SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU Łapalice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU
Wynagrodzenie: 1 440 PLN
Zakres obowiązków: 1. Zapoznanie się z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa :- ogólna struktura firmy, organizacja poszczególnych działów i stanowisk pracy,możliwości produkcyjne , i asortymentowe,- logistyczne aspekty organizacji dostaw,- specyfika dziłu obsługi klienta, w tym sposób dokumentacji poszczególnych operacji, obieg dokumentów,-nauka programu operacyjnego Optima w zakresie ewidencjonowania zamówień oraz fakturowania,-doskonalenie umiejętności obsługi pakietu Office,-nabycie/doskonalenie umiejętności pracy w zespole.2. Staż w dziale handlowym - nabycie wiedzy o produktach znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa,-analizowanie rynku i ofert konkurencji,- nawiązywanie relacji z dotychczsowymi partnerami handlowymi,-pozyskiwanie nowych klientów,- przyjmowanie i realizacja zamówień, - koordynacja realizacji zamówień od etapu produkcyjnego do wysyłki,- wystawianie dokumentów sprzedażowych, obsługa sklepu internetowego,-tworzenie ofert handlowych i aktualizowanie bazy klientów.
Data publikacji: 2020-09-11
Lokalizacja: Łapalice (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łapalice, powiat: kartuski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
1. Zapoznanie się z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa :- ogólna struktura firmy, organizacja poszczególnych działów i stanowisk pracy,możliwości produkcyjne , i asortymentowe,- logistyczne aspekty organizacji dostaw,- specyfika dziłu obsługi klienta, w tym sposób dokumentacji poszczególnych operacji, obieg dokumentów,-nauka programu operacyjnego Optima w zakresie ewidencjonowania zamówień oraz fakturowania,-doskonalenie umiejętności obsługi pakietu Office,-nabycie/doskonalenie umiejętności pracy w zespole.2. Staż w dziale handlowym - nabycie wiedzy o produktach znajdujących się w ofercie przedsiębiorstwa,-analizowanie rynku i ofert konkurencji,- nawiązywanie relacji z dotychczsowymi partnerami handlowymi,-pozyskiwanie nowych klientów,- przyjmowanie i realizacja zamówień, - koordynacja realizacji zamówień od etapu produkcyjnego do wysyłki,- wystawianie dokumentów sprzedażowych, obsługa sklepu internetowego,-tworzenie ofert handlowych i aktualizowanie bazy klientów.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 440 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łapalice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kartuski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2205
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 440 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5830017529
danePracodawcy_regon: 001294558
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Adres pracodawcy:
Mściwoja II 4, 83-300 Kartuzy, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: kartuski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2205
Gmina pracodawcy: Kartuzy
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kartuzy
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934547
Ulica pracodawcy: Mściwoja II
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 24.09.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a11e71928b29ffbac1b47bf076ce77a5
Podobne oferty pracy
Zgodnie z kartą stażu - aktywne wspieranie sprzedaży usług porządkowych, pozyskiwanie i obsługa klientów. I zmiana
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
organizacja, planowanie kontrola pracy, zapewnienie bezbłędnych działań wszystkichfunkcji logistycznych w firmie, ścisła współpraca z kierowcami i kontrahentami
kontakt przez PUP - 2020-09-16 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. utrzymania jakości świec
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Żabno (małopolskie)
Współzarzadzanie ryzykiem bezpieczeństwa informacji niejawnych, szacowanie ryzyka, zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których są przetwarzane informacje niejawne, kontrola ochrony informacji niejawnych, przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony informacji niejawnych, prowadzenie szkoleń w zakresie ochrony informacji niejawnych, praca w odległości 30 km od Opola; pracodawca zapewnia dojazd do pracy; najpierw umowa na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Do wynagrodzenia doliczana premia uznaniowa i wysługa lat
Jednostka Wojskowa nr 2286 - 2017-04-27 - Opole (opolskie)
Pozyskiwanie i opracowywanie informacji na temat rynku produktów i usług oraz prognozowanie kierunków ich rozwoju z naciskiem na prognozowanie kierunku rozwoju aplikacji CrazyCallpraca na umowe na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali H
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Wrocław (dolnośląskie)
współpraca ze współpracownikami biznesowymi, opieka nad stroną internetową, tworzenie strategii, koordynacja działań związanych ze wsparciem sprzedaży usług lub udzielanie informacji telefonicznie dotyczących ofert, wystawianie faktur, rekomendacji produktów
kontakt przez PUP - 2020-09-29 - Biała Podlaska (lubelskie)
- prowadzenie statystki transportowej,- prowadzenie stanów magazynowych kontenerów,- przygotowywanie dokumentów do fakturowania transportów kontrahentom,- wystawianie faktur za transport oraz najem,- zastępczy nadzór nad zaplanowanymi i ustalonymi transportami na oddziałach firmy,- informowanie klientów o zaplanowanych transportach,- rozwiązywaniu bieżących problemów transportowych,- obsługa kontrahentów w firmie,- współpraca z innymi działami firmy w zakresie wykonywanych obowiązków,- inne prace biurowe w ramach potrzeb firmy.
COMBROS Orzechowscy sp.j. - 2016-04-19 - Kraków (małopolskie)
Zatrudniony pracownik będzie dokonywał zakupów technicznych – części do maszyn i urządzeń przemysłowych, będzie nadzorował pod względem dokumentacyjnym zakupy, powinien wykazywać się umiejętnościami negocjacyjnymi, znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie (poziom średni), zdolności organizacyjne, odporność na stres i warunki pracy.
ZARMEN FPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-26 - Zdzieszowice (opolskie)
sprzedaż towarów
P.H.U Paweł Figański - 2020-03-20 - Gdańsk (pomorskie)
Praca w programie Subiekt GT, obsługa urządzeń biurowych w zakresie zadań zaopatrzenia sklepów, zestawienia i rozliczenia zamówień, planowanie zamówień praca w MS Word i Excel, obsługa telefoniczna i e-mailowa kontrahentów zewnętrznych, współpraca z innymi działami firmy w kwestii zaopatrzenia i koordynacja pracy wyznaczonych sklepów.
TAHEEBO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - DYSTRYBUCJA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-06-13 - Michałowice (małopolskie)
Obsługa klienta przy sprzedaży okien, drzwi, bram garażowych. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, j. angielski-komunikatywny, prawo jazdy kat. B. Kontakt: 694-014-446 lub dosz (at) kdcentrum.pl
KD Centrum Okien - Bożena Dosz - 2017-06-28 - Gdynia (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja personelu opiekuńczego. Praca w Kołobrzegu w godz. 8-16
PFLEGE MIT HERZEN 24 BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prace biurowe i administarcyjne na samodzielnym miejscu pracy, praca w zespole
SWS Kancelaria Prawna Strykowski Wachowiak Sp. Komadytowa - 2017-05-17 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
Modus Logistics Jacek Gdowski - 2016-12-07 - Słupsk (pomorskie)
sprzedaż towarów na rynkach wschodnich - Rosja, Ukraina; kontakt z klientami, negocjacje;
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Pabianice (łódzkie)
- kontrola merytoryczna dokumentów zewnętrzych- faktur zakupu- ewidencja faktur w systemie księgowym, w rejestrach zakupu- sporządzanie miesięcznych deklaracji VAT zgodnie z wymaganiami Ustawy o VAT- Uzgadnianie przychodów i rozchodów magazynowych w koordynacji z fakturami zakupu.
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2019-02-05 - Dęblin (lubelskie)
zamiatanie korytarzy i biur, wycieranie biurek, mycie okien, witryn, sprzątanie sanitariatów, pomieszczeń socjalnych, klatek schodowych
kontakt przez OHP - 2018-10-16 - Zielona Góra (lubuskie)
Specjalista do spraw planowania produkcji
CONVERIS Sp. z o.o. - 2020-05-25 - Międzyrzecz (lubuskie)
realizacja planów sprzedaży, utrzymanie trawłych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami, przyjmowanie i realizowanie zamówień, przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej, fakturowanie sprzedaży, wyjasnianie różnic cenowych, aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy.
TIMEX-ELEKTRO Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-07-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe; doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów na rynkach zagranicznych,bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego, dobra znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem, bardzo dobra znajomość programów MS Office + Publisher + CRM, dyspozycyjność i gotowość do podróży zagranicznych; zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych z klientem, bieżąca obsługa klientów, współpraca z innymi pionami firmy, realizacja polityki handlowej firmy, wykonywanie raportów z podejmowanych działań; możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w ciekawych projektach; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
"KNOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Gliwice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
- utrzymanie sprawności technicznej, dbanie o porządek na stanowisku pracy,- organizacja przeglądów, konserwacji i remontów maszyn,- rozwiązywanie problemów związanych z procesem produkcji w zakresie utrzymania ruchu,- montaż i demontaż urządzeń.
Brandbox Sp. z o.o. Sp. K. - 2020-09-22 - Skawina (małopolskie)
Wykształcenie: średnie; doświadczenie na w/w stanowisku; obsługa komputera; dobra znajomość programów magazynowych; mile widziane uprawnienia do obsługi wózków widłowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Przezchlebie
Śląskie Zaplecze Remontowe Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Przezchlebie (śląskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-02-01 - Kraków (małopolskie)
Pełna samodzielna obsługa sklepu stacjonarnego i internetowego, obsługa kasy fiskalnej, terminalu, bezpośredni kontakt z klientem. Organizowanie i wyszukiwanie atrakcyjnych ofert towarów, zaopatrzenie. Wykonywanie usług w zakresie dorabiania kluczy, naprawy zamków, drobne usługi ślusarskie, drobne usługi zegarmistrzowskie, wymiana baterii w pilotach. Dbanie o porządek i wizerunek i wyniki finansowe firmy.
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Legnica (dolnośląskie)
- Organizowanie i stały nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem żłobka oraz kierowanie jego działalnością;- zapewnienie dzieciom właściwej opieki pielęgnacyjnej, edukacyjnej i opiekuńczo-wychowawczej;- nadzór i kontrola w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy;- należyte planowanie, organizowanie pracy żłobka, i usprawnianie jego organizacji;- nadzór i kontrola nad utrzymaniem właściwego stanu sanitarno -higienicznego obiektu i jego otoczenia;- przygotowywanie materiałów i analiz dla potrzeb Dyrektora Zespołu Żłobków Miejskich w Słupsku;- wykonywanie zadań zgodnie z ustawą o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3.Praca w godz. 8.30-16.30; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 12-15. Do wysokości wynagrodzenia brutto doliczany jest również dodatek stażowy. Praca w Żłobku nr 2Szczegóły naboru na stronie internetowej BIP http://zlobkislupsk.mojbip.pl
Zespół Żłobków Miejskich w Słupsku - 2016-07-22 - Słupsk (pomorskie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Prowadzenie, organizacja biura w Katowicach. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów dla osób starszych.- Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym. Kontakt telefoniczny (7:30-16:30) (Tel. 32-456-07-70) lub e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Brzeg (opolskie)
- sporządzanie, ewidencjonowanie i kontrolowanie danych kadrowych (badania lekarskie, szkolenia BHP, umowy, świadectwa, wnioski urlopowe, listy obecności, zaświadczenia, aneksy)- pośrednictwo pomiędzy pracodawcą a biurem zewnętrznym- rozliczanie czasu pracy pracowników- ZUS PUE- BDO- dekretowanie, księgowanie i opisywanie faktur zakupowych- tworzenie i procesowanie zamówień do dostawców na podstawie specyfikacji współpracowników- obsługa administracyjna biura - współpraca z PUP
TOCZPOL CONSTRUCTION GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-04-06 - Ścinawa (dolnośląskie)