STANOWISKO DS. OBSŁUGI LOGISTYCZNEJ Chorzów oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI LOGISTYCZNEJ

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: - opracowuje plany finansowe i rzeczowe z zakresu lokalnych zakupów towarów i usług informatycznych- koordynuje przygotowanie i realizację lokalnych zakupów towarów i usług informatycznych- przygotowuje, monitoruje i rozlicza umowy z zakresu lokalnych zakupów towarów i usług informatycznych- wprowadza dane o sprzęcie i umowach do Systemu Wspomagania Ekonomiki Zakładu (SAP)- prowadzi ewidencję i przygotowuje raporty z zakresu planów finansowych, zakupów, umów i kosztów eksploatacji systemów informatycznych, gospodarowania materiałami oraz sprzętu IT w jednostkach obsługiwanych przez centrum- koordynuje i wykonuje działania w ramach projektów, wdrożeń i zadań dodatkowych realizowanych w jednostkach obsługiwanych przez centrum- monitoruje wsparcie w świadczeniu usług IT i jakość serwisu informatycznego dla użytkowników systemów- monitoruje i raportuje realizację procesów oraz wskaźniki wydajności centrum

Data publikacji: 2020-01-10

Lokalizacja: Chorzów (śląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- opracowuje plany finansowe i rzeczowe z zakresu lokalnych zakupów towarów i usług informatycznych- koordynuje przygotowanie i realizację lokalnych zakupów towarów i usług informatycznych- przygotowuje, monitoruje i rozlicza umowy z zakresu lokalnych zakupów towarów i usług informatycznych- wprowadza dane o sprzęcie i umowach do Systemu Wspomagania Ekonomiki Zakładu (SAP)- prowadzi ewidencję i przygotowuje raporty z zakresu planów finansowych, zakupów, umów i kosztów eksploatacji systemów informatycznych, gospodarowania materiałami oraz sprzętu IT w jednostkach obsługiwanych przez centrum- koordynuje i wykonuje działania w ramach projektów, wdrożeń i zadań dodatkowych realizowanych w jednostkach obsługiwanych przez centrum- monitoruje wsparcie w świadczeniu usług IT i jakość serwisu informatycznego dla użytkowników systemów- monitoruje i raportuje realizację procesów oraz wskaźniki wydajności centrum

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wysokość wynagrodzenia uzgadniana w trakcie rozmowy rekrutacyjnejZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone bhp i ppoż.- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę- wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,- konieczność wykonywania pracy poza biurem- konieczność odbywania podróży służbowych- budynek 4-piętrowy z windą - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OBSŁUGI LOGISTYCZNEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chorzów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik działu logistyki

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: informatyka, ekonomia, administracja, zarządzanie

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
minimum 1 rok pracy na stanowisku związanym z obsługą logistyczną w informatyce

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
znajomość programów MS World, MS Excel, MS Access

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1:
umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_2:
terminowość, odpowiedzialność, samodzielność, rzetelność

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Termin składania dokumentów: 20.01.2020

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

Adres pracodawcy:
Opolska 19, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:- CV- list motywacyjny (z zaznaczeniem komórki organizacyjnej i stanowiska, o jakie kandydat się ubiega)- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)Prosimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa."Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS". Miejsce składania dokumentów:Zakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział w ChorzowieWydział Kadrowo-Płacowyul. Dąbrowskiego 4541-500 ChorzówDokumenty dostarczone osobiście prosimy składać w kopertach na stanowisku Dziennik podawczy, który znajduje się na parterze.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Chorzowie.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Chorzów

Gmina pracodawcy: Chorzów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chorzów

Ulica pracodawcy: Opolska

Numer budynku pracodawcy: 19

Profil działalności pracodawcy: OBOWIĄZKOWE ZABEZPIECZENIA SPOŁECZNE

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik działu logistyki

Data dodania oferty pracy: 13.01.2020

Oferta pracy ważna do: 20.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 13.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e54445456c47e44db24a6b96e7837fc6

Podobne oferty pracy

ROBOTNIK DROGOWY(NR 2020) - od 2 600 PLN

montaż i demontaż oznakowania pionowego dróg i urządzeń zabezpieczających, usuwanie bramownic i konstrukcji, roboty betoniarskie
ERPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

BRUKARZ - od 2 600 PLN

wykonywanie prac związanych z ustawianiem krawężników i obrzeży, wykonywanie ław betonowych pod krawężniki i obrzeża, przygotowywanie i plantowanie podbudowy i podsypki pod kostkę brukową, układnie nawierzchni brukarskich z kostki, płyt ażurowych
kontakt przez PUP - 2020-08-10 - Szadek (łódzkie)

FRYZJER/KA - do 2 000 PLN

strzyżenie damski/męskie, dziecięce, koloryzacja
Patrycja Janczuk-Bernatek Doradztwo Finansowe - 2017-01-04 - Ząbki (mazowieckie)

CIEŚLA - ZBROJARZ - od 2 100 PLN

Cieśla - zbrojarz
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - od 696 PLN

Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2020-08-17 - Zagroda (lubelskie)

CIEŚLA SZALUNKOWY - od 14 PLN

Montaż szalunków systemowych.
ALPHA BAU SP. Z O.O. - 2018-12-18 - Gdańsk (pomorskie)

POMOCNIK STOLARZA - 997,4 PLN

Wg. harmonogramu FP
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)

PRACA W GASTRONOMII– WYDAWANIE POSIŁKÓW - do 15 PLN

pakowanie i/lub wydawanie posiłków
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Kraków (małopolskie)

KOSMETYCZKA - 1058 - 500 - 1 000 PLN

zabiegi kosmetyczne, stylizacja paznokci
"MAGIA" Instytut Piękna M. Zawada - 2019-09-06 - Świdnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY DO SPRZĄTANIA - od 2 250 PLN

Sprzątanie i inne prace dodatkoweJedna zmiana 8-15 lub 6-14 pn -pt
PPH SABO EXPORT-IMPORT s.c. - 2019-08-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 300 PLN

- Przestrzeganie ściśle wewnętrznych przepisów dotyczących prowadzenia kuchni. Utrzymywanie należytej czystości i porządku naczyń, sprzętu i pomieszczeń kuchennych. Przygotowanie warzyw i owoców, obieranie i krojenie. Prace zlecone przez szefa kuchni. Gastronomiczny rozbiór mięsa. Przestrzeganie zasad przeciwpożarowych i BHP. Zmywanie naczyń i prace porządkowe.- Znajomość język ukraińskiego jest wymagana do porozumiewania się z pozostałymi pracownikami kuchni.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 7:00-15:00. Zlecenie wykonywane również w soboty, niedziele, święta.
kontakt przez PUP - 2019-12-09 - Katowice (śląskie)

STANOWISKO SPECJALISTA BHP I KADR - od 4 000 PLN

1. przeprowadzanie audytów bezpieczeństwa do celów wewnętrznych i instytucji zewnętrznych;2. prowadzenie szkoleń z zakresu BHP dla pracowników;3. udział we wdrażaniu, koordynowaniu i utrzymaniu systemu zarządzania bezpieczeństwem pracy;4. ocena ryzyka zawodowego, opracowywanie instrukcji stanowiskowych;5. koordynowanie przeprowadzania pomiarów środowiska pracy;6. sporządzanie dokumentacji powypadkowej;7. współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie BHP;8. Prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy oraz akt osobowych;9. Nadzór nad prowadzeniem ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień i innych absencji;10. Wsparcie pracowników w kwestiach kadrowych i płacowych.
Stowarzyszenie "MY DLA INNYCH" - 2020-07-31 - Białystok (podlaskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 2 250 PLN

- nadzór nad obiektem- kontrola ruchu osobowego i kołowego
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-30 - Tychy (śląskie)

ASYSTENTKA DYREKTORA ZARZĄDZAJĄCEGO - 2 500 - 2 750 PLN

1. Organizowanie i prowadzenie sekretariatu.2. Przyjmowanie poczty przychodzącej oraz wysyłanie poczty wychodzącej wraz z prowadzeniem odpowiedniej dokumentacji.3. Segregowanie oraz rozdzielanie otrzymanej korespondencji.4. Zamawianie materiałów biurowych i ich rozliczanie (prowadzenie rejestru).5. Zlecanie wysyłek zagranicznych i krajowych w ramach usług kurierskich.6. Wypełniania formularzy zamówień na towary.7. Prowadzenie rejestru przychodzących faktur.8. Obsługa centrali telefonicznej: przyjmowanie oraz łączenie rozmów telefonicznych.9. Kierowanie interesantów bezpośrednio do kierowników właściwych komórek organizacyjnych.10. Bieżące prowadzenie spraw zleconych przez przełożonego, w szczególności tworzenie projektów pism, korespondencji i dokumentów.11. Przygotowywanie materiałów informacyjnych dotyczących zakładu pracy informacje o firmie, informacje zamieszczane na tablicy ogłoszeń.12. Obsługa dyrektora oraz gości (klientów) zaproszonych na spotkania, narady, konferencje.13. Nadzór nad porządkiem i wyposażeniem gabinetu dyrektora (kwiaty, drobne sprzęty i materiały biurowe, wizytówki itp.).14. Nadzór nad dokumentami wymagającymi czasowej kontroli np.: przedłużenie ubezpieczenia auta, etc.15. Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad pomysłami /usprawnieniami.16. Współpraca przy organizowaniu targów oraz przygotowywaniu materiałów promocyjno- informacyjno-reklamowych.17. Organizowanie wyjazdów służbowych: rezerwacja biletów, hoteli, wypożyczanie samochodu, wizy.18. Organizowanie pobytów gości: obsługa logistyczna, odpowiednie przygotowanie miejsca na spotkania etc.19. Organizowanie imprez i spotkań służbowych. Prowadzenie terminarza spotkań dla Dyrektora Zarządzającego.20. Prowadzenie rejestru rezerwacji Sali konferencyjnej.21. Inne czynności związane z pracą na zajmowanym stanowisku; w tym m.in. wykonywanie wszelkich poleceń przełożonych.
C+N Polska Spółka z o.o. - 2017-12-04 - Mielec (podkarpackie)

STANOWISKO PRACY DS. PARTYCYPACJI SPOŁECZNEJ I CENTRUM WIEDZY O REWITALIZACJI W REFERACIE REWITALIZACJI BIURO REWITALIZACJI W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI - od 2 500 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za prowadzenie Centrum Wiedzy o Rewitalizacji oraz za organizację i wspieranie działań mających na celu włączenie mieszkańców w proces rewitalizacji.Ważniejsze zadania: 1. organizacja i prowadzenie Centrum Wiedzy o Rewitalizacji - Reinformatorium; 2. wspieranie inicjatyw mieszkańców oraz pozostałych interesariuszy rewitalizacji w działaniach na rzecz rewitalizacji społecznej, gospodarczej, przestrzennej, technicznej i środowiskowej obszaru zdegradowanego; 3. współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat aktualnie prowadzonych i planowanych prac w zakresie rewitalizacji obszarów problemowych miasta; 4. współudział w opracowywaniu materiałów informacyjno promocyjnych na temat działań rewitalizacyjnych; 5. gromadzenie wiedzy, tworzenie niezbędnych baz danych i informacji na temat prowadzonych działań rewitalizacyjnych w ramach Centrum Wiedzy o Rewitalizacji, a także potrzeb zgłaszanych przez mieszkańców lub instytucje w celu poprawy jakości życia na obszarze rewitalizacji i inicjowania działań na jego rzecz; 6. zapewnienie sprawnego funkcjonowania Centrum Wiedzy o Rewitalizacji Reinformatorium, w tym służenie pomocą mieszkańcom obszaru rewitalizowanego w zakresie możliwości uzyskania wsparcia, bądź udziału w przedsięwzięciach rewitalizacyjnych.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony do 6-ciu miesięcy z możliwością przedłużenia do dnia 30 czerwca 2021 r. Wysokość wynagrodzenia od 2500 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-06-12 - Słupsk (pomorskie)

ROBOTNIK DROGOWY - KIEROWCA - od 2 600 PLN

Roboty drogowe, oczyszczanie miasta, zimowe utrzymanie dróg.
ZAKŁAD KOMUNALNY W SUCHEJ BESKIDZKIEJ - 2020-01-15 - Sucha Beskidzka (małopolskie)

BRUKARZ - do 13 PLN

Brukarz
TECHNICAL SOLUTIONS SP.ZO.O. - 2017-05-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 1 900 PLN

Wykonywanie robót wykończeniowych, tynkarskich, malowanie.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Łuków (śląskie)

TYNKARZ - od 2 500 PLN

Tynkarz. Kontakt tel. 605 201 840
Zakład Produkcyjno-Usługowy Marian Gil - 2017-02-02 - Hucisko (świętokrzyskie)

STANOWISKO DS. EGZEKUCJI - 1 033,7 PLN

1. Prace pomocnicze w Samodzielnym Referacie realizacji Dochodów.2. Kserowanie dokumentów.3. Rejestracja i wysyłka korespondencji.4. Włączanie załatwionej korespondencji do akt.5. Pomoc w pobieraniu i zadawaniu akt oraz dokumentów do archiwum.6. Pisanie pism na komputerze.7. Opracowywanie dalszych tytułów wykonawczych przesłanych do innych organów egzekucyjnych- Naczelnika Urzędu Skarbowego i KOmornika Sądowego.Przetwarzanie danych osobowych w celu i zakresie niezbędnym do realizacji programu stażu.
kontakt przez PUP - 2019-07-18 - Oświęcim (małopolskie)

MURARZ (NR 2613) - od 2 100 PLN

prace murarskie
PPHU BAKBUD BAKALARSKI PIOTR - 2018-07-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2018-02-12 - Kalisz (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R75/1435-546/19 - od 2 250 PLN

Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-04-23 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR MIESZALNIKA - od 2 000 PLN

mieszanie farb i tynków
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO W ROLNICTWIE, HODOWLA KRÓW, DOJENIE - od 1 670 EUR

Dojenie (obsługa dojarek) i karmienie zwierzat, praca w oborze.
GbR Heimatmilch - 2017-10-24 - Niemcy (Niemcy)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW (NR 7004) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek IV - piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na IV piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-11-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)