SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Lębork oferta pracy LS PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: praca w biurze
Data publikacji: 2019-12-10
Lokalizacja: Lębork (pomorskie)
Pracodawca: LS PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Staromiejska 18, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca w biurze
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lębork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lęborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lębork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programu "Płatnik"
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 6 miesięcy doświadczenia zawodowego, znajomość prawa pracy i ustawy o ubezpieczeniach społecznych, znajomość programów kadrowo-płacowych
Nazwa pracodawcy:
LS PROPERTIES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Adres pracodawcy:
Staromiejska 18, 84-300 Lębork, powiat: lęborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: lęborski
Gmina pracodawcy: Lębork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lębork
Ulica pracodawcy: Staromiejska
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 11.12.2019
Oferta pracy ważna do: 09.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?588ddfb7ad06a4ee96e519424640046d
Podobne oferty pracy
OPIS WYKONYWANYCH ZADAŃ:- analiza plików dla potrzeb lokalizacji, wybór odpowiednich procesów i narzędzi tłumaczeniowych;- skład i łamanie tekstów, formatowanie i przygotowywanie materiałów do publikacji lub druku w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;- przygotowywanie grafik w różnych wersjach językowych na wzór dokumentu wyjściowego;- odtwarzanie źródła dokumentu na podstawie plików PDF przy wsparciu specjalistycznych programów;- kontrolowanie jakości poprzez sprawdzanie dokumentów pod kątem zgodności z dokumentem wyjściowym;- opracowywanie instrukcji i dokumentacji projektowej;- możliwa koordynacja projektów w tym między innymi: zarządzanie projektem, kontrolowanie budżetu, jakości i terminów, przydzielanie osób do projektu, obsługa klienta.OFERUJEMY:- pracę w stałych godzinach pracy 15.00-23.00 od poniedziałku do piątku- udział w projektach międzynarodowych dla największych klientów na świecie- pracę w różnych aplikacjach DTP / graficznych- jasno określoną ścieżkę kariery w globalnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku (system awansów poziomych i pionowych)- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych opiekunów- pracę z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii- możliwość szybkiego rozwoju własnych kompetencji poprzez ambitne i pełne wyzwań zadania - umowy o pracę- prywatną opiekę medyczną- dofinansowanie do karty Multisport
"SDL POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
gromadzenie, przygotowanie materiałów, skład i współudział w redagowaniu biuletynów informacyjnych, gazetki wydawanej prze Spółkę oraz dystrybucja, współudział w aktualizowaniu strony internetowej spółki, rejestrowanie ogłoszeń i nadzór nad tablicami informacyjnymi, przygotowywanie i redagowanie przemówień, listów gratulacyjnych i innych niezbędnych tekstów związanych z działalnością obszaru komunikacji w firmie, współtworzenie polityki kształtowania wizerunku spółki, w tym polityki informacyjnej, opracowywanie i dystrybucja informacji wewnętrznych podejmowanych w ramach grupy kapitałowej, współredagowanie komunikatów i informacji prasowych dla mediów, realizacja zadań jednostkowych zlecanych do wykonywania przez Zarząd
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
mycie pojemników
"LADROS" S.C. A. LEWCZYK, A. LEWCZYK - 2018-10-09 - Łuszczów Drugi (lubelskie)
praca przy maszynachmontaż elementów gotowychwstępna kontrola jakości
kontakt przez OHP - 2019-06-14 - Rybnik (śląskie)
Sprzedaż perfum i kosmetyków.
kontakt przez PUP - 2016-10-01 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klientów, przyjmowanie zleceń, przekazywanie zleceń do realizacji na dział produkcji, pilnowanie terminów realizacji zleceń.
PPHU LAMGI MICHAŁ GIBOWSKI - 2018-03-29 - Nowa Sól (lubuskie)
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientówz branży turystycznej, Wsparcie klientów podczas planowania ich podróży Interpretacja i wyjaśnianie klientom procedur związanych z podróżą Identyfikowanie potrzeb klientów, aktywnapomoc przy rozwiązywaniu ich problemówprzed, w trakcie i po ich podróży, Zapewnianie najwyższej jakości obsługi klienta Szybkie i skuteczne reagowanie na zmieniające się potrzeby klientów Upewnianie się, że wszelkie oczekiwaniaklientów są spełnione Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw kadr i płac
Centrum Księgowo-Kadrowe " AGMA" Agata Ptaszyńska - 2017-12-28 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
obsługa klientów, fakturowanie, prowadzenie korespondencji, obsługa komputera i drukarki fiskalnej
Zakład Stolarski DE BE RO Robert Gajzler - 2017-11-03 - Zduńska Wola (łódzkie)
- analiza wymogów biznesowych i projektownie odpowiednich rozwiązań- współpraca z analitykami biznesowymi i architektami przy realizacji założeń projektu- odpowiedzialność za rozwój, zapewnienie jakości oraz bieżące wsparcie aplikacji obsługujących hurtownię danych-wsparcie techniczne oraz funkcjonalne dla innych członków zespołu- tworzenie zapytań SQL oraz pisanie funkcji ETL- testowanie funkcjonalności i aplikacji- raportowanie do managera projektu
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Kraków (małopolskie)
Naprawa aut.
AUTO KOMPLEKS MACIEJ MARZEWSKI - 2017-09-29 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Wykonywanie drobnych napraw i prac budowlanych (pomoc przy budowie szopy, zbijanie ścian z desek, murowanie słupów itp.)
kontakt przez OHP - 2018-08-06 - Zdynia (małopolskie)
obijanie tapicerskie mebli (miejsce pracy: Lubawa, Libro)
Marek Liberacki "LIBRO" - 2018-03-06 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
• prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników w wyznaczonych jednostkach organizacyjnych zgodnie z przepisami prawa pracy oraz wewnętrznymi procedurami• obsługa Płatnika w pełnym zakresie, systemu kadrowo-płacowego i innych programów korporacyjnych• przygotowywanie umów i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych• ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy i absencji, badań lekarskich – współpraca w tym zakresie z kierownikami działów i brygad• naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie przelewów• wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników• sporządzanie sprawozdań i deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON• współpraca z działem księgowości• utrzymywanie należytych relacji z Urzędem Pracy, ZUS
TINSMITH & INSULATION SP. Z O.O. - 2019-10-02 - Tarnów (małopolskie)
Praca przy komputerze, kontakt z klientem przez telefon. Wycena przesyłek, wprowadzanie zleceń. Uzgadnianie z klientem warunków odbioru zlecenia. Rozwiązywanie bieżących problemu klientów. Kontakt z naszymi partnerami w Europie.Praca od pon-pt w godz. 8:00-17:00. Pierwsza umowa na okres 3 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony.
TMM Express Sp z o.o. - 2019-05-20 - Pruszków (mazowieckie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa, obsługa komputera, kontaktz pracodawcami z zagranicy
NDS SYSTEM Sp. z o.o. - 2017-08-24 - Poznań (wielkopolskie)
-prowadzenie okresowych badań konkurancji,-udzielanie informacji o ofercie szkoły,-opracowanie materiałów promocyjnych,-współudział w przeprowadzaniu badań,-analiza rekrutacji,-obsługa poczty elektronicznej,-prowadzenie social mediów,-koordynowanie współpracy z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Gdynia (pomorskie)
przygotowywanie planów produkcji i nadzór nad ich realizacją, współpraca z dostawcami i z klientami, przygotowywanie dokumentacji technologicznej
"MAKRUSZ" - SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-10-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
segregacja, archiwizacja dokumentów, prowadzenie, tworzenie akt osobowych pracowników, prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie dokumentacji związanych z zawieraniem i rozwiązywaniem umów o pracę, przygotowanie niezbędnych zaświadczeń dla pracowników, przygotowanie raportów i deklaracji ZUS,US, GUS
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Niepołomice (małopolskie)
Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld CH Max Tarnów. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-06-01 - Tarnów (małopolskie)
praca w administracji firmy
BATON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA - 2017-01-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
administrowanie i konfiguracja bazy danych Oracle; administrowanie serwerami Windows i Red Hat Enterprise Linux; administracja aplikacjami eksploatowanymi w firmie; wykonywanie kopii bezpieczeństwa, instalacji, aktualizacji, optymalizacji bazy danych i systemów operacyjnych; utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych; bieżący monitoring działania baz danych i systemu ERP oraz planowanie ich rozwoju; opracowanie, kontrola i wdrażanie procedur bezpieczeństwa w zakresie baz danych i systemów operacyjnych; zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych; rozwiązywanie problemów z bazami danych oraz serwerami aplikacyjnymi w zakresie wydajności oraz dostępności; świadczenie usługi pomocy użytkownikom
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-14 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
Praca polegać będzie na wykonywaniu połączeń śrubowych na rurociągach. Miejsce pracy - Gdańsk. Jest to kontrakt na określoną liczbę połączeń - czas trwania ok. 3-4 miesiące. Połączenia wykonywane będą za pomocą profesjonalnych narzędzi dynamometrycznych - głównie pneumatycznych i elektrycznych. Praca w zespole 2 osobowym.
Techsystem - 2017-07-14 - Gdańsk (pomorskie)
Organizowanie i realizowanie procesu zamówień w firmie
EUROPEX SP. Z O.O STANISZCZE MAŁE - 2019-02-13 - Staniszcze Małe (opolskie)
- prowadzenie studiów magisterskich,- pozyskiwanie funduszy, organizacja wykonywania projektów
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna BRZEG - 2018-12-14 - Brzeg (opolskie)
Koordynacja procesu przygotowania rocznego budżetu i średniookresowego planu finansowego. Kontakt z wewnetrznymi dysponentami planu. Monitorowanie wykorzystania budżetu i wykonywanie przenoszenia środków. Analiza wydatków dysponentów wewnętrznych planów. Przygotowanie analizy budżetu i raportów. Wykonywanie płatności przez elektroniczny system bankowy. Tworzenie szacunkowego planu finansowego i średniookresowego planu finansowego. Planowanie, przygotowanie i realizacja wewnętrznych kontroli i organizacja spotkań grupy budżetowej.
LITPOLUKRBRIG COMMAND - 2017-05-23 - Lublin (lubelskie)
Sprzątanie powierzchni biurowych, ciągów komunikacyjnych oraz łazienek.Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
ARMPOL Przedsiębiorstwo Innowacyjno - Wdrożeniowe Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Krubki-Górki (mazowieckie)
realizacja planu sprzedażowego, utrzymywanie kontaktów z klientami, pozyskiwanie nowych, obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Wierzchowo (zachodniopomorskie)