SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Pruszcz Gdański oferta pracy ERONTRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów m.in. poprzez rozwijanie współpracy, podtrzymywanie relacji, dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy, raportowanie i obsługa dokumentów zgodnie z potrzebami kontraktu, proaktywność w przewidywaniu, przeciwdziałaniu i rozwiązywaniu problemów, pozyskiwanie nowych klientów, nadzór nad bieżącą obsługą zleceń spedycyjnych, doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy.

Data publikacji: 2020-06-16

Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)

Pracodawca: ERONTRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Grunwaldzka 64 B, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów m.in. poprzez rozwijanie współpracy, podtrzymywanie relacji, dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy klientami, a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy, raportowanie i obsługa dokumentów zgodnie z potrzebami kontraktu, proaktywność w przewidywaniu, przeciwdziałaniu i rozwiązywaniu problemów, pozyskiwanie nowych klientów, nadzór nad bieżącą obsługą zleceń spedycyjnych, doskonałe umiejętności planowania i organizacji pracy.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca od poniedziałaku do piątku w godzinach: 8-16. Wynagrodzenie ustalane indywidualnie z pracodawcą.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2204

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: doradca klienta

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.06.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych będzie dodatkowym atutem, łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność budowania relacji z Klientami, komunikatywność, asertywność i wysoka kultura osobista, operatywność oraz zaangażowanie w wykonywane obowiązki, dobra organizacja pracy i odporność na stres, znajomość języka angielskiego min. na poziomie B1, swobodna obsługa komputera w zakresie MS Office. Pracodawca oferuje: szkolenie i wdrożenie pod okiem fachowej kadry oraz możliwość rozwoju zawodowego poprzez zdobywanie gruntownej wiedzy z branży TSL. Praca od poniedziałaku do piątku w godzinach: 8-16. Wynagrodzenie ustalane indywidualnie z pracodawcą.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
ERONTRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

danePracodawcy_nip: 5890011743

danePracodawcy_regon: 19025576400000

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 64 B, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Zainteresowane osoby spełniające wymogi bardzo prosimy o przesłanie CV i LM na adres e-mail: M.FABISZAK (at) ERONTRANS.PL, w temacie maila wpisz: PBOK/2020.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22

Powiat pracodawcy: gdański

danePracodawcy_kodPowiatu: 2204

Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934620

Ulica pracodawcy: Grunwaldzka

Numer budynku pracodawcy: 64 B

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|524902

Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111

Data dodania oferty pracy: 16.06.2020

Oferta pracy ważna do: 16.07.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 16.06.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 16.06.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4da348430cf1673be17d5234e8945bb3

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 2 800 PLN

Obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia (drogą mailową lub telefoniczną), prace biurowe związane z obsługą zamówień (cv na adres e -mail: rekrutacja (at) woodica.pl)
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2016-07-19 - Świnna Poręba (małopolskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - ASYSTENT KIEROWNIKA - od 2 000 PLN

Przygotowywanie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HYDROSTAR" EWA MAĆKOWSKA - 2017-08-24 - Częstochowa (śląskie)

LISTONOSZ K/M - od 2 150 PLN

jw.
Poczta Polska S.A. - 2017-06-09 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W J. SŁOWACKIM (WARSZAWA/ZDALNIE) - od 5 000 PLN

bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego; promowanie produktów; dbanie o relacje z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-23 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI W TRANSPORCIE OSOBOWYM/19/0391 - 3 900 - 5 600 PLN

Planowanie, kalkulowanie, rozliczanie zadań występujących w regularnym i okazjonalnym transporcie osób.
Firma Wielobranżowa Bartosz Dorociak - 2019-04-05 - Wilków (opolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. NIEMIECKIM - 2 200 - 2 900 PLN

Kompleksowa obsługa dotychczasowych klientów firmy.Koordynowanie procesu realizacji zleceń.Organizacja procesu logistycznego.Współpraca z dostawcami.Optymalizacja procesów zakupowo - logistycznych.
STO PRINT PRODUCTION Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)

SPECJALISTA DS SZKOLEŃ - 997,4 PLN

przygotowywanie harmonogramu zajęć odbywających się w ramach szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

SPECJALISTA (SKS) - od 2 900 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:- tworzenie, gromadzenie, opracowywanie i przekazywanie informacji i materiałów do publicznej wiadomości o działalności jednostki wojskowej;- uczestniczenie w akcjach promocyjnych, kulturalnych i militarnych organizowanych przez organy administracji państwowej, samorządowej i organizacje pozarządowe;- zapewnienie serwisu fotograficznofilmowego i obróbki technicznej materiałów;- prowadzenie działalności w zakresie promocji obronności oraz współpracy ze środowiskiem cywilnym w celu kreowania właściwego wizerunku w społeczeństwie;- utrzymywanie więzi oraz współpraca w zakresie pomocy i wsparcia kombatantów na obszarze odpowiedzialności jednostki wojskowej;- prowadzenie korespondencji telefonicznej/mailowej z podmiotami zewnętrznymi.KLAUZULA INFORMACYJNAAdministrator Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 1. Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej z siedzibą przy ul. Kawaleryjskiej 70, 15-601 Białystok. Inspektor ochrony danychMogą się państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:o1. Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej ul. Kawaleryjska 70 15-601 Białystokom.gasowska-lupa (at) ron.mil.pl Cel i podstawy przetwarzaniaPaństwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody (art. 6 ust.1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.Jeżeli w dokumentach zawarte są dane osobowe, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.Przepisy prawa pracy: art. 22 Kodeksu pracy oraz § 1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach zawiązanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika. Okres przechowywania danychPaństwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 3 miesiące.Prawa osób, których dane dotycząMaja Państwo prawo do:1.praw dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,2.prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,3.prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,4.prawo do usunięcia danych osobowych,5.prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).Informacja o wymogu podania danychPodanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2020-10-07 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 2 500 PLN

Obsługa klientów branżowych (sprzedaż podłóg drewnianych). Promowanie marki, budowanie stałych relacji handlowych z klientami. Poszukiwanie zagranicznych partnerów handlowych.
Wytwórnia Parkietów DĄBEX Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2019-07-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 2 800 PLN

rekrutacja pracowników z Ukrainy, Białorusi, Rosji, prace administracyjne
REVERSE BUSINESS SUPPORT Sp. z o.o. - 2019-12-11 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ - od 2 000 PLN

Ofertowanie, Wprowadzanie danych do systemu, Serwisowa obsługa klientów, Zarządzanie serwisem, Zamawianie części zamiennych
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Piekary Śląskie (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 000 PLN

Przewóz towarów na terenie UE, nadzorowanie załadunku i rozładunku, obsługa codzienna pojazdów i naczep, spedycja, dopełnienie niezbędnych formalności, wypełnianie odpowiednich dokumentów przewozowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I MARKETINGU - 997,4 PLN

Obsługa klienta, pomoc przy sprzedaży biletów, prowadzenie i aktualizowanie bazy odbiorców, prowadzenie akcji promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Zamość (lubelskie)

SPECJALISTA W DZIALE RACHUBY - 2 850 - 3 420 PLN

/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. Przygotowanie zestawienia i uzgodnień deklaracji i przelewów do ZUS.- Wynagrodzenie: 2850-3420 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r. - Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 5 lat pracy w tym oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wykształceniu wyższym 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Wymagane doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-08-02 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA D/S OBSŁUGI BIUROWEJ - od 14,7 PLN

bieżące prace biurowe w zakresie przygotowywania dokumentów do księgowości, księgowanie dokumentów.
GOOD TAX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-10 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 4 600 PLN

Planowanie, wdrażanie strategii i metod promocji, aktywne wspieranie sprzedaży, organizowanie i doskonalenie procesu sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi, fakturowanie i śledzenie przepisów prawnych.Praca w godz. 8-16 w Ustroniu Morskim. Dodatkowe inf. na temat warunków pracy, typu praca w dni wolne czy zakwaterowanie, do uzgodnienia z pracodawcą.
OŚRODEK REHABILITACYJNO-WYPOCZYNKOWY "MAX" BEATA GRONKIEWICZ - 2019-01-11 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Roboty ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Rabka-Zdrój (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 3 494 PLN

- kompleskowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych kierowcó z terenów Europy Wschodniej- pozyskiwanie kandydatów do pracy tymczasowej zgodnie z oczekiwaniami firmy- prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych- prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej- podpisywanie umów z pracownikami oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej-koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych- nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych z wykorzystaniem systemów mierzących kluczowe wskaźniki jakości, efektywności, produktywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania obowiązujących procedur
kontakt przez PUP - 2019-10-31 - Świebodzin (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - do 1 850 PLN

koordynowanie procesów sprzedażowych,przygotowanie ofert handlowych,rozpoznanie potrzeb klientów,budowanie wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - do 2 600 PLN

Współpraca z klientami z Libii. Nawiązanie współpracy w celu organizacji zakupów i dostawy wybranych przez kontrahentów towarów polskiej produkcji. Wykształcenie wyższe handlowe. Doświadczenie zawodowe 1 rok. Znajomość języka arabskiego na poziomie komunikatywnym. Umiejętność prowadzenia negocjacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Marki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 500 PLN

Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, swoboda w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientami, samodzielność w pracy, dyspozycyjność, prawo jazdy kat. "B", kultura osobista i techniczna.
Pohl & Pohl Sp. z o. o. - 2019-01-31 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Rakoniewice (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Nawiązywanie kontaku z klientami, pozyskiwanie nowych klientów. Prowadzenie analizy i dokumentacji sprzedaży.
HANDLEO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Zamość (lubelskie)

SPECJALISTA DS. NADZORU ZAPOBIEGAWCZEGO (0,5 ETATU) K/M - od 1 200 PLN

- prowadzenie spraw z zakresu nadzoru zapobiegawczego- udzielanie informacji i konsultacji z zakresu działania zapobiegawczego nadzoru sanitarnego na terenie urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw wewnętrznych oraz jednostek organizacyjnych podległych temu ministrowi i przez niego nadzorowanych oraz na terenie podmiotów leczniczych tworzonych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, a zwłaszcza: a) o warunków przeprowadzenia działań naprawczych w odniesieniu do oceny występowania znaczącego zagrożenia dla zdrowia ludzib) o strategicznej oceny oddziaływania na środowisko koncepcji, planów, programów i innych dokumentówc) o opiniowania dokumentów dotyczących oddziaływania na środowiskod) o wymagań higienicznych i zdrowotnych przy wydawaniu opinii, postanowień i decyzji na wniosek organu administracji lub zainteresowanego podmiotu, na poszczególnych etapach realizacji inwestycji w obiektach istniejących i planowanych (m.in. projektowanie, zmiana sposobu użytkowania, dopuszczenie do użytkowania obiektu budowlanego, uzyskiwania odstępstw od przepisów warunków technicznych oraz bezpieczeństwa i higieny pracy)- przygotowywanie wytycznych, materiałów edukacyjnych- prowadzenie szkoleń dla pracowników PIS MSWiA w ww. zakresach merytorycznych- nadzór merytoryczny nad działalnością rzeczoznawców sanitarno-higienicznych wydających opinie w imieniu PIS MSWiA- współpraca z innymi jednostkami w ww. zakresach merytorycznych- udział w opiniowaniu projektów aktów prawnych- dokonywanie analizy i oceny publikowanych aktów prawnych- sporządzanie analiz, sprawozdań i innych dokumentów zbiorczych
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSWiA - 2019-09-23 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - do 2 700 PLN

prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości w zakresie gospodarowania odpadami w firmie, zużycie wody i energii elektrycznej, prowadzenie dokumentacji związanej z UDT
Pracowniczy Ośrodek Maszynowy Sp. z o.o. w Augustowie - 2018-04-03 - Augustów (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 500 - 3 500 PLN

sporządzanie ofert handlowych, pomiary techniczne, wyceny handlowe, pozyskiwanie nowych klientów
RAJCHEL & JELONKIEWICZ "NOVATOR" SPÓŁKA JAWNA - 2019-06-05 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI - SZEF ZESPOŁU K/M (J. ANGIELSKI, J. FRANCUSKI, J. ARABSKI) - od 5 900 PLN

Zapewnienie najwyższego poziomu świadczenia usług, w tym dokładność danych, KPI, jakość wszystkich produktów Zarządzanie relacją z klientem wewnętrznym i zewnętrznym Opracowanie bezpośredniego raportowania członków zespołu AR, a także zapewnienie skutecznego planowania pracy i przepływu pracy w zespole Aktywne regularnie zarządzanie wydajnością zespołu usług, aby zapewnić skuteczne i wydajne rozwiązywanie wszystkich problemów Zarządzanie projektami w zakresie funkcji usług portfelowych - ulepszenia danych i projekty sprawdzania poprawności, ulepszenia raportowania globalnego, ulepszenia rozwiązań technologicznych Dostarczanie rozwiązań, ulepszeń, najlepszych praktyk, dążenie do optymalizacji procesów Współpraca z partnerami biznesowymi CBRE w celu zapewnienia, że wszystkie umowy SLA zostaną spełnione.
kontakt przez PUP - 2020-02-18 - Warszawa (mazowieckie)