SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Biała Podlaska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: współpraca ze współpracownikami biznesowymi, opieka nad stroną internetową, tworzenie strategii, koordynacja działań związanych ze wsparciem sprzedaży usług lub udzielanie informacji telefonicznie dotyczących ofert, wystawianie faktur, rekomendacji produktów
Data publikacji: 2020-09-29
Lokalizacja: Biała Podlaska (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Biała Podlaska, powiat: m. Biała Podlaska, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
współpraca ze współpracownikami biznesowymi, opieka nad stroną internetową, tworzenie strategii, koordynacja działań związanych ze wsparciem sprzedaży usług lub udzielanie informacji telefonicznie dotyczących ofert, wystawianie faktur, rekomendacji produktów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biała Podlaska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Biała Podlaska
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0661
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.10.2020
Data zakończenia pracy: 11.10.2023
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
białoruski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: komunikatywność, dobra organizacja pracy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5372631403
danePracodawcy_regon: 362427241
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Adres pracodawcy:
Brzeska 101, 21-500 Biała Podlaska, powiat: m. Biała Podlaska, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Biała Podlaska
danePracodawcy_kodPowiatu: 0661
Gmina pracodawcy: Biała Podlaska
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Biała Podlaska
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0922018
Ulica pracodawcy: Brzeska
Numer budynku pracodawcy: 101
Profil działalności pracodawcy: Praktyka lekarska specjalistyczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białej Podlaskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243106
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.09.2020
Data dodania oferty pracy: 29.09.2020
Oferta pracy ważna do: 19.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f643ab6ff42b3446dacf4ac86606c226
Podobne oferty pracy
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2019-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
praca w biurze
LS PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-12-10 - Lębork (pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialnośc za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Tworzenie dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej, organizacja i nadzór nad wysyłkami i dostawami, dokonywanie czynności związanych z odprawami celnymi w procedurze uproszczonej, prowadzenie Rejestru Zgłoszeń Celnych oraz WIT.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-07-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
opracowywanie i wdrażanie strategii promocyjno-marketingowej, administrowanie stroną internetową firmy, przygotowanie prezenatcji multimedialnych, ulotek, folderów, narzędzi promocyjno-marketingowych, przygotowywanie, monitorowanie i ocena akcji promocyjnych, koordynacja i nadzór nad organizacją spotkań z dystrybutorami, współpraca z agencjami reklamowymi, kontrolowanie i monitorowanie budżetu marketingowego, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, wspieranie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie skupu złomu, utrzymywanie dobrych kontaktów z obecnymi kontrahentami oraz pozyskiwanie nowych. Prowadzenie dokumentacji, przyjęcia, klasyfikacja, składowanie oraz wysyłka zlomu stalowego i metali nieżelaznych.
"ADAMET" Witold Gajdek, Adam Pęczar Spółka Jawna - 2017-08-10 - Sanok (podkarpackie)
- Prowadzenie telefonicznego, e-mailowego marketingu firmy. Obsługa klienta w punkcie. Tworzenie ofert. Kontrolowanie swojej pracy. - Wynagrodzenie: 925 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Docelowo praca na stałe.- Praca na dwie zmiany: 9:00-17:00 - godziny pracy do uzgodnienia. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku lub call center. Umiejętność obsługi komputera - WORD, EXCEL. Odpowiedzialność. Otwartość na zdobywanie nowej wiedzy. Chęć do stałego rozwoju. Dyspozycyjność. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-20:00) (Tel. 728-900-176) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ułańska 9, 40-887 Katowice ---> LOKAL EPAKA.PL) lub e-mail: phulechowski (at) gmail.com
P.H.U. Tomasz Lechowski - 2016-06-23 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia ( fakturowanie , ofertowanie )
SUFIGS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie prac biurowych polegających na dokumentacji zamówień wychodzących. Sporządzanie etykiet. Prowadzenie dokumentacji magazynowej i obsługa programu. Kontakt z firmą kurierską dotyczący odbiorów zamówień, ustalania terminów odbioru zamówień, ilości transportu. Kontrola dokumentacji przewozowej. Komunikacja z działem obsługi klienta i działem reklamacji.
FM WORLD LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-08 - Szewce (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
Uczestniczenie w procesach certyfikacji i audytach w zakresie gospodarki leśnej, nadzorowanie i aktualizacja dokumentacji systemowej związanej z procesami certyfikacji w sektorze leśnym. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny do 3 m-ce. Godziny pracy: pn. pt. 07.00/07.30 15.00/ 15.30. Zatrudnienie od kwietnia 2018r.
POLSKIE CENTRUM BADAŃ I CERTYFIKACJI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-23 - Piła (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie treści do materiałów reklamowych, mediów drukowanych i elektronicznych w komunkacji wewnętrznej, prowadzenie kampani reklamowych z wykorzystaniem strony internetowej, social media i innych form dotarcia do klienta (równiez tych tradycyjnych), koordynacja i zlecenia realizacji materiałów reklamowych, współpraca z podmiotami zewnętrznymi przy realizacji projektów z agencjami reklamowymi eventowymi, interaktywnymi
ILLUSTRO DORADZTWO S.C. G. Rippel, N. Kotas-Rippel - 2017-12-29 - Opole (opolskie)
Obsługa klienta anglojęzycznego w formie mailowej w zakresie HR. Praca w systemie Workday. Aktualizacja systemu, konsultacja z klientem w zakresie obsługi systemu Workday. Administracja procesami HR m.in dla Australii i Nowej Zelandii.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
Praca w ambitnym zespole dla pasjonatów terapii masażem
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Planowanie, koordynowanie i weryfikacja działań związanych z budową wielkopowierzchniowych obiektów handlowych.
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2017-11-28 - Krosno (podkarpackie)
- opracowuje plany finansowe i rzeczowe z zakresu lokalnych zakupów towarów i usług informatycznych- koordynuje przygotowanie i realizację lokalnych zakupów towarów i usług informatycznych- przygotowuje, monitoruje i rozlicza umowy z zakresu lokalnych zakupów towarów i usług informatycznych- wprowadza dane o sprzęcie i umowach do Systemu Wspomagania Ekonomiki Zakładu (SAP)- prowadzi ewidencję i przygotowuje raporty z zakresu planów finansowych, zakupów, umów i kosztów eksploatacji systemów informatycznych, gospodarowania materiałami oraz sprzętu IT w jednostkach obsługiwanych przez centrum- koordynuje i wykonuje działania w ramach projektów, wdrożeń i zadań dodatkowych realizowanych w jednostkach obsługiwanych przez centrum- monitoruje wsparcie w świadczeniu usług IT i jakość serwisu informatycznego dla użytkowników systemów- monitoruje i raportuje realizację procesów oraz wskaźniki wydajności centrum
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Chorzów (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie spraw pracowniczych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Gorlice (małopolskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KLIENTÓW FIRMY, KOMUNIKACJA Z KLIENTAMI, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY: email, chat, tickets, RAPORTOWANIE O SWOICH WYNIKACH PRACY, WYJAZDY SŁUŻBOWE, BRANIE UDZIAŁU W SZKOLENIACH, UTRZYMYWANIE PORZĄDKU W MIEJSCU PRACY
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-10-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wykształcenie: wyższe; mile widziane doświadczenie w obszarze logistyki; komunikatywność, kreatywność, zaangażowanie, dobra organizacja pracy własnej; bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office; prawo jazdy kat.B; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; zakres obowiązków: współpraca z kontrahentem, przygotowywanie i obsługa dokumentów transportowych, bieżąca praca w systemie TLS, wykonywanie prac biurowych, tworzenie różnego rodzaju prezentacji oraz raportów, nadzór nad jakością oraz terminowością procesów transportowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ADAMPOL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-08 - Gliwice (śląskie)
Pozyskiwanie klientów,koordynacja sprzedaży energii i gazu do firm.
WOMAX Wojciech Trzaskowski - 2016-04-20 - Karczew (mazowieckie)
Sprzedaż klimatyzatorów na terenie kraju. Pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami. Tworzenie ofert sprzedażowych. Oferta dostępna w sali G, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw (at) vidicon.pl
VIDICON Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych kontahentów, sporządzanie wycen i kalkulacji.
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac należeć będzie:• prowadzenie akt osobowych,• sporządzanie umów o pracę, cywilno-prawnych, oraz dokumentów towarzyszących,• naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, rachunków,• prowadzenie ewidencji czasu pracy,• wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,• terminowe zgłaszanie wszystkich zdarzeń w ZUS,• terminowe naliczanie i wysyłanie informacji o obciążeniach publiczno-prawnych• sporządzanie raportów kadrowo – płacowych, kalkulacji, obliczeń, analiza kosztów płac,• sporządzanie wymaganych prawem raportów i sprawozdań na potrzeby GUS, ZUS, oraz innych instytucji,• bezpośredni kontakt i współpraca z instytucjami PIP, ZUS
FK-C sp. z o.o. - 2020-04-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Kraków (małopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie umów, aneksów, zleceń, zamówień z podwykonawcami oraz kontrahentami, obsługa dokumentacji dotyczącej umów, monitorowanie realizacji. Wykształcenie min. średnie, min. 5 lat doświadczenia zawodowego, znajomość branży budowlanej, prawa budowlanego, znajomość podstaw kodeksu cywilnego.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2015-12-18 - Luzino (pomorskie)