SPECJALISTA DS. OBSŁUGI TRANSPORTU Gliwice oferta pracy "ADAMPOL" SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI TRANSPORTU
Wynagrodzenie: 3 204,44 - 3 205,44 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe; mile widziane doświadczenie w obszarze logistyki; komunikatywność, kreatywność, zaangażowanie, dobra organizacja pracy własnej; bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office; prawo jazdy kat.B; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; zakres obowiązków: współpraca z kontrahentem, przygotowywanie i obsługa dokumentów transportowych, bieżąca praca w systemie TLS, wykonywanie prac biurowych, tworzenie różnego rodzaju prezentacji oraz raportów, nadzór nad jakością oraz terminowością procesów transportowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2019-01-08
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: "ADAMPOL" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Portowa 12, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: wyższe; mile widziane doświadczenie w obszarze logistyki; komunikatywność, kreatywność, zaangażowanie, dobra organizacja pracy własnej; bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office; prawo jazdy kat.B; bardzo dobra znajomość języka angielskiego; zakres obowiązków: współpraca z kontrahentem, przygotowywanie i obsługa dokumentów transportowych, bieżąca praca w systemie TLS, wykonywanie prac biurowych, tworzenie różnego rodzaju prezentacji oraz raportów, nadzór nad jakością oraz terminowością procesów transportowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 204,44 - 3 205,44 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI TRANSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy do spraw transportu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 204,44 - 3 205,44 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy do spraw transportu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu Ms Office
Nazwa pracodawcy: "ADAMPOL" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy: Transport drogowy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy do spraw transportu
Data dodania oferty pracy: 08.01.2019
Oferta pracy ważna do: 07.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie szkoleń z procedur obsługi klienta w zakresie wsparcia celnego w językach angielskim i niemieckim, opracowywanie materiałów szkoleniowych i instrukcji pracy, przygotowywanie prezentacji
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Kraków (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:•PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA ORAZ BUDOWANIE POZYTYWNYCH RELACJI•DBAŁOŚĆ O WIZERUNEK FIRMY I JEJ REPREZENTOWANIE W KONTAKTACH Z KLIENTAMI•UDZIELANIE FACHOWYCH PORAD ORAZ ODPOWIEDZI NA PYTANIA I POTRZEBY KLIENTÓW•PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH•REALIZACJA ZAMÓWIEŃ KLIENTÓWWYMAGANIA:•BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY•ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ I SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ•DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU•ZNAJOMOŚĆ BRANŻY•ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERAOFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W STABILNEJ, DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ ZADAŃ I OSIĄGANYCH EFEKTÓW PRACY
MEBLE.PL SA - 2017-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
- kompletowanie i prowadzenie dokumentacji księgowo-kadrowej- prowadzenie sekretariatu- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem produkcji i sprzedażyGodziny pracy 8-16
CSM ZBROJARNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie i obsługa sprzedaży za pośrednictwem serwisów sprzedażowych, komunikacja z klientem, obsługa skrzynki emailowej, bieżące rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej, wprowadzanie danych do systemu, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, rozliczanie delegacji, sporządzanie raportów i zanaliz kadrowych, pracodawca wymaga nim. roku doświadczenia w zawodzie, wynagrodzenie do negocjacji
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2018-02-28 - Kaszczor (wielkopolskie)
- Praca w biurze polegająca na sporządzaniu ofert i kalkulacji w firmie z sektora energetycznego (opracowywanie ofert przetargowych, wykonywanie kalkulacji, współpraca z innymi działami w zakresie wykonywanych zadań, analizowanie kosztów, kontakt z klientami i dostawcami).- Wynagrodzenie: od 3000 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek energetyka lub budownictwo). Wymagane doświadczenie minimum 2 lata na podobnym stanowisku pracy. Umiejętności: czytanie rysunku i dokumentacji technicznej (warunek konieczny), umiejętność pracy pod presją czasu, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office (Microsoft Excel wymagany). Mile widziana komunikatywna lub biegła znajomość języka angielskiego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Katowice (śląskie)
szycie cholewek
ZIÓŁKOWSKA URSZULA FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA - 2018-03-09 - Będzin (śląskie)
Administracja systemem Comarch ERP XL, Comarch ERP Optima, administracja systemów Microsoft Windows, Windows Serwer, Office 365, obsługa zgłoszeń wsparcia technicznego (helpdesk), bezpośrednie wsparcie pracowników, serwis sprzętu komputerowego (komputery, notebooki, drukarki, urządzenia sieciowe) - instalacja i konfiguracja oprogramowania systemowego i aplikacji, programowanie PHP, PowerShell. Praca w godz.7-15,9-17.
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-12-22 - Siedlce (mazowieckie)
Wykonywanie badań psychologicznych na potrzeby wojska, prowadzenie szkoleń z zakresu psychologii
Centrum Przygotowań Do Misji Zagranicznych - 2019-01-15 - Kielce (świętokrzyskie)
wdrażanie i ulepszanie produkcji LSH, Cd-DPF i CD-GPE, przygotowywanie raportów dla japońskich przełożonych, kontakt ze specjalistami w Japonii, szkolenie polskich pracowników w zakresie nowych technologii
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Gliwice (śląskie)
obsługa procesu logistyki sprzedaży od strony formalnej oraz organizacyjnej i ubezpieczeniowej, zabezpieczenie funkcjonowania efektywnego łańcucha dostaw, wspieranie działu sprzedaży w obecnych relacjach ze stałymi oraz potencjalnymi klientami firmy; godz. pracy 8-16; wynagrodzenie miesięczne, płaca zasadnicza, premia uznaniowa; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH PLAST-BOX SA - 2017-06-16 - Słupsk (pomorskie)
BIEŻĄCA KONSERWACJA, NAPRAWA, SERWIS NMASZYN ROLNICZYCH (KOMBAJNY, TRAKTORY, PRZYCZEPY ITP.). DIAGNOZOWANIE USTEREK, USUWANIE AWARII POWSTAŁYCH PODCZAS EKSPLOATACJI.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Grodziec (wielkopolskie)
Prowadzenie pełnej księgowości;Przeprowadzanie weryfikacji sald kont;Sporządzenie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań finansowych;Znajomość aktualnych przepisów podatkowych i umiejętności przygotowywania deklaracji VAT, CIT;Prowadzenie i weryfikacja rejestrów VAT;Opracowywanie raportów i zestawień finansowych.
KANS-POL Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Płaza (małopolskie)
Obsługa gości hotelowych
Hotel "Beata***" Beata Lisowska - 2017-04-04 - Złockie (małopolskie)
wymagane osoby zarejestrowane w PUP w Rzeszowie z określonym II profilem pomocy .
Firma Handlowo Usługowa ANREM Anna Burek - 2015-12-09 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Bieżąca obsługa Klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym.2. Promowanie i sprzedaż produktów i usług bankowych oferowanych przez Bank.3. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-19 - Błonie (mazowieckie)
Zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontów w ramach branży elektrycznej w powierzonym obszarze- organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; Planowanie zadań i kosztów w obszarze utrzymania ruchu i remontów (łącznie z inwestycjami odtworzeniowymi); Podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; Opracowywanie planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; Zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno- ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; Nadzorowanie realizacji zadań i ich rozliczania dla powierzonego obszaru; Stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-09-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad importem i eksportem, nadzór nad zgodnością materiałów, weryfikacja kontraktów, zarządzanie wydawaniem towarów, potwierdzenia dostaw
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Sieradz (łódzkie)
Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji systemu zarządzania kryzysowego. Prowadzenie szkoleń, dokumentacji szkoleniowej i prezentacji dotyczącej systemu zarządzania kryzysowego. Czynności związane z działalnością operacyjną.
Wojskowe Centrum Kształcenia Medycznego Łódź (31 Wojskowy Oddział Gospodarczy) - 2018-04-23 - Zgierz (łódzkie)
samodzielna obsługa urzadzeń produkcyjnych, samodzielna organizacja stanowiska pracy, kontakty z dostawcami surowców, kontakt z odbiorcami zagranicznymi, odpowiedzialność za produkt końcowy produkcji, jakość, współpraca z działem dystrybucji
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Borzęcin Duży (mazowieckie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2018-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków:obsługa zamówień od klientów (wprowadzanie zamówień do systemu ERP ), e-mailowa i telefoniczna obsługa klienta codzienny kontakt z klientami, handlowcamiokresowa analiza wyników sprzedażowych klientów, i handlowców współpraca z działem logistyki oraz planowania produkcji w zakresie realizacji planów produkcyjnych, oraz d działem gopodarki magazynowej w zakresie realizacji zamówień sprzedaży współpraca z działem jakości w przypadku reklamacji i zwrotów klienta,budowanie pozytywnych relacji z klientami.raportowanie wyników analiz w zakresie sprzedaży i kosztów.
Zakłady Farmaceutyczne COLFARM S.A. - 2017-11-24 - Mielec (podkarpackie)
Przyjmowanie rezerwacji, nadzór nad płatnościami, udzielanie niezbędnej pomocy podczas pobytu gości, sporządzanie okresowych raportów biura, informowanie o najciekawszych formach spędzania czasu, kompetentne informowanie o usługach firmy, kontakt z właścicielami apartamentów, aktywne pozysk.nowych apartamentów do sieci kontakt z partnerami firmy
SUN&SNOW SP. Z.O.O - 2017-02-20 - Chłapowo (pomorskie)
Sprzedaż produktów firmy, bezpośrednia współpraca z wykonawcami oraz biurem sprzedaży. Aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych oraz wykonawców, pomiary dachów, okien
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Pińczów (świętokrzyskie)
Sprzedaż produktów (przyczepy samochodowe) do klientów biznesowych na rynek krajowy, aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych - tworzenie struktury dilerskiej, codzienny kontakt z dedykowaną grupą klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, udział w targach branżowych, realizacja zamówień
NOWIM Mariusz Nowicki - 2017-10-10 - Jarocin (wielkopolskie)
bieżąca obsługa, sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, realizacja planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów
ADAMCZUK-SERWIS FINANSOWY Grzegorz Adamczuk - 2017-03-15 - Łuków (lubelskie)
wprowadzanie zamówień zewnętrznych (od Klientów) orazwewnętrznych (budżetów i zapotrzebowań materiałowych); generowanie zamówień, weryfikacja ich poprawności, wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności oraz zmiany terminów dostaw towarów; przygotowywanie bazy do raportu braków; dzienne raportowanie zamówień; praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów(EDI); obsługa klienta związana m.in. z uzgadnianiem warunków, realizacją oraz zmianami zamówień
ATLANTA POLAND S.A. - 2016-02-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z Działem Zamówień Publicznych, w szczególności przygotowywanie: wniosków o udzielenie zamówienia publicznego,dokumentacji technicznej, umów o udzielenie zamówienia publicznego, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szacowania wartości zamówień, weryfikacji kosztorysów i innych.Prowadzenie analizy w zakresie potrzeb utrzymania we właściwym stanie rzek i urządzeń wodnych.Opracowywanie programów, planów wieloletnich i rocznych oraz realizacja zadań w zakresie: utrzymania wód i urządzeń wodnych, utrzymania śródlądowych dróg wodnych, utrzymania budowli przeciwpowodziowych.Określenie potrzeb finansowych dla planowanych zadań utrzymaniowych i wnioskowanie o środki na realizację.Ocena szkód i opracowanie planów usuwania skutków powodzi.Nadzór nad utrzymaniem wód oraz utrzymaniem i eksploatacją urządzeń wodnych.Bieząca analiza kosztów zadań utrzymaniowych i końcowe rozliczanie zadań.Prowadzenie spraw związanych ze współpracą z innymi podmiotami w zakresie współfinansowania lub partycypacji w kosztach utrzymania wód i urządzeń wodnych.Uzyskiwanie wymaganych prawem decyzji pozwalających na prowadzenie prac utrzymaniowych.Współpraca z podmiotami gospodarczymi prowadzącymi działalność żeglugową w zakresie utrzymania i rozwoju śródlądowych dróg wodnych.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - 2019-02-20 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)