SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Kołobrzeg oferta pracy PFLEGE MIT HERZEN 24 BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Rekrutacja personelu opiekuńczego. Praca w Kołobrzegu w godz. 8-16
Data publikacji: 2019-05-13
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: PFLEGE MIT HERZEN 24 BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rekrutacja personelu opiekuńczego. Praca w Kołobrzegu w godz. 8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Czy pracodawca zapewnia wyżywienie?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, umiejętność obsługi komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
PFLEGE MIT HERZEN 24 BYDGOSZCZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Mariacka 9, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny - po kontakcie telef. kontakt osobisty, Termin: po kontakcie telef. kontakt osobisty
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Mariacka
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.05.2019
Data dodania oferty pracy: 13.05.2019
Oferta pracy ważna do: 10.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f4d2149ad8a3ba40f61526fead0e35a9
Podobne oferty pracy
aktywna sprzedaż produktów bankowych, bieżąca obsługa operacyjna klientów, pozyskiwanie klientów na produkty finansowe, realizacja planów sprzedażowych, sporządzanie umów kredytowych, kompletowanie dokumentacji
SALEMAX MACIEJ MAKOWSKI - 2016-03-21 - Rawicz (mazowieckie)
Zamawianie materiałów pod inwestycje, rozliczanie magazynu, zbieranieofert,obsługa biura, redagowanie pism,sporządzanie dokumentacjikadrowej,wysyłanie korespondencji. Praca od 8-16
ADMAR Paweł Antoszczyszyn - 2018-07-23 - Opole (opolskie)
realizacja sprzedaży, obsługa kasy, obsługa klientów firmy m.in. pochodzenia wietnamskiego, dbanie o zaopatrzenie sklepu oraz właściwą ekspozycję towaru
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
liczenie towaru do inwentaryzacji
kontakt przez OHP - 2017-01-02 - Leszno (wielkopolskie)
Wystawianie ogłoszeń na potralach internetowych - sprzedaż używanych części samochodowych
"AUTO - TYLICE" Łukasz Safijanowski - 2017-05-04 - Tylice (kujawsko-pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań: 1. terminowe naliczanie płac, wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i nadliczbowe, 2. sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, 3. przygotowanie dokumentacji dotyczącej wynagrodzenia osób przechodzących na emeryturę lub rentę oraz RP 7 do przeliczeń już istniejących emerytur, 4. przygotowanie dokumentacji do ZUS-u, 5. podnoszenie kwalifikacji w związku ze zmianami w przepisach dotyczących powierzonych obowiązków, 6. współpraca z głównym księgowym, 7. prowadzenie dokumentacji kadrowej, 8. wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników, 9. prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich, 10. prowadzenie ewidencji obecności i urlopów, Informacja o warunkach pracy: 11. Umowa na czas nieokreślony, z jednoczesnym zastrzeżeniem, że umowa na czas nieokreślony jest poprzedzona umową na czas próby. 12. Norma dobowa czasu pracy wynosi 8 godzin, 13. Norma tygodniowa czasu pracy wynosi 40 godzin, 14. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu do 26-go dnia każdego miesiąca, 15. Możliwe rozpoczęcie pracy już od 01 września 2018 r. 16. Godziny pracy: 7.30- 15.30
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Ustce - 2018-08-22 - Ustka (pomorskie)
Prace biurowo- organizacyjne związane z obsługą klienta (grup wycieczkowych, biwakowych, osób dorosłych, imprez eventowych oraz okolicznościowych) - zapewnienie najwyższej jakości obsługiWspomaganie działań reklamowo-promocyjnych firmyDbanie o pozytywny wizerunek firmyBudowanie i rozwijanie działu sprzedaży i innych komórek firmy. Godziny pracy: 8.00- 16.00.
TAX S.C. JAKUB RUTKIEWICZ, MARTA RUTKIEWICZ - 2018-03-08 - Runowo (pomorskie)
Renowacja mebli.
ARKADIUSZ MAJEWSKI ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY "PALISANDER" - 2018-10-26 - Jaktorów (mazowieckie)
kluczowe zadania na tym stanowisku dotyczą: prowadzenia księgowości dla firmy zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami podatkowymi, dekretowania i księgowania dokumentów księgowych zgodnie z ustawą o Rachunkowości, sporządzania deklaracji CIT, VAT, PIT; księgowania i wyliczania rezerw, rozliczeń międzyokresowych kosztów, itp.; uzgadnianie kont rozrachunków oraz księgi głównej; weryfikacji, dekretacji i księgowania faktur zakupowych; min.2 lata doświadczenia w branży produkcyjnej
IFA POWERTRAIN POLSKA SP. Z O. O. - 2017-07-04 - Zimna Wódka (opolskie)
Opracowywanie promocji i reklamy produktów, identyfikowanie potrzeb klientów, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Smugi (lubelskie)
sprzedaż internetowa odzieży skórzanej, reklama internetowa
Multi-Trade Joanna Lehmann - 2016-08-26 - Zasutowo (wielkopolskie)
sprzedaż materiałów budowlanych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Warmex-APB Piotr Brdak - 2017-06-29 - Łukta (warmińsko-mazurskie)
- Znajomość rynku, wyszukiwanie potencjalnych klientów- Budowanie portfolio nowych klientów, utrzymywanie relacji biznesowych z dotychczasowymi kontrahentami, regularne wizyty handlowe ( język polski )- Przygotowywanie ofert, realizacja zamówień- Obsługa posprzedażowa, bezpośrednia współpraca z inżynierami ze strony klienta- Wysyłanie sprawozdań i raportów do centrali w Budapeszcie, praca w języku angielskim (lub węgierskim )
kontakt przez WUP - 2018-02-14 - Węgry (Węgry)
Rekrutacja pracowników. Około 50 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 9:00-12:00. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Leszczyńskiego 4/25 (pracodawca zapewnił, że wynajmuje stanowisko pracy pod ww. adresem) oraz praca na terenie Wrocławia. Przewidywany okres wykonywania pracy: 12 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2019-04-30 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów
BYTOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-05 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Odpowiedzialność za rozwój i analiza danych, monitorowanie modułów i zbioru danych, kontrola jakości procedur ładowania danych, tworzenie ststystyk oraz raportowanie danych, kontakt z dostawcami odnośnie brakujacych danych lub problemów technicznych, udział w spotkaniach 24/7 data roster, wykonywanie pracy na wezwanie telefoniczne.
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-06-13 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
LISSA Leszno Bartosz Kubacki - 2016-09-16 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
koordynowanie wysyłek towarów, przygotowywanie dokumentacji, sprawdzanie tras dla nowych klientów, reklamacje.
kontakt przez PUP - 2015-11-06 - Lipsko (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie ofert i umów, pozyskiwanie źródeł do dofinansowania , sporządzanie dokumentacji aplikacyjnych do dotacji unijnych
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
transport międzynarodowy na trasie Polska - Niemcy - Polska
WIP TRANS Waldemar Raudzis - 2018-06-14 - Świdnica (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Zduńska Wola (łódzkie)
Prace budowlane. Możliwa praca na wysokości.
SZYMKIEWICZ MACIEJ - FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "SZYMBUD" - 2017-06-07 - Małogoszcz (świętokrzyskie)
współpraca z managerem działu w zakresie przygotowywania i składania ofert przetargowych, monitorowanie baz danych o przetargach, przygotowywanie dokumentacji oraz udział w realizacji projektów, aktywne monitorowanie postępowań przetargowych, współpraca z Klientami w trakcie realizacji umów, telefoniczny kontakt z klientami
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2017-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja działań logistycznych
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kalisz (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa - PIAST - 2017-09-07 - Głogów (dolnośląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów kluczowych firmy, negocjowanie warunków oferowanych usług z klientami pochodzącymi głównie ze Wschodu.
OLEGAL Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
- Współpraca z dostawcami: ustalanie warunków handlowych, negocjowanie cen, - organizacja dostaw, wybór przewoźników i monitorowanie transportu, - planowanie zakupów i kontrola stanów magazynowych, - tworzenie dokumentów związanych z przyjmowaniem towarów na magazyn
"KOLB" SP. Z O.O. KOLONOWSKIE - 2018-05-17 - Kolonowskie (opolskie)
Specjalista ds. jakości
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Kunów (świętokrzyskie)
WG. HARMONOGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Kraków (małopolskie)