpieczeństwa międzynarodowego oraz wykształcenie informatyczne.Umiejętność posługiwania się aplikacjami MS Office.Dodatkowe wymagania: poświadczenie bezpieczeństwa.
Nazwa pracodawcy: 18 PUŁK LOGISTYCZNY W ŁOMŻY
danePracodawcy_nip: 5423224755
danePracodawcy_regon: 20068982800116
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Al. Legionów 133, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, List motywacyjny -wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać poprzez dyżurkę 18. Pułku Logistycznego w godzinach od 07.00 do 15.30 od poniedziałku do czwartku oraz w piątek od 07.00 do 13.00 lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres 18. Pułk Logistyczny, Al. Legionów 133, 18-400 Łomża.Zarówno aplikacje złożone bezpośrednio, jak i przesłane pocztą winny być złożone w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Specjalista ochrony informacji niejawnych w terminie do dnia 19.06.2020r. z możliwością wcześniejszego wycofania ogłoszenia.Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone niniejszą klauzulą:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)".PRACODAWCA SKONTAKTUJE SIĘ Z WYBRANYMI OSOBAMI.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: m. Łomża
danePracodawcy_kodPowiatu: 2062
Gmina pracodawcy: Łomża
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łomża
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957241
Ulica pracodawcy: Al. Legionów
Numer budynku pracodawcy: 133
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242110
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony informacji niejawnych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 03.06.2020
Oferta pracy ważna do: 19.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8f872c5b50c29aae7f583a0f788a5f07
Podobne oferty pracy
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-31 - Łódź (łódzkie)
1. Analizowanie dokumentacji przetargowej oraz przygotowanie ofert pod względem merytorycznym i technicznym;2. Wysłanie zapytań ofertowych do dostawców branżowych;3. Analizowanie ofert dostawców i komunikacja z dostawcami w zakresie ustaleń ofertowych;4. Uczestniczenie w negocjacjach techniczno-handlowych.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne "Gotech" Spółka z o.o. Oddział Nowe Czarnowo - 2016-01-26 - Nowe Czarnowo (zachodniopomorskie)
obróbka drewna
kontakt przez PUP - 2015-12-31 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
wykonywanie analiz, prowadzenie ewidencji wyposażenia, prowadzenie magazynów środków czystości, materiałów biurowych, prowadzenie dokumentacji dot. eksploatacji samochodów służbowych, wydawanie odzieży ochronnej
Kujawsko-Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-03-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pomoc nauczyciela ( asystent nauczyciela ).Przygotowywyanie pomocy, działania wspierające uczniów, realizacja zaplanowanych możliwych czynności opiekuńczych pod kontrolą nauczyciela.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Skołoszów (podkarpackie)
Przyjmowanie zamówień od klientów i handlowców. Obróbka i wprowadzanie do systemu. Wysyłanie zamówień do dostawców. Fakturowanie dokumentów. Weryfikacja faktur od dostawców. Monitorowanie terminowości wysyłek (zamówień klientów). Monitorowanie terminowości dostaw. Bieżące kontakty z dostawcami. Pomoc handlowcoom w windykacji należności.
GRANDE Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-04-11 - Kozerki (mazowieckie)
Obsługa serwisów allegro, olx, ebay, przygotowanie katalogów, cenników
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Piekary Śląskie (śląskie)
raportowanie do klienta i rozwiązywanie problemów, nadzór nad głównymi projektami koordynowanie obsługi klienta w każdej lokalizacji (kilka lokalizacji w Europie), badanie potencjalnych możliwości i potrzeb klienta, projektowanie usług oraz negocjacje, wspieranie działu w realizacji projektów, ponadtwo rozwijanie i utrzymywanie właściwych realizacji z Tureckim dostawcą poprzez uzgadnianie nowych logistycznych warunków współpracy oraz ciągłe doskonalenie procesów w celu zminimalizowania ryzyka uszkodzienia podczas transferu towarówpraca na umowę: kontrakt menedżerski, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
-zakup części, materiałów zgodnych z zamówieniem, specyfikacją lub wzorem -dostarczanie zamówionych materiałów do magazynu oraz odbieranie przesyłek-Wydaje materiały i części zamienne z magazynu.-Dba o porządek na magazynie oraz na swoim obszarze pracy.-Wykonuje częściową inwentaryzację na polecenie kierownika UR.-Przygotowuje zestawienia zbiorcze zużytych materiałów na potrzeby rozliczenia z Klientem.-Przygotowuje zestawienia zbiorcze i szczątkowe na potrzeby wewnętrznych spotkań organizacyjnych.
Maintpartner Asi Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Świdnik (lubelskie)
Segregowanie dokumentów, wprowadzanie do systemu dokumentów, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Blizne Łaszczyńskiego (mazowieckie)
wykonywanie wszelkich czynności dotyczących księgowości w zakresie podatków pośrednich, na której oparte są zeznania dotyczące podatków pośrednich, w tym sprawdzanie danych transakcyjnych w celu identyfikacji wszelkich błędów lub anomalii, praca z zespołami ds. transakcji finansowych w celu zapewnienia właściwej korekty blędów oraz podejmowania działań naprawczych w celu maksymalnego ograniczenia prawdopodobieństwa wystąpienia błędów w przyszłości, zapewniuenie poprawnego wprowadzania wszelkich korekt i poprawek dotyczących podatków pośrednich, uzgadnianie podatków VAT, podatku akcyzowego oraz wszelkich innych podatków pośrednich, sporządzanie oraz punktualne przedkładanie odpowiednich zeznań dotyczących podatków pośrednich do oragnów zajmujących się podatkami pośrednimi
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Kraków (małopolskie)
Szkolenia nowych pracowników, zapewnianie świadomości i wiedzy projakościowej wśród pracowników, organizowanie zespołów szkoleń, badanie skuteczności szkoleń, przygotowywanie materiałów szkoleniowych
ManpowerGroup Sp. z o.o. - 2017-08-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad przestrzeganiem standardów jakości, nad rzetelnością i terminowością badań, pomiarów i dokumentacji jakościowej, prowadzenie nadzoru nad pracą kontrolerów jakości, nadzór nad procesem reklamacji, wdrażania działań zapobiegawczych i korygujących- udzielanie wsparcia w zakresie rozwiazywania problemów jakościowych, nadzór nad systemem ISO 9001, tworzenie wymogów jakościowych dla nowych procesów i produktów, zarządzanie podległym zespołem-motywowanie, delegowanie zadań, rozwój kompetencji
BAPRO-MET Sp. z o.o. - 2020-05-05 - Błotnica (lubuskie)
Oferujemy: - zatrudnienie w stabilnej i prężnie rozwijającej się drukarni, - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - atrakcyjne wynagrodzenie
DRUKARNIA COLOR-PRINT SPÓŁKA JAWNA MARIA CICHERSKA, PATRYCJA ŚLIWIŃSKA - 2019-01-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-kontrola surowców, półproduktów i wyrobów gotowych pod względem fizykochemicznym,-weryfikacja zgodności otrzymanych wyników z normami oraz wymaganiami specyfikacji,-wypełnianie raportów jakościowych i wprowadzanie danych do systemów informatycznych oraz tworzenie dokumentacji jakościowej, -udział w rozwiązywaniu problemów jakościowych pojawiających się w trakcie kontroli dostaw, zleceń wewnętrznych zgodnie z harmonogramem badań, -kontrola nad odczynnikami niezbędnymi do wykonywania prac laboratoryjnych,-uczestnictwo w inspekcjach, kontrolach, audytach oraz szkoleniach obejmujących zakres kontroli jakości
"MOKATE" Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Żory (śląskie)
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej rozliczenia z podmiotami powiązanymi (z krajów OECD). Interpretacja regulacji dotyczących cen transferowych w poszczególnych krajach OECD. Analiza danych finansowych podmiotów.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
udostępnianie lokalu klientom zainteresowanych zakupem; prowadzenie spraw związanych z obsługą klienta; sporządzanie umów sprzedaży; kompletowanie dokumentów formalnoprawnych według potrzebGodziny pracy: od 9.00 do 17.00
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Ekobud Sp. z o. o. - 2018-07-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- sprzedaż usług i produktów OneFone S.A.,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i instytucjonalnych oraz opieka nad nimi,- budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z nowymi oraz powierzonymi klientami,- podejmowanie działań mających na celu rozwój sprzedaży,- przygotowanie i prezentacja indywidualnych rozwiązań telekomunikacyjnych u klientów,- składanie ofert oraz doradztwo w zakresie usług świadczonych przez OneFone S.A.,- odpowiedź na zapytania klientów i dopasowywanie do nich rozwiązań,- kreowanie i promowanie pozytywnego wizerunku firmy,- utrzymanie stałego kontaktu z klientami OneFone S.A.E-mail: rekrutacja (at) onefone.pl
ONEFONE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-11 - Oława (dolnośląskie)
Uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego lub planu wieloletniego, przygotowanie danych niezbędnych do monitorowania realizacji świadczeń przez medyczne komórki organizacyjne, monitorowanie i raportowanie planu kosztów pod kątem zgodności z założeniami planu, monitorowanie i raportowanie realizacji planu sprzedaży usług medycznych, zbieranie danych do analiz kosztowych, prowadzenie analiz efektywności świadczonych usług,przygotowywanie analiz finansowo-ekonomicznych dotyczących różnych przekrojów działalności ZOZ, tworzenie i wykonywanie bieżących analiz problemowych,wycena procedur medycznych, wycena kosztów leczenia pacjenta, sporządzanie raportów i analiz finansowych, bieżące opracowywanie wskaźników ekonomiczno-finansowych.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-04-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; znajomość języka litewskiego - C1; w przypadku braku znajomość języka polskiego wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2; mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Zakres obowiązków: Sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta.Firma oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy; Pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); System szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; Nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań; Możliwość wykorzystywania na co dzień języka obcego, który dobrze znasz; Elastyczne godziny pracy; Praca stacjonarna w biurze w Warszawie; Możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające wymagania powinny przesłać CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SBO/HU/2019.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta przy sprzedaży okien, drzwi, bram garażowych. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, j. angielski-komunikatywny, prawo jazdy kat. B. Kontakt: 694-014-446 lub dosz (at) kdcentrum.pl
KD Centrum Okien - Bożena Dosz - 2017-06-28 - Gdynia (pomorskie)
realizacja planów sprzedaży i strategii marketingowej firmyosiąganie stałego wzrostu sprzedaży poprzez rozwój współpracy z istniejącymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych kontrahentówrealizacja zamówień, przygotowywanie ofert, bieżąca obsługa Klienta)monitorowanie działań konkurencji i dokonywanie analiz rynku kontrola i utrzymywanie zapasów magazynowychUmowa na okres próbny 3 miesiące, następnie na czas określony i nieokreślony. Godziny pracy:8.00- 16.00
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH "PLAST-BOX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-18 - Słupsk (pomorskie)
- Organizowanie sprawnej pracy biura. Nadzór i organizacja pracy podległego personelu. Nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura. Nadzór nad sprawami gospodarczymi, inwestycyjnymi, transportem. Organizowanie pracy firm współpracujących (np. firm remontowo-budowlanych, serwisowych itp.). Składanie ofert na prace budowlane na terenie Polski oraz Rosji, Ukrainy i krajów UE.- Znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego oraz angielskiego jest wymagana do prowadzenie korespondencji z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz krajów UE.- Miejsce wykonywania pracy: Siedziba firmy (Katowice) + delegacje na terenie Polski i Europy.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 lata. Zlecenie wykonywane nie mniej niż 80 godzin miesięcznie.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat w zawodzie (udokumentowane). Wymagane prawo jazdy kat. B (doświadczenie w prowadzeniu samochodu min. 3 lata). Wymagane umiejętności: szybkie drukowanie, a także dobra obsługa komputera: bardzo dobra znajomość aplikacji Microsoft Office, w szczególności Excel, umiejętność kierowania kapitałem ludzkim, umiejętność planowania i organizacji oraz doświadczenie w dziale administracji. Wymagana bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego oraz angielskiego w mowie i piśmie. Wymagany nie więcej niż 1 rok przerwy od ostatniego zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Katowice (śląskie)
Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich działań marketingowych w firmie, dbanie o wizerunek firmy.
TECH-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-11-14 - Siedlce (mazowieckie)
Praca fizyczna przy zakładaniu i zbiorze doświadczeń, wykonywanie obserwacji i dokumentowanie doświadczeń. Prace wynikające z potrzeb Stacji. Praca w godz. 7.00-15.00
Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych, Stacja Dośw. Oceny Odmian w Seroczynie - 2016-09-28 - Seroczyn (mazowieckie)
Zgodny z programem stażu przedłożonego przez Organizatora tj. INTERSILESIA Mc Bride Polska Sp. z o.o. Strzelce Opolskie, ul. Matejki 2a Kontakt: 77 40 49 113, 77 40 49 100.
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Nadzorowanie i zarządzanie taborem pojazdów słuzbowych, koordynacja i rozliczanie czasu pracy kierowców, obsługa zaopatrzenia.
Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Gdańsku - 2019-05-28 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie propozycji płatności i przeprowadzanie kontroli płatności;Przetwarzanie zapasów konsygnacyjnych, EDI i faktur samodzielnych z odpowiednim zatwierdzeniem;Przeprowadzanie uzgodnień bilansowych z odpowiednią dokumentacją uzupełniającą;Zapewnienie rozwiązania problemu dostawcy i jednostki biznesowej w ramach uzgodnionych umów SLA;Monitorowanie starszych faktur i elementów GR w ramach uzgodnionych umów SLA;Śledzenie i raportowanie podstawowych wskaźników wydajności;Ustanowienie i utrzymanie środowiska kontroli procesów reprezentowanych przez centrum;Wesprzyj każdą jednostkę biznesową potrzebami audytu zewnętrznego i wewnętrznego dla procesów będących własnością centrum;Udział w projektach ad hoc i wspieranie środowiska ciągłego doskonalenia
kontakt przez PUP - 2020-05-07 - Poznań (wielkopolskie)