SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM UKRAIŃSKIM Gdańsk oferta pracy JET STAR INTERNATIONAL LTD Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM UKRAIŃSKIM
Wynagrodzenie: od 2 997 PLN
Zakres obowiązków: wyszukiwanie kontrahentów na rynku ukraińskim, negocjowanie warunków umów, utrzymywanie dobrych relacji zkontrahentami, realizacja założonych budżetów sprzedaży,
Data publikacji: 2020-07-31
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: JET STAR INTERNATIONAL LTD Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 212, 80-266 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wyszukiwanie kontrahentów na rynku ukraińskim, negocjowanie warunków umów, utrzymywanie dobrych relacji zkontrahentami, realizacja założonych budżetów sprzedaży,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 997 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
[Praca na czas określony] : od 10.09.2020 do 09.09.2022[Godzina zakończenia pracy] : 16:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM UKRAIŃSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: przedstawiciel handlowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 997 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2020
Data zakończenia pracy: 09.09.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe, minimum 3 lata doświadczenia, zaawansowana znajomość języka ukraińskiego. Miejsce pracy: Gdańsk
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: JET STAR INTERNATIONAL LTD Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 5842756089
danePracodawcy_regon: 366282762
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 212, 80-266 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2261
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0933016
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 212
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|332203
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 31.07.2020
Oferta pracy ważna do: 05.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 31.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 31.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?08d716933987815b14d0ffd4e3ca82dc
Podobne oferty pracy
Koordynacja umów cywilnoprawnych (kontraktów handlowych), wprowadzanie faktur do programu komputerowego, sporządzanie protokołów zdawczo-odbiorczych, wystawianie faktur
INTROL - ENERGOMONTAŻ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-16 - Chorzów (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2019-12-06 - Jabłonowo (mazowieckie)
Roboty ziemne specjalistyczne oraz pomocnicze związane z budownictwem za pomocą koparko - ładowarki. Uprawnienia do obsługi koparko - ładowarki. Prawo jazdy kat. B lub T
Marek Błądek BRUK-MAR - 2018-09-18 - Jeżowe (podkarpackie)
Specjalista do spraw zamówień publicznych
Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa - 2018-07-13 - Białystok (podlaskie)
rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych,administrowanie serwerami Microsoft, konfigurowanie nowych stanowisk pracy,konfigurowanie urządzeń sieciowych
ROYAL FASHION VIPOL Sp. z o.o. - 2019-12-16 - Łazy (mazowieckie)
Tworzenie strategii komunikacyjnych w mediach społecznościowych, bieżące prowadzenie i aktualizacja kanałów social media na rynku polskim, raportowanie działań przy użyciu dostępnych narzędzi, realizacja projektów do kampanii w założonym czasie,współpraca z grafikami i copywriterami,moderacja kanałów social media, kreacja reklam (Facebook, LinkedIn).
TESTIN KRZYSZTOF SAMBORSKI - 2021-03-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż, ergonomii oraz ochrony środowiska,Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy.Prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy.Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy.Prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Pińczów (świętokrzyskie)
Koordynacja procesu sprzedazy, przyjmowanie zleceń, utrzymanie porządku na magazynier, wprowadzanie danych do systemu sprzedażowego, wysyłki pocztowe.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Rumia (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem, zatrudnianiem, zwalnianiem pracowników, naliczanie wynagrodzeń
LIBRO S PAWEŁ LIBERACKI - 2018-07-12 - Nielbark (warmińsko-mazurskie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych, poszukiwanie kontrahentów, negocjacje handlowe, tozmowy telefoniczne i mailowe z potencjalnymi kontrachentami, przyjmowanie i opieka nad kontrahentami, wyjazdy, delegacje do krajów Ukraina, Białoruś, Gruzja, Rosja, Kazachstan.Sala E
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Lubliniec (śląskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Opoczno (łódzkie)
pozyskiwanie klienta , sprzedaż produktów turystycznych
kontakt przez PUP - 2015-07-21 - Sztumskie Pole (pomorskie)
Poszukiwanie nieruchomości pod inwestycje, komercjalizacja obiektów, współpraca z klientami.
TANKPOL - B. I R. MOSIO SPÓŁKA JAWNA - 2019-09-02 - Szczucin (małopolskie)
Prowadzenie zajęć z osobami niepełnosprawnymi, opracowywanie i realizacja indywidualnych planów, realizacja czynności aktywizacyjnych mieszkańców, organizowanie czasu wolnego. Praca w systemie równowaznym - II zmianowym - 12 godzinnym, 7 dni w tygodniu ( w tym godziny nocne, soboty, niedziele i święta).
CENTRUM OPIEKUŃCZO-MIESZKALNE W JASZCZOWIE - 2020-08-12 - Jaszczów (lubelskie)
obsługa sprzedażowa klientów hurtowni, całościowy nadzór nad procesem zakupowym i sprzedaży towarów, wysyłanie zapytań ofertowych, nawiązywanie kontaktów z fabrykami, eksporterami, kontrola jakości towarów, składanie zamówień, utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami, obsługa reklamacji i zwrotów; import towarów z Turcji; praca w zespole tureckojęzycznym
kontakt przez PUP - 2019-05-30 - Wola Mrokowska (mazowieckie)
Nadzór nad wewnętrzną siecią informatyczną, nadzór nad systemem sprzedaży biletów na imprezy, nadzór nad prawidłowością dokonywania zakupu biletów on-line, utrzymanie strony internetowej wraz z aktualizacją jej zawartości, nadzór nad poprawną pracą systemów użytkowych i operacyjnych, zapewnienie prawidłowego działania sprzętu komputerowego w poszczególnych działach(konfiguracja sprzętu, instalacja sterowników, aktualizacja oprogramowania), zabezpieczenie wewnętrznej sieci komputerowo-informatycznej, współpraca z dostawcami usług m.in. internet, systemy wewnętrzne i inne, bieżąca obsługa sprzętu informatycznego, bieżące rozwiązywanie kwestii informatycznych oraz sprzętowych.
kontakt przez PUP - 2019-11-13 - Zabrze (śląskie)
praca przy komputerze
DALC I OCHOCKI-DORADCY SP. Z O.O. Sp. K. - 2018-06-28 - Poznań (wielkopolskie)
- wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego, szeregowanie i numerowanie dokumentów.
BIURO RACHUNKOWE S. JAGLEWICZ E.BORZĘCKA - 2018-07-04 - Lubartów (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Makowisko (podkarpackie)
1. Prowadzenie rejestrów ewidencji analitycznej wydatków bieżących, inwestycyjnych, innych wg paragrafowej klasyfikacji budżetowej.2. Analizowanie oraz kontrola dokonywanych wydatków wg wyciągów bankowych.3. Uzgadnianie obrotów sald.4. Realizacja zadań związanych z przeprowadzanymi regulacjami wynagrodzeń.5. Realizacja zadań związanych z kontrolą zarządczą.6. Sporządzanie poleceń księgowania - PK
Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Gdańsku - 2017-07-13 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej lub analitycznej środków trwałych, a także pozostałych środków trwałych (wyposażenia), wartości niematerialnych i prawnych oraz organizowanie ich inwentaryzacji. - Prowadzenie postępowań związanych z powierzeniem składników do użytku indywidualnego oraz rozliczeniem osób materialnie odpowiedzialnych. - Klasyfikowanie i prowadzenie dystrybucji faktur i rachunków do właściwych komórek organizacyjnych Biura. - Prowadzenie ewidencji umów na służbowe telefony komórkowe oraz rozliczanie miesięcznych kosztów użytkowania telefonów komórkowych i Internetu bezprzewodowego. - Koordynowanie procesu kasacji/likwidacji, sprzedaży, darowizny, przekazania składników rzeczowych majątku. - Ustalanie przyczyn powstania różnic inwentaryzacyjnych i formułowanie wniosków w sprawie ich rozliczenia, w tym monitorowanie terminowego składania wyjaśnień przez osoby odpowiedzialne za ich powstanie. - Okresowe uzgadnianie sald składników rzeczowych majątku z komórką właściwą do spraw finansowych. - Przygotowywanie materiałów, informacji i analiz na potrzeby statystyki i sprawozdawczości oraz kontroli prowadzonych w obszarze prowadzonych spraw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2019-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
- zapewnienie niezbędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie,- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia - zapewnienie, organizacja, nadzór nad środkami i procesami transportowymi w firmie
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Rokocin (pomorskie)
Wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy, ocena predyspozycji oraz stopnia zgodności z wymaganiami na stanowiskach, dokonywanie selekcji pracowników, nadzorowanie procesu adaptacji i wdrożenia do pracy.
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Poznań (wielkopolskie)
Udrażnianie i konserwacja kanalizacji ściekowej, deszczowej i drenażowej, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Chocznia (małopolskie)
administrator sieci komputerowej , wdrażanie i opieka nad programem HETMAN
Zakład Produkcji Tektury i Opakowań Arkadiusz Cebula - 2018-11-30 - Młynary (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie min. średnie, doświadczenie w ww. zawodzie min. pół roku, znajomość systemów do rezerwacji wycieczek. Charakterystyka pracy: sprzedaż wycieczek, biletów autokarowych, obsługa klientów. Wynagrodzenie + prowizja. Kontakt telefoniczny podania składać emailem: olabrzoska (at) nawyjazdy.pl.
VIKTORIA TRAVEL BIURO PODRÓŻY BRZOSKA ALEKSANDRA - 2016-10-06 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
korygowanie składek ZUS oraz zasiłków w programie Płatnik,zgłaszanie do systemu Ubezpieczeń Społecznych oraz wyrejestrowanie pracowników,członków rodzin oraz zleceniobiorców,wystawianie druków ZUS RMUA oraz innych zaświadczeń potwierdzających zgłoszenie do ZUS pracowników,członków rodzin oraz zleceniobiorców,wyjaśnianie i naprawianie kont ubespieczonych,prowadzenie korenspondencji w sprawach postepowań prowadzonych przez ZUS,kontakty z ZUS
Zepter International Poland Sp.zo.o - 2016-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
nadzorowanieprocesu napraw, prowadzenie dokumentacji technicznej, nadzór nad realizacją wdrożonych instrukcji
PAROWOZOWNIA WOLSZTYN - 2018-05-17 - Wolsztyn (wielkopolskie)
przyjmowanie i wprowadzanie do systemu zamówień od klienta, wystawianie faktur, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z klientem, wdrażanie, prowadzenie projektów dla kluczowych klientów
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
praca w środowisku osób niesamodzielnych, niepełnosprawnych, rodzin niewydolnych, wsparcie osób w ich środowisku domowym, treningi umiejętności społecznych
Polski Komitet Pomocy Społecznej - 2019-04-10 - Poznań (wielkopolskie)