SPECJALISTA DO SPRAW GLOBALNYCH RELOKACJI/ GLOBAL MOBILITY EXECUTIVE Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW GLOBALNYCH RELOKACJI/ GLOBAL MOBILITY EXECUTIVE
Wynagrodzenie: od 6 968 PLN
Zakres obowiązków: Koordynowanie i monitorowanie transferów Global Mobility między zaangażowanymi stronami. Utrzymywanie stałego kontaktu ze wszystkimi osobami / kierownikami HR podczas relokacji i po rozliczeniu w miejscu odbioru. Monitorowanie terminowości i dokładności zewnętrznych dostawcówodpowiedzialnych za wysyłkę / pozwolenie na pracę / usługi podatkowe w celu zapewnienia zgodności z przepisami prawnymi / migracyjnymi. Wykrywanie, eskalowanie, dokumentowanie i śledzenie potencjalnychwyjątków. Koordynowanie i weryfikowanie poprawności działań administracyjnych przygotowanych dla Cesjonariuszy. Zapewnianie ciągłego doskonalenia procesów i działań Global Mobility.
Data publikacji: 2020-11-10
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynowanie i monitorowanie transferów Global Mobility między zaangażowanymi stronami. Utrzymywanie stałego kontaktu ze wszystkimi osobami / kierownikami HR podczas relokacji i po rozliczeniu w miejscu odbioru. Monitorowanie terminowości i dokładności zewnętrznych dostawcówodpowiedzialnych za wysyłkę / pozwolenie na pracę / usługi podatkowe w celu zapewnienia zgodności z przepisami prawnymi / migracyjnymi. Wykrywanie, eskalowanie, dokumentowanie i śledzenie potencjalnychwyjątków. Koordynowanie i weryfikowanie poprawności działań administracyjnych przygotowanych dla Cesjonariuszy. Zapewnianie ciągłego doskonalenia procesów i działań Global Mobility.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 968 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW GLOBALNYCH RELOKACJI/ GLOBAL MOBILITY EXECUTIVE
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2021
Data zakończenia pracy: 31.12.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia wyższe, minimum licencjat. Doświadczenie zawodowe minumum rok doswiadczenia w pracy w międzynarodowej firmie. Znajomość ogólnodostępnego systemu SAP, ogólnodostępny Microsoft Office, zwłaszcza Excel, planowania i prioretyzacji zadań, mocne umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy pod presją czasu. Pracodawca nie wymaga potwierdzenia znajomości języków certyfikatami.
danePracodawcy_nip: 6751334420
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242390
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 10.11.2020
Oferta pracy ważna do: 23.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?318e3393a0a1c432792f19afa3dcbece
Podobne oferty pracy
wyszukiwanie kontrahentów na rynku ukraińskim, negocjowanie warunków umów, utrzymywanie dobrych relacji zkontrahentami, realizacja założonych budżetów sprzedaży,
JET STAR INTERNATIONAL LTD Sp. z o.o. - 2020-07-31 - Gdańsk (pomorskie)
Telefoniczna obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
opiniowanie w zakresie psychologicznym
SĄD OKRĘGOWY TORUŃ - 2020-08-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad dokumentacją jakościową, przygotowywanie firmy do audytów, planowanie i realizacja procedur badań zewnętrznych, przeprowadzanie szkoleń pracowniczych z zakresu zarządzania i bezpieczeństwa żywności, przeprowadzanie audytów wewnętrznych, nadzór nad zewnętrznymi usługodawcami, kontrola jakości dostaw surowców, opakowań, kontrola jakości wyrobu w trakcie produkcji, kontrola pakowania wyrobu gotowego, prowadzenie wymaganej dokumentacji IFS, HACCP, ISO, rozwiązywanie reklamacji jakościowych, ciągłe doskonalenie i zapewnienie rozwoju Systemu Zarządzania Jakością, proponowanie nowych rozwiązań w zakresie zarządzania jakością
Strzała Sp. z o.o. - 2018-07-20 - Mokrsko (łódzkie)
Wykształcenie: brak wymagań; rok doświadczenia zawodowego- mile widziane w logistyce; zakres obowiązków: praca biurowa, praca przy komputerze pow. 4 godzin; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
RHENUS LOGISTICS SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-12-28 - Gliwice (śląskie)
Zakres obowiązków:- poszukiwanie, wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych oraz optymalizacja istniejących produktów,- nadzór nad wykonywaniem testów i pierwszych uruchomień pojazdów- sporządzanie dokumentacji technicznej prowadzonych projektów- zarządzanie wdrażaniem nowych produktów (planowanie, rozwój i wdrożenie, testowanie produktów),- nadzór nad budową prototypów oraz wdrożeniem do produkcji seryjnej,- tworzenie i rozwój narzędzi niezbędnych do realizacji projektów wdrożeniowych R&D,- inicjowanie i wprowadzanie zmian w procedurach
Tabor Dębica Sp. z o.o - 2016-12-19 - Dębica (podkarpackie)
Obsługa sekretariatu szkoły, odpowiedzialność za dokumentację szkoły, sporządzanie odpowiednich sprawozdań i raportów, prowadzenie korespondencji oraz obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych, wystawianie dokumentów księgowych, rozliczanie pracy nauczycieli, zawieranie umów, obsługa środowiska MS Office, urządzeń peryferyjnych i biurowych.Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
Międzynarodowa Szkoła Podstawowa w Zabrzu International Primary School in Zabrze - 2020-03-05 - Zabrze (śląskie)
Prowadzenie bieżacej obsługi naboru najemców lokali Spółki, przyjmowanie wniosków i innych dokumentów związanych z najmem lokali, udzielanie wyjaśnień, prowadzenie rejestru. Udział w pracach związanych z naborem i obsługą najemców lokali mieszkalnych Spółki. Współpraca z wydziałami merytorycznymi Urzędu Miasta oraz Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej. Współpraca z biurem rachunkowym Spółki, odbiór i przygotowywanie dokumentów. Współpraca z bankiem prowadzącym rachunek Spółki, przgotowywanie przelewów. Współpraca z bankiem kredytującym inwestycje Spółki, przygotowywanie pism. Prowadzenie obsługi interesantów, sekretariatu oraz Zarządu. Organizowanie i obsługa spotkań oraz narad. Obsługa skrzynki elektonicznej oraz urządzeń biurowych. Prowadzenie rejestru korespondencji oraz odbieranie i wysyłanie korespondencji. Prowadzenie ewidencji przeprowadzonych kontroli oraz złożonych skarg i wniosków. Realizacja zamówień na towary i usługi związane z potrzebami Spółki oraz współpraca z dostawcami. Współpraca z osobami świadczącymi usługi na rzecz Spółki. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Spółki. Obsługa strony internetowej. Współpraca z biurami podawczymi kontrahentów, urzędów, instytucji. Obsługa przesyłek pocztowych. Sprzatanie biura. Realizacja innych prac związanych z zajmowanym stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
- Wykonywanie zestawień potrzeb materiałowych do produkcji,- monitorowanie rozchodów materiałów na zlecenia,- reklamacja elementów niespełniających kryteriów jakościowych,- wydawanie list uzupełniających na montaż (RWP),- skracanie okresu czasu od pojawienia się brakujacego elementu na magazyn do wejścia na montaż,- przyjmowanie towarów na stan magazynu-wprowadzanie faktur,- zachowanie tajemnicy dotyczącej technologii produkcji, organizacji,spraw handlowych,- ścisła współpraca z działem zakupów, sprzedaży i działami produkcji,- posługiwanie się obowiązującą dokumentacją magazynową, instrukcjami i normami,- znajomość i stosowanie sie do zasad wdrożonych systemów zarządzania jakością zgodnie ze swoim stanowiskiem pracy.
Model-Art Sp. z o.o. - 2020-08-26 - Tyrowo (warmińsko-mazurskie)
– kompleksowe prowadzenie akt osobowych,– przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem: umów o pracę, wypowiedzeń, świadectw pracy i innych,– nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,– asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,– obsługa programu kadrowego wykorzystywanego przez firmę SAGE SYMFONIA oraz programu Płatnik,– monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, - obsługa administracyjna Biura Zarządu polegająca na prowadzeniu i koordynowaniu obiegu korespondencji służbowej; redagowaniu pism, wysyłce korespondencji, segregowaniu i archiwizowaniu dokumentów.Praca na okres próbny: 3-ce, następnie czas określony.Wynagrodzenie miesięczne składa się z dwóch składników płacy zasadniczej oraz premii. Wysokość wynagrodzenia zostanie ustalona podczas indywidualnej rozmowy i uzależniona jest od umiejętności i kompetencji kandydata.
METALKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przetwarzaniue tygodniowych i miesięcznych kart czasu pracy na populację ponad 8000 kontraktorów, przygotowywanie dziennych i tygodniowych płatności, przygotowywanie i analizowanie plików z płatnościami i przetwarzanie operacji w systemie bankowym, udział w projektach i implementacja nowych procesów
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie informacji dla klientów na podstawie dokumentacji technicznej, dbanie o wizerunek firmy
GORGIEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-07-22 - Karpicko (wielkopolskie)
-kreowanie wizerunkiem firmy -planowanie i realizacja akcji promocyjnych oraz kampanii online -tworzenie materiałów i treści marketingowych, -opracowywanie prostych materiałów graficznych, -współpraca z partnerami (drukarnie, graficy, agencje reklamowe), -administrowanie, aktualizacja oraz modernizacja strony internetowej, -prowadzenie profili społecznościowych firmy (FB) -koordynacja pozycjonowania strony, -udział w targach i innych wydarzeniach branżowych.
AUTOPROCES BOGDAN MAZUR, MARCIN SZOSTAK SPÓŁKA CYWILNA - 2019-01-08 - Góra Motyczna (podkarpackie)
Obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie struktury odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego, sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucją ofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów. Praca w godz. 9-17.
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-05-27 - Opole (opolskie)
nauczanie przedmiotów zawodowych fryzjerskich1/2 etatuPraca na czas określony: 01.09.2019-30.06.2020Godziny pracy : 818
Zespół Szkół Inżynierii Środowiska i Usług - 2019-08-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Koordynowanie na poziomie Oddziału działań podejmowanych w ramach kontroli zarządczej i dokonywanie analizy stanu tej kontroli w celu przedstawienia Komendantowi Oddziału zapewnienia o funkcjonowaniu adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej,- Koordynowanie na poziomie Oddziału wykorzystywanie funduszy zewnętrznych w celu pozyskiwania środków zewnętrznych,- Opracowywanie zbiorczej informacji na temat stanu realizacji budżetu Oddziału w układzie zadaniowym wraz z wnioskami dotyczącymi dalszej jego realizacji w celu zapewnienia prawidłowej realizacji budżetu w układzie zadaniowym,- organizowanie i koordynowanie szkoleń dla funkcjonariuszy i pracowników NoOSG z zakresu budżetu zadaniowego i kontroli zarządczej w celu zapozniania z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i procedurami
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-04-08 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw
Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej - "Zakurzonej" w Warszawie - 2018-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt mailowy i telefoniczny z klientami
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Kraków (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Świdnica (dolnośląskie)
- Nadzorowanie funkcjonowania systemów jakości w produkcji- Nadzór nad dokumentacją jakościową wewnętrzną i zewnętrzną- Audytowanie dostawców surowców i materiałów do produkcji- Rozpatrywanie reklamacji klientów, uczestnictwo w procesie analizy reklamacji konsumenckich - Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów jakościowych- Stała współpraca z pełnomocnikiem ds. systemu jakości- Śledzenie nowości i trendów w branży
Barton Bartłomiej Bierbasz - 2017-04-28 - Karaś (warmińsko-mazurskie)
Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Współpraca ze wszystkimi działami w firmie w zakresie obiegu dokumentów. Wystawianie faktur sprzedaży oraz not. Współpraca z urzędami i instytucjami związanymi z transportem w zakresie składania wniosków, uzyskiwania potrzebnych dokumentów. Przygotowywanie wniosków, pism i innych dokumentów na potrzeby Zarządu. Obsługa spotkań. Przygotowywanie zestawień i raportów.
Cargo Expert Group Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-01-11 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż, zamawianie, załadunek, rozładunek towarów, wykładanie, utrzymanie standardów ekspozycji, kontrola stanów magazynowych, utrzymywanie czystości stanowiska pracy i przyleegłaych powierzchniach, obsługa i sprzedaż internetowa, edycja treści, zamieszczanie przedmiotów do sprzedaży na stronie internetowej ( branża bieliźniarsko pończosznicza, sklep z belizną )
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Chorzów (śląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-07 - Gdańsk (pomorskie)
- przytgpotowyanie opisów tekstowo-graficznych aukcji, - tworzenie grafik wspierających sprzedaż, - obsługa zamówień internetowych, - doradzanie klientom, - telefoniczna obsługa klienta, - realizacja wyznaczonych celów, - wystawianie dokumentów sprzedaży (faktury / paragony / korekty / zwroty), - budowanie pozytywnych relacji z klientami. Oferta dostępna w sali G, H, C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: praca (at) proline.pl
PROLINE Sebastian Ponikowski - 2016-10-25 - Mirków (dolnośląskie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2016-10-21 - Katowice (śląskie)
branża: elektryczna
HURTOWNIA ELEKTRYCZNA"ELTECH" FELIKS OBREMSKI - 2019-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca w godzinach od 06:00 do 14:00i 14:00 do 22:00; ustawianie obrabiarek CNC
"KUCA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Stargard (zachodniopomorskie)
Kontrola jakości surowców, procesów, wyrobów gotowych i opakowań, monitorowanie dostarczonych surowców, opracowanie instrukcji dotyczących kontroli jakości dostarczonych surowców, ustalanie metod kontroli, śledzenie jakości powstającego produktu w całym ciągu produkcyjnym, zbieranie informacji od klienta głównie zagranicznego (Ukraina), przekazywanie informacji kierownikom produkcji, dyrektorom oraz pracownikom produkcyjnym, prowadzenie rozmów z klientami ( Ukraina) i odbiorcami ( Ukraina) na temat ich wymagań wobec jakości produktów.
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)