SPECJALISTA USŁUG SPECJALISTYCZNYCH Poznań oferta pracy Polski Komitet Pomocy Społecznej
Stanowisko: SPECJALISTA USŁUG SPECJALISTYCZNYCH
Wynagrodzenie: 22 - 24 PLN
Zakres obowiązków: praca w środowisku osób niesamodzielnych, niepełnosprawnych, rodzin niewydolnych, wsparcie osób w ich środowisku domowym, treningi umiejętności społecznych
Data publikacji: 2019-04-10
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Polski Komitet Pomocy Społecznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GŁOGOWSKA 39/12, 60-736 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca w środowisku osób niesamodzielnych, niepełnosprawnych, rodzin niewydolnych, wsparcie osób w ich środowisku domowym, treningi umiejętności społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 22 - 24 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/h
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA USŁUG SPECJALISTYCZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: opiekunka środowiskowa*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 22 - 24 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: empatia
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie w kierunku: opiekun środowiskowy, medyczny, psycholog, pedagog, pracownik socjalny lub studencji w/w kierunków, umiejętność pracy w warukach stresu możliwość wykonywania pracy pomiędzy 7-20 (możliwość ustalenia zmniejszenia/zwiększenia ilości godziny pracy)
Nazwa pracodawcy: Polski Komitet Pomocy Społecznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
GŁOGOWSKA 39/12, 60-736 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: telefoniczne umówienie spotkania
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: GŁOGOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 39/12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekunka środowiskowa*
Data dodania oferty pracy: 10.04.2019
Oferta pracy ważna do: 08.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
skałdanie pełnych ofert do kontrahentów, monitorowanie przebiegu zamówień, obliczanie kosztorysu produkcyjnego krzeseł, obliczanie kosztorysu prodykcyjnego mebli, kontakt z instytucjami typu KIO, UZP, Ministerstwo Sprawiedliwości
EUROTOM Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
- odpowiedzialność za: pozyskiwanie nowych dostawców zwierząt żywych oraz produktów spożywczych, pozyskiwanie nowych kontrahentów na arabskim rynku zbytu,- negocjowanie warunków umów z arabskimi kontrahentami- praca w dni wolne (święta katolickie),- główni odbiorcy na rynku arabskim.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Łódź (łódzkie)
Opracowywanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówień publicznych programów, inwestycji, dokumentacji projektowej, ekspertyz oraz robót budowlanych dla zadań ujętych w Planach Inwestycji Budowlanych.Sprawdzanie dokumentacji i jej zgodności z umową i kompletności.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie - 2016-09-19 - Lublin (lubelskie)
planowanie transportu, kontakt z klientami ukraińskimi, wykonywanie dokumentacji ukraińskiej
KRZYŻANOWSKI EDWARD - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE IMPORT-EKSPORT SARNÓWKA 4 - 2016-02-23 - Sarnówka (kujawsko-pomorskie)
Czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastuktury budowlanej zgodnie z obowiązującymi przepisami, organizowanie lub przeprowadzanie obowiązkowych przeglądów obiektów i sporządzanie wymaganych przepisami dokumentów, zlecanie wymaganych przepisami kontroli obiektów, prowadzenie książek obiektów, przygotowywanie materiałów przetargowych na wykonanie remontów, przebudowy obiektów istniejących lub budowy nowych obiektów w tym: dokumentacji projektowej, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, STWiOR, udział w komisjach przetargowych, uczestniczenie w uzgodnieniach projektowych w zakresie rozwiązań projektowych, przygotowywanie zleceń i projektów umów, nadzór nad realizacją robót, rozliczanie wykonanych robót, pozyskiwanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń itp.
Gdański Uniwersytet Medyczny - 2016-08-11 - Gdańsk (pomorskie)
Kontakt z klientami im pracodawcą, poszukiwanie nowych pracodawców i pracowników, kontrola procesu rekrutacji. Praca na pełny etat, w godzinach 7-16.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Piastów (mazowieckie)
• kontrolowanie stanu technicznego urządzeń przeznaczonych do wypożyczenia• utrzymywanie stanu technicznego instalacji elektrycznych i układów automatyki;• nadzór nad eksploatacją układów elektrycznych i układów automatyki urządzeń, w tym rozwiązywanie bieżących problemów technicznych zaburzających prawidłowe funkcjonowanie systemów elektrycznych i automatycznych• badanie przyczyn awarii oraz sporządzanie raportów technicznych oraz udzielanie wsparcia naszym klientom przez telefon lub osobiście
Aurecon Personalservice GmbH - 2016-09-27 - Niemcy (Niemcy)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe (zarządzanie), obsługa komputera, umiejętności negocjacyjne, organizacyjne, umiejętność motywowania, praca w zespole, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: 2 lata, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym, j. angielski w stopniu komunikatywnym. Ogolny zakres obowiązków: opracowywanie strategii rozwoju organizacji, przygotowywanie i wdrażanie narzędzi doskonalenia procesów, analiza wskaźników działalności firmy , monitorowanie i nadzór nad przebiegiem rozwoju firmy, również współpraca z kontrahentami oraz pracownikami z Europy Wschodniej.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Lublin (lubelskie)
określanie zawartości i ilości materiałów używanych w produktach IKEA, oznaczenie stopnia spełniania wymagań związanych ze zrównoważonym rozwojem przez każdy z materiałów, wyliczanie indeksu zrównoważonego rozwoju, szkolenie dostawców (Europa), praca od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00-16:00
IKEA PURCHASING SERVICES POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Janki (mazowieckie)
Pracując u nas, będziesz odpowiedzialny/a za: pierwszy kontakt zklientem, którzy przychodzi do nas do biura udzielanie informacji ozakresie usług, jakie świadczymy, sprawdzanie poprawnościdokumentów, wypełnionych ankiet, zaświadczeń kontakt z klientem(telefoniczny, mailowy) w celu uzupełnienia braków w dokumentach, praca w godz. 8-16
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-26 - Opole (opolskie)
- pełne śledzenie i nadzór zadań logistycznych i bacf-office w przydzielonym zakresie przesyłek, od zamówienia do przyjęcia towaru na podstawie dokumentów przewozowych, które należy odebrać/wydać,- przekazanie sprawy do odpowiedniego działu (brak zewnętrznej i wewnętrznej dokumentacji, brak instrukcji),- współpraca ze wszystkimi interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi AM Sourcing (Mills, dostawcy itp.) w szczególności bliskie relacje z działem AP w celu uzyskania dobrej znajomości kontraktu, cen, zasad fakturowania itp., - współpraca z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz Wielkiej Brytanii,- codzienny kontakt z działem, aby potwierdzić czy wszystkie transakcje są prawidłowo przetwarzane i na czas, ze szczególnym uwzględnieniem płatności dostawców,- praca zgodnie z procesami i procedurami- gromadzenie i rejestrowanie wszystkich informacji dotyczących rozliczeń międzyokresowych,- sprawdzanie czy każda zarejestrowana przesyłka jest zgodna z warunkami umowy (zakupu i sprzedaży),- sprawdzanie czy żądania klienta są obsługiwane w odpowiednim czasie.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
telefoniczna obsługa klienta, kontakt emailowy z klientami
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
realizacja planów sprzedaży, praca stacjonarna i mobilna, aktywne pozyskiwanie i obsługa nowych klientów, wykonywanie przetargów
"WIMET" H. Relewicz, W. Relewicz - 2017-01-12 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
F.H.U. "PINEWOOD" s.c. Klaudia Kiepura, Jarosław Kiepura - 2016-03-10 - Osielec (małopolskie)
Specjalista do spraw zamówień publicznych
Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa - 2018-07-13 - Białystok (podlaskie)
Specjalista ds technicznych, nadzór i utrzymanie linii, produkcjnych w ruchu, bieżąca naprawa usterek, prowadzenie czynności konserwacyjnych, prowadzenie dokumentacji technicznej, przeprowadzanie przeglądów technicznych, szkolenie operatorów maszyn, wynagrodzenie 3000 - 4000zł brutto, dwie zmiany, praca Gutowo Małe
PANI TERESA MEDICA S. A. - 2016-11-02 - Gutowo Małe (wielkopolskie)
realizacja dostaw towaru do klientów, przewóz towaru
MAK-CHEMIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-17 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
organizowanie sieci sprzedaży, także w Chinach, analiza rynku, sporządzanie umów i zamówień towarowych
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa zawartych kontraktów handlowych na rynku tureckim, uzbeckim, rosyjskim w zakresie rzetelności i terminowosci dostaw
FERTIZ SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-30 - Białystok (podlaskie)
tworzenie angażujących treści tekstowo-wizualnych na profile w social media( FB, Istagram, Pinterest YouTube, Twitter), udział w opracowaniu i tworzeniu strategii e-marketingowej i prowadzenie komunikacji z klientami, angażowanie społeczności wokół profili social media poprzez kreowanie i planowanie akcji , konkursów , aplikacji w social media i zarządzanie stronami internetowymi, przygotowywanie raportów z prowadzonych działań oraz analizowanie efektywności prowadzonej komunikacji, lekkie pióro, umiejętność planowania i organizacji pracy, bardzo dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole
MULTI-FORM II Sp. z o .o. - 2017-01-23 - Tychy (śląskie)
- projektowanie i utrzymywanie narzędzi raportowych- raportowanie i zarządzanie bazami danych w środowisku SQL oraz PL/SQL- przygotowywanie raportów przy użyciu Business Objects Web Intelligence oraz Tableau- rozwój narzędzi wspomagających w oparciu o MS Excel oraz MS Access z użyciem VBA- wsparcie procesu ETL
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Zabierzów (małopolskie)
SPECJALISTA DS. KOSZTORYSOWANIA
VEBUD sp. z o.o. - 2015-12-21 - Dębica (podkarpackie)
pisanie biznesplanu, wypełnianie wniosków dotacyjnych
Polska Fundacja Rozwoju Ekonomii Społecznej - 2017-09-12 - Międzyrzecz (lubuskie)
POSZUKIWANIE FIRM PODWYKONAWCZYCH DO REALIZACJI USŁUG (BUDOWNICTWO WIELORODZINNE),WYSYŁANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH,WYBÓR I ROZLICZANIE PODWYKONAWCÓW, NEGOCJOWANIE UMÓW, BUDOWANIE TRWAŁYCH I DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z PODWYKONAWCAMI,UDZIAŁ W ROZWIĄZYWANIU RÓŻNEGO RODZAJU SPRAW SPORNYCH DOTYCZĄCYCH WARUNKÓW WSPÓŁPRACY Z PODWYKONAWCAMI,PROWADZENIE BAZY DANYCH PODWYKONAWCÓW,STAŁY KONTAKT Z KIEROWNIKAMI BUDÓW.
INSTALBUD-RZESZÓW SP. Z O.O. - 2016-12-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Rozmowy telefoniczne, maile i osobiste z klientami, umawianie spotkań, ofertowanie produktów firmy: wózki dziecięce, nosidełka, dostarczanie towaru do klienta wg. ustalonego zlecenia. Praca ma charakter częściowo typowo biurowy-stacjonarny, częściowo wymaga wyjazdów do klientów - dostarczanie towaru, wówczas może istnieć konieczność przebywania poza Cz-wą do 3 dni.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Wrzosowa (śląskie)
Bieżąca obsługa klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowymInformowanie klientów o pełnej ofercie produktowejPromowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez bankPozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami bankuZapewnienie wysokiej jakości obsługi dla klientów banku
BANK POLSKA KASA OPIEKI SA - 2019-02-01 - Czarnków (wielkopolskie)
opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej, kontakty z kontrahentami, wspieranie działu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-09-01 - Łódź (łódzkie)
- koordynowanie prac działu magazynu i zaopatrzenia- współpraca z dostawcami i klientami firmy- ścisła współpraca z działem sprzedazy firmy- terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedaży- kontrolowanie efektywnego ekonomicznie przepływu towarów , materiałów- kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań logistycznych
"ECO-LINE" Piotr Potocki - 2016-12-02 - Krosno (podkarpackie)