SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Łukta oferta pracy Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Warmex-APB Piotr Brdak
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż materiałów budowlanych
Data publikacji: 2017-06-29
Lokalizacja: Łukta (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Warmex-APB Piotr Brdak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warmińska 4, 14-105 Łukta, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: sprzedaż materiałów budowlanych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łukta
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łukta
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Warmex-APB Piotr Brdak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
Warmińska 4, 14-105 Łukta, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: praca w Miłomłynie i Łukcie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ostródzki
Gmina pracodawcy: Łukta
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łukta
Ulica pracodawcy: Warmińska
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż materiałow budowlanych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 29.06.2017
Oferta pracy ważna do: 28.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
3 tyg za granica 1 tydzien w Polsce, samochód plandeka.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE E.GLOB ZBIGNIEW WYMYSŁO - 2016-02-01 - Myszkowice (śląskie)
obsługa klientawystawianie ofert handlowychobsługa systemu sprzedażypakowanie przesyłek
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Cieszyn (śląskie)
Zakup surowca drzewnego ( drewno z recyklingu, biomasa, zrzyny,zrębki, trociny) i drewna okrągłego (papierówka ) w przydzielonym muterenie. Obsługa dotychczsowej bazy dostawców i pozyskiwanienowych. Poszukiwanie nowych firm transportowych i placów w celuzmniejszenia kosztów zakupu surowca. Organizowanie transportuobcego ( prywatnych przewoźników ) i wystawiania zamówieńtransportowych Podpisywanie umów surowcowych i transportowych. Raportowanie pracy i konkurencji na przydzielonym terenie. Dbanie ostan techniczny powierzonego samochodu służbowego i innego sprzętufirmowego. Zgłaszanie i wyjaśnianie reklamacji za dostawy surowców drzewnych(jakościowe, ilościowe)
Silva Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Mielec (podkarpackie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa programu Płatnik
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Hotelarstwo-gastronomia. Utrzymanie czystości w obiekcie (sale konferencyjne, hole, pokoje), zmywanie po imprezach okolicznościowych.Praca w przedziale czasowym 6-21.
WĘDLINKA sp.jawna Teresa i Jan Kordus - 2017-06-30 - Łódź (łódzkie)
Wykonywanie planu sprzedażowego; utrzymywanie stałego kontaktu z istniejącymi klientami; pozyskiwanie nowych klientów; przygotowywanie i opracowywanie oferty handlowej; monitorowanie rynku i idziałań konkurencji. Praca w godzinach 8-16, rozkład czasu pracy równoważny. Do wynagrodzenia dodatkowo naliczana premia
KOSTA Sp. z o.o - 2016-12-02 - Opole (opolskie)
Współpraca z agentami, obsługa agentów ubezpieczeniowych, doradztwo produktowe, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez agentów, rozliczanie polis
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Siedlce (mazowieckie)
projektowanie, przygotowywanie różnych materiałów reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Tworzenie instrukcji stanowiskowych, kontrola dokumentów produkcyjnych, wdrażanie narzędzi optymalizacji produkcji
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Jawor (dolnośląskie)
Praca biurowa, obsługa klienta, zarządzanie flotą samochodową, marketing i logistyka.
kontakt przez PUP - 2016-01-13 - Rzeszów (podkarpackie)
TAPICEROWANIE MEBLI. Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawnośc.
MEBLOMAK SP. Z O.O. - 2018-06-21 - Rumia (pomorskie)
FIRMA DZIAŁAJĄCA W BRANŻY MASZYN I NARZĘDZI POSZUKUJE PRACOWNIKÓW Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKÓW OBCYCH - FRANCUSKI, WŁOSKI, HISZPAŃSKI LUB RUMUŃSKIMIEJSCE PRACY: RZESZÓW OBOWIĄZKI:POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW ORAZ ICH KOMPLEKSOWA OBSŁUGATELEFONICZNA I MAILOWA OBSŁUGA REALIZACJI ZAMÓWIEŃPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCHBIEŻĄCA OBSŁUGA LOGISTYCZNA DOSTAWREALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻYBRANŻOWE DORADZTWO TECHNICZNENADZÓR NAD DOKUMENTACJĄWYMAGANIA:ZNAJOMOŚĆ W MOWIE I PIŚMIE JĘZYKA: FRANCUSKIEGO, WŁOSKIEGO, HISZPAŃSKIEGO LUB RUMUŃSKIEGODOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJBIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERAKREATYWNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ UMIEJĘTNOŚĆ PLANOWANIA I ORGANIZACJI PRACY WŁASNEJMOTYWACJA DO PRACYDODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY
BAUBRAS POLSKA JANUSZ NOWAK - 2017-05-17 - Rzeszów (podkarpackie)
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2018-01-26 - Gdynia (pomorskie)
•prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);•sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych •sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;•rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;•sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;•pełna obsługa programu Płatnik;•rozliczanie delegacji pracowniczych;•ustalanie uprawnień urlopowych, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;•ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;
FROST Barbara Wegenke - 2017-10-06 - Jarogniewice (wielkopolskie)
doractwo, przygotowanie aplikacji, rozliczanie obiektu
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Łódź (łódzkie)
obsługa sekretariatu w kancelarii notarialnej, prowadzenie administracji kancelarii
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Chrzanów (małopolskie)
planowanie produkcji organizacja wysyłek
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie ciągłości produkcji poprzez realizowanie zamówieńmateriałów zgodnie z zapotrzebowaniem oraz wymogami klientów Utrzymywanie optymalnego poziomu zapasów oraz niwelowaniemateriałów wolnorotujących Dbałość o poprawność danych w systemieSAP Inicjowanie i monitorowanie działań zmierzających dousprawnienia przepływu materiałowego w firmie oraz optymalizacjizapasów Wysyłanie prognoz do kluczowych dostawców zdefiniowanychdla danej grupy produktowej lub zgodnie z podpisanymi kontraktami Współpraca z zespołem Sourcingu nad optymalizacją łańcucha dostaw Dbanie o rozwój współpracy z dostawcami na partnerskich warunkachUmiejętności i uprawnienia: Wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie lub pokrewne studia/doświadczenie) Umiejętność pracy pod presją czasu oraz koordynacji wielu zadań jednocześnie Umiejętność współpracy w międzynarodowym zespole Umiejętność analizy i szybkiego rozwiązywania problemów Doskonałe rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne Doskonała znajmość programów MS Office Płynna znajomość języka angielskiego. Dodatkowe wymagania: Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem. Znajomość drugiego języka obcego bedzie dodatkowym atutem.
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Kłodzko (dolnośląskie)
wyszukiwanie przetargów analiza materiałów przetargowych, współpraca z podwykonawcami, kosztorysowanie, prowadzenie sekretariatu, sporadyczna praca w terenie, obsługa i konserwacja sprzętu biurowego.
WYG INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-08 - Rzeszów (podkarpackie)
ZAPEWNIENIE KOMPLEKSOWEJ I TERMINOWEJ REALIZACJI ZAMÓWIEŃ, PRAWIDŁOWE WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH, FAKTUROWANIE, WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY W ZAKRESIE WYSYŁEK DO KLIENTA, BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY POPRZEZ DZIAŁANIA SPRZEDAŻOWE I POSPRZEDAŻOWE, PRZYJMOWANIE I ROZPATRYWANIE REKLAMACJI OD KLIENTÓW ORAZ ROZLICZANIE ZWROTÓW
CURVER POLAND SP. Z O.O. - 2016-08-29 - Słupsk (pomorskie)
ochrona mienia
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Stary Laskowiec (podlaskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, monitorowanie rynku, negocjowanie umów, dbałość o dostępność towarów, planowanie, rozliczanie, raportowanie, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-WYKONYWANIE PRAC BUDOWLANYCH I INSTALACYJNYCH- OBSŁUGA MASZYN BUDOWLANYCH I PROWADZENIE POJAZDÓW W RAMACH POSIADANYCH UPRAWNIEŃ- PRZYJMOWANIE MATERIAŁÓW, SPRAWDZANIE ZGODNOŚCI DOSTAWY I PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI MAGAZYNOWEJ
kontakt przez OHP - 2018-04-16 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie szkoleń bhp i ppoż, prowadzenie dokumentacji bhp obsługiwanych firm, wykonywanie audytów bhp u klienta, tworzenie programów szkoleń bhp, tworzenie dokumentacji powypadkowej, nadzór bhp nad obsługiwanym klientem, wyjazd do klientów w sprawie prowadzenia spraw bhp, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, PIS, PSP, prowadzenie wszelkich rejestrów związanych z bhp i ppoż
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2015-11-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Kontakt z klientem rosyjskim, pomoc oferowana klientom w zakresie internetowych produktów reklamowych; odpowiadanie na zapytania klienta, rozwiązywanie problemów klienta mailowo, telefonicznie oraz przez wykorzystanie komunikatora chat, współpraca z działem inżynieryjnym w celu usprawnienia produktów, prowadzenie wewnętrznych szkoleń z produktów klienta.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8)zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników9)dokonywanie zmian po otrzymaniu dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych naliczania potrąceń, zasiłków płatnych ZUS10)sporządzanie list plac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawali ) sporządzanie przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych12)naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej (13-stka) i innych etc. 13)prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON 14)wykonywanie czynności związanych przeprowadzeniem regulacji płac pracowników. sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycząc spraw pracowniczych15)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników16)stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie 17)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności18)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych w określonej w jednostce etc. Praca w Gimnazjum nr 18 w Łodzi.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-05-16 - Łódź (łódzkie)
Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na terenie kraju i za granicą. Analizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planów sprzedażowych.
DENIS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Brak danych
Centrum Kształcenia Torus w Sanoku - 2016-07-18 - Sanok (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-11-13 - Warszawa (mazowieckie)